SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet 19/20 of 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - ??? - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik was aan het testenquote:Op woensdag 28 november 2012 21:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Meer dan een minuut, matige fipo.![]()
![]()
Muuuhhhh. Ik zou niet weten waarover. Ik ben enorm slecht met telefoons enzo.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:34 schreef Samzz het volgende:
Kaneel, stuur dat meisje alsjeblieft een berichtje.
Ik ben aan het kijken waar ik haar naar mee kan vragen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Bleh, ik ga zo in bed liggen, m'n been doet zeer.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Welke opties ben je aan het bekijken?quote:Op woensdag 28 november 2012 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Muuuhhhh. Ik zou niet weten waarover. Ik ben enorm slecht met telefoons enzo.
Ik ben aan het kijken waar ik haar naar mee kan vragen.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dingen die ze leuk vindt. Fairs etc. En films.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welke opties ben je aan het bekijken?
Ik zie dat de Hobbit al op 12 december is.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Zeg dat je yoghurt aan het maken was voor jezelf en dat je toen aan haar moest denken zonder duidelijke reden. En dat je dit haar wilde meedelen.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Muuuhhhh. Ik zou niet weten waarover. Ik ben enorm slecht met telefoons enzo.
Ik ben aan het kijken waar ik haar naar mee kan vragen.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
MLIG heeft niet zoveel succes met dit soort dingen.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zeg dat je yoghurt aan het maken was voor jezelf en dat je toen aan haar moest denken zonder duidelijke reden. En dat je dit haar wilde meedelen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dus ga jij het tegendeel bewijzen, vriend.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
MLIG heeft niet zoveel succes met dit soort dingen.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Maar jij bent geen MLIGquote:Op woensdag 28 november 2012 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
MLIG heeft niet zoveel succes met dit soort dingen.
Jij bent een baas![]()
Dan stuur je haar een sms of WA met de vraag of ze zin heeft binnenkort iets leuks te doenquote:Op woensdag 28 november 2012 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dingen die ze leuk vindt. Fairs etc. En films.
Ik zie dat de Hobbit al op 12 december is..
Mannen die yoghurt maken terwijl ze aan een vrouw denken ...quote:Op woensdag 28 november 2012 21:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zeg dat je yoghurt aan het maken was voor jezelf en dat je toen aan haar moest denken zonder duidelijke reden. En dat je dit haar wilde meedelen.
Of ben ik nu echt verpest?
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ja, viespeukquote:Op woensdag 28 november 2012 21:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Mannen die yoghurt maken terwijl ze aan een vrouw denken ...
Of ben ik nu echt verpest?![]()
Nee tuurlijk niet, dat is het hele idee erachter.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Oké, gelukkig.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, dat is het hele idee erachter.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
nee hoorquote:Op woensdag 28 november 2012 21:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Same shit, different day
SC hopper present![]()
ik las ooit een verhaal over een Shoarmatent die mannenpap als knoflooksaus serveerde.
Blijf je ook aan denken als je shoarma eet
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Godver, ik ben dol op knoflooksaus.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:44 schreef Koen66 het volgende:
ik las ooit een verhaal over een Shoarmatent die mannenpap als knoflooksaus serveerde.
Blijf je ook aan denken als je shoarma eetWat doe je ...
In nijmegen zijn er bij zo'n vietnamees kraampje sperma sporen gevonden in de loempia'squote:Op woensdag 28 november 2012 21:44 schreef Koen66 het volgende:
Blijf je ook aan denken als je shoarma eet
Toch regelmatig loempia's gehaald daar![]()
Dat was in Arnhem.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:44 schreef Koen66 het volgende:
Blijf je ook aan denken als je shoarma eet![]()
ligt er aan of je mannenpap lekker vindtquote:Op woensdag 28 november 2012 21:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Godver, ik ben dol op knoflooksaus.Wat doe je ...
Same shit, different day
SC hopper present![]()
''Met liefde gemaakt'' zei de shaormatenthouder.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Godver, ik ben dol op knoflooksaus.Wat doe je ...
Rustig aan.![]()
quote:Op woensdag 28 november 2012 21:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
''Met liefde gemaakt'' zei de shaormatenthouder.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Hij heeft meer seks dan ik.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar jij bent geen MLIG
Jij bent een baasGa ik doen ja.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan stuur je haar een sms of WA met de vraag of ze zin heeft binnenkort iets leuks te doen.
Hij betaald er ook meer voorquote:Op woensdag 28 november 2012 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij heeft meer seks dan ik.
Rustig aan.![]()
Betaalde seks jaquote:Op woensdag 28 november 2012 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij heeft meer seks dan ik.
[..]
Ga ik doen ja.![]()
Die sperma geeft gewoon die aparte smaak dat het zo lekker maaktquote:Op woensdag 28 november 2012 21:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In nijmegen zijn er bij zo'n vietnamees kraampje sperma sporen gevonden in de loempia's
Toch regelmatig loempia's gehaald daar
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Minder dan broodje döner ja toch.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:53 schreef kingtoppie het volgende:
Hmm, big tasty is 905 calorien.. Geloof ik dat wel...Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Denk dat een broodje doner dan rond de 1300 zit ofzo?quote:Op woensdag 28 november 2012 21:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Minder dan broodje döner ja toch.
En kapsalon 2000?Rustig aan.![]()
Ligt natuurlijk een beetje aan de leverancier dat scheelt nogal. Maar daar moet je wel aan denken, alhoewel ik denk dat de meeste kapsalons wel minder dan 2000 kcal zit. Maarja.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Denk dat een broodje doner dan rond de 1300 zit ofzo?
En kapsalon 2000?
Overigens vind ik voor de Big Tasty (met bacon!) 890 kcal. Maargoed, dat is niet zoveel verschillend van jouw waarde.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Truste.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Ik heb het van de kartonnen doos van de verpakking van de big tasty.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:57 schreef Watertornado het volgende:
890 kcal. Maargoed, dat is niet zoveel verschillend van jouw waarde.Rustig aan.![]()
Interessant, ik heb mijn 890 van de (nederlandse) site van McDonalds.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb het van de kartonnen doos van de verpakking van de big tasty.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
2 big tasty's zijn gok ik makkelijker als 1 kapsalon wegwerken...quote:Op woensdag 28 november 2012 21:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk een beetje aan de leverancier dat scheelt nogal. Maar daar moet je wel aan denken, alhoewel ik denk dat de meeste kapsalons wel minder dan 2000 kcal zit. Maarja.
Overigens vind ik voor de Big Tasty (met bacon!) 890 kcal. Maargoed, dat is niet zoveel verschillend van jouw waarde.Rustig aan.![]()
Maar als je het tegen een BigMac zet, die is iets van 550 ofzo.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
2 big tasty's zijn gok ik makkelijker als 1 kapsalon wegwerken...Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Mannen zijn niet zo op uiterlijk gefixeerd...quote:Op woensdag 28 november 2012 21:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Omdat je dan iig niet jaloers aangelegd bent.... en dat vind ik niet raar, maar top
Al je gaat praten over jouw lul is toch een stuk kleiner dan die van jaap van gisteravond zal een man dat allicht minder prettig vinden...Rustig aan.![]()
niet op het uiterlijk van andere mannen bedoel jequote:Op woensdag 28 november 2012 22:00 schreef kingtoppie het volgende:
Mannen zijn niet zo op uiterlijk gefixeerd...hehe... en niet hebben over hoe het was... natuurlijkquote:Al je gaat praten over jouw lul is toch een stuk kleiner dan die van jaap van gisteravond zal een man dat allicht minder prettig vinden...![]()
Ik bedoel meer het eigen uiterlijk dan ja...quote:Op woensdag 28 november 2012 22:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
niet op het uiterlijk van andere mannen bedoel je
Vrouwen... Mwohh, mooi.
/ voelt zich weer gefrustreerd en wanhopig.Rustig aan.![]()
quote:Op woensdag 28 november 2012 21:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
''Met liefde gemaakt'' zei de shaormatenthouder.Ik moest lachen.
Rustig aanquote:Op woensdag 28 november 2012 22:04 schreef kingtoppie het volgende:
/ voelt zich weer gefrustreerd en wanhopig.
Denk uhm maar aan een appel.... zo'n grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrroeeeeeeeeeeeeeeene![]()
Okequote:Op woensdag 28 november 2012 21:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Omdat je dan iig niet jaloers aangelegd bent.... en dat vind ik niet raar, maar top
Ok en waar blijft het vuurwapen?quote:Op woensdag 28 november 2012 22:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Rustig aan
Denk uhm maar aan een appel.... zo'n grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrroeeeeeeeeeeeeeeene
Rustig aan.![]()
Uhm... het klinkt niet goed...quote:Op woensdag 28 november 2012 22:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zit, dat is het probleem. En ja, dat is serieus.
Al naar de dokter geweest?
Of heb ik weer het een en het andere gemist?![]()
Fysio ja, maar dat helpt voor geen kutquote:Op woensdag 28 november 2012 22:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Uhm... het klinkt niet goed...
Al naar de dokter geweest?
Of heb ik weer het een en het andere gemist?.
![]()
Ik ben serieus verbaasd om jou in de SEX SC te zienquote:Op woensdag 28 november 2012 22:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar als je het tegen een BigMac zet, die is iets van 550 ofzo.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ik wilde het eigenlijk met een kruisboog proberenquote:Op woensdag 28 november 2012 22:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ok en waar blijft het vuurwapen?![]()
![]()
![]()
Oh haiquote:Op woensdag 28 november 2012 22:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben serieus verbaasd om jou in de SEX SC te zien![]()
![]()
Mooie dame!!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Hmm warmte al geprobeerd? ... ik ben geen fysio... dus tot zover mijn advies....quote:Op woensdag 28 november 2012 22:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Fysio ja, maar dat helpt voor geen kut.
![]()
Ik heb gedroomd over jouw brandjequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja, dat helpt ook niet echtquote:Op woensdag 28 november 2012 22:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hmm warmte al geprobeerd? ... ik ben geen fysio... dus tot zover mijn advies.....
![]()
Hier met dat dingquote:Op woensdag 28 november 2012 22:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik wilde het eigenlijk met een kruisboog proberen
Rustig aan.![]()
Ja ik ook nog wel 3 xquote:Op woensdag 28 november 2012 22:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb gedroomd over jouw brandje![]()
![]()
Maar het ging over McDonalds.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben serieus verbaasd om jou in de SEX SC te zien
Ja maar dat JIJ over JOUW brandje droomt is logischer dan dat ik erover droom!!quote:
Zal vast zijn geweest omdat ik je lief vind
[b]AirwiN schreef [/b]
Dan snap ik hetquote:Op woensdag 28 november 2012 22:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar het ging over McDonalds.![]()
Gaat u verder
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op woensdag 28 november 2012 22:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar dat JIJ over JOUW brandje droomt is logischer dan dat ik erover droom!!
Zal vast zijn geweest omdat ik je lief vind
ik ben niet zo lief
ik heb je van FB gepleurd![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 november 2012 22:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ben niet zo lief
ik heb je van FB gepleurd![]()
![]()
![]()
Logischquote:Op woensdag 28 november 2012 22:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ben niet zo lief
ik heb je van FB gepleurd
[b]AirwiN schreef [/b]
Je hoeft je naar mij toe niet te verantwoorden hoorquote:Op woensdag 28 november 2012 22:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ging grote schoonmaak houden
[b]AirwiN schreef [/b]
* kingtoppie grijpt boog en setje pijlen uit de handen van Engelquote:Op woensdag 28 november 2012 22:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]nou zeg....
* -Engel- pakt haar boog en setje pijlen zo
Zo, die kut appel gaat er van langs.
Rustig aan.![]()
Das nie waar nie!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Met slijmen maak je het van FB afpleuren niet goed hoorquote:![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Opeten man opeten.... is goed voor jequote:Op woensdag 28 november 2012 22:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
* kingtoppie grijpt boog en setje pijlen uit de handen van Engel
Zo, die kut appel gaat er van langs.![]()
![]()
Not sure if compliment or notquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
nou dan voeg ik je weer toequote:Op woensdag 28 november 2012 22:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met slijmen maak je het van FB afpleuren niet goed hoor![]()
![]()
![]()
* kingtoppie eet engel op.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Opeten man opeten.... is goed voor je
Rustig aan.![]()
Je moet doen wat je wilt schatquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Doe eens delenquote:Op woensdag 28 november 2012 22:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
* kingtoppie kingtoppie eet engel op.
[b]AirwiN schreef [/b]
Waarom niet?quote:Op woensdag 28 november 2012 22:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Not sure if compliment or not
Rustig aan.![]()
Nee hoorquote:Op woensdag 28 november 2012 22:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
* kingtoppie kingtoppie eet engel op.![]()
![]()
Ik weet waar ze woont!! Kan het vast niet terugvinden maar ik weet waar ze woont!! Kom, let's eatquote:Op woensdag 28 november 2012 22:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
* kingtoppie bewaart stukje voor Huppel
[b]AirwiN schreef [/b]
Lieve engel, je weet toch wel dat ik je nooit zou opeten?
Aan je sabbelen misschien wel....Rustig aan.![]()
omnomnommen?quote:Op woensdag 28 november 2012 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet waar ze woont!! Kan het vast niet terugvinden maar ik weet waar ze woont!! Kom, let's eat
jij bijt
jij eet niet![]()
![]()
Dat weet je welquote:Op woensdag 28 november 2012 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet waar ze woont!! Kan het vast niet terugvinden maar ik weet waar ze woont!! Kom, let's eat
En anders loop ik wel naar de rotonde![]()
![]()
Duhquote:Op woensdag 28 november 2012 22:21 schreef kingtoppie het volgende:
Lieve engel, je weet toch wel dat ik je nooit zou opeten?
Aan je sabbelen misschien wel....![]()
De laatste die ik heb gebeten was Dateding en dat was maaaaaaaaaaaaaaaaaanden geledenquote:Op woensdag 28 november 2012 22:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
omnomnommen?
jij bijt
jij eet niet
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat mag huppel wel.... zorg ik wel voor bier....quote:Op woensdag 28 november 2012 22:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
omnomnommen?
jij bijt
jij eet niet
-Engel-alaserverca of hoe je dat ook schrijft![]()
Ik voel jouw tanden nogquote:Op woensdag 28 november 2012 22:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De laatste die ik heb gebeten was Dateding en dat was maaaaaaaaaaaaaaaaaanden geleden![]()
![]()
Zie je kan me ontvrienden maar mij vergeten zal je nooit doenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
die ervaring wil ik ookquote:Op woensdag 28 november 2012 22:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zie je kan me ontvrienden maar mij vergeten zal je nooit doen#35.![]()
Preciesquote:Op woensdag 28 november 2012 22:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zie je kan me ontvrienden maar mij vergeten zal je nooit doen
Puike herinneringen blijven![]()
Daaromquote:Op woensdag 28 november 2012 22:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Precies
Puike herinneringen blijven![]()
Maar hoe is het verder met u dan?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Jij kan zoveel willenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Het gaat zijn gangetjequote:Op woensdag 28 november 2012 22:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daarom![]()
Maar hoe is het verder met u dan?De goede kant wel weer op iig
![]()
Kennen jullie die dagen dat je eigenlijk geen zin hebt om te douchen, maar je je luie kadaver toch maar eronder zet en je vervolgens niet meer onder de douche weg wilt?
Mooi zo!!quote:Op woensdag 28 november 2012 22:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het gaat zijn gangetjeDe goede kant wel weer op iig
Ik ga mn bed opzoeken want ik moet er om half 6 weer uit![]()
Kusjes enz
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik wou dat ik mezelf kon moitiveren om zo vroeg uit mijn nest te stappen.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi zo!!
Kusjes enzBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Jep. Ik stond er zojuist een half uur onderquote:Op woensdag 28 november 2012 22:27 schreef Samzz het volgende:
Kennen jullie die dagen dat je eigenlijk geen zin hebt om te douchen, maar je je luie kadaver toch maar eronder zet en je vervolgens niet meer onder de douche weg wilt?
.
![]()
moet je de straal op andere plekken richten.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:27 schreef Samzz het volgende:
#35.![]()
quote:Op woensdag 28 november 2012 22:29 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
moet je de straal op andere plekken richten.__!!!!!!!!111!!!!!!!1111!!!!!!!EINZEINZEINZ
![]()
trusten HUPPEL!quote:Op woensdag 28 november 2012 22:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi zo!!
Kusjes enz![]()
![]()
![]()
succesquote:Op woensdag 28 november 2012 22:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi zo!!
Kusjes enzen geen rare dromen meer hoor
![]()
![]()
Half 6 de wekker, kwart voor 7 in de trein en dan al om 9 uur op mijn werk zijn. Oh joy!quote:Op woensdag 28 november 2012 22:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik wou dat ik mezelf kon moitiveren om zo vroeg uit mijn nest te stappen.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Khad het wel geweten hoor, over Lola dromenquote:Op woensdag 28 november 2012 22:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
succesen geen rare dromen meer hoor
Rustig aan.![]()
5 uur de wekker, 7 uur de bus en om 8 uur op werk. Jeujquote:Op woensdag 28 november 2012 22:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Half 6 de wekker, kwart voor 7 in de trein en dan al om 9 uur op mijn werk zijn. Oh joy!.
![]()
Dan kunnen wij de hand schudden.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jep. Ik stond er zojuist een half uur onder.
Oh, ik ben meestal iets van kwart over negen op mijn werk, maar ik kom pas 8 uur mijn nest uit. Maarja, niet om je te demotiveren hoor.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Half 6 de wekker, kwart voor 7 in de trein en dan al om 9 uur op mijn werk zijn. Oh joy!
Daar had ik dan weer geen zin in. Nu heb ik stoppeltjesquote:.
Wheheheheheehehehehe. Pics van je zusje.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:35 schreef kingtoppie het volgende:
GODVER
Komt het zusje binnen terwijl je naar artistieke foto's aant kijken bent.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op woensdag 28 november 2012 22:35 schreef kingtoppie het volgende:
GODVER
Komt het zusje binnen terwijl je naar artistieke foto's aant kijken bent.En dit.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wheheheheheehehehehe. Pics van je zusje.![]()
hopende dat je je broek nog aanhebtquote:Op woensdag 28 november 2012 22:35 schreef kingtoppie het volgende:
GODVER
Komt het zusje binnen terwijl je naar artistieke foto's aant kijken bent.#35.![]()
Ja dat dan weer wel, soort van.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:36 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
hopende dat je je broek nog aanhebtRustig aan.![]()
je had hem op je knie-en hangenquote:Op woensdag 28 november 2012 22:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja dat dan weer wel, soort van.#35.![]()
Ik zie de familie gelijkenis wel.
Zou waarschijnlijk niet geven daardoor.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Maar omdat je niet op een kruk zat kon ze dat gelukkig niet zien.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:41 schreef kingtoppie het volgende:
Nouja... Broek zat half over mijn reet...Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ze heeft je snoek niet gezien?quote:Op woensdag 28 november 2012 22:41 schreef kingtoppie het volgende:
Nouja... Broek zat half over mijn reet...
Neuh gelukkig.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze heeft je snoek niet gezien?Rustig aan.![]()
Geen snoeiharde anal-dwarf-fisting.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:42 schreef kingtoppie het volgende:
Ze zei wel: Maar dit valt nog mee, het is geen filmpje ofzo.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ja jonge. Ik sta nu al stijf van de zenuwen.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:50 schreef muhahaha het volgende:
Kaneel, wanneer ga je L weer zien? Vrijdag toch? Wel sms'en!
Hoe kan ik helpen?quote:Op woensdag 28 november 2012 22:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja jonge. Ik sta nu al stijf van de zenuwen.![]()
![]()
Heb je haar nu al gesms't of ze wat leuks wil doen?quote:Op woensdag 28 november 2012 22:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja jonge. Ik sta nu al stijf van de zenuwen.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Nee... dat is het niet... hoogstens het porno kijkenquote:Op woensdag 28 november 2012 22:43 schreef Clayton1 het volgende:
dat denkt hij,
morgen op het schoolplein van zijn zusje,gesprek van de dag.![]()
![]()
Geen druk zetten.quote:Nee.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je haar nu al gesms't of ze wat leuks wil doen?
Vrijdag zie ik haar. Dan vraag ik het gewoon. Dan zie ik beter haar reactie.
En uiteraard als we het dan vrijdagavond vragen "was het juiste moment er niet".quote:Op woensdag 28 november 2012 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen druk zetten.
[..]
Nee.
Vrijdag zie ik haar. Dan vraag ik het gewoon. Dan zie ik beter haar reactie.
Als er vrijdag geen moment was, dan sms ik.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En uiteraard als we het dan vrijdagavond vragen "was het juiste moment er niet".Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Deal?quote:Op woensdag 28 november 2012 22:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als er vrijdag geen moment was, dan sms ik.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Niet zoveel porn downloaden.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kut
mijn laptop faalt echt hardalles loopt traag en ik vind het niet leuk meer
![]()
Deal. Maar dan moet twi wel virtueel mijn handje vasthouden.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Nee, alleen onvoorwaardelijke deals doen we hier.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Deal. Maar dan moet twi wel virtueel mijn handje vasthouden.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
malewarebytes downloaden en draaien, haalt mega zooi eraf ( en gratis)quote:Op woensdag 28 november 2012 22:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kut
mijn laptop faalt echt hardalles loopt traag en ik vind het niet leuk meer
#35.![]()
WT jij BAASquote:Op woensdag 28 november 2012 22:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, alleen onvoorwaardelijke deals doen we hier.![]()
![]()
Neequote:Op woensdag 28 november 2012 23:00 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
malewarebytes downloaden en draaien, haalt mega zooi eraf ( en gratis)![]()
Hokeuj danquote:Op woensdag 28 november 2012 22:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, alleen onvoorwaardelijke deals doen we hier.
/carequote:Op woensdag 28 november 2012 23:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Alleen niet chill als je zus het je ziet kijken.Omdat er geen troep op zitquote:
Ding is gewoon oud aan het worden![]()
Oja, die wou ik downloadenquote:Op woensdag 28 november 2012 23:04 schreef kingtoppie het volgende:
O jezus, gewoon een bef scene in ''ken park''.
![]()
Ik kan 'm niet vindenquote:Op woensdag 28 november 2012 23:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Doe ik morgen wel, eerst m'n SSD installeren enzo![]()
Welke SSD is het geworden?![]()
Ik ga voor die van Intel met 120gbquote:Op woensdag 28 november 2012 23:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan 'm niet vinden![]()
Welke SSD is het geworden?
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Oke, top.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ga voor die van Intel met 120gb![]()
Ik kan gofferdomme geen nzb vinden in HD.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:12 schreef kingtoppie het volgende:
Ziet er voorlopig nog leuk uit.. ''ken park''![]()
Tziet er ook wel oud en crappy uit dus misschien is die er gewoon niet?quote:Op woensdag 28 november 2012 23:15 schreef Vinniiee het volgende:
k kan gofferdomme geen nzb vinden inRustig aan.![]()
Mja, dan ga ik het dus niet kijken, daar kan ik niet tegen. Apart wel, want er zijn wel oudere films in HD te vinden.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tziet er ook wel oud en crappy uit dus misschien is die er gewoon niet?![]()
Ff doorzoeken anders...quote:Op woensdag 28 november 2012 23:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja, dan ga ik het dus niet kijken, daar kan ik niet tegen. Apart wel, want er zijn wel oudere films in HD te vinden.
Kzou er verder schijt aan hebben, 700mb films zijn prima te harden
Rustig aan.![]()
Heb maar een dvd-rip gedownload. Kan er niet tegen als het slechte kwaliteit is. Minimaal 720pquote:Op woensdag 28 november 2012 23:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ff doorzoeken anders...
Kzou er verder schijt aan hebben, 700mb films zijn prima te harden![]()
![]()
Ik weet wel wat mooie borsten zijn, hoorquote:Op woensdag 28 november 2012 23:21 schreef kingtoppie het volgende:
Dat meisje in die film heeft echt hele mooie borsten vinnie, dat je het weet.. Ik ben benieuwd
.
![]()
quote:Op woensdag 28 november 2012 23:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet wel wat mooie borsten zijn, hoor. Ik ben benieuwd
.
Rustig aan.![]()
Ik weet ook wel wat mooie borsten zijn.
Laatst nog een mooi paar gezien.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Is alweer even geledenquote:Op woensdag 28 november 2012 23:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik weet ook wel wat mooie borsten zijn.
Laatst nog een mooi paar gezien..
![]()
jongen... ik weet niet hoe oud je zusje is.... maar het is echt niet de enige die ze gezien heeft.... echt niet...quote:Op woensdag 28 november 2012 23:26 schreef kingtoppie het volgende:
![]()
Voel me nog steeds een beetje gegeneerd.![]()
Weet niet of zij wat gedaan heeft met jongens hoorquote:Op woensdag 28 november 2012 23:29 schreef -Engel- het volgende:
.. ik weet niet hoe oud je zusje is.... maar het is echt niet de enige die ze gezien heeft.... echt niet...![]()
Naja tzal wel...Rustig aan.![]()
was je vol in actiequote:Op woensdag 28 november 2012 23:26 schreef kingtoppie het volgende:
![]()
Voel me nog steeds een beetje gegeneerd.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Alsof zij geen porno kijkt.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Weet niet of zij wat gedaan heeft met jongens hoor![]()
Naja tzal wel...![]()
Bijna een pandapuntquote:Op woensdag 28 november 2012 23:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voor mij een maandje ofzo. 3 weken tot een maand.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Had geen seks toen he?quote:
Mijn pener is nergens in gegaan.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Hoeft ook niet...quote:Op woensdag 28 november 2012 23:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Weet niet of zij wat gedaan heeft met jongens hoor![]()
Naja tzal wel...internet, tijdschriften ...
![]()
Ik weet niet hoe lang. Geheugen, ik heb het nietquote:Op woensdag 28 november 2012 23:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voor mij een maandje ofzo. 3 weken tot een maand..
Oh wacht, 2 weken terug nog.
![]()
Met andere woorden; je hebt er al 1quote:Op woensdag 28 november 2012 23:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had geen seks toen he?
Mijn pener is nergens in gegaan.![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 november 2012 23:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang. Geheugen, ik heb het niet.
Oh wacht, 2 weken terug nog.
Vertel me alles!
Jup.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Met andere woorden; je hebt er al 1Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
HELD!quote:Op woensdag 28 november 2012 23:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zag tieten, en ik zat eraan.
Waar kende je haar van?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ah, borstvoedingquote:Op woensdag 28 november 2012 23:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zag tieten, en ik zat eraan.![]()
![]()
![]()
Als je even graaft in je geheugen dan kan je het wel bedenken denk ikquote:Op woensdag 28 november 2012 23:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
HELD!
Waar kende je haar van?. Oh, niet hier neerzetten aub
Dat dan weer nietquote:.
![]()
Zodat je buurman denkt dat jij nog gezond bent.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:39 schreef kingtoppie het volgende:
Waarom kreunen tennisters altijd zo?![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 november 2012 23:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zodat je buurman denkt dat jij nog gezond bent.![]()
Rustig aan.![]()
Piemels.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Hehequote:Op woensdag 28 november 2012 23:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik had de 2 weken terug aanraking niet gezienIk heb er één.quote:![]()
Wie weet. Kunnen altijd proberen he?quote:Op woensdag 28 november 2012 23:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zou ze dan wel interesse hebben?
Gedownloadde film...quote:Op donderdag 29 november 2012 00:01 schreef twi het volgende:
[..]
Als er reclame is, noem dan even een lijstje van de bedrijven en hoe lang hun commercial is.Rustig aan.![]()
Hmm...quote:Op donderdag 29 november 2012 00:01 schreef Spezza19 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)dje_voor_kitten.html
*Smelt*Rustig aan.![]()
Kut klote TC...
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Doet tc t niet goed?Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Nee we hadden er eerst eentje die rokje aangemaakt had, maar die sterft steeds, dus hebben we een resrerve, maar er is nu sowieso niemand meer die lang blijftquote:Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ik wil ookWorrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Same herequote:Op donderdag 29 november 2012 01:51 schreef kingtoppie het volgende:
Ik kan niet slapen.
4e dag op rij ofzo.Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Ik wil juist laat slapen, maar ik hou het nog maar net volquote:
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Zend even wat moeheid over.quote:Op donderdag 29 november 2012 02:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik wil juist laat slapen, maar ik hou het nog maar net vol
Rustig aan.![]()
Whaha, zou dat helpen ja?quote:Op donderdag 29 november 2012 02:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
True that...
Gaap anders in een webcam en stuur het filmpje door.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: