PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
quote:Op woensdag 28 november 2012 21:37 schreef Lindgren. het volgende:
7,5k pack geopend en een stuk of 7 van 750c
Beste speler: n.v.t.
Mijn beste speler was 500 coins...quote:Op woensdag 28 november 2012 21:37 schreef Lindgren. het volgende:
7,5k pack geopend en een stuk of 7 van 750c
Beste speler: n.v.t.
Ze mogen je niet echtquote:Op woensdag 28 november 2012 21:40 schreef Lindgren. het volgende:
ONZ / Dodelijk internet roulette...
Leuk topic wel._
Ik wil ook een IF Davies, hij is echt een baas en ook nog 4*quote:Op woensdag 28 november 2012 21:43 schreef Thorb het volgende:
Beter scoort Davies van Bolton er nog 2, die IF wil ik wel
Castro van Bayer heeft ook al 2 keer gescoord, weet alleen niet of ze doordeweeks nu wel tellen. Het zijn wel volledige rondes
Picje van je team?quote:Op woensdag 28 november 2012 21:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wil ook een IF Davies, hij is echt een baas en ook nog 4*
Ik zit nu op de console maar ik heb wel een futhead linkquote:
Al verkocht?quote:
Wel wat dezelfde spelers; Kazim, Sigurdarson, Davies, Davies de CB en Hennesy heb ik ook.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zit nu op de console maar ik heb wel een futhead linkhttp://www.futhead.com/fifa/squads/1631827/
Sierra Leonequote:Op woensdag 28 november 2012 21:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wel wat dezelfde spelers; Kazim, Sigurdarson, Davies, Davies de CB en Hennesy heb ik ook.
Op CDM heb ik dan Austin met Doumbia. Andere CB's 2 uit de nPower en op LM Philips en dan RM LuaLua (wie kent hem nog)
Weet iemand nog een toffe Afrikaanse/onbekend land silver om een team mee te maken?
El Arabi , Chikaoui ?quote:
Misschien zit hier iets bijquote:Op woensdag 28 november 2012 21:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wel wat dezelfde spelers; Kazim, Sigurdarson, Davies, Davies de CB en Hennesy heb ik ook.
Op CDM heb ik dan Austin met Doumbia. Andere CB's 2 uit de nPower en op LM Philips en dan RM LuaLua (wie kent hem nog)
Weet iemand nog een toffe Afrikaanse/onbekend land silver om een team mee te maken?
El Arabi ziet er wel nice uit. Bangura zou wel in mijn team passen met de Ugandese badass maar dan moet ik andere spitsenquote:
Ja, maar ik had sommige spelers nog van mijn 3-5-2 BPL team (daar had ik de CB Davies ook in trouwens) Ik kreeg het idee ook een beetje toen ik jouw team zagquote:Op woensdag 28 november 2012 21:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
quote:
kon net 1-0 maken , maar vergat te schietenquote:
Typisch is dat he...willen het tig keren niet lukken, en dan lukt het vervolgens die ene keer wel, maar dan ook direct met 2 vingers in de neusquote:Op woensdag 28 november 2012 22:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Eindelijk heb ik dan het silver toernooi gewonnen. Ik maakte mijn kansen deze keer goed af en na 7-0 vond de tegenstander in de finale het wel genoeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge
quote:Op woensdag 28 november 2012 22:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Typisch is dat he...willen het tig keren niet lukken, en dan lukt het vervolgens die ene keer wel, maar dan ook direct met 2 vingers in de neusdat heb ik nou nooit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
das mooi, wil graag Dante, SIF Kroos en Lewa halen, Kompany ook nog en Iniesta ook maar dat wordt me allemaal iets te gortig, hahaquote:
Klopt. Als je 'm nu uit een pack haalt, kun je 'm het best 10k onder de laagste zetten. Zeker zijn dat hij iig weggekocht wordt..quote:
moeilijk he, kwootenquote:Op woensdag 28 november 2012 22:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Klopt. Als je 'm nu uit een pack haalt, kun je 'm het best 10k onder de laagste zetten. Zeker zijn dat hij iig weggekocht wordt..
Nuquote:
www.ultimateteam.co.ukquote:Op woensdag 28 november 2012 22:13 schreef vandermar het volgende:
Wat is het totw? Iemand een pic? Kan niet op de webapp hiero.
Alvast bedankt
Bedankt. Tevens Eriksen IFquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |