SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je wilt hebben wat je niet kan krijgen hè.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan waarom nog achter haar aan?
je wilt mij hebben?quote:Op woensdag 28 november 2012 15:52 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je wilt hebben wat je niet kan krijgen hè.
ja, hij blijft me maar DM'en de pervquote:Op woensdag 28 november 2012 15:52 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je wilt hebben wat je niet kan krijgen hè.
Ik val niet op mannen.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:53 schreef leeell het volgende:
[..]
ja, hij blijft me maar DM'en de perv
Ja!quote:
trigger bedoel ikquote:
wanneer tedere liefde bedrijven ?quote:
Mag niet van DVquote:Op woensdag 28 november 2012 15:56 schreef leeell het volgende:
[..]
wanneer tedere liefde bedrijven ?
Hater!quote:
Ik denk wel eens over datingsites ja, maar www.moslimpartner.nl vraagt te veel persoonlijke info.quote:
waarom is dat geen correcte zin danquote:Op woensdag 28 november 2012 16:18 schreef leeell het volgende:
Dat is geen correcte zin, probeer het nogmaals.
Denken jullie dat dit een datingsite is, is het correcte, een van de Fok!-voorwaarden waar je je handtekening onderzet is dat je ABN dient te spreken.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:21 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
waarom is dat geen correcte zin dan
quote:Op woensdag 28 november 2012 16:20 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik denk wel eens over datingsites ja, maar www.moslimpartner.nl vraagt te veel persoonlijke info.
meen je dezequote:Op woensdag 28 november 2012 16:20 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik denk wel eens over datingsites ja, maar www.moslimpartner.nl vraagt te veel persoonlijke info.
Inshallah broeder.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:20 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Gelukkig doe ik dat dan ook niet.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Achter meisjes aan op forums ook
liegen ook.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:35 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Gelukkig doe ik dat dan ook niet.
is dat een vent?quote:Op woensdag 28 november 2012 16:36 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik praat momenteel met Ambipur, telt dat dan ook?
Ik ga jou es wat laten zien.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:39 schreef Weissman het volgende:
Trigger laat ze zien hoe je die moslima's moet fixen.
Grappig, genetisch gezien zijn het toch de Westerse meiden die het meest behaard zijn.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:39 schreef leeell het volgende:
moslima's zijn vaak zo behaard, ik heb genoeg aan een deken
ik gooi het op een modetrend dan.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Grappig, genetisch gezien zijn het toch de Westerse meiden die het meest behaard zijn.
Mijn DM staat open voor jouquote:Op woensdag 28 november 2012 16:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ga jou es wat laten zien.
quote:Op woensdag 28 november 2012 16:40 schreef Ayca het volgende:
Gelukkig ben ik geen moslima meer nu hoef ik mij nooit meer te ontharen!
Aha. Ik veroordeel niemand, het ging betreffende mij, er werd mij een vraag gesteld, ik antwoordde met mijn logica erachter. En ik praat met haar met de reden dat ik de "kleine" ruzie tussen haar en mij wil wegwerken, om het gezelliger te hebben op het forum.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Anderen veroordelen op principes, maar zelf wel haram doen is ook haram,
Op welk lichaamsgebied doel je met 'behaard'?quote:Op woensdag 28 november 2012 16:39 schreef leeell het volgende:
moslima's zijn vaak zo behaard, ik heb genoeg aan een deken
Yalanci... Je hosselt me.... En dan hier zo doen.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:42 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Aha. Ik veroordeel niemand, het ging betreffende mij, er werd mij een vraag gesteld, ik antwoordde met mijn logica erachter. En ik praat met haar met de reden dat ik de "kleine" ruzie tussen haar en mij wil wegwerken, om het gezelliger te hebben op het forum.
volgens mij referereerde hij met deze uiting naar het feit dat fb12 probeerde onder het feit uit te komen dat hij met vrouwen praat, daarom zei trigger dat als retorische vraag.quote:
Wat het ook is, ik vind het alleen maar leuk.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:44 schreef leeell het volgende:
[..]
volgens mij referereerde hij met deze uiting naar het feit dat fb12 probeerde onder het feit uit te komen dat hij met vrouwen praat, daarom zei trigger dat als retorische vraag.
Het ging over mij. Trouwens is dat een hele vreemde logica, als je het ene niet doet, kun je net zo goed het andere ook niet doen? Ik praat niet met haar op een bepaalde manier wat onder versieren valt, noch heb ik een bepaald doel op ogen.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:44 schreef leeell het volgende:
[..]
volgens mij referereerde hij met deze uiting naar het feit dat fb12 probeerde onder het feit uit te komen dat hij met vrouwen praat, daarom zei trigger dat als retorische vraag.
dat laatste is onmogelijk, of je het nu bewust doet of niet.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:47 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Het ging over mij. Trouwens is dat een hele vreemde logica, als je het ene niet doet, kun je net zo goed het andere ook niet doen? Ik praat niet met haar op een bepaalde manier wat onder versieren valt, noch heb ik een bepaald doel op ogen.
Dat het onmogelijk is om een vrouw niet te versieren wanneer je met haar praat? Misschien moet ik de zin verduidelijken, ik praat niet met haar met een potentiele relatie op ogen in de toekomst, dat is duidelijk.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:48 schreef leeell het volgende:
[..]
dat laatste is onmogelijk, of je het nu bewust doet of niet.
maar als jij je onheus bejegend voelt terwijl dat ten onrechte of geenszins de intentie van trigger was kan je voor jezelf wel een incorrect beeld vormen van dat persoon. Maar dat beeld is dat gebaseerd op onjuiste informatie.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wat het ook is, ik vind het alleen maar leuk.
Nee, door TS voel ik mij nooit onheus bejegend eigenlijk..quote:Op woensdag 28 november 2012 16:49 schreef leeell het volgende:
[..]
maar als jij je onheus bejegend voelt terwijl dat ten onrechte of geenszins de intentie van trigger was kan je voor jezelf wel een incorrect beeld vormen van dat persoon. Maar dat beeld is dat gebaseerd op onjuiste informatie.
dat is fijn, er is geen ruimte in een SC voor wrok.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, door TS voel ik mij nooit onheus bejegend eigenlijk..
Zou je willen dat ik je hossel?quote:Op woensdag 28 november 2012 16:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Yalanci... Je hosselt me.... En dan hier zo doen.
Puur natuur vs cosmetische freaks op een 30e.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:40 schreef leeell het volgende:
[..]
ik gooi het op een modetrend dan.
quote:Op woensdag 28 november 2012 16:40 schreef Ayca het volgende:
Gelukkig ben ik geen moslima meer nu hoef ik mij nooit meer te ontharen!
yav yok, klinkt als iets dat ik bestel bij de indier.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Yav yok, we hadden het over meisjes, en hij vroeg of dat ook meetelt, alakasi yok met jou.
komt ongeveer neer op 'nou nee' tho, jouwe makes sense too.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:58 schreef leeell het volgende:
[..]
yav yok, klinkt als iets dat ik bestel bij de indier.
Turkse woordjes mengen in Nederlanse zinnen...quote:Op woensdag 28 november 2012 16:58 schreef leeell het volgende:
[..]
yav yok, klinkt als iets dat ik bestel bij de indier.
helaas krijg ik dat niet mee, mijn talenknobbel gaat niet verder dan (oost)-Europese talenquote:Op woensdag 28 november 2012 16:59 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Turkse woordjes mengen in Nederlanse zinnen...
Heb het ook weleens bij niet Turken. Vooral met het woord yaniquote:Op woensdag 28 november 2012 17:00 schreef leeell het volgende:
[..]
helaas krijg ik dat niet mee, mijn talenknobbel gaat niet verder dan (oost)-Europese talen
zo / namelijk ¿quote:
context is alles, zoals altijd.quote:
Maar je mag het sowieso niet gezelliger hebben met meiden toch? Waar ligt de onderscheid tussen het wel plegen van haram bij de een en niet met de ander, per slot van rekening weet je islamitisch gezien niet waar die gezelligheid toe leid?quote:Op woensdag 28 november 2012 16:42 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Aha. Ik veroordeel niemand, het ging betreffende mij, er werd mij een vraag gesteld, ik antwoordde met mijn logica erachter. En ik praat met haar met de reden dat ik de "kleine" ruzie tussen haar en mij wil wegwerken, om het gezelliger te hebben op het forum.
Je gooit je argumen om? Ook goed, ik zeg gewoon de waarheid, als je in een Westerse samenleving woont, is het in contact komen met vrouwen nagenoeg ook onmogelijk, maar goed, ik sprak haar om te verzoenen(ZOENEN IS HARAM!), volgens mij zou dat wel mogen als dat juist problematiek verwijdert.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maar je mag het sowieso niet gezelliger hebben met meiden toch? Waar ligt de onderscheid tussen het wel plegen van haram bij de een en niet met de ander, per slot van rekening weet je islamitisch gezien niet waar die gezelligheid toe leid?
alsjeblieft nee, in heaven, all the interesting people are missing.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
weet jij veel, misschien wij allemaal naar de hel, jij naar het paradijs.
Ik doe van alles ja, niet om je in een hoekje te stoppen, maar om je redeneringen te vatten, voor zover mogelijk. Het is onmogelijk idd, maar het zelf opzoeken is toch van een geheel andere orde? Men zou kunnen zeggen dat problemen tussen man en vrouw wat leid tot een breuk in contact beter is dan verzoenen en de contact te verbeteren.. heb ik het mis?quote:Op woensdag 28 november 2012 17:13 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je gooit je argumen om? Ook goed, ik zeg gewoon de waarheid, als je in een Westerse samenleving woont, is het in contact komen met vrouwen nagenoeg ook onmogelijk, maar goed, ik sprak haar om te verzoenen(ZOENEN IS HARAM!), volgens mij zou dat wel mogen als dat juist problematiek verwijdert.
Dat is misschien een terecht beeld voor de gay-versie van de hel in het christendom, je wilt echt niet in de Islamitische hel terechtkomen.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:14 schreef leeell het volgende:
[..]
alsjeblieft nee, in heaven, all the interesting people are missing.
In hell I shall enjoy the company of popes, kings and princes, but in heaven there are only beggars, monks, hermits and apostles.
terreurverheerlijkingquote:Op woensdag 28 november 2012 17:17 schreef leeell het volgende:
als je je hele leven let op wat wel en wat niet haram is kan je nu beter een ticket boeken naar een warzone en sterven als een martelaar van het geloof, dat scheelt je een hoop jaren ergernis.
ach, niks mis met oorlog.quote:
War is not about who is right, only who is left.quote:
empathie is me vreemd, daarom til ik er niet zo zwaar aan.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
War is not about who is right, only who is left.
Derhalve zie ik het niet zo zitten om eerlijk te zijn.
Dan hoop ik dat het ver van je bed blijft. Op de wc mag het wel.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:20 schreef leeell het volgende:
[..]
empathie is me vreemd, daarom til ik er niet zo zwaar aan.
In een oorlog zal dat enorme vormen krijgen met destructieve gevolgen.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:23 schreef leeell het volgende:
waar ik me meer zorgen om maak is dat iedereen zich altijd maar met een ander (ongewenst) bemoeit.
Dit idd.. Begrijp ik ook niet.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:23 schreef leeell het volgende:
waar ik me meer zorgen om maak is dat iedereen zich altijd maar met een ander (ongewenst) bemoeit.
Inderdaad. Maar niets mis met informeren of gedachtegang/redenatie proberen te volgen, zoals Trigger net deed. Als men zich maar weet te onthouden van het oordelen.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:23 schreef leeell het volgende:
Inderdaad, die interessante mensen zitten er misschien wel, maar ik weet niet of je echt tijd hebt om met ze chillen. Volgens mij ben je druk bezig met alle marteltuigen uit je anus te verwijderen en huilend je pas gevilde huid bij elkaar te rapen.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat is misschien een terecht beeld voor de gay-versie van de hel in het christendom, je wilt echt niet in de Islamitische hel terechtkomen.
Ik zie er naar uit!quote:Op woensdag 28 november 2012 18:50 schreef Levolution het volgende:
[..]
Inderdaad, die interessante mensen zitten er misschien wel, maar ik weet niet of je echt tijd hebt om met ze chillen. Volgens mij ben je druk bezig met alle marteltuigen uit je anus te verwijderen en huilend je pas gevilde huid bij elkaar te rapen.
Hellraiser is er niks bij.
quote:Op woensdag 28 november 2012 16:41 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik loop ook altijd met baard rond, al die afghaanse zwervers groeten mij met salaamaleykum broer
quote:“Heerlijk zo’n blikje Turkse lucht uit Antalya!”
GEPUBLICEERD OP 27 NOVEMBER 2012
‘Ingeblikte lucht’ uit Turkije en de Mediterraanse provincie Antalya wordt momenteel verkocht in 56 musea in het land.
Vooral Arabische toeristen zijn fan van het blikje met Turkse lucht. De oprichter van het project, Halim Karslı, kocht twee jaar geleden het patent om Turkse lucht te mogen verkopen. Hij kwam op het idee nadat hij soortgelijke “lucht-in-blik” voorbeelden had gezien in andere landen.
De lucht uit Turkije en Antalya wordt verkocht in blikken met een afmeting van 6,5 bij 4,6 centimeter groot. De prijs van zo’n blik? Maar 16 TL / 7 euro?!
Het is overigens niet de eerste keer dat er lucht wordt ingeblikt in Turkije. Enkele tijd geleden werd er ook al verpakte Turkse lucht verkocht op verschillende toeristische locaties in Istanbul.
Bron: http://www.nederlandersin(...)j-arabische-toerist/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |