In de winter zonder ondergoed?quote:Op woensdag 28 november 2012 22:27 schreef promisionxexposed het volgende:
Met een tshirt en joggingbroekin de zomer in een topje en ondergoed.
nee met natuurlijkquote:Op woensdag 28 november 2012 22:28 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
In de winter zonder ondergoed?
Je bent een wijs man.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:42 schreef JRRY het volgende:
als ik zin heb slaap ik naakt, als ik daar geen zin in heb niet.
Klinkt goed hoorquote:Op woensdag 28 november 2012 22:27 schreef promisionxexposed het volgende:
Met een tshirt en joggingbroekin de zomer in een topje en ondergoed.
tuurlijk wel isolatie , als ik bloot lig dan word ik heel snel verkouden door de kou die op me slaatquote:Op woensdag 28 november 2012 22:59 schreef spierbal het volgende:
[..]
Heeft ook echt met je kleding te maken ja
niet geheel isolerend dudeeeeequote:Op woensdag 28 november 2012 23:03 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Onder een deken en op een bed
Aanstellerquote:Op woensdag 28 november 2012 23:03 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee maar een deken ligt op je niet om je gewikkeld
Geen zin om telkens met verstopte neus wakker te wordenquote:Op woensdag 28 november 2012 23:05 schreef twiFight het volgende:
[..]
AanstellerVolgens mij is het wetenschappelijk gezien zelfs beter om naakt te slapen, want je huid isoleert beter dan kleding. Maar daar heb ik geen bron meer van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |