SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
User plaatjes door PlexOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
quote:Op woensdag 28 november 2012 21:19 schreef shaderon het volgende:
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Iedereen boven deze lijn is gay
oh wacht
quote:
Ben je boos?quote:
quote:Op woensdag 28 november 2012 22:33 schreef maurisioo het volgende:
Bobber:
cCC cOo
C 0 0 Oo
\_..^.._/
. \___/
David hasselhoffquote:
"Kanker op!" "Oké ik ga al kanker, jeetje".quote:Op woensdag 28 november 2012 23:14 schreef MineraalWater het volgende:
Wtf is dit nou weer. "Ik sta op voor kanker"
#gazittenquote:Op woensdag 28 november 2012 23:14 schreef MineraalWater het volgende:
Wtf is dit nou weer. "Ik sta op voor kanker"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja een nieuw beeldschermquote:Op donderdag 29 november 2012 09:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Booh, weet je al wat je gaat krijgen?
quote:Op donderdag 29 november 2012 09:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Google cache vraagje: ik wéét dat iemand een pagina over een paar producten had. Deze pagina wil ik nog even bekijken, maar hij mag niet meer verkopen dus heeft hij dat weggehaald. Is het mogelijk om dat middels google cache nog een keer te benaderen?
In het verleden was het mogelijk om die linkjes naast de site aan te klikken, maar dat gaat nu lastig.
1 | http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:www.ishetalvrijdag.nl |
laat ff weten of het wat is. Ik wil evt de 24" kopen.quote:Op donderdag 29 november 2012 09:33 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Dell Ultrasharp U2212HM Zwart
Krijg hem als het goed is vandaag binnen dus zal dan meteen wat pics posten en laten weten of het wat is.quote:Op donderdag 29 november 2012 09:59 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
laat ff weten of het wat is. Ik wil evt de 24" kopen.
Zondagquote:Op donderdag 29 november 2012 10:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wanneer ben je precies jarig dan?
Geen idee, volgensmij heb ik dat helemaal niet ingevuld gebruik dat eigenlijk nooitquote:Op donderdag 29 november 2012 10:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wacht, dat staat natuurlijk gewoon op je FB. Bijna dus
quote:I went through the tutorial, made sense of it, and started playing for about 15 minutes and had to quit out for unrelated reasons.
Last Sunday I started playing for real around 8 PM and didn't quit out until 4:30 AM. I worked that Monday. Okay, technically I showed up for work, not much got done.
Last night was the third time I've played, and I didn't log out until 6AM, again, on a work day.
This game is evil!!
waar hebben we het over?quote:
niet liken is trappen tegen multinationals die over lijken gaan m.b.t. privacyquote:Op donderdag 29 november 2012 10:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Niet liken is een teken van geen respect hebben naar die arme kankerpatientjes. Ik walg van jouw soort
Crusader Kings 2quote:
Was maar een grapje, die berichtjes zijn echt lelijkquote:[..]
niet liken is trappen tegen multinationals die over lijken gaan m.b.t. privacy
Ik zou zo'n boksen echt NOOIT zo neer zetten.quote:Op donderdag 29 november 2012 11:48 schreef mschol het volgende:
[..]
wat een gigantische bezels
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 november 2012 11:49 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik zou zo'n boksen echt NOOIT zo neer zetten.
nee. Ik zat eigenlijk te azen op een full led backlit monitor.quote:
Ik las ezio ._.quote:Op donderdag 29 november 2012 13:07 schreef Ame_thyst het volgende:
eizo heeft ook mooie schermen, (voor mij) niet te betalen alleen
je bent er 1 vergeten...quote:Op donderdag 29 november 2012 13:39 schreef -Datdus- het volgende:
wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
IPS hij is binnen, Mooi ding.quote:
Nice, al opgezet?quote:Op donderdag 29 november 2012 13:55 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
IPS hij is binnen, Mooi ding.
Niet echt last van "korrels" wat ze beschreven bij een review.
Als je plaatjes nodig hebt zeg het maar stuur ik ze wel even via een DM.
Ofcourse, Alle dozen liggen hier nog op de kamer maar dat ruim ik vanavond wel opquote:Op donderdag 29 november 2012 13:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nice, al opgezet?
Cadiz?quote:Op donderdag 29 november 2012 13:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zojuist 2k Cadiz besteld in China. Moeders wilde knutselen met vriendinnen
Google geeft lampen aan, en een plek in spanjequote:
Ik was je voor.quote:Op donderdag 29 november 2012 14:02 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Google geeft lampen aan, en een plek in spanje
kankertof.quote:Op donderdag 29 november 2012 14:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Maar daar dus tweeduizend van
Dit is een erg goede prestatie, derhalve gefeliciteerd.quote:Op donderdag 29 november 2012 14:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Kan iemaaaaand randstads voor mij vertalen? Versta de helft van de woorden niet
Ik zit op mobielquote:
oh ik wil wel graag een sleutelhanger van mijn eigen tagquote:Op donderdag 29 november 2012 14:29 schreef -Datdus- het volgende:
Ik had toch laatst die grafiti tags gemaakt voor jullie?Heeft iemand die nog? Ik kan ze hier gratis uitsnijden uit plexiglas.
Als sleutelhanger of zo.
quote:Op donderdag 29 november 2012 11:55 schreef Ame_thyst het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)s_bashen_bn_ers.html
heerlijk
Sprekend.quote:Op donderdag 29 november 2012 14:30 schreef Ame_thyst het volgende:
voor je ride zeker ?[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 november 2012 14:30 schreef Ame_thyst het volgende:
voor je ride zeker ?[ afbeelding ]
PLEX op PLEXiglass xD!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 29 november 2012 14:38 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dat van graniet gemaakt?quote:Op donderdag 29 november 2012 15:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
JA
HIJ IS ER!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 november 2012 14:41 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
PLEX op PLEXiglass xD!!!!!!!!!!!!!
SPOILER: Spoiler voor de mobiele boys.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
New urban collective.quote:Op donderdag 29 november 2012 14:47 schreef Timwonnacott het volgende:
Kom ik op de VUsite weer allemaal troep tegen over Zwarte piet. Echt alsof die mensen niets beters te doen hebben.
http://www.advalvas.vu.nl/nieuws/weg-met-zwarte-piet
http://the-nuc.nl/kennis-(...)n-maar-nette-mensen/
De laatste heeft nog een filmpje van een discussie ook. Zei schamen zich dan voor ZP, ik schaam me voor hunVerzuurde kutten dat het zijn.
Echt hequote:Op donderdag 29 november 2012 16:48 schreef TJV het volgende:
[..]
New urban collective.Die zouden ze direct terug moeten sturen naar land van herkomst. Met een kilo coke in hun onderbroek zodat ze daar meteen de bak in gaan. Ik zeg het woord niet graag, maar dat is echt de kanker van de maatschappij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is het bestuur. Sorry hoor, maar de vrijheid van vereniging schiet nu zijn doel voorbij.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
quote:Op donderdag 29 november 2012 16:55 schreef TJV het volgende:
Hetzelfde kan gezegd worden over hun raad van advies:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is het bestuur. Sorry hoor, maar de vrijheid van vereniging schiet nu zijn doel voorbij.
http://the-nuc.nl/over-n-u-c/n-u-c-raad-van-advies/
quote:Op donderdag 29 november 2012 16:55 schreef TJV het volgende:
N.U.C.-Excellence-equals-crew....jpgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is het bestuur. Sorry hoor, maar de vrijheid van vereniging schiet nu zijn doel voorbij.
Godverdomme man![]()
Als je nou die thumbnail van die tweede video ziet he. Dan krijg ik gewoon zo'n zin om op die koppen te schijten. Vraag me in godsnaam niet waarom.quote:Op donderdag 29 november 2012 17:00 schreef Timwonnacott het volgende:
Hier nog wat filmpjes, een met van die briljante uit context getrokken quote's van Mandela en Ghandi.
!
Netwerken sowieso is een beetje nutteloos. Leuk dat je 100 telefoonnummers hebt, maar als je het neefje bent van die manager bij KPMG heb je die baan binnen.quote:Op donderdag 29 november 2012 17:10 schreef Timwonnacott het volgende:
Ja, netwerken binnen een groep randdebielen is wel netwerken, maar je hebt er weinig aan.
Dat waren de Akkariers, niet de Assyriërs.quote:Op donderdag 29 november 2012 17:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Als iemand het er niet eens is spring je op je paard om de wieg van de beschaving te plunderen en weg te branden
Da's niet helemaal waar. Ken toch wel wat mensen die ergens terecht konden omdat zij iemand kenden die ze vertelde dat er ergens net een plekje was vrijgekomen waar nog geen vacature van was gemaakt. Als je dan meteen solliciteerd slingeren ze dat proces niet meer aan, dat gaf ze een baan.quote:Op donderdag 29 november 2012 17:13 schreef TJV het volgende:
[..]
Netwerken sowieso is een beetje nutteloos. Leuk dat je 100 telefoonnummers hebt, maar als je het neefje bent van die manager bij KPMG heb je die baan binnen.
Val van de Houtribdijk en stikquote:Op donderdag 29 november 2012 17:17 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat waren de Akkariers, niet de Assyriërs.
Ja en jij denkt dat iemand met 200 man in zijn telefoon precies jou gaat bellen? Diegene zal wel een wat betere bekende zijn dan even gesproken op een conferentie van je hippe studievereniging.quote:Op donderdag 29 november 2012 17:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Da's niet helemaal waar. Ken toch wel wat mensen die ergens terecht konden omdat zij iemand kenden die ze vertelde dat er ergens net een plekje was vrijgekomen waar nog geen vacature van was gemaakt. Als je dan meteen solliciteerd slingeren ze dat proces niet meer aan, dat gaf ze een baan.
Maar meestal is het wel onzin, ja.
Op zich wel ja. Oom van me heeft tijd terug ook zijn baan verloren, is toen ook allemaal netwerkaangelegenheden gejoined en actief gaan netwerken.quote:Op donderdag 29 november 2012 17:13 schreef TJV het volgende:
[..]
Netwerken sowieso is een beetje nutteloos. Leuk dat je 100 telefoonnummers hebt, maar als je het neefje bent van die manager bij KPMG heb je die baan binnen.
Is ook zo, een netwerk an sich hebben is goed maar bewust netwerken om mensen te leren kennen werkt niet. Die mensen ken je of je kent ze niet, klaar.quote:Op donderdag 29 november 2012 17:19 schreef TJV het volgende:
[..]
Ja en jij denkt dat iemand met 200 man in zijn telefoon precies jou gaat bellen? Diegene zal wel een wat betere bekende zijn dan even gesproken op een conferentie van je hippe studievereniging.
Je hebt het toch niet over een linked in-netwerk he?quote:Op donderdag 29 november 2012 17:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Is ook zo, een netwerk an sich hebben is goed maar bewust netwerken om mensen te leren kennen werkt niet. Die mensen ken je of je kent ze niet, klaar.
Akkad en belangrijker hun koning Sargon waren de eerste 'veroveraars' die daar aardig hebben huisgehouden. En tevens de eerste oorlogsvoerders voor zover bekend.quote:Op donderdag 29 november 2012 17:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dat verschil zoek ik zo nog even op. Hoewel beide namen mij wel iets zeggen dacht ik toch dat die hetzelfde waren? Enfin, zo even opzoeken.
preciez dus. Net en zak strontquote:Op woensdag 28 november 2012 22:14 schreef shaderon het volgende:
[..]
Heb ik al eens gezegd dat ik wel een beetje op ruben nicolai lijk.
quote:Op donderdag 29 november 2012 17:20 schreef shaderon het volgende:
Even aangemeld , zag er goed uit![]()
[ afbeelding ]
Nee? Gewoon kenissen waar je wel eens op de koffie komt.quote:Op donderdag 29 november 2012 17:20 schreef TJV het volgende:
[..]
Je hebt het toch niet over een linked in-netwerk he?
En nee, want ik heb mijn bronzen beren, zilveren beren, robbie de rob, A en B diploma. Ergo, ik kan zwemmen!quote:Op donderdag 29 november 2012 17:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Val van de Houtribdijk en stik
Dat is niet 'netwerken'.quote:Op donderdag 29 november 2012 17:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nee? Gewoon kenissen waar je wel eens op de koffie komt.
quote:Op donderdag 29 november 2012 17:20 schreef shaderon het volgende:
Even aangemeld , zag er goed uit![]()
[ afbeelding ]
Ik heb het hele zwembad ondergekotst bij het examen van mijn A diploma. Toen maar gestopt.quote:Op donderdag 29 november 2012 17:23 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
En nee, want ik heb mijn bronzen beren, zilveren beren, robbie de rob, A en B diploma. Ergo, ik kan zwemmen!
Klopt, ik heb alleen hekel aan mensen die zichzelf slachtoffer rol aanmeten en dan nog gaan zeiken terwijl ze al op hoog niveau actief zijn.quote:
Maar... maar... maar... de assyriers vielen Mesopotamie toch ook binnen?quote:Op donderdag 29 november 2012 17:20 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Akkad en belangrijker hun koning Sargon waren de eerste 'veroveraars' die daar aardig hebben huisgehouden. En tevens de eerste oorlogsvoerders voor zover bekend.
Offline iddquote:Op donderdag 29 november 2012 17:24 schreef shaderon het volgende:
Die site is nu offline of ik ben ervan geblocked ofzo
Offline.quote:Op donderdag 29 november 2012 17:24 schreef shaderon het volgende:
Die site is nu offline of ik ben ervan geblocked ofzo
quote:Op donderdag 29 november 2012 17:24 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik heb het hele zwembad ondergekotst bij het examen van mijn A diploma. Toen maar gestopt.
Die site is het niet gewend dat iemand zich aanmeldt. Overbelast.quote:
quote:Op donderdag 29 november 2012 17:26 schreef TJV het volgende:
[..]
Die site is het niet gewend dat iemand zich aanmeldt. Overbelast.
Je kan moeilijk iets binnenvallen als je ook in Mesopotamië woont. Tis een oorlogzuchtig zooitje daar, maar de aanstichters waren Sargon.quote:Op donderdag 29 november 2012 17:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Maar... maar... maar... de assyriers vielen Mesopotamie toch ook binnen?
quote:Op donderdag 29 november 2012 17:26 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik heb nog wel aan een stuk of 7 zwemmarathons meegedaanquote:Op donderdag 29 november 2012 17:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Waaaacht eens even!
Ik heb zwemdiploma's A, B en C! Ik ben de alpha hier!
Nee, die site heeft zichzelf ook gewoon een slachtoffer rol aangemetenquote:Op donderdag 29 november 2012 17:26 schreef TJV het volgende:
[..]
Aaaah. Ik wist dat het Assyrische rijk voor een groot deel in het huidige Syrie lag, maar dacht altijd dat de hoofdstad lag in het gebied waar nu de grootste concentratie Assyriers zit, een stuk meer richting Libanon. Ik dacht dat ze naar Mesopotamie toe uitbreidden.quote:Op donderdag 29 november 2012 17:27 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Je kan moeilijk iets binnenvallen als je ook in Mesopotamië woont. Tis een oorlogzuchtig zooitje daar, maar de aanstichters waren Sargon.
Straks allemaal ff F5 ingedrukt houden.quote:
Ok ok deze is voor jouw omdat je moet overwerken. Heb je toch al gezien maar goed.. hihihihiquote:Op donderdag 29 november 2012 17:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Jep, overwerk hier
quote:Op donderdag 29 november 2012 17:32 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ok ok deze is voor jouw omdat je moet overwerken. Heb je toch al gezien maar goed.. hihihihi
Ohja laat het je baas niet zien.
http://imgur.com/a/P329Q
quote:Op donderdag 29 november 2012 17:32 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ok ok deze is voor jouw omdat je moet overwerken. Heb je toch al gezien maar goed.. hihihihi
Ohja laat het je baas niet zien.
http://imgur.com/a/P329Q
Fixquote:Op donderdag 29 november 2012 17:32 schreef Timwonnacott het volgende:
Dat is nou ook weer niet nodig hé, die mensen hebben het al zwart genoeg.
Stug doorwerken zit er al generaties inquote:Op donderdag 29 november 2012 17:34 schreef shaderon het volgende:
pech, wel stevige verbinding hebben ze
Die hoofdstad verplaatst/veranderd ook regelmatig. Al ken ik ze niet uit mn hoofd, dus zou best kunnen dat er ook een daar gelegen heeft.quote:Op donderdag 29 november 2012 17:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Aaaah. Ik wist dat het Assyrische rijk voor een groot deel in het huidige Syrie lag, maar dacht altijd dat de hoofdstad lag in het gebied waar nu de grootste concentratie Assyriers zit, een stuk meer richting Libanon. Ik dacht dat ze naar Mesopotamie toe uitbreidden.
Weer wat geleerd.
rechter bedoel je?quote:Op donderdag 29 november 2012 18:13 schreef Timwonnacott het volgende:
Die linker neger in rooie shirt
http://www.thomann.de/nl/yamaha_dgx640_w_set.htmquote:
YES DAR-LING!quote:Op donderdag 29 november 2012 18:38 schreef shaderon het volgende:
[..]
http://www.thomann.de/nl/yamaha_dgx640_w_set.htm
Deze. Komt een talkbox wss bij en een midi paneel met geluidskaart enzo.
Mega grote beesten iddquote:Op donderdag 29 november 2012 18:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Oooh hoooho zeg! Zat net met een Sint Bernard in de bus, wat een beer![]()
Met gemak 100kg
Ja dat ligt niet aan de hond zelf, maar het baasje die m niet schoonmaakt etcquote:Op donderdag 29 november 2012 18:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Maar booaaahh, die beesten rieken, ongelooflijk.
Vijf meiden en drie kerels hadden sjaals voor hun neus
Wat voor mongool ben je als je met zo'n mammoet in een bus gaat.quote:Op donderdag 29 november 2012 18:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Oooh hoooho zeg! Zat net met een Sint Bernard in de bus, wat een beer![]()
Met gemak 100kg
move on dude..quote:
en nu de nederlandse epilepsie versiequote:
HET GAAT ANDERSquote:Op donderdag 29 november 2012 19:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
VANAAAAAFF... NU!
VANAAAAFF NUU!!quote:Op donderdag 29 november 2012 19:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
NOEM DIT EEN STAATSGREEP
Zijn natuurlijk wel altijd volwassen acteurs, maar lijkt mij wel creepy om te zienquote:Op donderdag 29 november 2012 19:28 schreef bobbernaut het volgende:
Ey ik moet voor Duits dus een film maken, komt dus ook een pedo scene in voor
Je ziet m ook echt pijpen
Idd, geen disrespect enzo jwzquote:Op donderdag 29 november 2012 19:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Vooral zijn referenties aan andere rappers zijn goed
Klein voorbeeldje:
Laat me beginnen dus, als bad guys in horrorfilms, ben ik als Winne onoverwinnelijk.
Net als elk mens kan ik Opgezwolle raken, vet drinkend uit volle vaten, boulimia zonder braken
nee je ziet alleen in de echte film dat 1 oude man en dat arme kind in een wc gaanquote:Op donderdag 29 november 2012 19:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Zijn natuurlijk wel altijd volwassen acteurs, maar lijkt mij wel creepy om te zien
Nee, hangt wel poster van in Duits lokaalquote:Op donderdag 29 november 2012 19:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Lola rennt was trouwens een heerlijke film
Heeft iemand hier die ook gezien met duits?
hahaquote:Op donderdag 29 november 2012 19:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Bobber begint echt een baardje in de keel te krijgen
Hahahah jaquote:Op donderdag 29 november 2012 19:37 schreef Timwonnacott het volgende:
En dat wil je op school gaan inleveren?
Randstaddocent, hé? Die zijn al blij dat ze geen echt meidje verkrachtten voor het filmpjequote:Op donderdag 29 november 2012 19:38 schreef Timwonnacott het volgende:
En dat lijkt je geen slecht plan?
quote:Op donderdag 29 november 2012 19:38 schreef Timwonnacott het volgende:
En dat lijkt je geen slecht plan?
quote:
Ja, dat zal het wel zijn ja. Op mijn school was dat gewoon vragen om problemen.quote:Op donderdag 29 november 2012 19:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Randstaddocent, hé? Die zijn al blij dat ze geen echt meidje verkrachtten voor het filmpje
Had het zelf ook niet moeten proberenquote:Op donderdag 29 november 2012 19:40 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja, dat zal het wel zijn ja. Op mijn school was dat gewoon vragen om problemen.
Toen wist ik dat nietquote:Op donderdag 29 november 2012 19:48 schreef bobbernaut het volgende:
Wist je dat je vuur kan aansteken door rook
Was Yew member?quote:Op donderdag 29 november 2012 19:48 schreef Timwonnacott het volgende:
Willow logsEchte baas deed Yew Logs, maakte daarvan Yew Long Bows en high alchemy ze in Seers Village
Ja, Willow en Oak oorspronkelijk ook.quote:Op donderdag 29 november 2012 19:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Was Yew member?
Ben nooit member geweest volgens mij.quote:Op donderdag 29 november 2012 19:52 schreef Timwonnacott het volgende:
Voor Members was het Seers Village, dorpje in het bos waar al die bomen waren. Altijd mooie locatie gevonden dat
quote:Op donderdag 29 november 2012 19:52 schreef MineraalWater het volgende:
Je moet ook niet in de gang roepen "Mevrouw [insertname] heeft stijve tepels" om er vervolgens achter te komen dat ze in een lokaal 2 deuren verder op zat...
Inderdaad. Vaak ook humoristischquote:Op donderdag 29 november 2012 19:55 schreef Timwonnacott het volgende:
Ja het spel was leuker als member, meer dingen te doen, steeds weer updates en nieuwe quests. Quests waren echt leuk in RS.
quote:Op donderdag 29 november 2012 19:52 schreef MineraalWater het volgende:
Je moet ook niet in de gang roepen "Mevrouw [insertname] heeft stijve tepels" om er vervolgens achter te komen dat ze in een lokaal 2 deuren verder op zat...
?quote:Op donderdag 29 november 2012 19:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Moet wel zeggen dat ik nooit ergens in specialiseerde. Dan weer arrows, dan weer magic, dan weer 2h, dan weer dagger etc. etc. etc.
Met als gevolg dat alle stats flink bij elkaar lagen en ik elk gevest in de wildy verloor van mensen die specialiseerden.
Runescape. Ik levelde alles tegelijk, i.t.t. de mensen die alléén boogschieten ofzo levelden. Die haalden je zo neer als je op ze afrende.quote:
wtfquote:Op donderdag 29 november 2012 19:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
FFFFFuuuuuuuucckckkckckck
https://www.humblebundle.com/
quote:Op donderdag 29 november 2012 20:27 schreef Timwonnacott het volgende:
Kijk die baas staan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 29 november 2012 20:27 schreef Timwonnacott het volgende:
Kijk die baas staan:trade dragon armour type 666SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
trade dragon armour type 666
SELLING FULL RUNE 150K!quote:Op donderdag 29 november 2012 20:59 schreef shaderon het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |