SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet 19/20 of 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - ??? - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Ik ben liefquote:.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Dat telt niet, LOTR is awesome.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
Grappig, zijn Samzz en ik het over 1 ding wel eensBut there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Extended dan he...quote:Op woensdag 28 november 2012 18:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik wil nog een keer een marathon houden, maar m'n vrienden vinden er niet zoveel aan![]()
![]()
Ik ken helaas een aantal die het daar niet mee eens zijnquote:. Die willen me dan graag overhalen LotR ook niks te vinden.
Alsof ze dat lukt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
A wizard is never late, nor is he early, he arrives precisely when he means to
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Jah!quote:Op woensdag 28 november 2012 18:50 schreef kingtoppie het volgende:
Marathon lotr meet bij magnetron?
Ik heb de extended special version hier liggen![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 november 2012 18:50 schreef AldoTheApache het volgende:
A wizard is never late, nor is he early, he arrives precisely when he means to
[ afbeelding ].
Ik wilde met carnaval als Arwen verkleed, echter lijk ik zo gigantisch niet op Arwen dat het op niets uit liep.
Ik vind het niks. Maar ik ga je echt niet proberen over te halen om het ook niks te vindenquote:Op woensdag 28 november 2012 18:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ken helaas een aantal die het daar niet mee eens zijn. Die willen me dan graag overhalen LotR ook niks te vinden.
Alsof ze dat lukt.
.
![]()
Rosie de vriendin/vrouw van Sam zou beter zijn inderdaadquote:Op woensdag 28 november 2012 18:51 schreef Samzz het volgende:
Ik wilde met carnaval als Arwen verkleed, echter lijk ik zo gigantisch niet op Arwen dat het op niets uit liep.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Dat zou ook wel een enorme waste of time zijnquote:Op woensdag 28 november 2012 18:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vind het niks. Maar ik ga je echt niet proberen over te halen om het ook niks te vinden.
.
Ik wilde als smeagol gaan en dan nergens betalen voor bier, gewoon hard wegrennen schreeuwend * MY PRECIOUS *.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:51 schreef Samzz het volgende:
![]()
Hm dat hangt niet zo voor 9 uur langquote:Op woensdag 28 november 2012 18:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Uhm....kunnen net 2 personen op. Maar ik heb wel een zooi rieten stoelen!![]()
![]()
Nu heb ik wel de tijd om het te proberen, maar ik laat je gewoon in je waardequote:Op woensdag 28 november 2012 18:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou ook wel een enorme waste of time zijn.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 november 2012 18:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wilde als smeagol gaan en dan nergens betalen voor bier, gewoon hard wegrennen schreeuwend * MY PRECIOUS *..
Ik denk dat ik vanavond maar begin aan deel drie.
Je bent gewoon niet te dom om het überhaupt te proberenquote:Op woensdag 28 november 2012 18:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nu heb ik wel de tijd om het te proberen, maar ik laat je gewoon in je waarde.
Matrassen dan??quote:Op woensdag 28 november 2012 18:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm dat hangt niet zo voor 9 uur lang![]()
LOLquote:Op woensdag 28 november 2012 18:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wilde als smeagol gaan en dan nergens betalen voor bier, gewoon hard wegrennen schreeuwend * MY PRECIOUS *.en dan terug komen als Gollem en dan als nog betalen
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
En de extended special edition is 12 uur lang, niet 9 uurquote:Op woensdag 28 november 2012 18:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm dat hangt niet zo voor 9 uur lang![]()
![]()
Ik zou als Eowyn gaan. Crossdressen ftwquote:Op woensdag 28 november 2012 18:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wilde als smeagol gaan en dan nergens betalen voor bier, gewoon hard wegrennen schreeuwend * MY PRECIOUS *.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op woensdag 28 november 2012 18:54 schreef Samzz het volgende:
[..].
Ik denk dat ik vanavond maar begin aan deel drie.
Hm dunnoquote:. Moet wel lekker kunnen zitten
![]()
![]()
Owja sorryquote:Op woensdag 28 november 2012 18:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En de extended special edition is 12 uur lang, niet 9 uur![]()
![]()
Ik ga dan als Sauron14 SHADES OF GREY
Ik wil jou wel eens zien met lang, blond haarquote:Op woensdag 28 november 2012 18:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou als Eowyn gaan. Crossdressen ftw.
Oh mocht de boterkoekmeet slagen dan organiseer ik een LOTR/Magic/D&D meet bij mij thuis.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Ik had dat. Als een baasquote:Op woensdag 28 november 2012 18:55 schreef kingtoppie het volgende:
Aragorn...
Beetje lang haar en bazig baartje hebben.
Alleen was ik iets te klein en chubby om een echte Aragorn te zijn.Ik ook op zich wel.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil jou wel eens zien met lang, blond haar.
Dat sowiesoquote:Op woensdag 28 november 2012 18:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bent gewoon niet te dom om het überhaupt te proberen.
![]()
![]()
Dan kom ik wel.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:56 schreef Raene het volgende:
Oh mocht de boterkoekmeet slagen dan organiseer ik een LOTR/Magic/D&D meet bij mij thuis.
Bij deze.
YEAH!!!!!quote:Op woensdag 28 november 2012 18:56 schreef Raene het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
I am inquote:Op woensdag 28 november 2012 18:56 schreef Raene het volgende:
![]()
![]()
Ik was eerstquote:
14 SHADES OF GREY
Hmm..quote:Op woensdag 28 november 2012 18:56 schreef Raene het volgende:
Rustig aan.![]()
Coolquote:Op woensdag 28 november 2012 18:56 schreef Raene het volgende:
.
Dus muha koffie en kaneel zijn in!
Ik hou ervanquote:.
Een Harry Potter weekend lijkt me trouwens ook wel leuk, al is het alleen maar om alle films gezien te hebben -en- om de characters te zien opgroeien![]()
Dat snap ikquote:.
Al was de D&D film wel echt om te janken zo slecht.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
LOLAquote:!
Count me in tooquote:
14 SHADES OF GREY
Die was wel erg slecht ja. Ongelofelijk dat zulke slechte films bestaan.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat snap ik.
Al was de D&D film wel echt om te janken zo slecht.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik heb alleen maar zo'n gratis starter setquote:Op woensdag 28 november 2012 19:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Qua magic moet ik wel wat lenen want daar heb ik niks speelbaars meer van![]()
![]()
Oh nice ik meld me aanquote:Op woensdag 28 november 2012 18:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
Een Harry Potter weekend lijkt me trouwens ook wel leuk, al is het alleen maar om alle films gezien te hebben -en- om de characters te zien opgroeien! Thema feestjeeee
!
magic kan ik niet.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Qua magic moet ik wel wat lenen want daar heb ik niks speelbaars meer van
Wel Duel Monsters.
Dan gaan we ook verkleed ja?quote:Op woensdag 28 november 2012 19:00 schreef Raene het volgende:
[..]
Oh nice ik meld me aan! Thema feestjeeee
!
Een slechte film marathonquote:Op woensdag 28 november 2012 19:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die was wel erg slecht ja. Ongelofelijk dat zulke slechte films bestaan.
14 SHADES OF GREY
Wat is duel monsters?quote:Op woensdag 28 november 2012 19:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
magic kan ik niet.
Wel Duel Monsters.![]()
Oh, dat is handig. Ik hoef alleen m'n zwarte jurkje maar aan te doen en een heksenmuts op te zetten en klaarquote:Op woensdag 28 november 2012 19:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan gaan we ook verkleed ja?.
Dan kom ik nietquote:Op woensdag 28 november 2012 18:56 schreef Raene het volgende:
.
![]()
Je hebt per speler een deck nodig, het is afhankelijk hoeveel Raena dan heeftquote:. Het zijn nogal wat kaarten namelijk
(60 per speler ).
![]()
Jaquote:Op woensdag 28 november 2012 19:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan gaan we ook verkleed ja?! Ik ben Hagrid
.
Noooope nogsteeds aan het oppassen in venhuizenquote:..
Nee alsjeblieft.quote:quote:Ik scheer me een 4 weken niet en vreet me dik. Ben ik net Hagrid.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat is handig. Ik hoef alleen m'n zwarte jurkje maar aan te doen en een heksenmuts op te zetten en klaar.
Weet er iemand nog een homo in de serie?quote:Op woensdag 28 november 2012 19:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ga wel als iemand met een flinke baard, noem maar een naam![]()
Yu-Gi-Ohquote:Op woensdag 28 november 2012 19:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee alsjeblieft.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ik scheer me een 4 weken niet en vreet me dik. Ben ik net Hagrid.!
Nou zegquote:.
Perkamentusquote:Op woensdag 28 november 2012 19:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Weet er iemand nog een homo in de serie?14 SHADES OF GREY
Ow DAAAAT! Dat heb ik ook nog ooit gespeeld toen ik nog kinderwerk deed en het heel erg in wasquote:Op woensdag 28 november 2012 19:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee alsjeblieft.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ik scheer me een 4 weken niet en vreet me dik. Ben ik net Hagrid.![]()
![]()
Ik heb 2 decksquote:Op woensdag 28 november 2012 19:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je hebt per speler een deck nodig, het is afhankelijk hoeveel Raena dan heeft. Het zijn nogal wat kaarten namelijk
(60 per speler ).
..
Daar heb ik weer minder meequote:. Ooit 1 toernooi gedaan met een deck van een vriend. Die kinderen gingen allemaal veelste snel, ik moest ze steeds stoppen om mijn traps te activeren
.
![]()
Hagridquote:Op woensdag 28 november 2012 19:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ga wel als iemand met een flinke baard, noem maar een naam..
ik ben helemaal geen hommoquote:Op woensdag 28 november 2012 19:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Weet er iemand nog een homo in de serie?![]()
![]()
Hihihi, verslagen door kindjesquote:Op woensdag 28 november 2012 19:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daar heb ik weer minder mee. Ooit 1 toernooi gedaan met een deck van een vriend. Die kinderen gingen allemaal veelste snel, ik moest ze steeds stoppen om mijn traps te activeren
.
.
quote:Op woensdag 28 november 2012 19:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ik ben helemaal geen hommo![]()
![]()
Neuh, ik verloor 1 pot van de 5 en het was mijn eerste keerquote:.
Dat langzaam spelen is een Magic iets, nadenken of je een bepaalde move gaat doen of niet.
![]()
Waarom zijn er al goftedomme al 4 die als Hagrid willen! Ik ben Hagrid al vette pech en anders moet je me maar battelen
!
Oh, wat goedquote:Op woensdag 28 november 2012 19:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Neuh, ik verloor 1 pot van de 5 en het was mijn eerste keer.
.
Owja, zo heette het! Ik moet daar nog een hele zooi kaarten van hebben liggen lol. Nooit de moeite genomen het te verkopenquote:![]()
![]()
Ah joh, doe nou eens gezellig mee met de rest!quote:Op woensdag 28 november 2012 19:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sorry. LotR vind ik echt geen reet aan.
![]()
![]()
Is dat niet gewoon Yu-Gi-Oh?quote:Op woensdag 28 november 2012 19:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee alsjeblieft.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ik scheer me een 4 weken niet en vreet me dik. Ben ik net Hagrid.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
We hebben nog wel een Snape en een Voldemort nodig. Oh en een Harry, Ron, Hermione en zulks. Anders kunnen we niet LARPEN.
Burp
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.![]()
Ik ga als Harry Potterquote:Op woensdag 28 november 2012 19:06 schreef Raene het volgende:
Waarom zijn er al goftedomme al 4 die als Hagrid willen! Ik ben Hagrid al vette pech en anders moet je me maar battelen
!
ik hoef alleen een litteken op mijn voorhoofd
14 SHADES OF GREY
Het was wel supergrappig want die kindjes vonden het niet leuk dat ze hun move steeds weer ongedaan moesten maken omdat ik *bedenktijd* wildequote:. Tot zover mijn yugioh ervaring
.
![]()
Ik ga LotR echt niet ineens leuk vinden, omdat de rest dat wel leuk vindquote:Op woensdag 28 november 2012 19:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ah joh, doe nou eens gezellig mee met de rest!.
![]()
quote:Op woensdag 28 november 2012 19:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O shit nee he!!! Mijn Amsterdam roots!!! Goooooooone!!!![]()
![]()
Verder kom ik wel weer terug als het over iets gaat waar ik wel verstand van heb![]()
![]()
DIBS OP RON, die kust Hermoinequote:Op woensdag 28 november 2012 19:07 schreef Samzz het volgende:
We hebben nog wel een Snape en een Voldemort nodig. Oh en een Harry, Ron, Hermione en zulks. Anders kunnen we niet LARPEN.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan mn lader niet vinden, aangezien de katten alles overhoop hebben getrokken gister, vannacht en vandaag en ik heb nog maar 2% over
Ik meen me te kunnen herinneren dat ze ooit de naam veranderd hebben om het spel aantrekkelijker te maken of zo. Maar het heette in het begin Yugioh ja. Ik heb dat kaartspel vroeger ook nog gespeeld omdat mijn collega en alle kinderen daar gek op warenquote:![]()
![]()
Neem xtc.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ga LotR echt niet ineens leuk vinden, omdat de rest dat wel leuk vind.
Ik denk dat je geen dibs wilt wanneer een man Hermione speeltquote:. Tenzij het Kaneel is natuurlijk.
Ja gvd. Dan ga ik wel als Ron. Want Hermelien.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:06 schreef Raene het volgende:
!
Zo heet alleen die tekenfilm toch?quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
En te slissssen!quote:Op woensdag 28 november 2012 19:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ga als Harry Potterik hoef alleen een litteken op mijn voorhoofd
![]()
![]()
Er komt een verkleedpartijtje?
Zeker en daarna zoenen met Ginnyquote:
14 SHADES OF GREY
dat eigenwijze kutbeest?quote:Op woensdag 28 november 2012 19:09 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nee ik ben die kat van Hermione.
Kan je daarna meteen door als Edward Cullenquote:Op woensdag 28 november 2012 19:09 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik ga wel als die gozer van huffelpuf.
Hm ja of iemand waar ik niet mee WIL zoenenquote:Op woensdag 28 november 2012 19:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat je geen dibs wilt wanneer een man Hermione speelt. Tenzij het Kaneel is natuurlijk.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 november 2012 19:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan je daarna meteen door als Edward Cullen.
maar dan wel die chick naaien![]()
Te laat ik riep al dibs op Ron!quote:Op woensdag 28 november 2012 19:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja gvd. Dan ga ik wel als Ron. Want Hermelien.
[..]
Zo heet alleen die tekenfilm toch?![]()
![]()
Beetje met glitters strooien en klaarquote:Op woensdag 28 november 2012 19:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan je daarna meteen door als Edward Cullen.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ik wil Ginny wel zijn. Maar dan wel de boekversie. De filmversie is ronduit kut met peren.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Wie gaat er als Voldermot?14 SHADES OF GREY
Ik ken dat gevoel.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm ja of iemand waar ik niet mee WIL zoenen
Zullen we vragen of S haar wil spelen?
Ik zou haar doenquote:Op woensdag 28 november 2012 19:10 schreef Samzz het volgende:
Ik wil Ginny wel zijn. Maar dan wel de boekversie. De filmversie is ronduit kut met peren.![]()
oh god. Ik euh, eh, ben allergisch?quote:
Ik ben Ginny wel.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
haterquote:Op woensdag 28 november 2012 19:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oh god. Ik euh, eh, ben allergisch?
In dat geval wil ik geen Harry zijnquote:Op woensdag 28 november 2012 19:10 schreef Samzz het volgende:
Ik wil Ginny wel zijn. Maar dan wel de boekversie. De filmversie is ronduit kut met peren.
14 SHADES OF GREY
Weet je het zeker?quote:Op woensdag 28 november 2012 19:10 schreef Samzz het volgende:
Ik wil Ginny wel zijn. Maar dan wel de boekversie. De filmversie is ronduit kut met peren.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ga als Harry Potterik hoef alleen een litteken op mijn voorhoofd
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Oh poep. Nou dan ben ik Hermoine welquote:Op woensdag 28 november 2012 19:10 schreef Samzz het volgende:
Ik wil Ginny wel zijn. Maar dan wel de boekversie. De filmversie is ronduit kut met peren..
heeft iemand geen neus en is ie kaal? Die kan dan voldemort zijn
Nee, hij is doodquote:
14 SHADES OF GREY
Gdover!quote:Op woensdag 28 november 2012 19:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Te laat ik riep al dibs op Ron!Ik wilde Harry zijn met Rokje als mijn Ginnyquote:Op woensdag 28 november 2012 19:10 schreef Samzz het volgende:
Ik wil Ginny wel zijn. Maar dan wel de boekversie. De filmversie is ronduit kut met peren.
Misschien wil tamas wel crossdressen als Harry.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik vind harry snotter gewoon saaiquote:
Wie is S nou weerquote:Op woensdag 28 november 2012 19:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ken dat gevoel.
Zullen we vragen of S haar wil spelen?![]()
![]()
Voldemort in mn broek jonge.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:11 schreef AldoTheApache het volgende:
heeft iemand geen neus en is ie kaal? Die kan dan voldemort zijnBut there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Jaquote:
14 SHADES OF GREY
Ooooooooow jaquote:Op woensdag 28 november 2012 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Degene die je laatst ophaalde, jonguh!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:..
Ik ookquote:Op woensdag 28 november 2012 19:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik vind harry snotter gewoon saai.
![]()
quote:
Of 1 van die tweeling is ook wel leukquote:Op woensdag 28 november 2012 19:13 schreef AldoTheApache het volgende:
Zal ik die neger zijn?Die omroeper van Griffoendor
![]()
Ik zeg doenquote:Op woensdag 28 november 2012 19:13 schreef AldoTheApache het volgende:
14 SHADES OF GREY
Jij bent meer die dikke van Zwadderich..quote:Op woensdag 28 november 2012 19:13 schreef AldoTheApache het volgende:
![]()
Zou J.K. Rowling die optie ook hebben overwogen voor ze besloot om hem in deel 1 een vergroeiing op het hoofd van een ander te laten zijn?quote:
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Jij mag Ginny ook wel zijnquote:Op woensdag 28 november 2012 19:11 schreef Raene het volgende:
[..]
Oh poep. Nou dan ben ik Hermoine wel.
. Dan ben ik Hermione. Alleen weet ik niet of Muhahaha het daarmee eens is
.
Ik ben wel die ene die nooit op is komen dagen
ik dacht dat wij buddies warenquote:Op woensdag 28 november 2012 19:13 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jij bent meer die dikke van Zwadderich..
Lee Jordanquote:Op woensdag 28 november 2012 19:13 schreef AldoTheApache het volgende:
.
Hm dan wil ik eerst wat foto's zienquote:Op woensdag 28 november 2012 19:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij mag Ginny ook wel zijn. Dan ben ik Hermione. Alleen weet ik niet of Muhahaha het daarmee eens is
.
![]()
![]()
Ik sprak net ''atelier'' letterlijk uit zoals het geschreven staat.Om me voor te schamen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Muhahaha heeft niks te willenquote:Op woensdag 28 november 2012 19:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij mag Ginny ook wel zijn. Dan ben ik Hermione. Alleen weet ik niet of Muhahaha het daarmee eens is
.
Mannen
..
En dan voer ik je elke dagquote:Op woensdag 28 november 2012 19:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik dacht dat wij buddies waren![]()
![]()
Of die gozer in deel 4 van die andere school, die ff hermelien loopt aan te douwen en die superster is ofzo
Ik mag mezelf in mijn handjes knijpenquote:Op woensdag 28 november 2012 19:14 schreef Raene het volgende:
[..]
Muhahaha heeft niks te willenMannen
..
![]()
![]()
Is ook zo. Deal. Jij bent Ginny dan ben ik Hermione. Of andersom. Zeg het maarquote:Op woensdag 28 november 2012 19:14 schreef Raene het volgende:
[..]
Muhahaha heeft niks te willenMannen
..
.
Victor Krum.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:15 schreef AldoTheApache het volgende:
Of die gozer in deel 4 van die andere school, die ff hermelien loopt aan te douwen en die superster is ofzo“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ze hebben alleen gekust.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:15 schreef AldoTheApache het volgende:
Of die gozer in deel 4 van die andere school, die ff hermelien loopt aan te douwen en die superster is ofzoEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Die staven kruidnotendeeg van de AH, daar gaat niemand kruidnoten van bakken toch?![]()
*grote hap neemt*
Ik wil bellatrix zijnquote:Op woensdag 28 november 2012 19:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is ook zo. Deal. Jij bent Ginny dan ben ik Hermione. Of andersom. Zeg het maar.
.
Jullie mogen allebei Hermoine zijn, voor het geval 1 van jullie 2 even wil pauzeren na zo een zoensessiequote:Op woensdag 28 november 2012 19:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is ook zo. Deal. Jij bent Ginny dan ben ik Hermione. Of andersom. Zeg het maar.
.
![]()
Dat is in het normale boek, de extended version is een inspiratie geweest voor 50 shades of greyquote:Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Is er nog een rol voor mij over?
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
lekker?quote:Op woensdag 28 november 2012 19:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Die staven kruidnotendeeg van de AH, daar gaat niemand kruidnoten van bakken toch?![]()
*grote hap neemt*
Sirius black of Hagrid.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ebn wel die met verwilderd haar en een baard, wie dat ook is lolBut there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Ja die is tofquote:en best wel hot in de film
14 SHADES OF GREY
Twilight jongequote:Op woensdag 28 november 2012 19:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat is in het normale boek, de extended version is een inspiratie geweest voor 50 shades of grey.
Die is al bezet.quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Jij mag die vogel van Harry zijn danquote:Op woensdag 28 november 2012 19:18 schreef Faxie het volgende:
Ik kan niet meedoen want ik ken bijna niks van Potter![]()
![]()
Ik weet echt bijna alles van HPquote:Op woensdag 28 november 2012 19:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dat jij al die namen nog weet joh. Nou ja, iig heel veel.
Hermione heeft dagen niet normaal kunnen lopenquote:Op woensdag 28 november 2012 19:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat is in het normale boek, de extended version is een inspiratie geweest voor 50 shades of grey![]()
quote:Op woensdag 28 november 2012 19:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij mag die vogel van Harry zijn dan![]()
![]()
Ben ik al, fera mag hermoine zijnquote:.
Evil bitchesquote:.
Faxie gaat deaud.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij mag die vogel van Harry zijn danA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik ben nie blondquote:Op woensdag 28 november 2012 19:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je mag dat blonde meisje spelen![]()
![]()
Ah, dan ben ik Ginny *Haar roodverven gaat.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:18 schreef Raene het volgende:
[..]
Ben ik al, fera mag hermoine zijn.
Nee, Samzz is dat alquote:Op woensdag 28 november 2012 19:18 schreef Raene het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik wil Luna zijn!
Is het een toffe en leuke vogel?quote:Op woensdag 28 november 2012 19:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij mag die vogel van Harry zijn dan![]()
![]()
Oeh, met Viktor en Ron een beetje vunzig doenquote:Op woensdag 28 november 2012 19:18 schreef Raene het volgende:
[..]
![]()
![]()
Luna Lovegoodquote:Op woensdag 28 november 2012 19:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je mag dat blonde meisje spelen.
I know. Zij is tof.quote:
Zij is wel tofquote:
14 SHADES OF GREY
met mij dusquote:Op woensdag 28 november 2012 19:19 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Oeh, met Viktor en Ron een beetje vunzig doen
Da's niet zo tofquote:Op woensdag 28 november 2012 19:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hij gaat in ieder geval dood![]()
![]()
Samzz.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:19 schreef muhahaha het volgende:
Hey, nu speelt er niemand Hermoine meerA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Lijkt me wel wat voor jouquote:Op woensdag 28 november 2012 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil wel Snape zijn eigenlijk. Baas der bazen.![]()
![]()
Oké, ik ben Hermione wel.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Jaaa, Snape is echt een van m'n favo personagesquote:Op woensdag 28 november 2012 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil wel Snape zijn eigenlijk. Baas der bazen.. Fred en George vind ik ook leuk.
Dat past wel bij jou.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil wel Snape zijn eigenlijk. Baas der bazen.
Ik ken iemand die op Snape lijkt
14 SHADES OF GREY
quote:Op woensdag 28 november 2012 19:20 schreef Royco1 het volgende:
En Neville wil ik ook wel zijn, maar dan wel uit de laatste film.![]()
![]()
Lunaquote:Op woensdag 28 november 2012 19:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Eau...
Wie is dat blonde meisje dan?But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Oké, ruilen dan?quote:
Nee, ik ben Luna. Die zou zij eerst zijn.quote:
Hermoine is eindbazin en vriendin van Ron, ik dusquote:Op woensdag 28 november 2012 19:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady weer googlen gaat.
![]()
Jij hebt gewoon geen fantasie. Gaan maar weer terug onder je steenquote:
14 SHADES OF GREY
quote:Op woensdag 28 november 2012 19:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lijkt me wel wat voor jouquote:Op woensdag 28 november 2012 19:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat past wel bij jou.
Ik ken iemand die op Snape lijktIs het omdat ik enorm heldhaftig ben?quote:Op woensdag 28 november 2012 19:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jaaa, Snape is echt een van m'n favo personages. Fred en George vind ik ook leuk.
Ik hou inderdaad niet van fantasy-films.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon geen fantasie. Gaan maar weer terug onder je steen![]()
Steen der wijzen?quote:Op woensdag 28 november 2012 19:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon geen fantasie. Gaan maar weer terug onder je steen
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Malfoyquote:.
Nee, je bent een leraarquote:Op woensdag 28 november 2012 19:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Is het omdat ik enorm heldhaftig ben?
uhuhquote:
quote:
Dat zou hij wel willenquote:![]()
Maar nee die steen heb ik (voldermot) al14 SHADES OF GREY
Ja vinniiee is draco omdat hij een hekel heeft aan harry potter...
Waterstofperoxide brouwen in Kaneel's les.quote:
Whehehequote:Op woensdag 28 november 2012 19:23 schreef Raene het volgende:
.
Klinkt validequote:Op woensdag 28 november 2012 19:23 schreef Raene het volgende:
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
quote:Op woensdag 28 november 2012 19:23 schreef Raene het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 november 2012 19:23 schreef Raene het volgende:
![]()
!!!
![]()
Jonge je was toch harry?quote:Op woensdag 28 november 2012 19:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zou hij wel willen![]()
Maar nee die steen heb ik (voldermot) alBut there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Maar ik ben niet blondquote:Op woensdag 28 november 2012 19:23 schreef Raene het volgende:
. En ik hou ook niet van die films
![]()
![]()
Och, Tom Felton was ook niet blond van naturequote:Op woensdag 28 november 2012 19:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar ik ben niet blond. En ik hou ook niet van die films
.
Het is Voldemort.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zou hij wel willen![]()
Maar nee die steen heb ik (voldermot) al“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ja en ik kan niet toveren en toch ben ik bellatrix.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh ja dat is waar.quote:
14 SHADES OF GREY
quote:Op woensdag 28 november 2012 19:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Waterstofperoxide brouwen in Kaneel's les.Mijn haar wordt niet blond. Ik ben nog liever kaalquote:Op woensdag 28 november 2012 19:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Och, Tom Felton was ook niet blond van nature.
![]()
![]()
Ohquote:Op woensdag 28 november 2012 19:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hermoine is eindbazin en vriendin van Ron, ik dus.
oke
Ik ken die hele fillums nie![]()
Vooral dat laatstequote:Op woensdag 28 november 2012 19:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 november 2012 19:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Waterstofperoxide brouwen in Kaneel's les.
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
10 strafpunten voor Griffioendor.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Waterstofperoxide brouwen in Kaneel's les.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Forum Opties Forumhop: Hop naar: