PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
quote:Op woensdag 28 november 2012 21:37 schreef Lindgren. het volgende:
7,5k pack geopend en een stuk of 7 van 750c
Beste speler: n.v.t.
Mijn beste speler was 500 coins...quote:Op woensdag 28 november 2012 21:37 schreef Lindgren. het volgende:
7,5k pack geopend en een stuk of 7 van 750c
Beste speler: n.v.t.
Ze mogen je niet echtquote:Op woensdag 28 november 2012 21:40 schreef Lindgren. het volgende:
ONZ / Dodelijk internet roulette...
Leuk topic wel._
Ik wil ook een IF Davies, hij is echt een baas en ook nog 4*quote:Op woensdag 28 november 2012 21:43 schreef Thorb het volgende:
Beter scoort Davies van Bolton er nog 2, die IF wil ik wel
Castro van Bayer heeft ook al 2 keer gescoord, weet alleen niet of ze doordeweeks nu wel tellen. Het zijn wel volledige rondes
Picje van je team?quote:Op woensdag 28 november 2012 21:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wil ook een IF Davies, hij is echt een baas en ook nog 4*
Ik zit nu op de console maar ik heb wel een futhead linkquote:
Al verkocht?quote:
Wel wat dezelfde spelers; Kazim, Sigurdarson, Davies, Davies de CB en Hennesy heb ik ook.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zit nu op de console maar ik heb wel een futhead linkhttp://www.futhead.com/fifa/squads/1631827/
Sierra Leonequote:Op woensdag 28 november 2012 21:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wel wat dezelfde spelers; Kazim, Sigurdarson, Davies, Davies de CB en Hennesy heb ik ook.
Op CDM heb ik dan Austin met Doumbia. Andere CB's 2 uit de nPower en op LM Philips en dan RM LuaLua (wie kent hem nog)
Weet iemand nog een toffe Afrikaanse/onbekend land silver om een team mee te maken?
El Arabi , Chikaoui ?quote:
Misschien zit hier iets bijquote:Op woensdag 28 november 2012 21:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wel wat dezelfde spelers; Kazim, Sigurdarson, Davies, Davies de CB en Hennesy heb ik ook.
Op CDM heb ik dan Austin met Doumbia. Andere CB's 2 uit de nPower en op LM Philips en dan RM LuaLua (wie kent hem nog)
Weet iemand nog een toffe Afrikaanse/onbekend land silver om een team mee te maken?
El Arabi ziet er wel nice uit. Bangura zou wel in mijn team passen met de Ugandese badass maar dan moet ik andere spitsenquote:
Ja, maar ik had sommige spelers nog van mijn 3-5-2 BPL team (daar had ik de CB Davies ook in trouwens) Ik kreeg het idee ook een beetje toen ik jouw team zagquote:Op woensdag 28 november 2012 21:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
quote:
kon net 1-0 maken , maar vergat te schietenquote:
Typisch is dat he...willen het tig keren niet lukken, en dan lukt het vervolgens die ene keer wel, maar dan ook direct met 2 vingers in de neusquote:Op woensdag 28 november 2012 22:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Eindelijk heb ik dan het silver toernooi gewonnen. Ik maakte mijn kansen deze keer goed af en na 7-0 vond de tegenstander in de finale het wel genoeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge
quote:Op woensdag 28 november 2012 22:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Typisch is dat he...willen het tig keren niet lukken, en dan lukt het vervolgens die ene keer wel, maar dan ook direct met 2 vingers in de neusdat heb ik nou nooit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
das mooi, wil graag Dante, SIF Kroos en Lewa halen, Kompany ook nog en Iniesta ook maar dat wordt me allemaal iets te gortig, hahaquote:
Klopt. Als je 'm nu uit een pack haalt, kun je 'm het best 10k onder de laagste zetten. Zeker zijn dat hij iig weggekocht wordt..quote:
moeilijk he, kwootenquote:Op woensdag 28 november 2012 22:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Klopt. Als je 'm nu uit een pack haalt, kun je 'm het best 10k onder de laagste zetten. Zeker zijn dat hij iig weggekocht wordt..
Nuquote:
www.ultimateteam.co.ukquote:Op woensdag 28 november 2012 22:13 schreef vandermar het volgende:
Wat is het totw? Iemand een pic? Kan niet op de webapp hiero.
Alvast bedankt
Bedankt. Tevens Eriksen IFquote:
Ienu mienu muttuquote:Op woensdag 28 november 2012 22:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Bedankt. Tevens Eriksen IFEA is lekker random bezig.
Heersen op het middenveld tegen AZ en scoren of niet uitblinken tegen Roda en scoren.quote:
quote:Op woensdag 28 november 2012 22:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vilhena![]()
Eriksen praat beter Nederlands dan Vilhena
Haten op Tonyquote:Op woensdag 28 november 2012 22:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vilhena![]()
Eriksen praat beter Nederlands dan Vilhena
Tonny.quote:
Mijn punt uit de weg gaan door zeggen dat dit met haten te maken heeftquote:
Botteghin spreekt niet eens beter nederlands terwijl die zowat langer in NL woont dan dat Tonny kan pratenquote:Op woensdag 28 november 2012 22:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mijn punt uit de weg gaan door zeggen dat dit met haten te maken heeftIk schrok me rot toen hij voor de camera's stond na de wedstrijd
Verder heb ik geen mening over hem.
Botteghin kan zich tenminste nog prima verstaanbaar maken in een andere taal. Ik ben bang dat dat er bij Vilhena ook niet in zitquote:Op woensdag 28 november 2012 22:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Botteghin spreekt niet eens beter nederlands terwijl die zowat langer in NL woont dan dat Tonny kan praten
Of bedenk een hybridquote:Op woensdag 28 november 2012 22:26 schreef Djeetje het volgende:
Bundesliga/ligue 1 of liga bbva team maken ?
Ik ging net even een potje spelen voor het eerst sinds 3 dagen. Gelijk een tegenstander die de glitch gebruikte. Waarom spelen we dit spel nog?quote:
ja kan ook.quote:
PS3quote:Op woensdag 28 november 2012 22:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik ging net even een potje spelen voor het eerst sinds 3 dagen. Gelijk een tegenstander die de glitch gebruikte. Waarom spelen we dit spel nog?
Omdat ik verslaafd ben...rationaliseren lukt me niet meerquote:Op woensdag 28 november 2012 22:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik ging net even een potje spelen voor het eerst sinds 3 dagen. Gelijk een tegenstander die de glitch gebruikte. Waarom spelen we dit spel nog?
Ik speel nu gewoon nooit meer tegen teams met guests. Gisteren vergat ik het 1x maar toen was het wel prima..ik scoorde 1-0 in de finale van de 10k cup en weg was hij..Dan kan ik er wel mee levenquote:Op woensdag 28 november 2012 22:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
quote:Dat er diverse clubs uit de Premier League serieuze interesse hebben in Kevin Strootman blijkt wel uit de namen die zaterdag naar de Amsterdam ArenA trekken om het duel tussen Ajax en PSV te aanschouwen. Volgens Voetbal International sturen Arsenal en Manchester United belangrijke talentspeurders naar de hoofdstad, terwijl ook Tottenham Hotspur interesse heeft.
quote:
Is die Martin Ferguson nu echt de topscout daar of zijn ze in de war met Alex?quote:Kevin Strootman kan rekenen op belangstelling van meerdere topclubs uit de Engelse Premier League. De middenvelder van PSV wordt zaterdagavond in de Amsterdam ArenA in ieder geval bekeken door scouts van Arsenal, Manchester United en Tottenham Hotspur, meldt Voetbal International.
Steve Rowley, hoofdscout van Arsenal, was al meerdere malen aanwezig bij wedstrijden van PSV om de middenvelder te aanschouwen. De genoemde scout had in het verleden ook een belangrijke rol in de overstap van Robin van Persie van Feyenoord naar de club van manager Arsene Wenger.
Manchester United stuurt Martin Ferguson naar Amsterdam. Dit is een indicatie dat er sprake is van serieuze interesse van United voor de Oranje-international. Dit omdat Ferguson niet iedere speler bekijkt die op de verlanglijst staat.
?quote:
quote:Op woensdag 28 november 2012 22:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Omdat ik verslaafd ben...rationaliseren lukt me niet meer
Moet ik ook maar doen dan. Weer een faal van EA. EA en de NS, zouden ze wat met elkaar te maken hebben? Ze vertonen namelijk veel overeenkomsten en ik heb ze beide bovenaan m'n hatelist staan.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik speel nu gewoon nooit meer tegen teams met guests. Gisteren vergat ik het 1x maar toen was het wel prima..ik scoorde 1-0 in de finale van de 10k cup en weg was hij..Dan kan ik er wel mee leven
Wij hebben die glitch niet.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:32 schreef pascal08 het volgende:
[..]
?
[..]
[..]
Moet ik ook maar doen dan. Weer een faal van EA. EA en de NS, zouden ze wat met elkaar te maken hebben? Ze vertonen namelijk veel overeenkomsten en ik heb ze beide bovenaan m'n hatelist staan.
Murks, jwtquote:Op woensdag 28 november 2012 22:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Botteghin kan zich tenminste nog prima verstaanbaar maken in een andere taal. Ik ben bang dat dat er bij Vilhena ook niet in zit
Jullie kunnen toch ook gewoon guests mee laten doen? Ik speelde bij iemand op de ps3 de finale van het 10k toernooi en toen vlogen we er ook uit na de eerste goal van de tegenstander.quote:
Ja, het is echt kut. Ook echt onbegrijpelijk dat ze zo'n gigantische glitch niet snel aanpakken. Heb echt het gevoel dat dit ook invloed heeft op de markt..ik moet zeker 3,4 man gemiddeld wegklikken nu voor een match omdat ze een guest hebben..slaat gewoon helemaal nergens meer op. Die mensen hebben vooral met die 10k cup wel zo gigantisch veel coins binnengeharkt..quote:Op woensdag 28 november 2012 22:32 schreef pascal08 het volgende:
[..]
?
[..]
[..]
Moet ik ook maar doen dan. Weer een faal van EA. EA en de NS, zouden ze wat met elkaar te maken hebben? Ze vertonen namelijk veel overeenkomsten en ik heb ze beide bovenaan m'n hatelist staan.
Als het goed is is het alleen uit een party vandaan. Op Xbox dus.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:33 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jullie kunnen toch ook gewoon guests mee laten doen? Ik speelde bij iemand op de ps3 de finale van het 10k toernooi en toen vlogen we er ook uit na de eerste goal van de tegenstander.
Dat gaf de leraar vast omdat hij er geen wijs uit kon, en je toen maar snel een goed cijfer gaf om er van af te zijnquote:Op woensdag 28 november 2012 22:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Murks, jwt
Daar heb ik ooit nog een betoog over gehouden. Een 8,5 op vwo niveau
Volgens mij is het xbox only eigenlijk..guest moet in je party zitten ofzo geloof ik..weet het ook niet precies.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:33 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jullie kunnen toch ook gewoon guests mee laten doen? Ik speelde bij iemand op de ps3 de finale van het 10k toernooi en toen vlogen we er ook uit na de eerste goal van de tegenstander.
Ik speel altijd als guest op de PS3. Weet je zeker dat je een PS3 hebt?quote:Op woensdag 28 november 2012 22:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Als het goed is is het alleen uit een party vandaan. Op Xbox dus.
Vanuit. Een. Party.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:35 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik speel altijd als guest op de PS3. Weet je zeker dat je een PS3 hebt?
Ja, maar de glitch werkt alleen als die guest in een party zit.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:35 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik speel altijd als guest op de PS3. Weet je zeker dat je een PS3 hebt?
Zag straks bids van 200k+ jaquote:Op woensdag 28 november 2012 22:37 schreef Ozz-03 het volgende:
Ik zie nu pas de TOTW![]()
IF Felipe Melo als bronze GK
Die gaat zeker heeeel duur worden?
Nee. Dat is ie al.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:37 schreef Ozz-03 het volgende:
Ik zie nu pas de TOTW![]()
IF Felipe Melo als bronze GK
Die gaat zeker heeeel duur worden?
Zo stond het op EA forum ja.quote:
Op de PS3 kun je natuurlijk niet outsignen met je tweede controller. Dan zal dus een IP flood zijn geweest.quote:
Voor de 3e week op een rij is er een dure bronze IF waardoor de bronze pack method niet meer goed werktquote:Op woensdag 28 november 2012 22:41 schreef vandermar het volgende:
Ik wil IF Felipe Melo
godver, weer kapitalen aan bronze packs uitgeven
Is inderdaad de topscout. Vast niet omdat het familie van is.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
Is die Martin Ferguson nu echt de topscout daar of zijn ze in de war met Alex?
ik was even vergeten dat mijn geluid best hard stond en mijn buurjongetje aan het slapen is (denk ik).quote:
Klopt, ik verdien niets terug met bronze pakjesquote:Op woensdag 28 november 2012 22:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Voor de 3e week op een rij is er een dure bronze IF waardoor de bronze pack method niet meer goed werktDan maar weeeeeeer traden.
ook echt scoren met Mertesacker in de extra tijdquote:Op woensdag 28 november 2012 22:43 schreef Fuszy het volgende:
[..]
ik was even vergeten dat mijn geluid best hard stond en mijn buurjongetje aan het slapen is (denk ik).
verder![]()
Geniaal tochquote:Op woensdag 28 november 2012 22:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ook echt scoren met Mertesacker in de extra tijd
"merta scored. Break your disc."quote:Op woensdag 28 november 2012 22:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
acceleration of a snorlaxquote:Op woensdag 28 november 2012 22:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
400c maar je maakt waarschijnlijk toch dik verlies.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:50 schreef Ozz-03 het volgende:
KSI blijft geniaal met zijn super cunt videos
Ik ga even wat bronze packs openen voor die IF Melo. Wat is handig, gewoon voor 750c packs gaan of toch 400c?
Denk het ook, vorige week 30K aan bronzes uitgegeven. Heb nu precies 1025K dus ga in eerste instantie 25K doen.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
400c maar je maakt waarschijnlijk toch dik verlies.
Die neuken op de beat van get hyper, dus ja. Hoe vaker hij dat draait, hoe vaker ze neuken. Dan kan dat schreeuwen er wel bijquote:Op woensdag 28 november 2012 22:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Dat die ouders van hem dat schreeuwen toelaten
misschien zijn zijn ouders precies het zelfde haha.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Dat die ouders van hem dat schreeuwen toelaten
Ligt eraan wat je zelf leuker vindt, maar in die eerste kan Sagna toch ook RBquote:Op woensdag 28 november 2012 22:55 schreef Djeetje het volgende:
dit team? http://www.futhead.com/fifa/squads/1652012/#squad-player
of dit team ? http://www.futhead.com/fifa/squads/1651920/#squad-player
quote:Op woensdag 28 november 2012 22:56 schreef Djeetje het volgende:
[..]
misschien zijn zijn ouders precies het zelfde haha.
zie het al voor me
ja kan ook.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je zelf leuker vindt, maar in die eerste kan Sagna toch ook RB
Totaal niet, die pa is echt een nuchtere manquote:Op woensdag 28 november 2012 22:56 schreef Djeetje het volgende:
[..]
misschien zijn zijn ouders precies het zelfde haha.
zie het al voor me
Ja maar dat hij al die sexverhalen enzo bespreek met zijn zoon. Ik denk serieus wel eens dat het gewoon acteurs zijn hahaquote:Op woensdag 28 november 2012 22:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Totaal niet, die pa is echt een nuchtere man
Idd, damn awkward welquote:Op woensdag 28 november 2012 23:00 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ja maar dat hij al die sexverhalen enzo bespreek met zijn zoon. Ik denk serieus wel eens dat het gewoon acteurs zijn haha
Eerstequote:Op woensdag 28 november 2012 22:55 schreef Djeetje het volgende:
dit team? http://www.futhead.com/fifa/squads/1652012/#squad-player
of dit team ? http://www.futhead.com/fifa/squads/1651920/#squad-player
Die krijg je voorlopig ook niet meer terug, denk ik. Mijn IF Hernandez is nu al een week weg, mijn coins trouwens ook nog steeds. Kut ea antwoordt ook niet op mijn mails en de livechat is weg ofzo.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:47 schreef Fuszy het volgende:
Ik ben trouwens nog steeds mijn spelers kwijt die daarstraks vast stonden in completing en daarna heb weggegooid door op remove expired items te drukken.
Coins zijn ook
Dan verkoop ik het spel welquote:Op woensdag 28 november 2012 23:11 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Die krijg je voorlopig ook niet meer terug, denk ik. Mijn IF Hernandez is nu al een week weg, mijn coins trouwens ook nog steeds. Kut ea antwoordt ook niet op mijn mails en de livechat is weg ofzo.
Wat?quote:Op woensdag 28 november 2012 23:12 schreef tochweerhenk het volgende:
Mertensacker gaat stijgen naar 1miljoen denk ik koop hem snel.
Dan wordt jij een rijke tatta.quote:
Hoe doe je dat?quote:Op woensdag 28 november 2012 23:13 schreef Vijf_voor het volgende:
Je moet 'm op engels zetten. Dan is de chat er wel.
Gisteren geprobeerd. Ging niet.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:13 schreef Vijf_voor het volgende:
Je moet 'm op engels zetten. Dan is de chat er wel.
Ik vind het echt heerlijk. Lekkere pace op de flanken, er zijn altijd goede Cams te vinden. Zorg dat je een goede CM hebt, Pirlo werkt bij mij uitstekend, maar smaken verschillen natuurlijk. Snelle SP is ook handig, hij heeft veel werk voorin.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:14 schreef Vijf_voor het volgende:
Speelt 451 trouwens een beetje lekker?
Wie kreeg je dan in een pack? Hij is wel echt een baas trouwens in mijn 3-5-2 teamquote:Op woensdag 28 november 2012 23:16 schreef vandermar het volgende:
Godverdomme, ik dacht Zaha in een bronze pakje te hebben. Blijkt hij geen bronze meer te zijn en ook geen ST
Waar zie je dan live chat staan?quote:Op woensdag 28 november 2012 23:16 schreef Vijf_voor het volgende:
https://help.ea.com/contact-us en dan land veranderen naar Amerika.
Autobuyer. Vanaf vrijdag.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:18 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Zo snel
Heb er nu net 11 gekocht, wanneer worden ze 1 miljoen dan?
Die bronze engelse spits met 81 pace van Crystal Palace. Nu een Otsemobor maar die is ook geen ene kut waardquote:Op woensdag 28 november 2012 23:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wie kreeg je dan in een pack? Hij is wel echt een baas trouwens in mijn 3-5-2 teamIk heb er nu spijt van dat ik hem vorig jaar niet heb gebruikt.
Kan over een minuut zijn kan ook over een dag zijnquote:Op woensdag 28 november 2012 23:18 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Zo snel
Heb er nu net 11 gekocht, wanneer worden ze 1 miljoen dan?
Inderdaad ja. De wachttijd is wel 35-40 minuten.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:16 schreef Vijf_voor het volgende:
https://help.ea.com/contact-us en dan land veranderen naar Amerika.
oke bizar weer wilde eigenlijk gaan slapen blijf nog wel ff wakker danquote:Op woensdag 28 november 2012 23:18 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Kan over een minuut zijn kan ook over een dag zijn
Land veranderen, spel kiezen, probleem kiezen, Platform kiezen, 40min wachtenquote:Op woensdag 28 november 2012 23:18 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Waar zie je dan live chat staan?
Dat is echt niet te doen..heb ooit 10 minuten gehad en toen duurde het ook al dubbel zo langquote:Op woensdag 28 november 2012 23:19 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Inderdaad ja. De wachttijd is wel 35-40 minuten.
Ben ik nou scheel of staat het er bij mij niet...quote:Op woensdag 28 november 2012 23:19 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Inderdaad ja. De wachttijd is wel 35-40 minuten.
je kan ze er al voor een miljoen opzetten toch gewooon wagten daarnaquote:Op woensdag 28 november 2012 23:19 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
oke bizar weer wilde eigenlijk gaan slapen blijf nog wel ff wakker dan
Door 3 weken achter elkaar een goede bronze IF uit te brengen worden bronze spelers snel goedkoperquote:Op woensdag 28 november 2012 23:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die bronze engelse spits met 81 pace van Crystal Palace. Nu een Otsemobor maar die is ook geen ene kut waard
Je hebt al 11 mil in 5 minuten of zo ga maar lekker slapen.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:19 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
oke bizar weer wilde eigenlijk gaan slapen blijf nog wel ff wakker dan
Ik open meestal gewoon 10 vensters en dan kijk ik welke het snelste contact heeft.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is echt niet te doen..heb ooit 10 minuten gehad en toen duurde het ook al dubbel zo lang
Dat eerste.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:19 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Ben ik nou scheel of staat het er bij mij niet...
quote:Op woensdag 28 november 2012 23:19 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Land veranderen, spel kiezen, probleem kiezen, Platform kiezen, 40min wachten
De goedkoopste BIN in 4-1-2-1-2 is 3.1k.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:26 schreef vandermar het volgende:
Forbes 4-1-2-1-2
Zal ook wel geen ene kut waard zijn
alles manual?quote:Op woensdag 28 november 2012 23:31 schreef Tobi-wan het volgende:
Haha, ik speel net voor het eerst in ruim een maand weer een potje FUT. Was de 1e wedstrijd van divisie 1. Tik die kerel met 8-1 van het veld. Het spel is zo fucking simpel als je alle spelers onder controle hebt.
Kan nog steeds toch..merk je niks van in de gold cup hoor. Ik speel hem vaak gewoon met compleet silver team zelfs.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:39 schreef detennismaster het volgende:
Ik mis silvergold-hybrids![]()
Dan kon ik dit soort teams maken:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 november 2012 23:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan nog steeds toch..merk je niks van in de gold cup hoor. Ik speel hem vaak gewoon met compleet silver team zelfs.
Seasons kan ook prima..sowieso wel om tot div1 te komen.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:42 schreef detennismaster het volgende:
[..]Ik hoorde eerder dit jaar dat het echt niet kon. Toch maar eens proberen dan. Seasons of Goldcup dan?
Want Seasons wil ik opzich wel proberen ben nog steeds in Divisie 5
Ja klopt, ben benieuwd naar het niveau. Zijn sowieso wat golds die ik wil uitproberen dus even puzzelen voor 2 leuke teams. Ben natuurlijk nu 1000K armer dus kan niet zomaar alles meer betalen.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Seasons kan ook prima..sowieso wel om tot div1 te komen.
Waarom dan die kutkeeperquote:
quote:
Ja je had eerst plaatje van dat bazige team en vervolgens Mignolet als keeperquote:
Chem, kan ook Hart daar neerzetten idd maar ik wil liever geen Duitsers en Engelse in mijn teams.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja je had eerst plaatje van dat bazige team en vervolgens Mignolet als keeperik vond hem echt achterlijk slecht.
Eindelijk in die UFO spelen.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:51 schreef Tim86 het volgende:
lol, mijn firewall status is ineens Open![]()
![]()
Noobroomquote:Op donderdag 29 november 2012 00:02 schreef vandermar het volgende:
Ik ga de laatste batman film denk ik even kijken
720 zonder te downloadenme gusta
Dit is imo te aanvallend. Buttner like to come en Delph is gewoon geen holding CM. Kan je niet iets anders proberen te verzinnen met de rechterkant?quote:Op donderdag 29 november 2012 00:17 schreef Vijf_voor het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Alleen jammer van de vele overpriced spelers
Padt = een geweldenaar.quote:
3, met 10 tegendoelpunten.quote:Op donderdag 29 november 2012 00:19 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Padt = een geweldenaar.
Hoeveel wedstrijden heb je met hem gespeeld?
Omdat je contact op hebt genomen met EA over spelers die vast zaten of iets anders?quote:Op donderdag 29 november 2012 00:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Die 3225 points werken gewoon.. Waarom zou ik die ineens erbij geschreven kunnen hebben?
True. Maar dat heeft daar verder niets mee te maken. Alles vloog er bij hem in. In de 3e wedstrijd heb ik hem in de rust gewisseld voor Proto, en die stopte weer, zoals gewoonlijk, allesquote:
Nope geen contact gehad met EA.. Vreemdquote:Op donderdag 29 november 2012 00:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Omdat je contact op hebt genomen met EA over spelers die vast zaten of iets anders?
Omdat Feyenoordquote:Op donderdag 29 november 2012 00:20 schreef Tobi-wan het volgende:
Pfff MotD is weer geniaal. Balotelli = baas zoals altijd. Die van Milner zat er ook echt goed in. Lukaku verliest wel maar schiet hem er toch ook weer hard in.
Waarom kijken er nog steeds mensen naar de eredivisie?
Lukaku nu toch gewoon al 5 goals al dit jaar.quote:Op donderdag 29 november 2012 00:20 schreef Tobi-wan het volgende:
Pfff MotD is weer geniaal. Balotelli = baas zoals altijd. Die van Milner zat er ook echt goed in. Lukaku verliest wel maar schiet hem er toch ook weer hard in.
Ik ook nietquote:Op donderdag 29 november 2012 00:42 schreef Ozz-03 het volgende:
Volgens mij heeft iedereen al gratis packs en FIFA points gehad hier behalve ik.
Rik een kogelbrief sturen?quote:
Zo leuk vind ik het voetbal in de EPL niet afgelopen seizoenen eigenlijk..zit echt in een dikke neerwaartse spiraalquote:Op donderdag 29 november 2012 00:20 schreef Tobi-wan het volgende:
Bij mij zouden ze ook na 2 weken contact opnemen. Pas 3 maanden later kreeg ik een bericht, dat mn case closed was. Zonder reden of uitleg.quote:Op donderdag 29 november 2012 00:49 schreef Lindgren. het volgende:
Nicky is trouwens wel een eckte baas. Hij heeft het doorgegeven aan het FIFA-team, zij gaan zich erin verdiepen en binnen 2 weken hoor ik meer. Als blijkt dat ik écht spelers kwijt ben (wat in mijn geval dus ook zo is) word ik gecompenseerd in de vorm van coins en/of Fifa-points.
quote:Op donderdag 29 november 2012 00:55 schreef vandermar het volgende:
He,
hier Nicky again. Lingdren i am here to help you. If youwant your coins bek den you have to dm me your waitword en secret question answer. Your e-mail would also be very handy.
Yours faithfully
Nicky
xoxo
Was je ook wel echt spelers kwijt?quote:Op donderdag 29 november 2012 00:52 schreef Zhano het volgende:
[..]
Bij mij zouden ze ook na 2 weken contact opnemen. Pas 3 maanden later kreeg ik een bericht, dat mn case closed was. Zonder reden of uitleg.
Nice.quote:Op donderdag 29 november 2012 00:50 schreef Tim86 het volgende:
Kon het niet laten en heb IF Lewa al gekocht![]()
Ik ben steeds zo zuinig geweest op mijn coins, maar dat is eigenlijk onzin dus kan ik me dit soort dingen prima veroorloven. 3 uit 5 so far. Sample van niks, maar hij maakt wel indruk so far
Heb nu dit staan
[ afbeelding ]
Nee, m'n accountquote:Op donderdag 29 november 2012 00:57 schreef Lindgren. het volgende:
Was je ook wel echt spelers kwijt?
quote:Op donderdag 29 november 2012 01:04 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien al gepost maar ok..
Bale is best mogelijke LM in 3-5-2 imo en Parker is ook echt geniaal goed. Op Vertonghen na zijn al die Spurs spelers echt mega fijn. Vertonghen is wel oke, maar als ik iemand wissel dan is hij het en komt Subotic erin. Kuba wissel ik ook nog weleens voor Lennon, maar heb zijn IF pas net en die bevalt al een stuk beter dan zijn NIF.quote:Op donderdag 29 november 2012 00:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..].
[..]
Was je ook wel echt spelers kwijt?
[..]
Nice.Al vind ik de linkerkant wat bleekjes tegenover de rechterkant en voorhoede. Al is Bale natuurlijk wel een koninkje.
Toch weer 500 coins erbij. Misschien 1000 als het meezit. Of is hij op de PS3 wel duur? Had hem een tijdje terug in een pack en toen waren er echt tig bins onder de 1k..quote:
Zie het nu net ookquote:Op donderdag 29 november 2012 01:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Toch weer 500 coins erbij. Misschien 1000 als het meezit. Of is hij op de PS3 wel duur? Had hem een tijdje terug in een pack en toen waren er echt tig bins onder de 1k..
Pik er net twee op voor 200c.quote:Op donderdag 29 november 2012 01:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Toch weer 500 coins erbij. Misschien 1000 als het meezit. Of is hij op de PS3 wel duur? Had hem een tijdje terug in een pack en toen waren er echt tig bins onder de 1k..
Tuurlijk, maar waar de fuck is EA mee bezig?quote:Op donderdag 29 november 2012 01:32 schreef Lindgren. het volgende:
Tuurlijk ga je niet betalen. Laat lekker in de min staan.
Haha er heeft weer een stagiaire op wat knopjes lopen drukken denk ikquote:Op donderdag 29 november 2012 01:30 schreef pascal08 het volgende:
Wtf, is dit?!Ik speel net een potje op de console en ik log daarin in op de webapp om te kijken wat m'n Daily Gift is. Zie ik na een paar minuten ineens dat ik 3225 FIFA POINTS heb. Ik dacht eerst dat het weer een visuele bug was, maar ik kon er echt pakjes mee kopen. Ik kocht 2 pakjes (waar natuurlijk weer niets bijzonders in zat) en ik logde weer in op de console. M'n FIFA POINTS waren er nog steeds en de spelers uit m'n pakjes ook. Gelijk weer ingelogd op de webapp en nu staat er dit:
[ afbeelding ]
Is dit een nieuwe marketingtruuk van EA? Net als Holland Casino "gratis speelgeld" geven, waar je uiteindelijk toch altijd voor moet dokken? Ik ga in ieder geval niks betalen aan die hufters.
Volgens mij halen ze iedere week een busje vol mongolen op en die zetten ze daar aan het werk.quote:Op donderdag 29 november 2012 01:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Haha er heeft weer een stagiaire op wat knopjes lopen drukken denk ik
Die is wel geniaal jaquote:Op donderdag 29 november 2012 01:38 schreef Rijst het volgende:
De aflevering van Dunguens and Dragons![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:
SM'se met Leno, ik ga slapen.quote:Op donderdag 29 november 2012 01:40 schreef Lindgren. het volgende:
Het is weer #smleno-tijd. Een Martins-Indi in 4-3-3 voor 150c. Why thank you.
Heb jij die gekocht?quote:Op donderdag 29 november 2012 02:12 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Stond er al 1,5 minuut op
Even het goede moment afwachten. Hij zal ergens deze week even een uurtje superduur worden. Ik heb er inmiddels al 500 ingekocht.quote:Op donderdag 29 november 2012 02:20 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Wanneer word die Duitser nou meer waard? Morgen al of moet ik nog langer wakker blijven.
En hoeveel verwacht je voor hem te gaan krijgen?quote:Op donderdag 29 november 2012 02:21 schreef Zhano het volgende:
[..]
Yessir.
[..]
Slechte ripoff ook. Slechte acteurs etc. Keek het wel maar ok
Mn geld op kan je niet wat coins storten ik heb er nu total 22 maar ze blijven er goedkoop opkomen.quote:Op donderdag 29 november 2012 02:21 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Even het goede moment afwachten. Hij zal ergens deze week even een uurtje superduur worden. Ik heb er inmiddels al 500 ingekocht.
OK!quote:Op donderdag 29 november 2012 02:24 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Mertensakker die gaat vanaf volgende week richting 1 miljoen.
Morgen of overmorgen. Ik zou voorlopig niet naar de bed gaan in ieder geval.quote:Op donderdag 29 november 2012 02:20 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Wanneer word die Duitser nou meer waard? Morgen al of moet ik nog langer wakker blijven.
Oke moet eigenlijk werken om 08:00 maar ga me ziekmelden om te kijken. Eerste pricefix evahquote:Op donderdag 29 november 2012 02:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Morgen of overmorgen. Ik zou voorlopig niet naar de bed gaan in ieder geval.
Ik hoop zo dat je trollt..quote:Op donderdag 29 november 2012 02:48 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Oke moet eigenlijk werken om 08:00 maar ga me ziekmelden om te kijken. Eerste pricefix evah![]()
wat bedoel je dan met alle spelers onder controle hebben?quote:Op woensdag 28 november 2012 23:35 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon standaard instellingen. Manual is voor hipsters.
Welke formatie? Heb je een screenshot?quote:Op donderdag 29 november 2012 03:52 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb een team met Chiellini en Kaboul als centrum en Kaboul is gewoon beter!![]()
In die eerste 4 wedstrijden althans.
Balotelli wel aardig, maar "de beste spits van het spel" zoals velen zeggen, mwoah ik vind Pato die er naast stata beter. Boateng en Toure zijn wel écht bazen op het middenveld en Estiggaribia presteert beter op links dan Valencia op rechts![]()
Hij is fucking goed op Fifatwitter:ajaxnetwerk twitterde op donderdag 29-11-2012 om 07:43:13'Mexicaan Marco Fabian in belangstelling van Ajax' http://t.co/bCJK67rQ #ajax reageer retweet
Nog een middenvelderquote:Op donderdag 29 november 2012 08:27 schreef wieisboos het volgende:
Hij is fucking goed op Fifatwitter:ajaxnetwerk twitterde op donderdag 29-11-2012 om 07:43:13'Mexicaan Marco Fabian in belangstelling van Ajax' http://t.co/bCJK67rQ #ajax reageer retweet
![]()
Die gast gaat zeker niet voor onder de 10 miljoen naar Europaquote:Op donderdag 29 november 2012 08:27 schreef wieisboos het volgende:
![]()
Ongetwijfeld. Alleen weet niet wanneerquote:Op donderdag 29 november 2012 08:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Jongens, kan iemand me misschien vertellen of er een nieuw toernooi aanstaande is?
Maar ook niet wat (de requirements, zeg maar) het toernooi dan is? Altijd handig als ik mijn trade-strategie erop kan aanpassenquote:Op donderdag 29 november 2012 08:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Alleen weet niet wanneer
Wel, alleen moeilijk te vinden door de rare karakters in zijn naamquote:
quote:Op donderdag 29 november 2012 08:14 schreef Reemi het volgende:
[..]
Welke formatie? Heb je een screenshot?
Ik hoop dat Kompany discard prijs krijgtquote:Op donderdag 29 november 2012 09:12 schreef BDIL het volgende:
Ik hoop dat Eriksen discard prijs krijgt
Het is maar de vraag wanneer EA weer de cardweight ineens verneuktquote:Op donderdag 29 november 2012 09:14 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik hoop dat Kompany discard prijs krijgt
Eriksen zal wel iets realistischer zijn..
quote:
Ik heb nog 470 healingcards in me watchlistquote:Op donderdag 29 november 2012 09:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
80 contracten in TP en Consumables list, die raak ik aan de straatstenen niet kwijt omdat iedereen packs aan het openen is
Watchlist wil toch zeggen dat je ze niet gekocht hebt?quote:Op donderdag 29 november 2012 10:06 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Ik heb nog 470 healingcards in me watchlist
Wel als je ze op auction gekocht hebt.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Watchlist wil toch zeggen dat je ze niet gekocht hebt?
Op watchlist staan ook je gekochte items....quote:Op donderdag 29 november 2012 10:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Watchlist wil toch zeggen dat je ze niet gekocht hebt?
My badquote:Op donderdag 29 november 2012 10:36 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Op watchlist staan ook je gekochte items....
Ik heb er nog 100. Ben ze allemaal voor 250c aan het verkopen, ben die dingen helemaal zatquote:Op donderdag 29 november 2012 10:06 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Ik heb nog 470 healingcards in me watchlist
Ja, Ik ga dat denk ik ook maar ff doen..... pffffffffffffffffff......quote:Op donderdag 29 november 2012 10:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb er nog 100. Ben ze allemaal voor 250c aan het verkopen, ben die dingen helemaal zat
Gisteren 100 fitness kaartjes gekocht voor 200c.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:46 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Ja, Ik ga dat denk ik ook maar ff doen..... pffffffffffffffffff......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |