Dat is zo somberquote:
Voor een leuke discussie hoef je hier doorgaans niet te komen inderdaad. Daarvoor is WGR dé plekquote:Op woensdag 28 november 2012 21:13 schreef Actaeon het volgende:
Alsof uit de meeste hier wel wat zinnigs komt.
Ik kan hier wel goed mijn ei kwijt jaquote:Op woensdag 28 november 2012 21:13 schreef Actaeon het volgende:
Alsof uit de meeste hier wel wat zinnigs komt.
quote:Op woensdag 28 november 2012 21:14 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Voor een leuke discussie hoef je hier doorgaans niet te komen inderdaad. Daarvoor is WGR dé plek
Welja, ik heb werkelijk waar geen idee wat de studie inhoudt. Maar het feit dat je je studie 1) zo noemt en 2) een studie bedenkt die moet organiseren hoe 'vrije tijd' kan worden geregeld, gaat mijn simpele hersenpan te boven.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:15 schreef Tchock het volgende:
Overigens, iedereen loopt altijd wel te haten op vrijetijdsmanagement maar afgezien van het feit dat je er door de beroerde naam nooit een baan mee krijgt is het best een aardige studie volgens mij. Nu zijn de 'kom, we gooien alles bij elkaar zodat je alles net niet kan'-studies best wel in de mode tegenwoordig, maar vrijetijdsmanagement heeft allerlei economische en sociale vakken die an sich heel normaal zijn.
Maar really, who cares als de studie zo'n naam heeft?quote:Op woensdag 28 november 2012 21:15 schreef Tchock het volgende:
Overigens, iedereen loopt altijd wel te haten op vrijetijdsmanagement maar afgezien van het feit dat je er door de beroerde naam nooit een baan mee krijgt is het best een aardige studie volgens mij. Nu zijn de 'kom, we gooien alles bij elkaar zodat je alles net niet kan'-studies best wel in de mode tegenwoordig, maar vrijetijdsmanagement heeft allerlei economische en sociale vakken die an sich heel normaal zijn.
quote:Op woensdag 28 november 2012 21:16 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Welja, ik heb werkelijk waar geen idee wat de studie inhoudt. Maar het feit dat je je studie 1) zo noemt en 2) een studie bedenkt die moet organiseren hoe 'vrije tijd' kan worden geregeld, gaat mijn simpele hersenpan te boven.
De studie heet trouwens ook helemaal niet zo. Het wordt maar aan één hbo gegeven en die noemen het International Leisure Sciences.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:16 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Maar really, who cares als de studie zo'n naam heeft?
Oké, ik weet serieus niet wat erger is.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
De studie heet trouwens ook helemaal niet zo. Het wordt maar aan één hbo gegeven en die noemen het International Leisure Sciences.
En dat élk topic weer. Triest eigenlijkquote:Op woensdag 28 november 2012 21:16 schreef Actaeon het volgende:
[..]Inderdaad ja.
Hier praten we over verheven zaken als wetboeken, tabjes en eendenkooien enzulks.
Maar dan nog. Who cares als de studie International Leisure Sciences heet?quote:Op woensdag 28 november 2012 21:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
De studie heet trouwens ook helemaal niet zo. Het wordt maar aan één hbo gegeven en die noemen het International Leisure Sciences.
Ja dat natuurlijk.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:17 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Oké, ik weet serieus niet wat erger is.
quote:Op woensdag 28 november 2012 21:17 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Maar dan nog. Who cares als de studie International Leisure Sciences heet?
Ik moest lachen, of nouja, eigenlijk een beetje huilenquote:Op woensdag 28 november 2012 21:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 28 november 2012 21:17 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Oké, ik weet serieus niet wat erger is.
quote:Op woensdag 28 november 2012 21:17 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Maar dan nog. Who cares als de studie International Leisure Sciences heet?
quote:Op woensdag 28 november 2012 21:18 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik moest lachen, of nouja, eigenlijk een beetje huilen
WO diploma?quote:Op woensdag 28 november 2012 21:18 schreef Tchock het volgende:
[..]. Ook triest trouwens als je op je CV moet zetten dat je een WO-diploma hebt van de 'NHTV Internationaal Hoger Onderwijs Breda'
Haten is een groot woord. Ik denk dat en vrijetijdsmanagement een ongelukkige benaming is en dat je in net iets teveel richtingen een hbo-opleiding kan volgen. Dat werkt enige inflatie wel in de hand. Mijn twee centen.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:15 schreef Tchock het volgende:
Ik denk niet dat ik mijn lachen in had kunnen houdenquote:Op woensdag 28 november 2012 21:18 schreef Maharbal het volgende:
Ik begin te vermoeden dat Tchock z'n vriendin International Leisure Sciences doet.
Over dat soort belangrijke zaken raakt men nooit uitgepraat.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:17 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
En dat élk topic weer. Triest eigenlijk![]()
Ik wil verder geen labels uitdelen![]()
quote:
Er is een WO International Leisure Sciences, si si.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:19 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Haten is een groot woord. Ik denk dat en vrijetijdsmanagement een ongelukkige benaming is en dat je in net iets teveel richtingen een hbo-opleiding kan volgen. Dat werkt enige inflatie wel in de hand. Mijn twee centen.
Wait, heb ik gelijk?quote:Op woensdag 28 november 2012 21:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik mijn lachen in had kunnen houdenIk moet nu al serieus zoeken naar punten waarop het geen lachwekkende aangelegenheid is, en ik faal nogal.
Duck off met je serieuze post hier.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:19 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Haten is een groot woord. Ik denk dat en vrijetijdsmanagement een ongelukkige benaming is en dat je in net iets teveel richtingen een hbo-opleiding kan volgen. Dat werkt enige inflatie wel in de hand. Mijn twee centen.
Je zegt net zelf dat het op een hoge school gegeven wordtquote:Op woensdag 28 november 2012 21:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Er is een WO International Leisure Sciences, si si.
Zoals Spotless al zegt, het zit 'm in de naam denk ik. Ik heb eerlijk waar geen idee wat de studie inhoudt dus.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Neen. Ze doet een hele normale hbo-studie.
Precies.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:21 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Je zegt net zelf dat het op een hoge school gegeven wordt
quote:NHTV is de enige hbo-instelling in Nederland die naast hbo-opleidingen ook universitaire opleidingen aanbiedt. In de domeinen toerisme en vrije tijd kun je een 3-jarige universitaire bacheloropleiding (“wo-bacheloropleiding”) volgen. Vanaf september 2013 staat er tevens een universitaire masteropleiding (“wo-masteropleiding”) in vrije tijd gepland.
Lijkt net een afkorting van één of andere talentenjachtquote:
Ben ik weer de enige. Dan maar huiswerk maken voor International Bassie &Adriaan Sciences.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:20 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Duck off met je serieuze post hier.
Modernisering van de lokalen I guess. Niet alle though.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:23 schreef Paxcon het volgende:
Voor de Groningers: waarom is het Academiegebouw van buiten zo mooi maar van binnen een armoedig boeltje?
Ik hoopte dat het ook een televisiezender was, maar die heet RTV Noord Hollandquote:Op woensdag 28 november 2012 21:22 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Lijkt net een afkorting van één of andere talentenjacht
Je zou maar hoogleraar zijn in de vrije tijdquote:Op woensdag 28 november 2012 21:23 schreef Maharbal het volgende:
In dat geval heb ik een phd in de vrije tijd.
Hetzelfde kan gezegd worden van de Oudemanhuispoort. Blijkbaar hoort dat zoquote:Op woensdag 28 november 2012 21:23 schreef Paxcon het volgende:
Voor de Groningers: waarom is het Academiegebouw van buiten zo mooi maar van binnen een armoedig boeltje?
Hopen dat zo iemand scheikunde doet in zijn vrije tijd, gegarandeerd de lachers op je hand op feestjesquote:Op woensdag 28 november 2012 21:23 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Je zou maar hoogleraar zijn in de vrije tijd
Wat? Ben je hoogleraar in je vrije tijd? Nee, ik ben hoogleraar in de vrije tijd.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:23 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Je zou maar hoogleraar zijn in de vrije tijd
Oh oke tja.. Ook de indeling is vreemd..quote:Op woensdag 28 november 2012 21:23 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Modernisering van de lokalen I guess. Niet alle though.
Vind je? Best logisch toch.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh oke tja.. Ook de indeling is vreemd..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |