SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet 19/20 of 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - ??? - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Ik ben liefquote:.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Dat telt niet, LOTR is awesome.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
Grappig, zijn Samzz en ik het over 1 ding wel eensBut there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Extended dan he...quote:Op woensdag 28 november 2012 18:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik wil nog een keer een marathon houden, maar m'n vrienden vinden er niet zoveel aan![]()
![]()
Ik ken helaas een aantal die het daar niet mee eens zijnquote:. Die willen me dan graag overhalen LotR ook niks te vinden.
Alsof ze dat lukt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
A wizard is never late, nor is he early, he arrives precisely when he means to
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Jah!quote:Op woensdag 28 november 2012 18:50 schreef kingtoppie het volgende:
Marathon lotr meet bij magnetron?
Ik heb de extended special version hier liggen![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 november 2012 18:50 schreef AldoTheApache het volgende:
A wizard is never late, nor is he early, he arrives precisely when he means to
[ afbeelding ].
Ik wilde met carnaval als Arwen verkleed, echter lijk ik zo gigantisch niet op Arwen dat het op niets uit liep.
Ik vind het niks. Maar ik ga je echt niet proberen over te halen om het ook niks te vindenquote:Op woensdag 28 november 2012 18:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ken helaas een aantal die het daar niet mee eens zijn. Die willen me dan graag overhalen LotR ook niks te vinden.
Alsof ze dat lukt.
.
![]()
Rosie de vriendin/vrouw van Sam zou beter zijn inderdaadquote:Op woensdag 28 november 2012 18:51 schreef Samzz het volgende:
Ik wilde met carnaval als Arwen verkleed, echter lijk ik zo gigantisch niet op Arwen dat het op niets uit liep.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: