quote:Op woensdag 28 november 2012 21:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Lelkere kont hoorDat is mijn heup, mijn navel is net niet in beeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet waar!quote:![]()
Ik wou zeggen "verkopen"quote:Op woensdag 28 november 2012 21:33 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ooit, maar ze zijn niet heel goedkoop en ik heb eigenlijk al te veel ondergoed
Goede uitgekozen danquote:Op woensdag 28 november 2012 21:33 schreef LompeHork het volgende:
Mijn vrouw heeft alleen maar strings
Goed voor elkaarquote:Op woensdag 28 november 2012 21:33 schreef LompeHork het volgende:
Mijn vrouw heeft alleen maar strings
Weggooien is zondequote:Op woensdag 28 november 2012 21:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wou zeggen "verkopen". Weg gooien dan, of gewoon bewaren
.
je bent zo plat dat ik het verschil tussen je kont en heup niet eens ziequote:Op woensdag 28 november 2012 21:33 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Dat is mijn heup, mijn navel is net niet in beeld.
[..]
Niet waar!
quote:
quote:Op woensdag 28 november 2012 21:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je bent zo plat dat ik het verschil tussen je kont en heup niet eens zie
en, wat draag jij?quote:
Als ik het geld had zou ik ook alleen maar merk kopen, veel betere kwaliteit en blijft langer mooiquote:Op woensdag 28 november 2012 21:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Of eigenlijk niet, want ze koopt enkel merk, die smaak heeft ze danken aan een bijbaantje dat ze ooit had bij een lingerie-winkel
Kusquote:Op woensdag 28 november 2012 21:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ben weer hilarisch vanavond
True, ze doet er ook erg lang mee, koopt voornamelijk Marie Jo, vind ik persoonlijk ook erg mooi spul. Maar het mag wat kosten inderdaadquote:Op woensdag 28 november 2012 21:36 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Als ik het geld had zou ik ook alleen maar merk kopen, veel betere kwaliteit en blijft langer mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |