PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Ik had het ook en ze zijn verdwenen die krijg je niet meer terugquote:Op woensdag 28 november 2012 18:42 schreef leoon. het volgende:
Er waren een paar spelers 'completing' op mijn watchlist, maar ik deed delete expired items.
Maar ook die completing gingen weg, nu spelers kwijt of komen ze terug?
Nee daar ga ik EA écht niet voor bellen. Farfan, Naldo en nog 1. In totaal nog geen 10k denk ik.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:43 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Ik had het ook en ze zijn verdwenen die krijg je niet meer terug
Edit: EA bellen
ja maar kijk die stats danquote:Op woensdag 28 november 2012 18:47 schreef DutchSL het volgende:
Bid war op twee Toure's die bijna gelijktijdig afliepen en twee andere mensen dreven de prijs voor elkaar nog wat op terwijl ik de andere goedkoper binnen haalde![]()
[ afbeelding ]
Blijft duur, vorig jaar was hij 15k ofzo.
OPquote:
Neequote:
Moeten het perse triple links zijn?quote:Op woensdag 28 november 2012 18:34 schreef Dudeweiser het volgende:
wie weet er nog een leuk silver CB-LB-CM driehoekje?
Nee maar ik heb al iets anders bedachtquote:Op woensdag 28 november 2012 18:52 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Moeten het perse triple links zijn?
Zo ja dan is het beste wat ik zo kan bedenken Dabo-Umtiti-Mvuemba.
Die krijg je niet meer terug vrees ik, had ik ook met IF Hernandez.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:42 schreef strakkeman het volgende:
WTF ea koop ik net een marcelo van Real Madrid voor 60k is hij opeens verdwenen tijdens de completing bug.
Iddquote:Op woensdag 28 november 2012 19:01 schreef Tim86 het volgende:
Geniaal TOTW zeg
Lijkt wel een goedmakertje..veel populaire spelers en veel ervan slaan nergens op..
Fack dat vriend ik heb dit al eens gehad dit keer bel ik ze op vieze motherfockersquote:Op woensdag 28 november 2012 18:57 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Die krijg je niet meer terug vrees ik, had ik ook met IF Hernandez.
https://help.ea.com/contact-usquote:Op woensdag 28 november 2012 19:02 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Fack dat vriend ik heb dit al eens gehad dit keer bel ik ze op vieze motherfockers
okeequote:Op woensdag 28 november 2012 19:04 schreef Rijst het volgende:
Een gevangene in de bajes schreeuwt door het kleine open raampje "ni hao" naar mij en mijn ouders. Waarna mijn vader sarcastisch zegt "Jij hebt het pas echt "hao" daar, in de gevangenis".
Kom maar opquote:Op woensdag 28 november 2012 19:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Zit er toevallig iemand te wachten op een updeet?
jaaaaaaquote:Op woensdag 28 november 2012 19:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Zit er toevallig iemand te wachten op een updeet?
maar 4K per maand toch?quote:Op woensdag 28 november 2012 19:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Oke, laatste updeet:
Ze heeft dus een paar collega's in vertrouwen genomen. En bij eentje heeft ze volgens mij de vertrouwensband een beetje overschat, want die praat alles direct door aan mij en een andere collega, zodat wij er vervolgens hartelijk om kunnen lachen![]()
Ik hield me van de domme, maar haar vent schijnt dus inderdaad geregeld op relatie- en sexsites te bivakkeren (op zoek naar goede sex ofzo). Ik heb het telefoongesprek dus aardig goed geinterpreteerd.
Laatste nieuws: ze schijnt letterlijk gezegd te hebben dat het is dat ze samen een huis en dochter hebben, anders was ze al lang weggeweest. En nu heeft ze verschrikkelijke zin om een skivakantie met haar vriendinnen (ik vraag me af of ze die heeft) te boeken, om vervolgens daar werkelijk iedere man te bespringen en wat hete sex te beoefenen
![]()
En mocht die vakantie niet doorgaan (ergo: ze weet zo snel geen vriendinnen te vinden of te kopen), dan "gaat ze wel dichter bij huis zoeken".
Voor de heren hier die overwogen hun interesse kenbaar te maken. Het is het type dikke tieten, dito kont, dubbele onderkin en een brilletje. En mocht je een aantal updeets gemist hebben: ze heeft ook geen leuk karakter
En mocht die vakantie niet doorgaan
Misschien wat voor Toefjes? Al is Toefjes natuurlijk wel die hete babes van de massagetafel gewend.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Oke, laatste updeet:
Ze heeft dus een paar collega's in vertrouwen genomen. En bij eentje heeft ze volgens mij de vertrouwensband een beetje overschat, want die praat alles direct door aan mij en een andere collega, zodat wij er vervolgens hartelijk om kunnen lachen![]()
Ik hield me van de domme, maar haar vent schijnt dus inderdaad geregeld op relatie- en sexsites te bivakkeren (op zoek naar goede sex ofzo). Ik heb het telefoongesprek dus aardig goed geinterpreteerd.
Laatste nieuws: ze schijnt letterlijk gezegd te hebben dat het is dat ze samen een huis en dochter hebben, anders was ze al lang weggeweest. En nu heeft ze verschrikkelijke zin om een skivakantie met haar vriendinnen (ik vraag me af of ze die heeft) te boeken, om vervolgens daar werkelijk iedere man te bespringen en daarmee wat hete sex te beoefenen
![]()
En mocht die vakantie niet doorgaan (ergo: ze weet zo snel geen vriendinnen te vinden of te kopen), dan "gaat ze wel dichter bij huis zoeken".
Voor de heren hier die overwogen hun interesse kenbaar te maken. Het is het type dikke tieten, dito kont, dubbele onderkin en een brilletje. En mocht je een aantal updeets gemist hebben: ze heeft ook geen leuk karakter
En mocht die vakantie niet doorgaan
Dat geeft spanningen natuurlijk. Mijn ex uit Brabant wilt mij geloof ik wel zien tijdens het weekend van ASOT 600quote:Op woensdag 28 november 2012 19:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat dan weer wel. Maar ze moet voorlopig haar auto buiten parkeren
Haha is er geen knop dat ik in 1 oog opslag je laatste berichten kan zien? Moet nog beginnen met inlezen zie ik..quote:Op woensdag 28 november 2012 19:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Oke, laatste updeet:
Laatste nieuws: ze schijnt letterlijk gezegd te hebben dat het is dat ze samen een huis en dochter hebben, anders was ze al lang weggeweest. En nu heeft ze verschrikkelijke zin om een skivakantie met haar vriendinnen (ik vraag me af of ze die heeft) te boeken, om vervolgens daar werkelijk iedere man te bespringen en daarmee wat hete sex te beoefenen
![]()
Tot zover, peace out
What the fuck?!quote:Op woensdag 28 november 2012 19:16 schreef DutchSL het volgende:
Er staat 1 Melo GK op de PS3 markt en er is al 210k op geboden
Nee, helaas...en een samenvatting gaat echt te lang duren. Hoewel, de basis is redelijk makkelijk te vinden. Heb er ook een KLB-topic van gemaakt.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:17 schreef leoon. het volgende:
[..]
Haha is er geen knop dat ik in 1 oog opslag je laatste berichten kan zien? Moet nog beginnen met inlezen zie ik..
Gevonden!quote:Op woensdag 28 november 2012 19:17 schreef leoon. het volgende:
[..]
Haha is er geen knop dat ik in 1 oog opslag je laatste berichten kan zien? Moet nog beginnen met inlezen zie ik..
Pingel gestopt afgelopen weekend.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:18 schreef pascal08 het volgende:
[..]
What the fuck?!Ik geloof dat ik iets gemist heb.
Waarom Melo als keeper?
[ afbeelding ]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)o-pakt-penalty.dhtml.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:18 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Waarom Melo als keeper?
[ afbeelding ]
Hij heeft dit weekend een penalty gestopt. Hij moest op doel omdat Muslera rood kreeg.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:18 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Waarom Melo als keeper?
[ afbeelding ]
Nice thankyou!quote:Op woensdag 28 november 2012 19:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gevonden!
KLB / Mensen die hun prive-gesprekken niet prive houden]
quote:
quote:Op woensdag 28 november 2012 19:20 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)o-pakt-penalty.dhtml.
http://sports.yahoo.com/b(...)-222420376--sow.htmlquote:Op woensdag 28 november 2012 19:21 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Hij heeft dit weekend een penalty gestopt. Hij moest op doel omdat Muslera rood kreeg.
Hilarisch zeker...maar Toefjes daalt dan wel echt af naar een bedenkelijk niveau op mijn respect-meterquote:Op woensdag 28 november 2012 19:21 schreef Lindgren. het volgende:
Hoe hilarisch als hieruit een sexdate tussen Toefjes en dé collega komt.
Haha, nou, als ik de beschrijving lees, moet ik toch afhaken. Ik wil alleen een mooie, lekkere lieve dame, die buitengewoon goed in bed presteert. Het is dit, of eeuwig vrijgezel. Het zal dus wel het laatste worden.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:21 schreef Lindgren. het volgende:
quote:Op woensdag 28 november 2012 19:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, nou, als ik de beschrijving lees, moet ik toch afhaken. Ik wil alleen een mooie, lekkere lieve dame, die buitengewoon goed in bed presteert. Het is dit, of eeuwig vrijgezel. Het zal dus wel het laatste worden.
Briljante toevoegingquote:Op woensdag 28 november 2012 19:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]![]()
Dat. En ze moet haar auto buiten parkeren
Wat rijdt ze? Een Ford 4x4?quote:Op woensdag 28 november 2012 19:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]![]()
Maar jij speelt met Suk. Vieze cheat is dat.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:27 schreef Rijst het volgende:
Weer eens een potje fut gespeeld. En onterecht gewonnen.
[ afbeelding ]
Iets Duits. Maar dat is niet de grap; ze kreeg laatst een parkeerplaats toegewezen op de personeelsparkeerplaats, buiten. Gaat ze facilitair bellen dat ze een parkeerplaats binnen (onder ons pand) wilquote:
haoquote:Op woensdag 28 november 2012 19:27 schreef Rijst het volgende:
Weer eens een potje fut gespeeld. En onterecht gewonnen.
[ afbeelding ]
Waarom laat je Toefjes nou weer het zware werk opknappen?quote:Op woensdag 28 november 2012 19:21 schreef Lindgren. het volgende:
Das wel weer zo.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:28 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Maar jij speelt met Suk. Vieze cheat is dat.
Ik denk omdat ik de oudste ben na JoodNL. Jullie kunnen nog emotioneel beschadigd raken.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
Waarom laat je Toefjes nou weer het zware werk opknappen?
3 of 4 keer denk ik in totaal, ligt echt niet aan mijn verbinding. Op EA forum wordt het ook veel besproken overigens.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:03 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hoe vaak heb jij dat? Ik heb het pas 1 keer gezien en dat was niet eens een potje op m'n eigen console. Ik denk eerder dat er wat mis is met je verbinding.
Point taken. Tere jeugdzieltjes hierquote:Op woensdag 28 november 2012 19:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk omdat ik de oudste ben na JoodNL. Jullie kunnen nog emotioneel beschadigd raken.
Hè?quote:Op woensdag 28 november 2012 19:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]![]()
3 á 4 keer valt toch wel mee. Ik zou je er in ieder geval niet druk om maken, want er gaat toch geen verbetering komen.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
3 of 4 keer denk ik in totaal, ligt echt niet aan mijn verbinding. Op EA forum wordt het ook veel besproken overigens.
Licht me in.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik denk dat je een dag of 2 terug moet lezen voor de clue
Klopt, maar het is wel strontvervelend, vooral omdat het altijd in finales isquote:Op woensdag 28 november 2012 19:35 schreef pascal08 het volgende:
[..]
3 á 4 keer valt toch wel mee. Ik zou je er in ieder geval niet druk om maken, want er gaat toch geen verbetering komen.
Heb het maar even opgezocht voor je:quote:
Ojee 1300 coins weg.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:42 schreef quer het volgende:
Ik heb Vidal stuck in mijn watch list godverdomme klote kut spel
haha fack ik wil alles lezenquote:Op woensdag 28 november 2012 19:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heb het maar even opgezocht voor je:
Ergernis nummer zoveel van collega:
Belt ze facilitair op:
"Ja hallo, met .... Zeg, ik had een vraagje: sinds kort kom ik naar mijn werk met de auto (die heeft ze waarschijnlijk ingevorderd van haar man, die mag nergens meer heen ), en ik heb een parkeerplaats voor buiten."
"..."
"Ja klopt. Mjin auto staat dus op de parkeerplaats buiten, maar ik vroeg me af wat het criterium is om in de binnenparkeerplaats te mogen staan?"
"..."
"De functie van manager? Maar ik ben teammanager hoor!"
"..."
"Helemaal geen plek in die garage? Maar ik heb er toch gewoon recht op?"
"..."
"Oke, ik bel wel weer terug als er iemand uit dienst is. Dag."
12.000 en ik heb maar 30.000 , niet iedereen heeft veel coinsquote:
Ja, NU inderdaad. Nu zijn er het minste kaarten op de markt. Als de donder verkopenquote:Op woensdag 28 november 2012 19:41 schreef fetss het volgende:
[..]
wanneer is die het meest waard? denk NU he?
apply consumable, maar godverdomme dat is minder erg dan een speler die vast zit bij je watchlist...quote:Op woensdag 28 november 2012 19:46 schreef Tim86 het volgende:
Waarom is FUT nou eigenlijk 24 uur plat geweest en opnieuw 2 uur vanochtend? Er is niks gefixed
Geef een verslaafde 24 uur zn shit niet, en daarna is hij/zij des te hongeriger, en dankbaar dat het goedje weer voorradig is. Mooi TOTW er bovenop en kassa.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:46 schreef Tim86 het volgende:
Waarom is FUT nou eigenlijk 24 uur plat geweest en opnieuw 2 uur vanochtend? Er is niks gefixed
Had je dat verwacht dan?quote:Op woensdag 28 november 2012 19:46 schreef Tim86 het volgende:
quote:Op woensdag 28 november 2012 19:53 schreef quer het volgende:
WAT DE MOTHER FUCKING FUCK. FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK EA
vidal is uit mijn watchlist verdwenen geen coins terug geen speler , fuck fuck fuckkkkkkkkkk
Chillquote:Op woensdag 28 november 2012 19:53 schreef quer het volgende:
vidal is uit mijn watchlist verdwenen geen coins terug geen speler , fuck fuck fuckkkkkkkkkk
het komt wel goedquote:Op woensdag 28 november 2012 19:53 schreef quer het volgende:
moet ik een claim maken ? want het is gewoon verdwenen, er staat nu dat het een 4-4-2 formatie is zonder contract terwijl ik een vidal heb gekocht in 4-3-1-2 formatie met 46 contracten ..quote:
hihiquote:Op woensdag 28 november 2012 19:54 schreef Fuszy het volgende:
hihi ik ben zo aan het handelen he en zo dus nu had ik zo even wat spelertjes gewonnen.
wat denk je zo? ja completing bug ofzoiets. Dus ik hou er zo van om een schone watchlist te hebben zo. Is ineens alles weg enzo.
ik zal een rechtszaak beginnen.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:55 schreef quer het volgende:
[..]
moet ik een claim maken ? want het is gewoon verdwenen, er staat nu dat het een 4-4-2 formatie is zonder contract terwijl ik een vidal heb gekocht in 4-3-1-2 formatie met 46 contracten ..
todat ze vastzitten in je watchlistquote:Op woensdag 28 november 2012 19:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
hihi
Ik ben fitness kaartjes aan het kopen voor 200c. Super chill gewoon. Verkoop ik overmorgen voor 300c
Eigenlijk is het niet grappig want ik ben zeker 80% van mijn kapitaal kwijtquote:Op woensdag 28 november 2012 19:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
hihi
Ik ben fitness kaartjes aan het kopen voor 200c. Super chill gewoon. Verkoop ik overmorgen voor 300c
Gouden contracten, precies zelfde verhaal. Doe ik al dagen op mijn 2e account.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
hihi
Dan is Leiden in last natuurlijk.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:56 schreef quer het volgende:
[..]
todat ze vastzitten in je watchlist
ok, ik 1/3quote:Op woensdag 28 november 2012 19:57 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Eigenlijk is het niet grappig want ik ben zeker 80% van mijn kapitaal kwijt
16,000quote:Op woensdag 28 november 2012 19:57 schreef Djeetje het volgende:
[..]
wel nog coins over voor een advocaat ?
Volgens mij ben je ooit met het accepteren van zo'n lijst met voorwaardes akkoord gegaan met de voorwaarde dat je EA nooit aan kan klagen.quote:
human centipadquote:Op woensdag 28 november 2012 19:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Volgens mij ben je ooit met het accepteren van zo'n lijst met voorwaardes akkoord gegaan met de voorwaarde dat je EA nooit aan kan klagen.
Hartstikke leuk die voorwaardes, maar het slaat natuurlijk nergens op. Rechtsgeldig zal het niet zijnquote:Op woensdag 28 november 2012 19:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Volgens mij ben je ooit met het accepteren van zo'n lijst met voorwaardes akkoord gegaan met de voorwaarde dat je EA nooit aan kan klagen.
haha gerechtigheidquote:Op woensdag 28 november 2012 19:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die spelers komen wel weer jouw kant op. Alleen is het wel kut dat het via allerlei bugs gaat.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:57 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Eigenlijk is het niet grappig want ik ben zeker 80% van mijn kapitaal kwijt
Ik maak me ook niet druk. Het is maar een percentage. Heb nooit gezegd om hoeveel coins het gingquote:Op woensdag 28 november 2012 19:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die spelers komen wel weer jouw kant op. Alleen is het wel kut dat het via allerlei bugs gaat.
quote:Op woensdag 28 november 2012 19:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heb het maar even opgezocht voor je:
Ergernis nummer zoveel van collega:
Belt ze facilitair op:
"Ja hallo, met .... Zeg, ik had een vraagje: sinds kort kom ik naar mijn werk met de auto (die heeft ze waarschijnlijk ingevorderd van haar man, die mag nergens meer heen ), en ik heb een parkeerplaats voor buiten."
"..."
"Ja klopt. Mjin auto staat dus op de parkeerplaats buiten, maar ik vroeg me af wat het criterium is om in de binnenparkeerplaats te mogen staan?"
"..."
"De functie van manager? Maar ik ben teammanager hoor!"
"..."
"Helemaal geen plek in die garage? Maar ik heb er toch gewoon recht op?"
"..."
"Oke, ik bel wel weer terug als er iemand uit dienst is. Dag."
Ja, erg herkenbaar.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:54 schreef Fuszy het volgende:
hihi ik ben zo aan het handelen he en zo dus nu had ik zo even wat spelertjes gewonnen.
wat denk je zo? ja completing bug ofzoiets. Dus ik hou er zo van om een schone watchlist te hebben zo. Is ineens alles weg enzo.
Eerste 2 dagen bevallen me primaquote:Op woensdag 28 november 2012 20:01 schreef Fuszy het volgende:
Ik ben zojuist tot de conclusie gekomen dat Windows 8 (dat metro gedeelte) echt ruk is. Misschien dat het een beetje helpt als ik chrome fatsoenlijk aan de praat krijg
surequote:Op woensdag 28 november 2012 20:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]![]()
.
[..]
Ja, erg herkenbaar.
Dutchies, clubs?
Chromequote:Op woensdag 28 november 2012 20:01 schreef Fuszy het volgende:
Ik ben zojuist tot de conclusie gekomen dat Windows 8 (dat metro gedeelte) echt ruk is. Misschien dat het een beetje helpt als ik chrome fatsoenlijk aan de praat krijg
Hier wel in IEquote:Op woensdag 28 november 2012 20:05 schreef Fuszy het volgende:
[..]
filmpjes doen het niet eens bij mij. Zal wel aan IE liggen
Wat is er mis met Chrome?quote:Op woensdag 28 november 2012 20:06 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Chrome![]()
En gebruik classic shell voor W8
nog meerquote:Op woensdag 28 november 2012 20:12 schreef quer het volgende:
Eerste fifa die ik koop krijg ik dit, kut EA (hoewel battlefield 3 wel nice is )
dus kut EA FIFA TEAM
eoeoeeooeeoeoeowoowowowowowowquote:
...ze hebben de completing bug weer gerepareerd, die doet het weer dus... en....quote:Op woensdag 28 november 2012 20:12 schreef Introvert het volgende:
Wat hebben ze nou eigenlijk gefixt in die maintenance afgelopen dagen?
Met een beetje geduld komt het meestal wel goed. Als je hem na een dag nog niet terug hebt, dan moet je pas actie ondernemen. De rest is onnodig.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:13 schreef quer het volgende:
[..]
eoeoeeooeeoeoeowoowowowowowow
ik heb vidal terug!!! woooowowowowowowowoooeooowowowowowowowowo
shormaaaaaaaaa
wweeeeeeee
EA![]()
![]()
![]()
jullie moeders
![]()
Autistquote:Op woensdag 28 november 2012 20:13 schreef quer het volgende:
[..]
eoeoeeooeeoeoeowoowowowowowow
ik heb vidal terug!!! woooowowowowowowowoooeooowowowowowowowowo
shormaaaaaaaaa
wweeeeeeee
EA![]()
![]()
![]()
jullie moeders
![]()
Join the clubquote:Op woensdag 28 november 2012 20:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kwam net 0-2 achter in de 80e minuut terwijl ik alle kansen had. Vervolgens kom ik terug tot 2-2 en in de verlenging wordt het 2-3. Ik heb aan het einde 26 schoten en de tegenstander 12. Leuk spel
completing bug gefixtquote:Op woensdag 28 november 2012 20:13 schreef pascal08 het volgende:
[..]
...ze hebben de completing bug weer gerepareerd, die doet het weer dus... en....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de meest letterlijke zin, ja.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:15 schreef quer het volgende:
[..]
completing bug gefixt![]()
maar ik heb hem wel na een kwartiertje
quote:Op woensdag 28 november 2012 20:16 schreef wieisboos het volgende:
Terug van werkjoduuuhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:17 schreef quer het volgende:
IF eriksen word waarschijnlijk goedkoop want niemand wilt nederlandse spelers die buiten de bpl spelen
quote:Op woensdag 28 november 2012 20:17 schreef quer het volgende:
IF eriksen word waarschijnlijk goedkoop want niemand wilt nederlandse spelers die buiten de bpl spelen
ik had strootman als eerste if in m'n tweede pakje ooit ik zie if helemaal hypah geworden, kat naar het raam gegooid van blijdschap, is het strootmanquote:
Je schrok zeker van z'n hoofd, dat je kat het moest bezuren?quote:Op woensdag 28 november 2012 20:19 schreef quer het volgende:
[..]
ik had strootman als eerste if in m'n tweede pakje ooit ik zie if helemaal hypah geworden, kat naar het raam gegooid van blijdschap, is het strootman![]()
![]()
strootman![]()
strootman![]()
![]()
selde voor discard value ..
Ben ik echt zo oud????? Damnquote:Op woensdag 28 november 2012 19:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk omdat ik de oudste ben na JoodNL. Jullie kunnen nog emotioneel beschadigd raken.
Hij speelt al weken, zo niet maanden, gewoon erg goed en ook op het hoogste niveau. Dat jij nou nooit Ajax kijkt zegt meer over jouquote:Op woensdag 28 november 2012 20:20 schreef Fuszy het volgende:
Ik snap best dan niemand Eriksen wil. Hij is echt super slecht, het is een hype niets meer en niets minder. Die jongen presteert het om week in week uit belabberd te spelen en nog loopt half nederland ermee weg. Ze kijken niet veel verder dan de neus lang is. Het is maar goed dat in een bepaalde supportersgroep de neus heel groot is
maar ben even blij, dus laat me even genieten van dit momentjequote:
Hij bedoelde het als een grap.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:21 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hij speelt al weken, zo niet maanden, gewoon erg goed en ook op het hoogste niveau. Dat jij nou nooit Ajax kijkt zegt meer over jou
Ik kijk er regelmatig naar hoor.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:21 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hij speelt al weken, zo niet maanden, gewoon erg goed en ook op het hoogste niveau. Dat jij nou nooit Ajax kijkt zegt meer over jou
Daar ben ik het, als Ajacied, echt totaal niet mee eensquote:Op woensdag 28 november 2012 20:21 schreef wieisboos het volgende:
[..]
je bent gewoon jaloersssssssquote:Op woensdag 28 november 2012 20:20 schreef Fuszy het volgende:
Ik snap best dan niemand Eriksen wil. Hij is echt super slecht, het is een hype niets meer en niets minder. Die jongen presteert het om week in week uit belabberd te spelen en nog loopt half nederland ermee weg. Ze kijken niet veel verder dan de neus lang is. Het is maar goed dat in een bepaalde supportersgroep de neus heel groot is
Van der Vaart en Sneijder hadden ook een zooooooooo veel beter team om zich heen staan. Die konden meeliften met het niveau en dus optimaal renderen. Eriksen moet het team dragen, groot verschil.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar ben ik het, als Ajacied, echt totaal niet mee eens
Vorig seizoen voor de winterstop was het bagger en toen het hele team lekker draaide ging het bij Eriksen ook lopen. Tot nu toe dit seizoen heeft hij denk ik 2 goede wedstrijden vanaf het middenveld gespeeld en iets meer als spits, maar in de meeste wedstrijden is hij echt niet dominant genoeg. Hij is nog erg jong, maar Van der Vaart en Sneijder waren zoooooooooo veel verder op deze leeftijd.
Dat was toen ook 1 van de beste Ajax elftallen qua kwaliteitquote:Op woensdag 28 november 2012 20:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar ben ik het, als Ajacied, echt totaal niet mee eens
Vorig seizoen voor de winterstop was het bagger en toen het hele team lekker draaide ging het bij Eriksen ook lopen. Tot nu toe dit seizoen heeft hij denk ik 2 goede wedstrijden vanaf het middenveld gespeeld en iets meer als spits, maar in de meeste wedstrijden is hij echt niet dominant genoeg. Hij is nog erg jong, maar Van der Vaart en Sneijder waren zoooooooooo veel verder op deze leeftijd.
Het zijn allemaal homo'squote:Op woensdag 28 november 2012 20:26 schreef Introvert het volgende:
[..]
Van der Vaart en Sneijder hadden ook een zooooooooo veel beter team om zich heen staan. Die konden meeliften met het niveau en dus optimaal renderen. Eriksen moet het team dragen, groot verschil.
quote:Op woensdag 28 november 2012 20:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het zijn allemaal homo's
[ afbeelding ]
Goedverdoemme, mijn ijsthee.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het zijn allemaal homo's
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 november 2012 20:28 schreef Kamikazie het volgende:
Eriksen is gewoon slecht en gaat nooit zijn belofte waarmaken.
bijna de halve finale zelfs als we niet zo hard genaaid werdenquote:Op woensdag 28 november 2012 20:27 schreef Tim86 het volgende:
Achteraf gezien wel, maar op dat moment zelf viel dat ook nog wel mee, al haalden ze wel de kwartfinale van de CL
quote:Op woensdag 28 november 2012 20:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het zijn allemaal homo's
[ afbeelding ]
truequote:Op woensdag 28 november 2012 20:30 schreef wieisboos het volgende:
[..]
bijna de halve finale zelfs als we niet zo hard genaaid werden
Vorig jaar ook al door Zagreb.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:30 schreef wieisboos het volgende:
[..]
bijna de halve finale zelfs als we niet zo hard genaaid werden
En toch gaan wij er weer goed veel geld mee verdienen. Eriksen is niet zo'n groot talent als VdV of Sneijder maar hij heeft alles om ver te komen.quote:
Je had gelijk , over dat alles goed zou komen. Wat betreft Vidalquote:Op woensdag 28 november 2012 20:38 schreef Djeetje het volgende:
http://www.ea.com/nl/voet(...)ff#etsxiJOGnIg66:ps3
Kang Soo Il
ik heb altijd gelijk.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:39 schreef quer het volgende:
[..]
Je had gelijk , over dat alles goed zou komen. Wat betreft Vidal
Grootheidswaanzin tussen ja labiele buien door?quote:
geen commentaar.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Grootheidswaanzin tussen ja labiele buien door?
heel heel heel misschien omdat hij verkeerde formatie heeft.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:42 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Pato heeft zo 8 chem en als ik IF El Shaarawy op LM zet nog steeds(getest met mijn Nocerino op LM). Met Robinho pakt hij wel 9 denk ik ?
Dan zou hij dubbele dienst kunnen draaien in mijn 4222 waar hij al in stond en dit team.
Domste post ooit van de dag dit.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:44 schreef Djeetje het volgende:
[..]
heel heel heel misschien omdat hij verkeerde formatie heeft.
zal vast wel een heel dom vermoeden zijn.
Hij heeft 6 punten nodig, dus de enige optie is inderdaad Robinho op LM. Of je zou Balo moeten vervangen voor een Serie A speler, dan kan Shaarawy wel op LM.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:42 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Pato heeft zo 8 chem en als ik IF El Shaarawy op LM zet nog steeds(getest met mijn Nocerino op LM). Met Robinho pakt hij wel 9 denk ik ?
Dan zou hij dubbele dienst kunnen draaien in mijn 4222 waar hij al in stond en dit team.
of je geef hem gewoon een 4-4-2 formatie kaartjequote:Op woensdag 28 november 2012 20:45 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hij heeft 6 punten nodig, dus de enige optie is inderdaad Robinho op LM.
heel heel heel misschien wist ik dat al en schreef ik expliciet dat hij met Robinho eventueel dubbele dienst zou kunnen draaien in mijn 4222 en dit teamquote:Op woensdag 28 november 2012 20:44 schreef Djeetje het volgende:
[..]
heel heel heel misschien omdat hij verkeerde formatie heeft.
zal vast wel een heel dom vermoeden zijn.
Dat kan niet want 4-2-2-2 > 4-4-2 kaartjes bestaan niet.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:46 schreef Djeetje het volgende:
[..]
of je geef hem gewoon een 4-4-2 formatie kaartje
en laat 4-2-2-2 zitten.
en hoe bevalt 442 je?quote:Op woensdag 28 november 2012 20:42 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Jep met Robinho wel. Want mijn theorie is dat ie met 3 links in een halfgoede formatie 6 linkjes(het dubbele dus) moet halen voor 9 chem. Dus in dit geval Boateng = 2.5 + Robinho=4 = 6.5 dus 9 chemquote:Op woensdag 28 november 2012 20:42 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
hij kan ook gewoon futhead.com proberenquote:Op woensdag 28 november 2012 20:47 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Jep met Robinho wel. Want mijn theorie is dat ie met 3 links in een halfgoede formatie 6 linkjes(het dubbele dus) moet halen voor 9 chem. Dus in dit geval Boateng = 2.5 + Robinho=4 = 6.5 dus 9 chem
Mooie man.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:47 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Jep met Robinho wel. Want mijn theorie is dat ie met 3 links in een halfgoede formatie 6 linkjes(het dubbele dus) moet halen voor 9 chem. Dus in dit geval Boateng = 2.5 + Robinho=4 = 6.5 dus 9 chem
Vorig jaar geweldig (met Essien-Boateng op het middenveld), dit jaar nog niet geprobeerd, vandaar dit teamquote:
quote:Op woensdag 28 november 2012 20:47 schreef Djeetje het volgende:
[..]
hij kan ook gewoon futhead.com proberen
o ja sorry niet aan gedacht.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:48 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet.
Op futhead kun je niet aangeven dat spelers in de foute formatie staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 november 2012 20:48 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet.
Op futhead kun je niet aangeven dat spelers in de foute formatie staan.
Zeg het nog een keer en ik post ze!quote:Op woensdag 28 november 2012 20:49 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ga fietsen jij, met je tabelletjes!
TABLE!!quote:Op woensdag 28 november 2012 20:50 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zeg het nog een keer en ik post ze!
quote:Op woensdag 28 november 2012 20:50 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
TABLE!!Het zou wel leuk zijn als we een keer een goede Squad Builder kunnen gebruiken hè? Eentje met ingewikkelde algoritmes en formules.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een kutteam op Zlatan na.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:52 schreef Djeetje het volgende:
dit team ga ik maken: http://www.futhead.com/fifa/squads/1248801/#squad-player
Ik mis de 150c BIN methodequote:Op woensdag 28 november 2012 20:56 schreef Lindgren. het volgende:
Even gauw 5x 750c pakjes geopend, toen een Wesley 4-1-2-1-2 eruit gehaald. Waarde zo'n 3,5k. Ik stop er maar mee. Daarvoor was het p00p in een emmer, uiteraard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo leer ik het wel weer af! Genoeg Rik!![]()
Wat is het verschil tussen een neger en een emmer met stront?quote:Op woensdag 28 november 2012 20:56 schreef Lindgren. het volgende:
Even gauw 5x 750c pakjes geopend, toen een Wesley 4-1-2-1-2 eruit gehaald. Waarde zo'n 3,5k. Ik stop er maar mee. Daarvoor was het p00p in een emmer, uiteraard.
quote:Op woensdag 28 november 2012 20:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een neger en een emmer met stront?Hilarisch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op woensdag 28 november 2012 20:57 schreef Ajacied7 het volgende:
Best goede packs ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo leer ik het wel weer af! Genoeg Rik!
Ik ook. M'n oogst viel uiteindelijk trouwens nog best mee. Had ook nog een Zullo van zo'n 1k.quote:
DANKZIJ DEZE POST OPENDE IK EEN 750 PACK DRIE KEER RADEN WIE ER IN ZITquote:Op woensdag 28 november 2012 20:56 schreef Lindgren. het volgende:
quote:Op woensdag 28 november 2012 20:57 schreef Ajacied7 het volgende:
DelfounesoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo leer ik het wel weer af! Genoeg Rik!![]()
quote:Op woensdag 28 november 2012 20:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
DANKZIJ DEZE POST OPENDE IK EEN 750 PACK DRIE KEER RADEN WIE ER IN ZIT![]()
![]()
![]()
![]()
Je voelde de anti-climax al mijlen ver aankomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Laatst nog 1 voor 8K verkocht. Wel goeie formatie.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:00 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Die was in het begin al weinig waard(5k). Ik neem aan nu helemaal niet meer.
Ja doen!quote:Op woensdag 28 november 2012 21:01 schreef Kamikazie het volgende:
Zal ik dan ook maar een pakje openen?
quote:Op woensdag 28 november 2012 21:00 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Die was in het begin al weinig waard(5k). Ik neem aan nu helemaal niet meer.
o god welke IF heb je dit keerquote:Op woensdag 28 november 2012 21:03 schreef Maver24 het volgende:
ik heb ook weer wat pakjes geopend, haha, ik ga niks zeggen,
Pijnlijkquote:Op woensdag 28 november 2012 21:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Al 8 coins gedaald
geen if deze keer maar welquote:Op woensdag 28 november 2012 21:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
o god welke IF heb je dit keer
en 30 packs geopendquote:Op woensdag 28 november 2012 21:05 schreef Maver24 het volgende:
[..]
geen if deze keer maar wel
Falcao, Boateng van Milan en Torres
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |