quote:Op woensdag 28 november 2012 21:40 schreef Haque het volgende:
Wat zijn de afmetingen van die verdeelkoffertjes?
** Maten zijn 17x27 en het heeft 7 vakjes.
en die cup store zijn dat echt mokken of van die kleine koffiedingen
** Het zijn geen mokken, meer expresso formaat.
** de servetten zijn al vergeven aan mijn collega. De rest mag weg voor ¤27,50 INCL. verzenden.quote:Op donderdag 29 november 2012 00:52 schreef Housekeeper het volgende:
Wat een gezellige spulletjes allemaal![]()
Doe mij eens een heel goed aanbod voor de volgende dingen:
-boek hoe overleef ik mezelf
-bowlingtas
-limonadeset
-blik van duyvis
-servetten
-de 12 knuffels.
Zou het als 1 pakketje verstuurd kunnen worden?
Ik heb alleen Kinderfeest nog....quote:Op donderdag 29 november 2012 13:01 schreef piere het volgende:
waarom zijn bananen krom + kinderfeest.
Weet je wat het kost om dat op te sturen?
kan evt langskomen in Delft
Hmz jammer. dan houdt het opquote:Op donderdag 29 november 2012 13:11 schreef link1986 het volgende:
[..]
Ik heb alleen Kinderfeest nog....
Woon nu een jaar op mezelf, maar nog steeds teveel over van mijn uitzet. Of ik koop weer eens iets waar ik later spijt van heb.... Ja, zonde ik weet hetquote:Op donderdag 29 november 2012 16:26 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Mag ik vragen waarom je zo veel nieuwe spullen te koop aanbiedt?
Die van Paul Frank of Lacoste? Voor beide is er al een geintereseerde, maar wie weet....quote:Op donderdag 29 november 2012 16:40 schreef WatskeZegt het volgende:
Heb interesse in de tas! Alleen jammer dat het zo ver weg is
25 incl. ?quote:Op donderdag 29 november 2012 18:04 schreef Housekeeper het volgende:
Ik haak af. Net even teveel. No deal
Of je hebt de fotonummers verkeerd of de omschrijvingen, want ik kom bij andere spullen uit....quote:Op donderdag 29 november 2012 21:49 schreef Remcaw het volgende:
ik heb in principe wel interesse in het volgende:
foto 44 - 2 opberbakjes
foto 46 - 6 opbergblikken
foto 55 - kerstfiguurtjes
doe maar een aanbod
ik bedoel in ieder geval de omschrijving, misschien staan de foto's bij mij in andere volgorde, dusquote:Op donderdag 29 november 2012 21:56 schreef link1986 het volgende:
[..]
Of je hebt de fotonummers verkeerd of de omschrijvingen, want ik kom bij andere spullen uit....
Ik hoor wel wat je precies bedoeld
€15 inclusief pakketpost is mijn laagste prijs. Zelf houd ik er dan toch weinig aan over en normaal zou je dit bedrag al kwijt zijn met alleen de figuurtjes.quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:18 schreef Remcaw het volgende:
[..]
ik bedoel in ieder geval de omschrijving, misschien staan de foto's bij mij in andere volgorde, dus
2 verdeelkoffertjes
6 opbergblikken (die met cupcake opdruk)
en de kerstfiguurtjes (bankjes en poppetjes)
Aangezien het helaas pakketpost word zeg ik ¤10 INCL. verzenden.quote:Op zondag 2 december 2012 09:26 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb interesse in 2 van de 3 knuffels (konijn, giraffe en beer, de beer hoef ik niet), hoeveel wil je voor konijn en giraffe incl. verzenden?
Prima, als je je rekeningnummer pmt maak ik morgen geld overquote:Op zondag 2 december 2012 20:41 schreef link1986 het volgende:
[..]
Aangezien het helaas pakketpost word zeg ik ¤10 INCL. verzenden.
prima stuur je mijn gegevens in DMquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:38 schreef link1986 het volgende:
[..]
â¬15 inclusief pakketpost is mijn laagste prijs. Zelf houd ik er dan toch weinig aan over en normaal zou je dit bedrag al kwijt zijn met alleen de figuurtjes.
Ik hoor het wel, zoja stuur dan gelijk je gegevens dan maak ik het in orde en stuur ik je mijn bankgegevens. :-)
quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:29 schreef link1986 het volgende:
Housekeeper: ik ben blij dat je er blij mee bent en vooral dat het op tijd binnen is! :-)
Toch altijd mooi dat het bij de een alleen maar in de weg staat en de ander er superblij mee is! Geweldig!quote:Op donderdag 6 december 2012 22:17 schreef Housekeeper het volgende:
Mijn dochter vindt de tas geweldig trouwens.![]()
Mmm jammer, want mijn hoofdinteresse lag bij de zeeppompjes! Denk nog even na over kastje (ivm verzendkosten voor 1 ding). Mocht Essiejj toch afhaken voor de zeeppompjes, dan hoor ik het natuurlijk graagquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:28 schreef link1986 het volgende:
Heb een pm gehad van Essiejj en zij wil 5 dingen in totaal met ook die zeeppompjes dus heb dan alleen het sleutelkastje over.
Ik stuur je een berichtjequote:Op vrijdag 7 december 2012 20:34 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik wil de laptop sleeve en de blauwe leeuw en beer wel kopen.
De zeeppompjes komen van de V&D.... volgens mij hahaquote:Op zaterdag 8 december 2012 01:29 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Mmm jammer, want mijn hoofdinteresse lag bij de zeeppompjes! Denk nog even na over kastje (ivm verzendkosten voor 1 ding). Mocht Essiejj toch afhaken voor de zeeppompjes, dan hoor ik het natuurlijk graag
Edit: waar komen die zeeppompjes eigenlijk vandaan?
Alleen het fotopapier is er nog....quote:Op zondag 9 december 2012 10:40 schreef mrkle het volgende:
Ik wil graag het fotopapier en de laptopsleeve (als die er nog is). Kan ik het vanmiddag ophalen?
Berichtje is onderwegquote:Op zondag 9 december 2012 17:40 schreef aniihakobyan het volgende:
Ik wil de RD2D van de schoencadeautjes wel en de Jack Sparrow beker
Ik neem aan dat mijn pakketje ook onderweg is?quote:Op zondag 9 december 2012 14:53 schreef link1986 het volgende:
Remcaw & Tombolafan:
Het geld staat op mijn rekening maar kon(en kan) het door omstandigheden () morgen- of dinsdagavond pas versturen. Excuses daarvoor, maar het komt jullie kant op!
![]()
Oja, Tombolafan, de postcode die ik zag staan bij de overschrijving en die jij zelf hebt gegeven
verschillen van elkaar, welke moet ik gebruiken? Stuur anders even een berichtje![]()
Linda
De rest vd pakjes gaat vanavond op de post, excu6quote:Op woensdag 12 december 2012 14:17 schreef Essiejj het volgende:
[..]
Ik neem aan dat mijn pakketje ook onderweg is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |