SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tsjah, goeie spullen. Net als lekke banden. Daar begon je alpe ook mee toch?quote:Op woensdag 28 november 2012 15:05 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Mijn vakantie dit jaar begon in stromende regen met een lekke tent, daar sta je dan, 8u 's avonds op een berg.
Gelukkig zat Hotel Bon Accuel vlakbij. Das ook een aanrader om eens naar toe te fietsen. Afgelopen zomer kwamen m'n chick en ik daar elke keer langs terug van het fietsen.
Heerlijk om dan ff een colaatje te drinken en de finale van de etappe te zien
Ja dat is een fiets.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:12 schreef AldoTheApache het volgende:
ik heb een fiets op het oog![]()
zouden jullie even kunnen kijken?
http://www.marktplaats.nl(...)ugeot-racefiets.html
M'n vriendin doet nog opleiding tot gz-psycholoog waar een 100% aanwezigheid vereist is. Nog 1.5 jaar zit het er sowieso niet in dus. Daarna wel plannen om een tijd weg te gaan ja.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:50 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
Tijd voor dit soort reisjes moet je maken. Als je er op gaat zitten wachten gebeurt er niks...
Ik denk het niet. Alles wat je aan geld in die fiets steekt aan onderdelen is zonde.quote:
Waarom zou ik onderdelen kopen?quote:Op woensdag 28 november 2012 16:19 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Alles wat je aan geld in die fiets steekt aan onderdelen is zonde.
gewoon wielrennen, paar keer in de week een paar uur en misschien van de zomer naar zwitserlandquote:Op woensdag 28 november 2012 16:20 schreef Yankee het volgende:
[..]
Wat ben je van plan? Af en toe fietsen? Ja dat is wel te doen om dit gevaarte.
Door slijtage zal het één en ander versleten zijn.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Waarom zou ik onderdelen kopen?
Daar gaat het niet om bij dit soort fietsen. Gewoon doorrijden tot het niet meer kan en dan een nieuwe. Bovendien zijn er wel wat dingen die je kan verbeteren zoals zadel en banden omdat je die eventueel nog mee kan nemen naar een volgend barrel.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:19 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Alles wat je aan geld in die fiets steekt aan onderdelen is zonde.
Ja, geen probleem. Het is allemaal niet heel erg licht en fancy ect maar dat kan prima. Je gaat alleen met zo'n fiets wel voor het absolute minimum. Tussen de 150/200 kun je denk ik wel iets vinden dat kwalitatief een stuk beter isquote:Op woensdag 28 november 2012 16:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
gewoon wielrennen, paar keer in de week een paar uur en misschien van de zomer naar zwitserland
Dit geeft je mooi de kans om nog 1,5 jaar te sparen! Verder is een goede reis natuurlijk tig keer interessanter dan dat minimale beetje invloed dat het op je carrière zal hebben, als het dat al heeft.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
M'n vriendin doet nog opleiding tot gz-psycholoog waar een 100% aanwezigheid vereist is. Nog 1.5 jaar zit het er sowieso niet in dus. Daarna wel plannen om een tijd weg te gaan ja.
Al zal het altijd ook wel negatieve gevolgen hebben op carrière..
Weet ik, maar ik ben maar een arme studentquote:Op woensdag 28 november 2012 16:23 schreef Yankee het volgende:
[..]
Ja, geen probleem. Het is allemaal niet heel erg licht en fancy ect maar dat kan prima. Je gaat alleen met zo'n fiets wel voor het absolute minimum. Tussen de 150/200 kun je denk ik wel iets vinden dat kwalitatief een stuk beter is
Ja, eens. Tot die tijd 4 weekjes in de zomer ook niks mis meequote:Op woensdag 28 november 2012 16:25 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
Dit geeft je mooi de kans om nog 1,5 jaar te sparen! Verder is een goede reis natuurlijk tig keer interessanter dan dat minimale beetje invloed dat het op je carrière zal hebben, als het dat al heeft.
Naar Zwitserland toe fietsen, of de fiets meenemen op de auto? Het eerste kun je maar beter niet met een racefiets doen namelijk.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:20 schreef AldoTheApache het volgende:
misschien van de zomer naar zwitserland
quote:Op woensdag 28 november 2012 16:29 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Naar Zwitserland toe fietsen, of de fiets meenemen op de auto? Het eerste kun je maar beter niet met een racefiets doen namelijk.
doe het dan maar niet , de aanschaf is 50 euro , maar vervolgens ben je minstens zoveel kwijt aan alleen binnen en buitenbanden, wat er nu op dat kreng zit is verteerdquote:Op woensdag 28 november 2012 16:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik ben maar een arme student
Tsjah, aan de andere kant, je moet ook dingen doen die je leuk vind....quote:Op woensdag 28 november 2012 16:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
M'n vriendin doet nog opleiding tot gz-psycholoog waar een 100% aanwezigheid vereist is. Nog 1.5 jaar zit het er sowieso niet in dus. Daarna wel plannen om een tijd weg te gaan ja.
Al zal het altijd ook wel negatieve gevolgen hebben op carrière..
Hij kan toch kijken? Het is meer dan niets.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:21 schreef Patroon het volgende:
[..]
Door slijtage zal het één en ander versleten zijn.
Stuurlint
Ketting
Tandwielen achter + voor
Wielen zullen gericht moeten worden
Nieuwe banden
Als je serieus (paar keer per week een paar uur is in mijn boekje al snel een uur of 6 tot 10), plus naar zwitserland wil, heb je wel wat meer nodig dan die fiets.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
gewoon wielrennen, paar keer in de week een paar uur en misschien van de zomer naar zwitserland
Klopt, als 't kan gewoon overuren draaien, die oppotten en daarna daarvan op reis gaan.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:50 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
Tijd voor dit soort reisjes moet je maken. Als je er op gaat zitten wachten gebeurt er niks...
Lijkt me een prima karretje voor het geld, je zou 't ook nog voor 40.- kunnen proberen. Wel moeten dan de ketting en tandwielen in een redelijke staat zijn en de overige onderdelen op de fiets voldoende om nog een km of 1000 mee te kunnen.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:12 schreef AldoTheApache het volgende:
ik heb een fiets op het oog![]()
zouden jullie even kunnen kijken?
http://www.marktplaats.nl(...)ugeot-racefiets.html
ik wil inderdaad een beetje rond die koers blijven jaquote:Op woensdag 28 november 2012 18:21 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Lijkt me een prima karretje voor het geld, je zou 't ook nog voor 40.- kunnen proberen. Wel moeten dan de ketting en tandwielen in een redelijke staat zijn en de overige onderdelen op de fiets voldoende om nog een km of 1000 mee te kunnen.
Dan heb jij een fiets voor 50.- waar je eerst eens een jaar mee kan fietsen. Je kan er ook op naar Zwitserland, alleen zal je een beetje rustig moeten doen in de afdaling. Anders gaat ie vast een beetje zwabberen.
Mochten de banden versleten zijn of verteerd koop je nieuwe voor 26.- binnen en buitenbanden voor en achter.
Staat de fiets bij jou in de buurt? Er komt soms nog wel iets beters voorbij. Is 50.- de max wat je spenderen wil?
Ik vind dit leuke dingen, iedereen kan een mooie fiets vinden op MP voor 1000.- maar probeer het eens voor 50.- Leuke uitdaging.
Nou prima, ga anders zoals kaas zegt eens kijkenquote:Op woensdag 28 november 2012 18:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik wil inderdaad een beetje rond die koers blijven ja![]()
en ik zie mezelf niet met 80km per uur uberhaupt een berg afgaan op een fiets
zal wel eens even een reactie plaatsenquote:Op woensdag 28 november 2012 18:34 schreef Yankee het volgende:
[..]
Nou prima, ga anders zoals kaas zegt eens kijken
Met een goede fiets en een veilige afdaling is dat haalbaar hoor, en dan hoef je geen kamikazepiloot te zijn.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:33 schreef AldoTheApache het volgende:
Het is meer dat ik dan een angsthaas benquote:Op woensdag 28 november 2012 18:36 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Met een goede fiets en een veilige afdaling is dat haalbaar hoor, en dan hoef je geen kamikazepiloot te zijn.
Je moet goed kijken naar de technische staat van het vehikel, heb je een beetje kijk op techniek?
Als de trapas rammelt of het balhoofdlager moet je 'm niet kopen. Ook als de wielen bagger zijn niet doen.
Framemaat 60 hé?quote:Op woensdag 28 november 2012 18:37 schreef AldoTheApache het volgende:
Het is meer dat ik dan een angsthaas ben![]()
ok thanks
quote:Op woensdag 28 november 2012 18:41 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Framemaat 60 hé?
Ik zal deze week mijn ogen eens open houden op MP voor je. Regio Rijnmond?
Heb je anders een kennis of vriend of familielid met een beetje verstand van fietsen? Dan moet je die meenemen als je gaat kijken.quote:
Neequote:Op woensdag 28 november 2012 18:43 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Heb je anders een kennis of vriend of familielid met een beetje verstand van fietsen? Dan moet je die meenemen als je gaat kijken.
Kunnen wij jou er bij zetten?quote:Op woensdag 28 november 2012 13:40 schreef Pritt het volgende:
Ik zit trouwens vrijdagavond 0:00 ook voor mijn PC!
ik ben geen diefquote:Op woensdag 28 november 2012 17:34 schreef dop het volgende:
[..]
doe het dan maar niet , de aanschaf is 50 euro , maar vervolgens ben je minstens zoveel kwijt aan alleen binnen en buitenbanden, wat er nu op dat kreng zit is verteerd
als student leen je toch gewoon een fiets op het station ?
eerste redelijke wat ik tegen kwam
hoe lang ben je eigelijk ?
Nog even dit, stelletje pieperds. Jullie gaan op pad met een ware kampeerkoning, na een week in mijn gastvrije tipi zul je nooit meer negatief over kamperen denken. Als je je box spring persé mee zou willen nemen dan kan dat zelfs (wel een gat in het midden boren: een tipi heeft nou eenmaal 1 centrale stok)quote:Op woensdag 28 november 2012 13:08 schreef eentwee het volgende:
Ik heb op zich weinig tegen kamperen maar dan moet het wel veel goedkoper zijn dan een huisje, en voor het leveren van een sportieve prestatie is meer comfort in de dagen eromheen toch wel erg wenselijk. Op een beenhard matje slaapt deze prinses op de erwt natuurlijk niet goed. Korte nachten omdat je om 7u je bed uit fikt is ook niet ideaal. 100¤ voor een week in een huisje in hoogseizoen vind ik trouwens goedkoop genoeg om geen seconde over tenten (die ik niet heb) na te hoeven denken.
Zelfs als dat niet kan zijn er legio mogelijkheden als je wat lef hebt. Je kan sowieso je baan opzeggen of eventueel onbetaald verlof opnemen. Voor het eerste is wat meer lef nodig met de 2de optie is je werkgever misschien wel blij!quote:Op woensdag 28 november 2012 18:04 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Klopt, als 't kan gewoon overuren draaien, die oppotten en daarna daarvan op reis gaan.
Dat is jammer, dan zal je zelf iets moeten verdiepen in de materie. Je moet geen kat in de zak kopen want voor die prijs is je fiets in no time totall loss.quote:
ok thanksquote:Op woensdag 28 november 2012 19:04 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat is jammer, dan zal je zelf iets moeten verdiepen in de materie. Je moet geen kat in de zak kopen want voor die prijs is je fiets in no time totall loss.
Peugeot wordt veel aangeboden in de prijsklasse 50.- op MP maar meestal zijn dat een beetje gare fietsen, het frame is ook niet zo best meestal.
Beter kijk je naar een Batavus sprint of champion, of een Giant peloton. Dat zijn goede sterke frames.
Bijvoorbeeld (niet alles in de buurt hoor)
http://www.marktplaats.nl(...)3e3a&previousPage=lr
Nee jong. Bandjes waren nog goed, alleen niet bestand tegen een dikke scherf.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tsjah, goeie spullen. Net als lekke banden. Daar begon je alpe ook mee toch?
Als je dat zo ziet heb je een grotere kans op valpartijen. Vallen in een afdaling komt niet zozeer vanwege een te hoge snelheid maar meer door verkramptheid en angst.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Klopt. Je snelheid wordt omgezet in wrijving (=warmte). Je stookt je velgen loeiheet daardoor. Die hete velgen zorgen voor een hogere luchtdruk in je banden. Zitten die al tegen de grens aan dan worden ze te hard. Met twee gevolgen, je wegligging verslechtert (je stuitert van de weg af) en/of je band ploft. Een andere reden tot lekke band kan zijn dat het plaksel van een eerdere reparatie loslaat. Daarom moet je vooral voor geen gerepareerde binnenband gebruiken als je in de bergen gaat fietsen.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:48 schreef kanovinnie het volgende:
Constant remmen om niet boven de 40/45 uit te komen is ook niet goed toch? Slijten je remblokken als een gek van en je hebt kans op een klapband door hitte? Althans, dat heb ik me hier laten wijsmaken.
Ik gebruik sowieso geen biba's voor de tweede keer.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:52 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Klopt. Je snelheid wordt omgezet in wrijving (=warmte). Je stookt je velgen loeiheet daardoor. Die hete velgen zorgen voor een hogere luchtdruk in je banden. Zitten die al tegen de grens aan dan worden ze te hard. Met twee gevolgen, je wegligging verslechtert (je stuitert van de weg af) en/of je band ploft. Een andere reden tot lekke band kan zijn dat het plaksel van een eerdere reparatie loslaat. Daarom moet je vooral voor geen gerepareerde binnenband gebruiken als je in de bergen gaat fietsen.
Dalen doe je altijd in je beugels, ja zwaartepunt moet zo laag mogelijk zijn. Je kan je natuurlijk wel "groot" maken als je af wilt remmen. Maar ruim voor een bocht een paar keer hard in je remmen knijpen is meer dan voldoende hoor.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik gebruik sowieso geen biba's voor de tweede keer.
Beste manier om niet snel te gaan is denk ik luchtweerstand maximaliseren, maw, met je handen op de shifters naar beneden? Vang je het meeste wind. Of met je handen op je stuur als durft![]()
En af en toe hard remmen is beter dan constant zachtjes toch?
En als je hem opmeet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En toch had die iemand wel een beetje gelijk. Niet dat je met een Chorus, Dura Ace of Force harder zal rijden, maar het smoelt allemaal net even beter dan Ultegra of Athena.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:31 schreef Oksel het volgende:
@Captain:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iemand op de club riep: "Wat! Zo'n duur frame, en dan zo'n goedkope groep!?". Terwijl het prijstechnisch in dezelfde categorie valt als Ultegra..
Lieuwe heeft een rustdagquote:Op woensdag 28 november 2012 23:13 schreef Patroon het volgende:
Morgen 3uren om met een prof. Ik ga slapen.
Yepquote:Op woensdag 28 november 2012 23:19 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Lieuwe heeft een rustdag
Of ga je met Hooghiemster op pad?
Haha ik zei ook tegen hem " volgens mij hebben wij verschillende visie op 'rustig'" zegt hij "26-28" echt rustig. Ik zie wel. Anders kruip ik in zijn wiel.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:23 schreef Tommeke het volgende:
Leuk
Ik vind die 'rustige duurritjes' van die gasten altijd erg relatief
Zelfs al is het een duurritje voor hem, hij zal je echt wel even laten merken wie de prof en wie de amateur isquote:Op woensdag 28 november 2012 23:29 schreef Patroon het volgende:
[..]
Haha ik zei ook tegen hem " volgens mij hebben wij verschillende visie op 'rustig'" zegt hij "26-28" echt rustig. Ik zie wel. Anders kruip ik in zijn wiel.
Wij trainen wel vaker, dus dat onderscheid is al eerder gemaakt.quote:Op donderdag 29 november 2012 00:26 schreef Gripper het volgende:
[..]
Zelfs al is het een duurritje voor hem, hij zal je echt wel even laten merken wie de prof en wie de amateur is
Aldus Strava-support. Nou goed, er komt dus in ieder geval ook een deel op je profiel waar de behaalde challenges zichtbaar zijn. Ooit.quote:Thanks for your feedback - I'm sure the marketing team will be interested to know how you feel about the prize distribution.
We have thought of creating a virtual "trophy case" on your profile to collect badges, so its on our list but we're not sure when it will be implemented.
Dat is wel echt rustig. Bij TH escaleren die rustige duurritjes meestal en kom je met een gemiddelde van 32-33 thuisquote:Op woensdag 28 november 2012 23:29 schreef Patroon het volgende:
[..]
Haha ik zei ook tegen hem " volgens mij hebben wij verschillende visie op 'rustig'" zegt hij "26-28" echt rustig. Ik zie wel. Anders kruip ik in zijn wiel.
quote:Op woensdag 28 november 2012 23:13 schreef Patroon het volgende:
Morgen 3uren om met een prof. Ik ga slapen.
quote:Op donderdag 29 november 2012 00:31 schreef Patroon het volgende:
Wij trainen wel vaker, dus dat onderscheid is al eerder gemaakt.
Niks mis meequote:Op donderdag 29 november 2012 07:27 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dat is wel echt rustig. Bij TH escaleren die rustige duurritjes meestal en kom je met een gemiddelde van 32-33 thuis
Tis wel wat. Niet eens normaal 2 aan 2 in D1 kunnen fietsen. Je ziet het bij elke club. Vroeg laatst Tom Stamsnijder wat zijn grootste fout is. Zegt hij "dat ik altijd in groepjes trainde bij de club wat altijd uitdraaide op een wedstrijd". Bij Elite's gaat het vaak wel goed, maar dan moet de trainer er wel achter rijden met de auto om de boel tot de orde te roepenquote:Op donderdag 29 november 2012 07:27 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dat is wel echt rustig. Bij TH escaleren die rustige duurritjes meestal en kom je met een gemiddelde van 32-33 thuis
Dit is trouwens de reden waarom ik dit soort ritjes bijna altijd alleen doe. Die trainingsmaten van mij willen het gewoon niet begrijpen.quote:Op donderdag 29 november 2012 08:54 schreef Patroon het volgende:
[..]
Tis wel wat. Niet eens normaal 2 aan 2 in D1 kunnen fietsen. Je ziet het bij elke club. Vroeg laatst Tom Stamsnijder wat zijn grootste fout is. Zegt hij "dat ik altijd in groepjes trainde bij de club wat altijd uitdraaide op een wedstrijd". Bij Elite's gaat het vaak wel goed, maar dan moet de trainer er wel achter rijden met de auto om de boel tot de orde te roepen
Het lijkt mij ook dat bij een beetje drempel je zo die achterruit eruit trekt jaquote:Op donderdag 29 november 2012 09:54 schreef janatwork het volgende:
[..]
Wtf, er zijn echt zo veel redenen waarom je dit niet moet willen...
Voor mij net zo hoor. Wanneer ik wat sneller duur wil doen, haak ik wel aan.quote:Op donderdag 29 november 2012 08:57 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Dit is trouwens de reden waarom ik dit soort ritjes bijna altijd alleen doe. Die trainingsmaten van mij willen het gewoon niet begrijpen.
Het levert voor mij ook problemen op als ik de dag er na bv. zwemmen of lopen wil trainen ben ik eigenlijk niet goed genoeg hersteld en heb ik dus een probleem...
Right.quote:Op donderdag 29 november 2012 08:55 schreef SuperWeber het volgende:
Campa is sowieso overpriced
Je had er gewoon 105 op moeten zetten
quote:Op donderdag 29 november 2012 10:09 schreef Yankee het volgende:
Patroon, de man die doet alsof wielrennen rocket science is maar ondertussen geen platte prijs rijdt
quote:Op de helling
Vijf vrienden vieren jaarlijks de week van de vrijheid in Frankrijk. Ver weg van de dagelijkse routine, weg bij hun vrouwen en kinderen bedwingen ze op professionele racefietsen Alpen- en Pyreneeëncols en dopen hun prestaties in bier en wijn. Mannen onder elkaar – dat staat borg voor ombekommerd vermaak en ongecompliceerde verhoudingen. Of toch niet? Naast innige vriendschap woedt er namelijk competitie en onderhuidse afgunst.
Het allerhevigst doet dit zich voor tussen de opportunistische levenskunstenaar Jaap en de contemplatieve, misschien zelfs wat wereldvreemde Thomas. Deze voelt zich maatschappelijk en sportief inferieur aan Jaap. De ooit intense vriendschap is door de jaren heen getransformeerd in een ziekelijke rivaliteit.
Dan oppert een van de vrienden het onzalige idee om als kroon op het tienjarige jubileum La Marmotte te gaan fietsen. Met beklimmingen van de Croix de Fer, de Télégraphe, de Galibier en afsluitend de Alpe d’Huez is dat de zwaarste prestatiekoers die er is. Als de vijf titaantjes besluiten de uitdaging aan te nemen, bekruipt Thomas nog een ander idee. Hij, matig getalenteerd renner, zal zich suf gaan trainen om als eerste van de groep de monstertocht te voltooien. Maar vooral: Jaap te verslaan. Daarmee wil hij hem betaald zetten voor zijn nooit aflatende bewijsdrift, zijn leugens, zijn egocentrisme. De rivaliteit tussen de twee vrienden escaleert op de steile hellingen van La Marmotte…
Wat een stelletje wijven in dat boekquote:Op donderdag 29 november 2012 10:18 schreef Gripper het volgende:
[..]![]()
Yankee
Deze hele discussie gaat meer en meer de kant op zoals in 'Op de Helling' (best een leuk boek)
NOU DAT WORDT NOG EEN GEZELLIGE WEEK STRAKS MET JULLIE IN DAT HUISJE JA!!!
[..]
quote:Op donderdag 29 november 2012 11:16 schreef eentwee het volgende:
Na de 1e regel zou zelfs ik 50 tinten grijs nog eerder meenemen als enige boek naar een onbewoond eiland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: de 2e eigenlijk"professionele racefietsen"
![]()
Jazeker. Ik heb dat als een van de richtpunten van mijn seizoen.quote:
Jij bent meestal een van de aanstichters met je eeuwige 35 per uurquote:
[Patroonmode]quote:Op donderdag 29 november 2012 11:39 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Jij bent meestal een van de aanstichters met je eeuwige 35 per uur
Overigens vind ik het niet erg, zo'n tempo. Ik ga wel lekker in de wielen zitten als ik rustig aan wil doen. Af en toe ff op kop.
Daarover gesproken!quote:Op donderdag 29 november 2012 11:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Na de 1e regel zou zelfs ik 50 tinten grijs nog eerder meenemen als enige boek naar een onbewoond eiland.
Edit: de 2e eigenlijk"professionele racefietsen"
![]()
81 tinten grijs omdat de kunstenaar niet kon tellen?quote:Op donderdag 29 november 2012 12:09 schreef Gripper het volgende:
[..]
Daarover gesproken!
2x raden wat er in dit prachtige en unieke canvasdoek zit verstopt, wat mijn schoonzus zaterdagavond als surprise krijgt?
[ afbeelding ]
Van de beroemde kunstschilder PietjeB
Nee kloptquote:Op donderdag 29 november 2012 12:05 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
[Patroonmode]
35 per uur is onder welke omstandigheden dan ook voor jullie amateurs geen D1 meer...
[/Patroonmode]
quote:Op donderdag 29 november 2012 11:36 schreef eentwee het volgende:
Okkie moet ook mee anders ben ik bergop zeker de langzaamste
Maakt dat jou echt iets uit dan? Mij niet hoor, zal sowieso eigen tempo rijden en kan me niet schelen of anderen sneller zijn, uitrijden is het doel.quote:Op donderdag 29 november 2012 12:45 schreef Oksel het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik zulke tochten niet doe.
quote:
Nu ff zoeken naar de post die ongetwijfeld bestaat waar ik wordt uitgelachen door je omdat ik ook weleens koffie drinkquote:
Fuck.quote:Op donderdag 29 november 2012 12:11 schreef Narcotical het volgende:
[..]
81 tinten grijs omdat de kunstenaar niet kon tellen?
quote:Op donderdag 29 november 2012 13:05 schreef Gripper het volgende:
[..]
Fuck.
Shit.
Kut.
ik had 7x7 vakjes moeten doen.![]()
![]()
![]()
Het idee was dat er 49 tinten in het schilderij moesten, en de laatste wel ergens in het boek te vinden zou zijn.
Dat wordt vanavond overschilderen
Godsamme wat een rekenwonder ben ik toch af en toe.
Schoonzus verwacht vast niet dat ze Op de helling krijgtquote:Op donderdag 29 november 2012 13:18 schreef eentwee het volgende:
Was het idee van een surprise eigenlijk niet dat het ook nog een verrassing is wat erin zit?
Ja, een Athena groep zou meer gepast zijn op zo'n avond.quote:Op donderdag 29 november 2012 14:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik lijkt mij toch enigszins ongemakkelijk om 50 tinten grijs aan je schoonzus te geven met de familie erbij.
Aamgezien kuddes vrouwen dat boek in het openbaar lezen, lijkt me dat mee vallen.quote:Op donderdag 29 november 2012 14:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik lijkt mij toch enigszins ongemakkelijk om 50 tinten grijs aan je schoonzus te geven met de familie erbij.
Dat sowieso. mn eerste idee was om te beginnen met een grote plens zwart, en daar telkens eenzelfde druppel wit aan toe te voegen zodat elk vakje iets lichter zou worden.quote:Op donderdag 29 november 2012 13:07 schreef eentwee het volgende:
Je kunt toch zeggen dat er een paar dezelfde tinten in zitten?
Ik kan natuurlijk ook van de complete buitenste rand een passe partout maken, dan blijft er binnenin ook 7x7 over.quote:Op donderdag 29 november 2012 13:13 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Doe niet zo moeilijk, gewoon een paar van de donkere blokjes groter maken, zodat je een paar lichte blokjes ernaast overschilderd.
Of een zwarte band maken van een rij blokjes. Krijg je een subtiel Mondriaan effect.
Sint heeft een hekel aan Italië, dat weet iedereen.quote:Op donderdag 29 november 2012 14:03 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, een Athena groep zou meer gepast zijn op zo'n avond.
quote:Op donderdag 29 november 2012 14:05 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Aamgezien kuddes vrouwen Nijlpaarden dat boek in het openbaar lezen, lijkt me dat mee vallen.
Vorig jaar had ik schoonbroer, die was toen net begonnen met wielrennen (of eigenlijk: heeft een fiets gekocht die vooral in de garage staat)quote:Op donderdag 29 november 2012 13:53 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
Schoonzus verwacht vast niet dat ze Op de helling krijgt
Het mooie van fietsen is dat iedereen het op zijn eigen manier kan doen. Ik leg graag mijn basis in D1 een ander doet dat liever in D3, iedereen zijn eigen.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:09 schreef Yankee het volgende:
Patroon, de man die doet alsof wielrennen rocket science is maar ondertussen geen platte prijs rijdt
Van alleen maar in D1 rijden word je een trage ultrafietser met dunne pezige beentjes. Prima om met Ivo mee te gaan op 1200 km monstertochten, maar je wint er niet je gewicht in grillworst mee zoals bij een mooi criterium....quote:Op donderdag 29 november 2012 14:46 schreef Patroon het volgende:
[..]
Het mooie van fietsen is dat iedereen het op zijn eigen manier kan doen. Ik leg graag mijn basis in D1 een ander doet dat liever in D3, iedereen zijn eigen.
Klopt, daarom moet je niet enkel D1 doen, maat ook Tempo duur en interval, maar heeft alleen nut op een gedegen basis, weet jij best Grip. Waarom reageer ik eigenlijk...quote:Op donderdag 29 november 2012 15:08 schreef Gripper het volgende:
[..]
Van alleen maar in D1 rijden word je een trage ultrafietser met dunne pezige beentjes. Prima om met Ivo mee te gaan op 1200 km monstertochten, maar je wint er niet je gewicht in grillworst mee zoals bij een mooi criterium....
Nee, met wat balans training is het mogelijk om niet om te vallen.quote:Op donderdag 29 november 2012 16:56 schreef Pritt het volgende:
26 per uur? Val je dan niet van je fiets?
Nee http://app.strava.com/activities/13723575#254422941quote:Op donderdag 29 november 2012 16:56 schreef Pritt het volgende:
26 per uur? Val je dan niet van je fiets?
Ja, maar niet uitrijden in 11 uur, maar in 7 uur. Zoiets.quote:Op donderdag 29 november 2012 12:56 schreef eentwee het volgende:
[..]
Maakt dat jou echt iets uit dan? Mij niet hoor, zal sowieso eigen tempo rijden en kan me niet schelen of anderen sneller zijn, uitrijden is het doel.
quote:Op donderdag 29 november 2012 13:05 schreef Gripper het volgende:
[..]
Fuck.
Shit.
Kut.
ik had 7x7 vakjes moeten doen.![]()
![]()
![]()
Het idee was dat er 49 tinten in het schilderij moesten, en de laatste wel ergens in het boek te vinden zou zijn.
Dat wordt vanavond overschilderen
Godsamme wat een rekenwonder ben ik toch af en toe.
7 uur?? Dat is retesnel. Goud is 8:29 voor mensen van max 29 jr. Je eindigt 1000hm hoger dan je begint en 20km/u incl. pauzes is dan echt wel doortrappen.quote:Op donderdag 29 november 2012 17:43 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ja, maar niet uitrijden in 11 uur, maar in 7 uur. Zoiets.
Je kan ook mee als verzorger...kan je mooi tasjes aangevenquote:Op donderdag 29 november 2012 17:55 schreef Oksel het volgende:
Weet ik veel. Dan zal ik er 10 uur over doen. Tering.
Ja, onder 7 uur is mijn streeftijd.quote:Op donderdag 29 november 2012 17:51 schreef eentwee het volgende:
[..]
7 uur?? Dat is retesnel. Goud is 8:29 voor mensen van max 29 jr. Je eindigt 1000hm hoger dan je begint en 20km/u incl. pauzes is dan echt wel doortrappen.
Neehoor, ik reed ze al eens in 7:11 en dat was over 't oude parcours. Ik was toen net 23/25 jaar.quote:Op donderdag 29 november 2012 19:31 schreef buzz1291 het volgende:
Dat zijn tijden uit het EPO tijdperk beste Kaas. Of hebbie nog wah legguh?
Ik moet niet vergeten om een huisje te zoeken met een mooie kast in de woonkamer. Want daar zul je die week vaak bovenop zitten patrón!quote:Op donderdag 29 november 2012 17:25 schreef Patroon het volgende:
[..]
Klopt, daarom moet je niet enkel D1 doen, maat ook Tempo duur en interval, maar heeft alleen nut op een gedegen basis, weet jij best Grip. Waarom reageer ik eigenlijk...
Net of jij de power hebt om een bochtig criterium voorin te rijden. Jij bent het ultieme voorbeeld van een ultra fietser met dunne pezig benen. Wordt een gezellige week
Zijn er mensen die dat wel kunnen?quote:Op donderdag 29 november 2012 20:54 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik moet niet vergeten om een huisje te zoeken met een mooie kast in de woonkamer. Want daar zul je die week vaak bovenop zitten patrón!
En ik heb geen dunne beentjes, ik kan nog steeds niet met 1 hand om m'n enkel heen....
Kijk dat zijn nog eens tijden, ik heb hier nog een mooi diploma ergens liggen met mijn "top" tijd van 10 uur, 15 minuten en 14 seconden. En daar was ik al trots op. Maar 6:15 is wel heel snel want ik kan me nog een jaar herinneren dat Laurent Brochard won in iets van 6:45 geloof ik en toen was het gewoon heel goed weer dat jaar. Maar dat was allemaal nog in de tijd dat je een briefje stuurde om een inschrijvingsbewijs aan te vragen.... waar blijft de tijd......quote:Op donderdag 29 november 2012 19:42 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Neehoor, ik reed ze al eens in 7:11 en dat was over 't oude parcours. Ik was toen net 23/25 jaar.
Jongens die ik ken rijden 'm in 6:15. En die gebruiken ook geen epo.
Dat ga ik ws. niet redden, maar we zien wel. Toen Buzz reed waren andere tijden. Ander materiaal, ander startveld. Toen ik ze 12 jaar geleden reed ook. Ik kon toen in 't voorjaar gewoon nog inschrijven.quote:
Klopt, merk wel dat rond 2000 het wielrennen nog echt iets aparts was. Kon alleen ploeggenoten die fietsten. Tegenwoordig heb je een wereld aan fiets groepjes. Heeft ook zijnn voordeel, elke dag kan je wel ergens aanhaken.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:04 schreef Oksel het volgende:
Vroeger, toen was wielrenner nog tof. Nu koopt elke lul een dure fiets.
Heb je al op de lijst gezet voor een appartement. Leuk dat je ook gaat!quote:Op donderdag 29 november 2012 23:07 schreef Pritt het volgende:
Ik begin helemaal achteraan zodat ik 8.000 wielen heb om in te plakken.
Amateurs zijn goed in wielrennen.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:11 schreef Oksel het volgende:
En dan heb je altijd wel van die debielen die 100% amateur zijn, maar wel volledig verdwalen in een D-wereld.
Done. Gezellig (hoop ikquote:Op donderdag 29 november 2012 23:11 schreef Oksel het volgende:
Zet mij er ook maar op. Ik kan nog wel weekje meepikken.
Ja, setje Vredestein Fortezza Tricomp kopen.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:04 schreef Oksel het volgende:
eentwee, heb setje GP4000's nodig, nog tip?
Fortezza Tricomp's rijden ook niet gauw lek. Vorige winter tijdens een kerstshow nog een paar van die bandjes opgedoken voor 19,95 per stuk.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:27 schreef Oksel het volgende:
GP4000S heb ik echt zelden lek mee gehad.
quote:Op donderdag 29 november 2012 23:11 schreef Oksel het volgende:
En dan heb je altijd wel van die debielen die 100% amateur zijn, maar wel volledig verdwalen in een D-wereld.
Als ik m'n best doe lukt het me net niet, scheelt nog geen cmquote:Op donderdag 29 november 2012 21:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zijn er mensen die dat wel kunnen?
Soewarte natuurlijk man!quote:
Geen flauw idee...quote:Op vrijdag 30 november 2012 09:29 schreef janatwork het volgende:
Nog 14 uurtjes, willen ze nog rare dingen van je weten? of is alleen naw een paspoort nummer ofzo genoeg om je in te schrijven voor de marmotte?
23 uur naar huis natuurlijk en zaterdag vroeg je bed uit voor een lange duur training! Dubbel winst!quote:Op vrijdag 30 november 2012 09:53 schreef Gripper het volgende:
[..]
Geen flauw idee...
Ik ga vanavond wat drinken met een vriend van me, in Nijmegen. Dus ik moet of om 23 uur aftaaien en voor 12 thuis zijn, of tussendoor even teruglopen van de kroeg naar zijn huis voor de inschrijving, óf tot 12 uur thuis indrinken, dan inschrijven, en daarna de stad in
Optie 3 natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 november 2012 09:53 schreef Gripper het volgende:
[..]
Geen flauw idee...
Ik ga vanavond wat drinken met een vriend van me, in Nijmegen. Dus ik moet of om 23 uur aftaaien en voor 12 thuis zijn, of tussendoor even teruglopen van de kroeg naar zijn huis voor de inschrijving, óf tot 12 uur thuis indrinken, dan inschrijven, en daarna de stad in
Scoor voor mij een setje zwarten dan!quote:Op donderdag 29 november 2012 23:37 schreef eentwee het volgende:
Zwart, heeft meer grip.Kleuren zijn ook niet echt mooi ofzo, je frame verdient de aandacht. 19,95¤ komt regelmatig voor idd. Al zal het jullie niet verbazen dat ik mijn voorraadje van 6 nog iets goedkoper aanlegde.
Ik dacht dat jij niks van zwarten moest hebben?quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:38 schreef Oksel het volgende:
[..]
Scoor voor mij een setje zwarten dan!
Ze zijn in ieder geval 40¤ per set bij fashionforcycle maar dan heb je wel 10¤ verzendkosten.quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:38 schreef Oksel het volgende:
[..]
Scoor voor mij een setje zwarten dan!
Daar ben ik ook, in nimma dusquote:Op vrijdag 30 november 2012 09:53 schreef Gripper het volgende:
[..]
Geen flauw idee...
Ik rij nu met Racing Ralph, heb jij nog aanraders qua goeie allroundbanden voor de crosser?quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:06 schreef eentwee het volgende:
GP4000S zijn daar 26,95¤ dus die zou je bijv ook nog mee kunnen bestellen om de verzendkosten uit te smeren.Challenge crossbanden zijn daar ook goedkoop. Fietst de vrouw nog wel eens?
Huh, das toch een MTB band?quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:50 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik rij nu met Racing Ralph, heb jij nog aanraders qua goeie allroundbanden voor de crosser?
Die heb ik nu ook om m'n trainingswielen liggen. Heb je nog aardig wat grip mee. En ze gaan lang mee, en je rijdt amper lek.quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:55 schreef kaasplankje het volgende:
Als ik Oksel was zou ik conti gp er om leggen, en dan niet de 4000 maar de tractorversie. Die op trainen tot aan het voorjaar. Dan setje nieuwe koersbandjes zoals Vittoria evo, Fortezza's of iets dergelijks.
Ah.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:03 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Klopt. Maar er is ook een cyclocross-variant van
Banden zijn op de cx ook de belangrijkste component vind ik. Met bruine wang kom je automatisch bij Challenge uit als je met draadbanden rijdt. Heb mijn Limussen helaas nog niet kunnen proberen vanwege gekneusde ribquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:11 schreef Tommeke het volgende:
Haha lol. Banden zullen op de ATB wel meer verschil maken
@einszwei: In klimmetjes met veel modder wil ik achter nog wel eens wegglijden. Maar ik wil gewoon eens wat anders, iets met een bruine wang
Ik bedoelde ook in vergelijking met de racefietsquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:25 schreef eentwee het volgende:
[..]
Banden zijn op de cx ook de belangrijkste component vind ik. Met bruine wang kom je automatisch bij Challenge uit als je met draadbanden rijdt. Heb mijn Limussen helaas nog niet kunnen proberen vanwege gekneusde rib
Bij amateurs en Sportklasse wel. Gewoon prof worden, krijg je ook plakcijfersquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:26 schreef Tommeke het volgende:
Nadeel is dat je na de koers je rugnummer in moet leveren. Anders krijg je je licentiepasje niet terug
Niet bij klassiekers, dan krijg je papieren nummers en die mag je gewoon houden heur.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:26 schreef Tommeke het volgende:
Nadeel is dat je na de koers je rugnummer in moet leveren. Anders krijg je je licentiepasje niet terug
Moet jij niet werken ofzo?quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:55 schreef Patroon het volgende:
Net weer 3,5 uur gemaakt met Hooghiemster. Nu een bord zelfgemaakte snert!
Oh tof! Die ga ik in 2013 eindelijk eens rijdenquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:36 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Niet bij klassiekers, dan krijg je papieren nummers en die mag je gewoon houden heur.
Nope 2 dagen vrij gehad. Morgen weer werken. Werk maar 2 dagen per week naast "fulltime" studiequote:
Hé hé.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:39 schreef Tommeke het volgende:
Oh tof! Die ga ik in 2013 eindelijk eens rijden
Wat voor klassiekers ga je rijden als Sportklasse?quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:39 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Oh tof! Die ga ik in 2013 eindelijk eens rijden
Daar moet je ze ongetwijfeld weer inleveren. Cheese bedoelt ekte klassiekers.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:46 schreef Tommeke het volgende:
In Brabant. Someren Peer Someren en dat soort dingen
Jij toch ook Patroontje? En kaas?
Weet het nog niet, ik heb wel zin in een Ronde van Luik of een Ronde Gaumaise. Maar mijn doelen voor 2013 zijn:quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:46 schreef Tommeke het volgende:
In Brabant. Someren Peer Someren en dat soort dingen
Jij toch ook Patroontje? En kaas?
moet je voor de 3 tieten ook eigenlijk vanavond al inschrijven? of komt dat wat minder kritisch dan La Marmotte?quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:53 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Weet het nog niet, ik heb wel zin in een Ronde van Luik of een Ronde Gaumaise. Maar mijn doelen voor 2013 zijn:
Trois Ballons
Marmotte
Koersen op de club en mss een criterium
Meer niet.
Ik doe dat maar meteen, iets minder kritisch wellicht maar hoeveel precies geen idee.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:55 schreef Gripper het volgende:
moet je voor de 3 tieten ook eigenlijk vanavond al inschrijven? of komt dat wat minder kritisch dan La Marmotte?
Als je die als een toerist wilt rijden, rijd je dan in je eentje? Of zijn er wel meer slomen?quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:07 schreef kaasplankje het volgende:
Ja, mooie cyclo. Meer koers vanwege minder zware cols. Niet zozeer ieder voor zich zoals in La Marmot. Kleiner startveld ook.
Slechts 3 ervan heten Ballon, en de kleintjes ertussenin zijn vluchtheuvels joh. Alleen die eindklim naar planche de belle files...quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:04 schreef eentwee het volgende:
6 tieten
[ afbeelding ]
Lijkt me wel een heel mooie route.
Ik deel jou in iets voor in de middenmoot van misschien enkele duizenden starters. Voorin is 't koers. en achterin rijd men voor het plaquette.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:13 schreef eentwee het volgende:
Als je die als een toerist wilt rijden, rijd je dan in je eentje? Of zijn er wel meer slomen?
Ach, dat moet voor al die kleppers hier die met 35gem. hun trainingen afwerken in D1 toch geen probleem zijn?quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Volgens mij moet je die 3 ballons en " de kleintjes ertussenin zijn vluchtheuvels" niet al teveel gaan onderschatten. Ik lees genoeg verhalen van mensen die hem net zo zwaar vonden als de marmotte, misschien ook wel door die onderschatting en de rekening die je dan gepresenteerd krijgt op de planche des belles filles.
Qua harde cijfers zal het vast een stuk minder zijn dan de Marmotte, maar 205 kilometer over zo'n profiel is iig voor mij nog altijd geen kattenpis
Ja, dat is ook waar natuurlijk. Eigenlijk snap ik niet dat we nog niet een paar gewonnen cyclo's in de OP kunnen plaatsen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:23 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ach, dat moet voor al die kleppers hier die met 35gem. hun trainingen afwerken in D1 toch geen probleem zijn?
Zelfde heb ik bij toertochten, als er beneden een bordje staat met "3km 5 %" en je bent na 3.5 km nog steeds aan het zwoegen op een stuk wat ruim boven de 10 voeltquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:28 schreef Pritt het volgende:
Was van de zomer een weekje daar. Inderdaad zwaarder dan je denkt als je aan 'middengebergte' denkt. Echt iets psychologisch. Bij de Alpen stel je je in op een moordend lange klim en bij de Alsace denk je al snel: Oh ik poef hem even omhoog. Dan krijg je die Planche de belles files toch wel hard in je gezicht.
Kruissnelheid van 35 geeft nog 30gem. Ook dat moet ruim voldoende zijn als je die afstand in de benen hebt.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:46 schreef Patroon het volgende:
Waarom zijn die lui die 35 GEM rijden (dus kruissnelheid 40) geen verdienstelijk elite of prof? Of wordt het onderscheid kruissnelheid en gemiddelde niet gemaakt?
Uiteraard heeft ze een singlespeed omafiets, zonder computer. Die snelheid meet ze dus gewoon aan de hand van het aantal trottoirtegels dat ze voorbij racet per minuut.quote:Getting back into awesome shape, my bike is hardly able to keep up with me anymore. I can't help but push it to it's limits every single time with a huge grinn on my face, wich means I'm in better shape than ever. Cycling uphill with a speed on 30-35km an hour has become rule rather than exception, to my own suprise and delight.
Nodig haar uit om een rondje te fietsen, 2 vliegen in 1 klapquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:56 schreef Freddeh het volgende:
Ben de verjaardagen ook zat waarop zij altijd opschept hoe hard ze fietst. Fucking zeekoe op wielen. I know... pot, ketel...
Dat bedoel ik dus, mensen die beweren dat ze 35gemiddeld trainen moeten dus een kruissnelheid hebben van boven de 40.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:48 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Kruissnelheid van 35 geeft nog 30gem. Ook dat moet ruim voldoende zijn als je die afstand in de benen hebt.
Vanavond naar "De Marathon" (film)
Jeuj!
Zijn ook in 28 inch en dat ziet er best aardig uit met hetzelfde model, maar qua omvang veel kleinere noppen. Wordt wel eens op een kale trekking bike af fabriek gemonteerd. (Cube dacht ik) Maar slijten als een gek natuurlijk als je er alleen mee op de weg rijdt.quote:
Ik zeg Dugast Pipistrello's en je wilt nooit meer wat anders. Al was het alleen al om de naam.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:11 schreef Tommeke het volgende:
Haha lol. Banden zullen op de ATB wel meer verschil maken
@einszwei: In klimmetjes met veel modder wil ik achter nog wel eens wegglijden. Maar ik wil gewoon eens wat anders, iets met een bruine wang
Was het niet zo dat je zonder een medische verklaring gewoon een formulier voor niet aansprakelijkheidstelling moet tekenen en dan gewoon mee kunnen rijden?quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:07 schreef Patroon het volgende:
Die medische verklaring mag max 6 maanden oud zijn. Is die 6 maanden gerekend vanaf de startdag of de dag waarop je de medische verklaring opstuurt?
In eerste geval hoef je de verklaring vanavond nog niet op te sturen.
Antwoord al gevonden:
- Kan ik me zonder een ingevulde medische verklaring al inschrijven ?
Ja, dat kan. De ingevulde medische verklaring mag echter op het moment van deelname aan La Marmotte niet ouder zijn dan 6 maanden.
Dat klinkt als een klok!quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:16 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ik zeg Dugast Pipistrello's en je wilt nooit meer wat anders. Al was het alleen al om de naam.
En dan op een paar van die Edco carbon wielen gemonteerd... ga je van vliegen, dat geeft zoveel moraal dat de ergste krabbelaar nog voorin eindigt in een regionale moddercross. Het kost een paar stuivers maar dan heb je ook wat.quote:
Parkoers wordt waarschijnlijk anders volgend jaar, geen finish meer bergop.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:13 schreef Gripper het volgende:
[..]
Slechts 3 ervan heten Ballon, en de kleintjes ertussenin zijn vluchtheuvels joh. Alleen die eindklim naar planche de belle files...
Ja iddquote:Op vrijdag 30 november 2012 19:39 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
En dan op een paar van die Edco carbon wielen gemonteerd... ga je van vliegen, dat geeft zoveel moraal dat de ergste krabbelaar nog voorin eindigt in een regionale moddercross. Het kost een paar stuivers maar dan heb je ook wat.
Haha hier hetzelfde. Zit te knipperen op de bank..quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:15 schreef kaasplankje het volgende:
Welke mongol heeft bedacht dat die inschrijving pas om middernacht online is. Ik wil naar mijn nest.
Was even twijfelen maar denk dat ik dan toch m'n duikbrevet ga halen op Koh Rong.quote:
Mijn vriendin gaat ook veel te vroeg, vind het verschrikkelijk. Vanavond lekker naar de stad gelukkigquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:28 schreef Patroon het volgende:
Ik was altijd een avond mens die niet voor 0:30 op bed lag. Maar sinds ik samen woon, heb ik het ritme van mijn vriendin over genomen. 22uur op bed. Vind ik niet erg. Voorheen lag ik zo tot 11uur op bed, tegenwoordig is 9:30 uitslapen. Gisteren en vandaag 3,5u getraind werkt ook niet mee.
Ik moest er eerst ook aan wennen. Maar merk nu dat ik rond die tijd ook slaperig begin te worden. We willen straks een tv op de slaapkamer zodat ik nog wat kan kijken.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mijn vriendin gaat ook veel te vroeg, vind het verschrikkelijk. Vanavond lekker naar de stad gelukkig
Homoquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Was even twijfelen maar denk dat ik dan toch m'n duikbrevet ga halen op Koh Rong.
Nog wel op zoek naar vergelijkbare uitdaging thoughAlleen dus eind mei/begin juni of ergens in augustus.
Super! Maar tip: beter hier je brevet halen en dan daar gewoon gelijk kunnen duiken.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Was even twijfelen maar denk dat ik dan toch m'n duikbrevet ga halen op Koh Rong.
Kan daar gelijk duiken. Dit jaar ook gedoken in Japan zonder brevet. En daar echt veel goedkoper..quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:35 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
Super! Maar tip: beter hier je brevet halen en dan daar gewoon gelijk kunnen duiken.
Tv in de slaapkamer is slecht voor... Bij jou de core balance oefeningen waarschijnlijkquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:33 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik moest er eerst ook aan wennen. Maar merk nu dat ik rond die tijd ook slaperig begin te worden. We willen straks een tv op de slaapkamer zodat ik nog wat kan kijken.
Haha, als je penetratie in D3 bedoelt? Dat kan ook met de tv aan.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tv in de slaapkamer is slecht voor... Bij jou de core balance oefeningen waarschijnlijk
morgen 9u fietsen! :pquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mijn vriendin gaat ook veel te vroeg, vind het verschrikkelijk. Vanavond lekker naar de stad gelukkig
quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:44 schreef Patroon het volgende:
[..]
Haha, als je penetratie in D3 bedoelt? Dat kan ook met de tv aan.
Jij zei dat je er pas om 11 uur klaar voor wasquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:46 schreef eentwee het volgende:
[..]
morgen 9u fietsen! :p
Is een marmottestartbewijs eigen overdraagbaar/verkoopbaar? t Is natuurlijk op naam maar dat is wel bij meer tochten.
haha hoe herkenbaar.. Alleen slaap ik gem maar een uurtje of 8/9.. dus zit in de ochtend om 8uur weer op de bank..quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:28 schreef Patroon het volgende:
Ik was altijd een avond mens die niet voor 0:30 op bed lag. Maar sinds ik samen woon, heb ik het ritme van mijn vriendin over genomen. 22uur op bed. Vind ik niet erg. Voorheen lag ik zo tot 11uur op bed, tegenwoordig is 9:30 uitslapen. Gisteren en vandaag 3,5u getraind werkt ook niet mee.
jup.. officieel is je brevet alleen geldig bij gelijke of betere omstandigheden. Je brevet uit warm water, goed zicht.. mag je dus niet mee duiken in nederland.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:35 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
Super! Maar tip: beter hier je brevet halen en dan daar gewoon gelijk kunnen duiken.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:35 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
Is dat zo?quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:42 schreef the_critic het volgende:
[..]
jup.. officieel is je brevet alleen geldig bij gelijke of betere omstandigheden. Je brevet uit warm water, goed zicht.. mag je dus niet mee duiken in nederland.
jup.. mocht je echt duikongeluk oid krijgen kun je daar problemen mee krijgen. In theorie zal dit veelal wel meevallen.. maar is wel de regel.quote:
In de horeca werken lijkt me dus echt om deze reden een helquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:46 schreef janatwork het volgende:
Om 10 uur naar beddan sluit mijn keuken. Dan moet ik nog schoonmaken, bestellen etc. Ik slaap eigenlijk nooit voor 1 uur. Maar ik hoef dan ook pas om 14:00 te beginnen!
ik geloof er niks van. de omstandigheden hier zijn toch anders dan daar, dus dat zou betekenen, als je jouw redenatie volgt, daar opnieuw je brevet moet halen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:53 schreef the_critic het volgende:
[..]
jup.. mocht je echt duikongeluk oid krijgen kun je daar problemen mee krijgen. In theorie zal dit veelal wel meevallen.. maar is wel de regel.
Dus beter in nederland je brevetten halen en in het buitenland niet meer je tijd verspillen aan lessen, oefeningen doen en afleiding... maar genieten van mooie duiken, en alle pracht
Take nothing, only pictures... leave nothing, only bubbles
Voor je sociale leven is het kut, maar ik kan (in theorie:P) wel 7 dagen in de week lang fietsenquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:55 schreef Patroon het volgende:
[..]
In de horeca werken lijkt me dus echt om deze reden een hel
Tja, eigen volk eerst hé?quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:56 schreef Pritt het volgende:
Zou mijn niets verbazen als ze het voor die baquettes al een paar uur eerder hebben opengegooid op basis van IP.
goed lezen.. ik zei, in gelijke of betere omstandigheden..quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:55 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
ik geloof er niks van. de omstandigheden hier zijn toch anders dan daar, dus dat zou betekenen, als je jouw redenatie volgt, daar opnieuw je brevet moet halen.
Wat beter is is nogal arbitair. troebel stilstaand of helder met sterke stroming? plus dat omstandigheden natuurlijk in een duik plots kunnen wijzigen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:58 schreef the_critic het volgende:
[..]
goed lezen.. ik zei, in gelijke of betere omstandigheden..
Hoe kom jij er wel door dan?quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:05 schreef Pritt het volgende:
Wtf ik krijg andermans kaarten bij mijn bestelling
hele nacht opblijven en op F5 rammenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |