Dan is het goed kan die eten voorbereiden , stoffen, zuigen ,dweilen voor oma thuiskomt wat sweetquote:Op donderdag 29 november 2012 15:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Hah, wat dacht jij dan, kwart voor 3, dan is hij er al zeker anderhalf uur uit
Yup ik hoor 'm juichen en roepen; "Geert, Geert, kijk, ik pak ze aan dat scoortertuig"quote:Op donderdag 29 november 2012 15:34 schreef Toverheks het volgende:
Opa speelt mep zoveel kabouters van de scooter, Opa is al bij level 7
Als opa een kabouter had werd er nog meer bier bij hem gebracht , huis gepoetst en hoefde hij helemaal niet meer te bewegenquote:Op donderdag 29 november 2012 15:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Yup ik hoor 'm juichen en roepen; "Geert, Geert, kijk, ik pak ze aan dat scoortertuig"
Nee joh, hij speelt de laatste tijd weer een ander spelletje, daarbij ben je trambestuurder van lijn 9..quote:Op donderdag 29 november 2012 15:34 schreef Toverheks het volgende:
Opa speelt op FB, mep zoveel kabouters van de scooter, dit spel gaat om tijd en snelheid..........Opa is al bij level 7
tram 9 is saaie route, ik denk dat je in de war bent met tram 3 PBquote:Op donderdag 29 november 2012 15:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee joh, hij speelt de laatste tijd weer een ander spelletje, daarbij ben je trambestuurder van lijn 9..
Oma belde 'm zonet al om te vragen op welk level hij nu was.quote:Op donderdag 29 november 2012 15:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Yup ik hoor 'm juichen en roepen; "Geert, Geert, kijk, ik pak ze aan dat scoortertuig"
Word hij daar niet agressief van?quote:Op donderdag 29 november 2012 15:48 schreef Toverheks het volgende:
Opa gaat als een speer op FB, de scootersloeries worden in 1 keer van hun scootertje gemept, pief, paf,poef.......................daar gaat weer zo een boef.............pling.pleng.plong..........en daar ging er weer eentje, net voor de *gong*
quote:Op donderdag 29 november 2012 16:37 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Word hij daar niet agressief van?
Heb horen fluisteren dat opa s'morgens het huishouden doetquote:Op donderdag 29 november 2012 16:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]hij heeft het hele spelletje binnen een dag uitgespeeld, en gaat nu verder met een ander FB spel.
Ja zo kom je ook je middagen door.
Kippensoep toch?quote:Op donderdag 29 november 2012 16:40 schreef Toverheks het volgende:
wat eet Opa eigenlijk vandaag, was het nou vliegende kip door de pan of???? al die dagen hou ik niet meer uit mekaar hoor
Slaapwandelend?quote:Op donderdag 29 november 2012 16:40 schreef Poezewoes het volgende:
Heb horen fluisteren dat opa s'morgens het huishouden doet
Ja met zijn armen vooruitquote:Op donderdag 29 november 2012 16:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
toch niet met zijn ogen dicht he
En hoe goed hij zich van zijn taken kwijt, is duidelijk te zien op de inmiddels legendarische en wijdverspreide proostfoto van oma en haar stofnesten.quote:
hoezo geen steek geven pffffquote:Op donderdag 29 november 2012 15:48 schreef Toverheks het volgende:
Opa gaat als een speer op FB, de scootersloeries worden in 1 keer van hun scootertje gemept, pief, paf,poef.......................daar gaat weer zo een boef.............pling.pleng.plong..........en daar ging er weer eentje, net voor de *gong*
Was waar hij heeft nu hulp!quote:Op donderdag 29 november 2012 17:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
En hoe goed hij zich van zijn taken kwijt, is duidelijk te zien op de inmiddels legendarische en wijdverspreide proostfoto van oma en haar stofnesten.
ach wijffie toch,heb je last van een zonnesteek??? en dat in decemberquote:
moeilijk he dat loslaten, hebben er meer last vanquote:Op donderdag 29 november 2012 17:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach wijffie toch,heb je last van een zonnesteek??? en dat in december
Opa draagt met felle zon altijd een petje of zakdoek op het bolletje, dat helpt tegen een zonnesteek hoor, al lijkt het me toch wel raar een zonnesteek op te lopen in december
?????quote:Op donderdag 29 november 2012 17:49 schreef danaqui het volgende:
[..]
moeilijk he dat loslaten, hebben er meer last van
kabouters....scooters......wyffie...goh wat zal jij het moeilijk krijgen als je niet meer kan steken.quote:
Doe is gezelligquote:Op donderdag 29 november 2012 17:52 schreef danaqui het volgende:
[..]
kabouters....scooters......wyffie...goh wat zal jij het moeilijk krijgen als je niet meer kan steken.
Vind die dansende smilies wel gezellig, is toch beter dan ruzie maken?quote:Op donderdag 29 november 2012 17:59 schreef Jian het volgende:
Heej Sheila's, dit is Fok hè, overmatig smiley gebruik kan je gewoon op een ban komen te staan, dat weten jullie, toch!?
ik weet kanjerquote:Op donderdag 29 november 2012 17:59 schreef Jian het volgende:
Heej Sheila's, dit is Fok hè, overmatig smiley gebruik kan je gewoon op een ban komen te staan, dat weten jullie, toch!?
quote:Op donderdag 29 november 2012 18:00 schreef Copycat het volgende:
Die gezellige Doe, zit die ook op de chat?
quote:Op donderdag 29 november 2012 18:00 schreef Copycat het volgende:
Die gezellige Doe, zit die ook op de chat?
Gratis taalles, Joepie!quote:Op donderdag 29 november 2012 18:10 schreef Copycat het volgende:
Nou ja, het verbetert wel de leesvaardigheid.
Kleine komma, groot plezier.
Gaan we daarna aan de dt-tjes werken en aan het verschil tussen is en eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |