http://www.frontrunner.nl(...)m_campaign=Productenquote:Op woensdag 28 november 2012 16:02 schreef SiGNe het volgende:
Waarom is het tegenwoordig zo enorm moeilijk om sneakers te kopen?
Overal waar ik kom hebben ze gewone sportschoenen en als ze eens normale sneakers hebben dan zijn het halve lakschoenen geworden door het vele glimmende leer dat gebruikt is.
En dan heb ik eindelijk de schoenen gevonden die ik wel leuk vindt (Quick Typhoon Sp bruin), zijn ze nergens in mijn maat te krijgen en zelfs uitverkocht in de webshop van Quick zelf... grrr
quote:Op woensdag 28 november 2012 16:10 schreef SHOOOTO het volgende:
post eens een foto, want Quick Typhoon Sp zie ik ook bij Front Runner (aiya, too slow..)
Bijenkorf verkoopt ook Quick dacht ik.
Wish. Maar alles in L van Arcteryx mag je voor me oppikkenquote:Op woensdag 28 november 2012 18:33 schreef Cpt. het volgende:
Gaan er hier nog mensen naar 290sqm morgen?
Yea.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:33 schreef Cpt. het volgende:
Gaan er hier nog mensen naar 290sqm morgen?
Ah super, de eerste had de DLX versie, die is me toch net wat te prijzig, 2e link had wel degenen die ik wilde hebben en is nog leverbaar in mijn maat ookquote:
Het was een beetje "trendy" paar jaar terug, maar is gewoon weer uit de mode. Nooit mijn smaak geweest.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:32 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ah super, de eerste had de DLX versie, die is me toch net wat te prijzig, 2e link had wel degenen die ik wilde hebben en is nog leverbaar in mijn maat ook
Maar dat type schoen zie je steeds minder in de winkels helaas.
Of ik kom bij de verkeerde winkels, kan ook
Ik zag het, niks nodig though en even rustig aan. Feestdagen komen er weer aan.quote:
Elke dag is toch een feestdag?quote:Op woensdag 28 november 2012 20:11 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik zag het, niks nodig though en even rustig aan. Feestdagen komen er weer aan.
Ik heb ook niks nodig, maar ik word er wel hebberig van...quote:Op woensdag 28 november 2012 20:11 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik zag het, niks nodig though en even rustig aan. Feestdagen komen er weer aan.
Ik heb voor die dingen m'n nieuwe ninja hardloopjas van nike. Die is zoo comfy. Zit ook erg chill als gewoon vest voor wanneer het koud is.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:50 schreef Bajskorv het volgende:
Trouwens, er was laatste een discussie over goedkope Gore-tex. Niet de meest sexy jas, maar wel lekker slim fit en Gore-tex, en goed in elkaar gezet, is het spul van Gore. Zie je veel hier in de UK, en je koopt het voor onder de 200 euro. Vooral bedoeld voor de hardloper, maar door het lichte gewicht wordt dit ook mijn reis jasje.
[ afbeelding ]
Voor dat geld erg goed te doen. Dat van mij is totaal geen Gore-tex, maar heeft zich wel bewezen tijdens het hardlopen. Nog niet koud in gehad en de wind houdt die goed tegen en regen ook wel.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:28 schreef Bajskorv het volgende:
Ook nice. Vond Gore gewoon fijn "no nonsense" merk en jas is lekker clean, ook zonder hoody. Maar Nike is higher ninja level.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |