Oh nee, het was een beker chocomel of zo. Dan was het ook gewoon haar eigen schuldquote:Op woensdag 28 november 2012 20:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze probeerde 'm nog te vermurwen door een biertje voor hem te halen maar het mocht niet baten.
Wasn't me, dat was meneer de admin himself. Kun je nagaan hoe dit topic momenteel in de belangstelling staat.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mag van mij, ging gewoon hier wat fout kan gebeuren he, ik vergat nummertje en Gert heeft het erachter neer gezet, moet ie ff verbeteren.
Het is ook een top topicquote:Op woensdag 28 november 2012 20:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Wasn't me, dat was meneer de admin himself. Kun je nagaan hoe dit topic momenteel in de belangstelling staat.
er wordt dus op ons geletquote:Op woensdag 28 november 2012 20:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Wasn't me, dat was meneer de admin himself. Kun je nagaan hoe dit topic momenteel in de belangstelling staat.
Ben je nou cynisch aan het doen?quote:Op woensdag 28 november 2012 20:57 schreef Jian het volgende:
State of the art, cult van het hoogste niveau, wat een show, wat een talenten, het is Opa-time
the Earring is veel te groot voor DWDDquote:Op woensdag 28 november 2012 21:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Ben je nou cynisch aan het doen?![]()
Ik zie opaatje én zijn fans van FOK! nog wel eens in DWDD verschijnen.
Hopelijk wordt het dan niet net zo afgeraffeld als de Earring.
Dat was inderdaad genat jaquote:Op woensdag 28 november 2012 21:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Oop las deze post, verstrakte, verschoot enigszins van kleur en slikte 3 x, daarna mompelde hij iets van "she drew first blood"quote:Op woensdag 28 november 2012 21:06 schreef Copycat het volgende:
Dat kleinkind van Oop is er wel vroeg bij, met die genderdysforie.
Als ze/hij maar niet zo dik wordt als de dochter/zoon van Cher.
Kut. Ik verwachtte dat hij het woord genderdysforie niet kende.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:20 schreef Jian het volgende:
Oop las deze post, verstrakte, verschoot enigszins van kleur en slikte 3 x, daarna mompelde hij iets van "she drew first blood"
M.a.w. je bent nog niet van 'm af ......
Ik vrees sowieso dat ze met kerst niet welkom is in huize Oop...quote:Op woensdag 28 november 2012 21:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Oop las deze post, verstrakte, verschoot enigszins van kleur en slikte 3 x, daarna mompelde hij iets van "she drew first blood"
M.a.w. je bent nog niet van 'm af ......
Ja zegquote:Op woensdag 28 november 2012 21:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vrees sowieso dat ze met kerst niet welkom is in huize Oop...
zal sanne wallis de vries ook een bloemetjesjurk kunnen nadoenquote:Op woensdag 28 november 2012 21:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Daarom. En een vrijgevochten, liberale man als d'n Oop zou juist blij moeten zijn met een kleinkind dat zich niks aantrekt van de regels der seksen.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:28 schreef pullup het volgende:
Ja zegwe gaan geen uitzonderingen maken hoor voor wat betreft de gastenlijst. We zijn hier allemaal vrienden onder elkaar.
Met andere woorden: de rest is van harte welkomquote:Op woensdag 28 november 2012 21:43 schreef pullup het volgende:
Koopiekut komt er niet in zegt opa nu resoluut, alsof hij er een stem in heeft
De rest is dus gewoon welkom zegt hij hiermee.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:43 schreef pullup het volgende:
Koopiekut komt er niet in zegt opa nu resoluut, alsof hij er een stem in heeft
Je was me net voor.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met andere woorden: de rest is van harte welkom.
Samen met mijn moslimacadeau.
Nee, hij vond deze afvalbak voldoende reden om te laten zien dat hij wel een ajax fan isquote:Op woensdag 28 november 2012 21:49 schreef Pearlbitch het volgende:
Daar gooi ik al die fokkers in, aldus Oop
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |