SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je wilt hebben wat je niet kan krijgen hè.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan waarom nog achter haar aan?
je wilt mij hebben?quote:Op woensdag 28 november 2012 15:52 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je wilt hebben wat je niet kan krijgen hè.
ja, hij blijft me maar DM'en de pervquote:Op woensdag 28 november 2012 15:52 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je wilt hebben wat je niet kan krijgen hè.
Ik val niet op mannen.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:53 schreef leeell het volgende:
[..]
ja, hij blijft me maar DM'en de perv
Ja!quote:
trigger bedoel ikquote:
wanneer tedere liefde bedrijven ?quote:
Mag niet van DVquote:Op woensdag 28 november 2012 15:56 schreef leeell het volgende:
[..]
wanneer tedere liefde bedrijven ?
Hater!quote:
Ik denk wel eens over datingsites ja, maar www.moslimpartner.nl vraagt te veel persoonlijke info.quote:
waarom is dat geen correcte zin danquote:Op woensdag 28 november 2012 16:18 schreef leeell het volgende:
Dat is geen correcte zin, probeer het nogmaals.
Denken jullie dat dit een datingsite is, is het correcte, een van de Fok!-voorwaarden waar je je handtekening onderzet is dat je ABN dient te spreken.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:21 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
waarom is dat geen correcte zin dan
quote:Op woensdag 28 november 2012 16:20 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik denk wel eens over datingsites ja, maar www.moslimpartner.nl vraagt te veel persoonlijke info.
meen je dezequote:Op woensdag 28 november 2012 16:20 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik denk wel eens over datingsites ja, maar www.moslimpartner.nl vraagt te veel persoonlijke info.
Inshallah broeder.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:20 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Gelukkig doe ik dat dan ook niet.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Achter meisjes aan op forums ook
liegen ook.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:35 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Gelukkig doe ik dat dan ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |