http://www.frontrunner.nl(...)m_campaign=Productenquote:Op woensdag 28 november 2012 16:02 schreef SiGNe het volgende:
Waarom is het tegenwoordig zo enorm moeilijk om sneakers te kopen?
Overal waar ik kom hebben ze gewone sportschoenen en als ze eens normale sneakers hebben dan zijn het halve lakschoenen geworden door het vele glimmende leer dat gebruikt is.
En dan heb ik eindelijk de schoenen gevonden die ik wel leuk vindt (Quick Typhoon Sp bruin), zijn ze nergens in mijn maat te krijgen en zelfs uitverkocht in de webshop van Quick zelf... grrr
quote:Op woensdag 28 november 2012 16:10 schreef SHOOOTO het volgende:
post eens een foto, want Quick Typhoon Sp zie ik ook bij Front Runner (aiya, too slow..)
Bijenkorf verkoopt ook Quick dacht ik.
Wish. Maar alles in L van Arcteryx mag je voor me oppikkenquote:Op woensdag 28 november 2012 18:33 schreef Cpt. het volgende:
Gaan er hier nog mensen naar 290sqm morgen?
Yea.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:33 schreef Cpt. het volgende:
Gaan er hier nog mensen naar 290sqm morgen?
Ah super, de eerste had de DLX versie, die is me toch net wat te prijzig, 2e link had wel degenen die ik wilde hebben en is nog leverbaar in mijn maat ookquote:
Het was een beetje "trendy" paar jaar terug, maar is gewoon weer uit de mode. Nooit mijn smaak geweest.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:32 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ah super, de eerste had de DLX versie, die is me toch net wat te prijzig, 2e link had wel degenen die ik wilde hebben en is nog leverbaar in mijn maat ook
Maar dat type schoen zie je steeds minder in de winkels helaas.
Of ik kom bij de verkeerde winkels, kan ook
Ik zag het, niks nodig though en even rustig aan. Feestdagen komen er weer aan.quote:
Elke dag is toch een feestdag?quote:Op woensdag 28 november 2012 20:11 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik zag het, niks nodig though en even rustig aan. Feestdagen komen er weer aan.
Ik heb ook niks nodig, maar ik word er wel hebberig van...quote:Op woensdag 28 november 2012 20:11 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik zag het, niks nodig though en even rustig aan. Feestdagen komen er weer aan.
Ik heb voor die dingen m'n nieuwe ninja hardloopjas van nike. Die is zoo comfy. Zit ook erg chill als gewoon vest voor wanneer het koud is.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:50 schreef Bajskorv het volgende:
Trouwens, er was laatste een discussie over goedkope Gore-tex. Niet de meest sexy jas, maar wel lekker slim fit en Gore-tex, en goed in elkaar gezet, is het spul van Gore. Zie je veel hier in de UK, en je koopt het voor onder de 200 euro. Vooral bedoeld voor de hardloper, maar door het lichte gewicht wordt dit ook mijn reis jasje.
[ afbeelding ]
Voor dat geld erg goed te doen. Dat van mij is totaal geen Gore-tex, maar heeft zich wel bewezen tijdens het hardlopen. Nog niet koud in gehad en de wind houdt die goed tegen en regen ook wel.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:28 schreef Bajskorv het volgende:
Ook nice. Vond Gore gewoon fijn "no nonsense" merk en jas is lekker clean, ook zonder hoody. Maar Nike is higher ninja level.
quote:Op woensdag 28 november 2012 18:35 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Wish. Maar alles in L van Arcteryx mag je voor me oppikken
Zal kijkenquote:Op woensdag 28 november 2012 18:41 schreef don-diablo het volgende:
Voor de evt mensen die gaan: taka hayashi derby's in us 9 of 9,5 please.
HoH zit boven Footlocker Lijnbaan. Info (adres en telefoonnummer) kan je googlenquote:Op donderdag 29 november 2012 13:13 schreef DSPD het volgende:
Hey, iemand een idee waar de Foamposite Stealth Ones in Nederland te koop zullen zijn? Heb t nagevraagt in n store hier in de buurt en hij zou ze niet krijgen omdat ze niet zo heel populair in Europa zijn volgens hem. Hij zei dat de House of Hoops in Rotterdam ze waarschijnlijk wel zou hebben. Iemand een idee of dat waar is? Kan ik ze alleen telefonisch bereiken?
Hij zei ook dat er wel eerder foamposites daar verkocht werden maar dat ze uiteindelijk toch veel terug moesten sturen omdat ze ze maar niet konden verkopen.
Was met een vriend en zou het betalen als verjaardagscadeautjequote:Op donderdag 29 november 2012 18:22 schreef vault_tec het volgende:
3 uur wachten op schorem... Waarom ben je niet weg gegaan?
Klopt. Hangt er vanaf wanneer je gaat en of je pech hebt qua drukte. In de middag is het altijd wel druk.quote:Op donderdag 29 november 2012 18:22 schreef An_awesome_wave het volgende:
Bij schorum is 3 uur wachten niet lang.
Toen k klaar was wilde ik je ff opzoeken boven maar je was al weg. Vond je haar wel dope.quote:Op donderdag 29 november 2012 18:21 schreef Atta-boy het volgende:
Cpt, miss heb ik jou gezien. Had je blauwe vans aan?
Ik wist niet of het supreme vans waren dus vond het een beetje lame om te vragen of diegene van fok was
Ik heb ape wel gezien
Ok nu weet ik voor de volgende keer wie jij bentquote:Op donderdag 29 november 2012 18:29 schreef Cpt. het volgende:
[..]
Toen k klaar was wilde ik je ff opzoeken boven maar je was al weg. Vond je haar wel dope.
Edit: Had ook patta wel kunnen checken, niet aan gedacht.
Heb inderdaad ook eerst twijfelend ervoor gestaan tot ik een kerel met plastic tassen naar buiten zag komenquote:Op donderdag 29 november 2012 18:45 schreef Atta-boy het volgende:
Nee ik ben er echt 2 keer voorbij gelopen omdat ik dacht dat het een gewoon huis was, dacht dat ze wel een bacardi uithangbord hadden ofzo.
Had ook verwacht dat het wel een stuk groter was.
Te vroeg. Daarna eerst nog even naar 290 zelf geweest. Ben er nu nog. De bomber hing er vrij lang. Misschien heb ik je nog wel gezien.quote:Op donderdag 29 november 2012 18:58 schreef Atta-boy het volgende:
Cool, die heb ik volgens mij niet gezien.
Was jij er al vroeg?
Ik verslik me in m'n avondeten.quote:Op donderdag 29 november 2012 19:12 schreef Cpt. het volgende:
Ben eerst 3x langs gelopen. Toen ik de 3e langs de zelfde hoer liep trok ze dr deur open om me te vragen of ze niet lekker genoeg voor me was en me na te schreeuwen dat ze me keihard zou laten komen
Was dat die ook steeds ging kloppen? Één hoer ging de hele tijd vervelend met die ring van dr tegen het raam kloppen toen ik langs liepquote:Op donderdag 29 november 2012 19:12 schreef Cpt. het volgende:
Ben eerst 3x langs gelopen. Toen ik de 3e langs de zelfde hoer liep trok ze dr deur open om me te vragen of ze niet lekker genoeg voor me was en me na te schreeuwen dat ze me keihard zou laten komen
Jammer g, anders had je een cocktail van me gehad.quote:Op donderdag 29 november 2012 19:34 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Ik heb jou niet gezien denk ik @ jetlife
Najs!quote:Op donderdag 29 november 2012 18:54 schreef JetLife het volgende:
Bruv, Arcteryx bomber gekocht. Fuck yea.
Ballin'quote:Op donderdag 29 november 2012 19:48 schreef JetLife het volgende:
[..]
Jammer g, anders had je een cocktail van me gehad.
Ik, je hebt pm.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:11 schreef Mindstate het volgende:
HUF Surprise Pack binnen. Zat wel mooi spul in, iemand nog interesse in plantlife socks?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Footscapes Zitten ook moeilijk lekker. Wil er ook meerquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:39 schreef Atta-boy het volgende:
Damn ik zie nu pas dat die atmos footscapes en die mita gereleased zijnzijn nooit in NL te koop geweest of wel?
Ik heb meer footscapes nodig in m'n leven.
Je hebt pm terug vault
Dopppee! Morgen paar Nike SB x Stussy oppikken, zin in. Vandaag kuuuttt dag, nu bier om het te vergeten.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:26 schreef vault_tec het volgende:
Mensen die de plantlife niet snappen
Wivah
[ afbeelding ]
Gister bij 290sqm sale die beige rainbow footscapes gezien. Vind ze op foto's nooit zo interessant maar irl waren ze echt yummyquote:Op vrijdag 30 november 2012 19:26 schreef vault_tec het volgende:
Mensen die de plantlife niet snappen
Wivah
[ afbeelding ]
Ga jij maar goed socializen met die man dan, wat goede contacten zijn nooit mis!quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:05 schreef Bajskorv het volgende:
Bier drinken en een marketing dude van nike ontmoeten, hook me up!
Die bruin roze? Footscapes zijn inderdaad veel nicer irlquote:Op vrijdag 30 november 2012 19:52 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Dopppee! Morgen paar Nike SB x Stussy oppikken, zin in. Vandaag kuuuttt dag, nu bier om het te vergeten.
Gast is de house dj in de tent, sta nu in zijn guest list. Zelf geen sneaker freak? Dude...quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:14 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Ga jij maar goed socializen met die man dan, wat goede contacten zijn nooit mis!
Nee, de zwarte Braata met de blauwe lunar zool.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:14 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Die bruin roze? Footscapes zijn inderdaad veel nicer irl
Was heel die collabo reeks vergetenquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:16 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Nee, de zwarte Braata met de blauwe lunar zool.
Ik had die zwarte van vault bij avenue gezien en die zijn erg Nice, maar kom er zelf niet zo mee weg. Die okwahn vind ik ook tof.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:55 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Gister bij 290sqm sale die beige rainbow footscapes gezien. Vind ze op foto's nooit zo interessant maar irl waren ze echt yummy![]()
[ afbeelding ]
I like it
Ik had ook een zware week en gister en vandaag hard aan de bak geweest, dus weekend is hard nodig. Vanavond ook maar wat bier nuttigen aangezien ik dan pas op plaats van bestemming ben.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:52 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Dopppee! Morgen paar Nike SB x Stussy oppikken, zin in. Vandaag kuuuttt dag, nu bier om het te vergeten.
Denk dat ik het zelf ook niet kan hebben, maar die kerel gister rockte ze zeer goed.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:36 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik had die zwarte van vault bij avenue gezien en die zijn erg Nice, maar kom er zelf niet zo mee weg. Die okwahn vind ik ook tof.
Lekkere aankoop dan bajs die je wilt doen. De braata vind ik ook het tofst van die dingen.
Je bedoelt die soort van gastheer? Vond ze bij hem ook erg vet!quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:49 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Denk dat ik het zelf ook niet kan hebben, maar die kerel gister rockte ze zeer goed.
Ik mag nog even flink doorwerken, geen weekend voor mij. Moet morgen een opdracht inleveren waar nog wel wat tijd in gaat zitten, morgenavond aan het bier dan maar.
Inderdaad die man die als je binnenkwam meteen voor je neus op een bankje zat.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:52 schreef JetLife het volgende:
[..]
Je bedoelt die soort van gastheer? Vond ze bij hem ook erg vet!
Haha sorry, niet echt aan gedacht.quote:Op vrijdag 30 november 2012 09:57 schreef Atta-boy het volgende:
Kon je die shit niet op black friday posten?
Bij actual pain heb ik ook besteld, die beanie en shirt heb ik nog over getwijfeld. Heb nu een tanktop, tee en crewneck.
een schoen van vorig jaar kan je vrijwel nergens meer vinden in de winkels. Je zou eBay kunnen proberen maar terugsturen via eBay is niet aan te raden.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:13 schreef iFok. het volgende:
Goedenavond,
Ik ben op zoek naar een winkel die deze schoenen verkoopt. Online zou ook kunnen, maar het moet een bekende winkel zijn waarbij ik het zou kunnen terugsturen.
[ afbeelding ]
Het gaat om een Nike Toki Canvas Wolf Grey.
http://www.ebay.com/itm/N(...)-White-/170836686004quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:13 schreef iFok. het volgende:
Goedenavond,
Ik ben op zoek naar een winkel die deze schoenen verkoopt. Online zou ook kunnen, maar het moet een bekende winkel zijn waarbij ik het zou kunnen terugsturen.
[ afbeelding ]
Het gaat om een Nike Toki Canvas Wolf Grey.
Nieuwste Nike Toki? Er worden regelmatig nieuwe CW's uitgebracht en die zijn niet bepaald gelimiteerd.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:49 schreef iFok. het volgende:
Deze is dus van vorig jaar. Hoe ziet de nieuwste eruit?
Ik zal even zoeken, bedankt!quote:Op zaterdag 1 december 2012 01:00 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Nieuwste Nike Toki? Er worden regelmatig nieuwe CW's uitgebracht en die zijn niet bepaald gelimiteerd.
Loop eens een Prosport/Frontrunner binnen, of kijk gewoon op Nike.com.
Van dat model is er meer dan genoeg te vinden., google is je vriend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |