Dan gaat het je vast en zeker bevallen. Hou wel goed de cure tijd aan, anders doet het allemaal vrij weinig.quote:Op zondag 23 december 2012 12:01 schreef Hyperdude het volgende:
Ding staat altijd in de schuur.
[ afbeelding ]
Meer dan 2 keer per jaar ga ik niet doen (= 1 keer per 1500-2000 km)
Het is prima spul, echt niets mis mee.quote:Op zondag 23 december 2012 12:15 schreef Hyperdude het volgende:
Ik gebruik het al een paar jaar. Vroeg mij alleen af of het wel goed spul was.![]()
Meestal laat ik een dag voorbij gaan voordat ik verder ga met de volgende stap.
Potverdikkie, dat is echt een blijvertje. Met één laag ben je klaar, en heel veel werk/moeite is het niet.quote:Op zondag 23 december 2012 11:42 schreef jitzzzze het volgende:
Ik ga vandaag maar eens Meg's cleaner wax doen. Eens kijken hoe dat bevalt ten opzichte van PB EXP.
Spuit je dat er niet af dan joh?quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:09 schreef Goddelijker het volgende:
Hogedruk kun je gewoon doen met wax hoor. Daarna gewoon wassen.
Sowieso moet je nooit wassen met (hard) drukken.
Werkt bij mij ook gewoon top. Ik loop 'm daarna nog altijd even rond met QD+.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:59 schreef Adelante het volgende:
Even naar een washbox om 'm met hoge druk af te spuiten, dan daar wassen met washmit en twee emmer methode, afspuiten en dan drogen. Is mijn winterbehandeling en tot nu toe werkt dat prima.
Hier durf ik geen antwoord op te geven. Heb zelf (helaas) nog geen DAP en heb dus nog nooit machinaal gepolijst.quote:Op woensdag 26 december 2012 20:09 schreef MountMan het volgende:
Ik heb even geen idee hoe en of ik dit nog kan aanpakken. Onder het motto 'Een foto spreekt meer als 1000 woorden':
[ afbeelding ]
Zal dit eruit te polijsten zijn of is het echt een kwestie van overspuiten? Boven- en onderkant van de motorkap (links en rechts op de foto) is de orginele kleur. Gaat om een variant van metallic grijs op een auto van 92.
Deze?quote:Op woensdag 26 december 2012 21:56 schreef Repeating het volgende:
[..]
Werkt bij mij ook gewoon top. Ik loop 'm daarna nog altijd even rond met QD+.
[..]
Hier durf ik geen antwoord op te geven. Heb zelf (helaas) nog geen DAP en heb dus nog nooit machinaal gepolijst.
Ik heb wel ooit op carclean.nl een rode auto gezien waarvan de lak ook totaal verweerd was. Hij heeft er tien(tallen) uren in gestoken maar het resultaat was verbazingwekkend! Ik zal eens kijken of ik dat topic nog kan terugvinden.
Edit:
Ik heb het desbetreffende topic niet 1, 2, 3, teruggevonden. Ik heb wel deze 2 topics teruggevonden met ongeveer dezelfde aanslag.
http://forum.carclean.nl/(...)-is-niet-lelijk.aspx
http://forum.carclean.nl/(...)kt-Rood-te-zijn.aspx
Jaa! +60 manurenquote:Op woensdag 26 december 2012 22:22 schreef Utca het volgende:
[..]
Deze?
http://forum.carclean.nl/(...)ade-metamorfose.aspx
Dat sowieso, maar die ken ik nietquote:Op woensdag 2 januari 2013 11:08 schreef Scorpie het volgende:
SwirlX werkt nagenoeg niet is mijn ervaring. Voor het beste resultaat is een polijstbeurt (bij een bevriende detailer) toch echt het beste.
Ik heb zaterdag voor ook voor het eerst Red Mist gebruikt. Fijn spul en een schitterende glans!quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:32 schreef Marco001 het volgende:
Net mijn auto ook weer gewassen en met Red Mist gedroogd..Fijn spul, nevelt ook heel leuk uit op de auto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |