SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tsjah, goeie spullen. Net als lekke banden. Daar begon je alpe ook mee toch?quote:Op woensdag 28 november 2012 15:05 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Mijn vakantie dit jaar begon in stromende regen met een lekke tent, daar sta je dan, 8u 's avonds op een berg.
Gelukkig zat Hotel Bon Accuel vlakbij. Das ook een aanrader om eens naar toe te fietsen. Afgelopen zomer kwamen m'n chick en ik daar elke keer langs terug van het fietsen.
Heerlijk om dan ff een colaatje te drinken en de finale van de etappe te zien
Ja dat is een fiets.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:12 schreef AldoTheApache het volgende:
ik heb een fiets op het oog![]()
zouden jullie even kunnen kijken?
http://www.marktplaats.nl(...)ugeot-racefiets.html
M'n vriendin doet nog opleiding tot gz-psycholoog waar een 100% aanwezigheid vereist is. Nog 1.5 jaar zit het er sowieso niet in dus. Daarna wel plannen om een tijd weg te gaan ja.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:50 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
Tijd voor dit soort reisjes moet je maken. Als je er op gaat zitten wachten gebeurt er niks...
Ik denk het niet. Alles wat je aan geld in die fiets steekt aan onderdelen is zonde.quote:
Waarom zou ik onderdelen kopen?quote:Op woensdag 28 november 2012 16:19 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Alles wat je aan geld in die fiets steekt aan onderdelen is zonde.
gewoon wielrennen, paar keer in de week een paar uur en misschien van de zomer naar zwitserlandquote:Op woensdag 28 november 2012 16:20 schreef Yankee het volgende:
[..]
Wat ben je van plan? Af en toe fietsen? Ja dat is wel te doen om dit gevaarte.
Door slijtage zal het één en ander versleten zijn.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Waarom zou ik onderdelen kopen?
Daar gaat het niet om bij dit soort fietsen. Gewoon doorrijden tot het niet meer kan en dan een nieuwe. Bovendien zijn er wel wat dingen die je kan verbeteren zoals zadel en banden omdat je die eventueel nog mee kan nemen naar een volgend barrel.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:19 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Alles wat je aan geld in die fiets steekt aan onderdelen is zonde.
Ja, geen probleem. Het is allemaal niet heel erg licht en fancy ect maar dat kan prima. Je gaat alleen met zo'n fiets wel voor het absolute minimum. Tussen de 150/200 kun je denk ik wel iets vinden dat kwalitatief een stuk beter isquote:Op woensdag 28 november 2012 16:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
gewoon wielrennen, paar keer in de week een paar uur en misschien van de zomer naar zwitserland
Dit geeft je mooi de kans om nog 1,5 jaar te sparen! Verder is een goede reis natuurlijk tig keer interessanter dan dat minimale beetje invloed dat het op je carrière zal hebben, als het dat al heeft.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
M'n vriendin doet nog opleiding tot gz-psycholoog waar een 100% aanwezigheid vereist is. Nog 1.5 jaar zit het er sowieso niet in dus. Daarna wel plannen om een tijd weg te gaan ja.
Al zal het altijd ook wel negatieve gevolgen hebben op carrière..
Weet ik, maar ik ben maar een arme studentquote:Op woensdag 28 november 2012 16:23 schreef Yankee het volgende:
[..]
Ja, geen probleem. Het is allemaal niet heel erg licht en fancy ect maar dat kan prima. Je gaat alleen met zo'n fiets wel voor het absolute minimum. Tussen de 150/200 kun je denk ik wel iets vinden dat kwalitatief een stuk beter is
Ja, eens. Tot die tijd 4 weekjes in de zomer ook niks mis meequote:Op woensdag 28 november 2012 16:25 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
Dit geeft je mooi de kans om nog 1,5 jaar te sparen! Verder is een goede reis natuurlijk tig keer interessanter dan dat minimale beetje invloed dat het op je carrière zal hebben, als het dat al heeft.
Naar Zwitserland toe fietsen, of de fiets meenemen op de auto? Het eerste kun je maar beter niet met een racefiets doen namelijk.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:20 schreef AldoTheApache het volgende:
misschien van de zomer naar zwitserland
quote:Op woensdag 28 november 2012 16:29 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Naar Zwitserland toe fietsen, of de fiets meenemen op de auto? Het eerste kun je maar beter niet met een racefiets doen namelijk.
doe het dan maar niet , de aanschaf is 50 euro , maar vervolgens ben je minstens zoveel kwijt aan alleen binnen en buitenbanden, wat er nu op dat kreng zit is verteerdquote:Op woensdag 28 november 2012 16:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik ben maar een arme student
Tsjah, aan de andere kant, je moet ook dingen doen die je leuk vind....quote:Op woensdag 28 november 2012 16:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
M'n vriendin doet nog opleiding tot gz-psycholoog waar een 100% aanwezigheid vereist is. Nog 1.5 jaar zit het er sowieso niet in dus. Daarna wel plannen om een tijd weg te gaan ja.
Al zal het altijd ook wel negatieve gevolgen hebben op carrière..
Hij kan toch kijken? Het is meer dan niets.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:21 schreef Patroon het volgende:
[..]
Door slijtage zal het één en ander versleten zijn.
Stuurlint
Ketting
Tandwielen achter + voor
Wielen zullen gericht moeten worden
Nieuwe banden
Als je serieus (paar keer per week een paar uur is in mijn boekje al snel een uur of 6 tot 10), plus naar zwitserland wil, heb je wel wat meer nodig dan die fiets.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
gewoon wielrennen, paar keer in de week een paar uur en misschien van de zomer naar zwitserland
Klopt, als 't kan gewoon overuren draaien, die oppotten en daarna daarvan op reis gaan.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:50 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
Tijd voor dit soort reisjes moet je maken. Als je er op gaat zitten wachten gebeurt er niks...
Lijkt me een prima karretje voor het geld, je zou 't ook nog voor 40.- kunnen proberen. Wel moeten dan de ketting en tandwielen in een redelijke staat zijn en de overige onderdelen op de fiets voldoende om nog een km of 1000 mee te kunnen.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:12 schreef AldoTheApache het volgende:
ik heb een fiets op het oog![]()
zouden jullie even kunnen kijken?
http://www.marktplaats.nl(...)ugeot-racefiets.html
ik wil inderdaad een beetje rond die koers blijven jaquote:Op woensdag 28 november 2012 18:21 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Lijkt me een prima karretje voor het geld, je zou 't ook nog voor 40.- kunnen proberen. Wel moeten dan de ketting en tandwielen in een redelijke staat zijn en de overige onderdelen op de fiets voldoende om nog een km of 1000 mee te kunnen.
Dan heb jij een fiets voor 50.- waar je eerst eens een jaar mee kan fietsen. Je kan er ook op naar Zwitserland, alleen zal je een beetje rustig moeten doen in de afdaling. Anders gaat ie vast een beetje zwabberen.
Mochten de banden versleten zijn of verteerd koop je nieuwe voor 26.- binnen en buitenbanden voor en achter.
Staat de fiets bij jou in de buurt? Er komt soms nog wel iets beters voorbij. Is 50.- de max wat je spenderen wil?
Ik vind dit leuke dingen, iedereen kan een mooie fiets vinden op MP voor 1000.- maar probeer het eens voor 50.- Leuke uitdaging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |