SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet 19/20 of 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - ??? - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik was aan het testenquote:Op woensdag 28 november 2012 21:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Meer dan een minuut, matige fipo.![]()
![]()
Muuuhhhh. Ik zou niet weten waarover. Ik ben enorm slecht met telefoons enzo.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:34 schreef Samzz het volgende:
Kaneel, stuur dat meisje alsjeblieft een berichtje.
Ik ben aan het kijken waar ik haar naar mee kan vragen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Bleh, ik ga zo in bed liggen, m'n been doet zeer.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Welke opties ben je aan het bekijken?quote:Op woensdag 28 november 2012 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Muuuhhhh. Ik zou niet weten waarover. Ik ben enorm slecht met telefoons enzo.
Ik ben aan het kijken waar ik haar naar mee kan vragen.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dingen die ze leuk vindt. Fairs etc. En films.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welke opties ben je aan het bekijken?
Ik zie dat de Hobbit al op 12 december is.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Zeg dat je yoghurt aan het maken was voor jezelf en dat je toen aan haar moest denken zonder duidelijke reden. En dat je dit haar wilde meedelen.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Muuuhhhh. Ik zou niet weten waarover. Ik ben enorm slecht met telefoons enzo.
Ik ben aan het kijken waar ik haar naar mee kan vragen.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
MLIG heeft niet zoveel succes met dit soort dingen.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zeg dat je yoghurt aan het maken was voor jezelf en dat je toen aan haar moest denken zonder duidelijke reden. En dat je dit haar wilde meedelen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dus ga jij het tegendeel bewijzen, vriend.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
MLIG heeft niet zoveel succes met dit soort dingen.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Maar jij bent geen MLIGquote:Op woensdag 28 november 2012 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
MLIG heeft niet zoveel succes met dit soort dingen.
Jij bent een baas![]()
Dan stuur je haar een sms of WA met de vraag of ze zin heeft binnenkort iets leuks te doenquote:Op woensdag 28 november 2012 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dingen die ze leuk vindt. Fairs etc. En films.
Ik zie dat de Hobbit al op 12 december is..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Mannen die yoghurt maken terwijl ze aan een vrouw denken ...quote:Op woensdag 28 november 2012 21:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zeg dat je yoghurt aan het maken was voor jezelf en dat je toen aan haar moest denken zonder duidelijke reden. En dat je dit haar wilde meedelen.
Of ben ik nu echt verpest?
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ja, viespeukquote:Op woensdag 28 november 2012 21:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Mannen die yoghurt maken terwijl ze aan een vrouw denken ...
Of ben ik nu echt verpest?![]()
Nee tuurlijk niet, dat is het hele idee erachter.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Oké, gelukkig.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, dat is het hele idee erachter.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
nee hoorquote:Op woensdag 28 november 2012 21:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Same shit, different day
SC hopper present![]()
ik las ooit een verhaal over een Shoarmatent die mannenpap als knoflooksaus serveerde.
Blijf je ook aan denken als je shoarma eet
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Godver, ik ben dol op knoflooksaus.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:44 schreef Koen66 het volgende:
ik las ooit een verhaal over een Shoarmatent die mannenpap als knoflooksaus serveerde.
Blijf je ook aan denken als je shoarma eetWat doe je ...
In nijmegen zijn er bij zo'n vietnamees kraampje sperma sporen gevonden in de loempia'squote:Op woensdag 28 november 2012 21:44 schreef Koen66 het volgende:
Blijf je ook aan denken als je shoarma eet
Toch regelmatig loempia's gehaald daar![]()
Dat was in Arnhem.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:44 schreef Koen66 het volgende:
Blijf je ook aan denken als je shoarma eet![]()
ligt er aan of je mannenpap lekker vindtquote:Op woensdag 28 november 2012 21:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Godver, ik ben dol op knoflooksaus.Wat doe je ...
Same shit, different day
SC hopper present![]()
''Met liefde gemaakt'' zei de shaormatenthouder.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Godver, ik ben dol op knoflooksaus.Wat doe je ...
Rustig aan.![]()
quote:Op woensdag 28 november 2012 21:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
''Met liefde gemaakt'' zei de shaormatenthouder.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Hij heeft meer seks dan ik.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar jij bent geen MLIG
Jij bent een baasGa ik doen ja.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan stuur je haar een sms of WA met de vraag of ze zin heeft binnenkort iets leuks te doen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Hij betaald er ook meer voorquote:Op woensdag 28 november 2012 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij heeft meer seks dan ik.
Rustig aan.![]()
Betaalde seks jaquote:Op woensdag 28 november 2012 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij heeft meer seks dan ik.
[..]
Ga ik doen ja.![]()
Die sperma geeft gewoon die aparte smaak dat het zo lekker maaktquote:Op woensdag 28 november 2012 21:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In nijmegen zijn er bij zo'n vietnamees kraampje sperma sporen gevonden in de loempia's
Toch regelmatig loempia's gehaald daar
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: