http://www.frontrunner.nl(...)m_campaign=Productenquote:Op woensdag 28 november 2012 16:02 schreef SiGNe het volgende:
Waarom is het tegenwoordig zo enorm moeilijk om sneakers te kopen?
Overal waar ik kom hebben ze gewone sportschoenen en als ze eens normale sneakers hebben dan zijn het halve lakschoenen geworden door het vele glimmende leer dat gebruikt is.
En dan heb ik eindelijk de schoenen gevonden die ik wel leuk vindt (Quick Typhoon Sp bruin), zijn ze nergens in mijn maat te krijgen en zelfs uitverkocht in de webshop van Quick zelf... grrr
quote:Op woensdag 28 november 2012 16:10 schreef SHOOOTO het volgende:
post eens een foto, want Quick Typhoon Sp zie ik ook bij Front Runner (aiya, too slow..)
Bijenkorf verkoopt ook Quick dacht ik.
Wish. Maar alles in L van Arcteryx mag je voor me oppikkenquote:Op woensdag 28 november 2012 18:33 schreef Cpt. het volgende:
Gaan er hier nog mensen naar 290sqm morgen?
Yea.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:33 schreef Cpt. het volgende:
Gaan er hier nog mensen naar 290sqm morgen?
Ah super, de eerste had de DLX versie, die is me toch net wat te prijzig, 2e link had wel degenen die ik wilde hebben en is nog leverbaar in mijn maat ookquote:
Het was een beetje "trendy" paar jaar terug, maar is gewoon weer uit de mode. Nooit mijn smaak geweest.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:32 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ah super, de eerste had de DLX versie, die is me toch net wat te prijzig, 2e link had wel degenen die ik wilde hebben en is nog leverbaar in mijn maat ook
Maar dat type schoen zie je steeds minder in de winkels helaas.
Of ik kom bij de verkeerde winkels, kan ook
Ik zag het, niks nodig though en even rustig aan. Feestdagen komen er weer aan.quote:
Elke dag is toch een feestdag?quote:Op woensdag 28 november 2012 20:11 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik zag het, niks nodig though en even rustig aan. Feestdagen komen er weer aan.
Ik heb ook niks nodig, maar ik word er wel hebberig van...quote:Op woensdag 28 november 2012 20:11 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik zag het, niks nodig though en even rustig aan. Feestdagen komen er weer aan.
Ik heb voor die dingen m'n nieuwe ninja hardloopjas van nike. Die is zoo comfy. Zit ook erg chill als gewoon vest voor wanneer het koud is.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:50 schreef Bajskorv het volgende:
Trouwens, er was laatste een discussie over goedkope Gore-tex. Niet de meest sexy jas, maar wel lekker slim fit en Gore-tex, en goed in elkaar gezet, is het spul van Gore. Zie je veel hier in de UK, en je koopt het voor onder de 200 euro. Vooral bedoeld voor de hardloper, maar door het lichte gewicht wordt dit ook mijn reis jasje.
[ afbeelding ]
Voor dat geld erg goed te doen. Dat van mij is totaal geen Gore-tex, maar heeft zich wel bewezen tijdens het hardlopen. Nog niet koud in gehad en de wind houdt die goed tegen en regen ook wel.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:28 schreef Bajskorv het volgende:
Ook nice. Vond Gore gewoon fijn "no nonsense" merk en jas is lekker clean, ook zonder hoody. Maar Nike is higher ninja level.
quote:Op woensdag 28 november 2012 18:35 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Wish. Maar alles in L van Arcteryx mag je voor me oppikken
Zal kijkenquote:Op woensdag 28 november 2012 18:41 schreef don-diablo het volgende:
Voor de evt mensen die gaan: taka hayashi derby's in us 9 of 9,5 please.
HoH zit boven Footlocker Lijnbaan. Info (adres en telefoonnummer) kan je googlenquote:Op donderdag 29 november 2012 13:13 schreef DSPD het volgende:
Hey, iemand een idee waar de Foamposite Stealth Ones in Nederland te koop zullen zijn? Heb t nagevraagt in n store hier in de buurt en hij zou ze niet krijgen omdat ze niet zo heel populair in Europa zijn volgens hem. Hij zei dat de House of Hoops in Rotterdam ze waarschijnlijk wel zou hebben. Iemand een idee of dat waar is? Kan ik ze alleen telefonisch bereiken?
Hij zei ook dat er wel eerder foamposites daar verkocht werden maar dat ze uiteindelijk toch veel terug moesten sturen omdat ze ze maar niet konden verkopen.
Was met een vriend en zou het betalen als verjaardagscadeautjequote:Op donderdag 29 november 2012 18:22 schreef vault_tec het volgende:
3 uur wachten op schorem... Waarom ben je niet weg gegaan?
Klopt. Hangt er vanaf wanneer je gaat en of je pech hebt qua drukte. In de middag is het altijd wel druk.quote:Op donderdag 29 november 2012 18:22 schreef An_awesome_wave het volgende:
Bij schorum is 3 uur wachten niet lang.
Toen k klaar was wilde ik je ff opzoeken boven maar je was al weg. Vond je haar wel dope.quote:Op donderdag 29 november 2012 18:21 schreef Atta-boy het volgende:
Cpt, miss heb ik jou gezien. Had je blauwe vans aan?
Ik wist niet of het supreme vans waren dus vond het een beetje lame om te vragen of diegene van fok was
Ik heb ape wel gezien
Ok nu weet ik voor de volgende keer wie jij bentquote:Op donderdag 29 november 2012 18:29 schreef Cpt. het volgende:
[..]
Toen k klaar was wilde ik je ff opzoeken boven maar je was al weg. Vond je haar wel dope.
Edit: Had ook patta wel kunnen checken, niet aan gedacht.
Heb inderdaad ook eerst twijfelend ervoor gestaan tot ik een kerel met plastic tassen naar buiten zag komenquote:Op donderdag 29 november 2012 18:45 schreef Atta-boy het volgende:
Nee ik ben er echt 2 keer voorbij gelopen omdat ik dacht dat het een gewoon huis was, dacht dat ze wel een bacardi uithangbord hadden ofzo.
Had ook verwacht dat het wel een stuk groter was.
Te vroeg. Daarna eerst nog even naar 290 zelf geweest. Ben er nu nog. De bomber hing er vrij lang. Misschien heb ik je nog wel gezien.quote:Op donderdag 29 november 2012 18:58 schreef Atta-boy het volgende:
Cool, die heb ik volgens mij niet gezien.
Was jij er al vroeg?
Ik verslik me in m'n avondeten.quote:Op donderdag 29 november 2012 19:12 schreef Cpt. het volgende:
Ben eerst 3x langs gelopen. Toen ik de 3e langs de zelfde hoer liep trok ze dr deur open om me te vragen of ze niet lekker genoeg voor me was en me na te schreeuwen dat ze me keihard zou laten komen
Was dat die ook steeds ging kloppen? Één hoer ging de hele tijd vervelend met die ring van dr tegen het raam kloppen toen ik langs liepquote:Op donderdag 29 november 2012 19:12 schreef Cpt. het volgende:
Ben eerst 3x langs gelopen. Toen ik de 3e langs de zelfde hoer liep trok ze dr deur open om me te vragen of ze niet lekker genoeg voor me was en me na te schreeuwen dat ze me keihard zou laten komen
Jammer g, anders had je een cocktail van me gehad.quote:Op donderdag 29 november 2012 19:34 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Ik heb jou niet gezien denk ik @ jetlife
Najs!quote:Op donderdag 29 november 2012 18:54 schreef JetLife het volgende:
Bruv, Arcteryx bomber gekocht. Fuck yea.
Ballin'quote:Op donderdag 29 november 2012 19:48 schreef JetLife het volgende:
[..]
Jammer g, anders had je een cocktail van me gehad.
Ik, je hebt pm.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:11 schreef Mindstate het volgende:
HUF Surprise Pack binnen. Zat wel mooi spul in, iemand nog interesse in plantlife socks?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Footscapes Zitten ook moeilijk lekker. Wil er ook meerquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:39 schreef Atta-boy het volgende:
Damn ik zie nu pas dat die atmos footscapes en die mita gereleased zijnzijn nooit in NL te koop geweest of wel?
Ik heb meer footscapes nodig in m'n leven.
Je hebt pm terug vault
Dopppee! Morgen paar Nike SB x Stussy oppikken, zin in. Vandaag kuuuttt dag, nu bier om het te vergeten.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:26 schreef vault_tec het volgende:
Mensen die de plantlife niet snappen
Wivah
[ afbeelding ]
Gister bij 290sqm sale die beige rainbow footscapes gezien. Vind ze op foto's nooit zo interessant maar irl waren ze echt yummyquote:Op vrijdag 30 november 2012 19:26 schreef vault_tec het volgende:
Mensen die de plantlife niet snappen
Wivah
[ afbeelding ]
Ga jij maar goed socializen met die man dan, wat goede contacten zijn nooit mis!quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:05 schreef Bajskorv het volgende:
Bier drinken en een marketing dude van nike ontmoeten, hook me up!
Die bruin roze? Footscapes zijn inderdaad veel nicer irlquote:Op vrijdag 30 november 2012 19:52 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Dopppee! Morgen paar Nike SB x Stussy oppikken, zin in. Vandaag kuuuttt dag, nu bier om het te vergeten.
Gast is de house dj in de tent, sta nu in zijn guest list. Zelf geen sneaker freak? Dude...quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:14 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Ga jij maar goed socializen met die man dan, wat goede contacten zijn nooit mis!
Nee, de zwarte Braata met de blauwe lunar zool.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:14 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Die bruin roze? Footscapes zijn inderdaad veel nicer irl
Was heel die collabo reeks vergetenquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:16 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Nee, de zwarte Braata met de blauwe lunar zool.
Ik had die zwarte van vault bij avenue gezien en die zijn erg Nice, maar kom er zelf niet zo mee weg. Die okwahn vind ik ook tof.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:55 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Gister bij 290sqm sale die beige rainbow footscapes gezien. Vind ze op foto's nooit zo interessant maar irl waren ze echt yummy![]()
[ afbeelding ]
I like it
Ik had ook een zware week en gister en vandaag hard aan de bak geweest, dus weekend is hard nodig. Vanavond ook maar wat bier nuttigen aangezien ik dan pas op plaats van bestemming ben.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:52 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Dopppee! Morgen paar Nike SB x Stussy oppikken, zin in. Vandaag kuuuttt dag, nu bier om het te vergeten.
Denk dat ik het zelf ook niet kan hebben, maar die kerel gister rockte ze zeer goed.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:36 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik had die zwarte van vault bij avenue gezien en die zijn erg Nice, maar kom er zelf niet zo mee weg. Die okwahn vind ik ook tof.
Lekkere aankoop dan bajs die je wilt doen. De braata vind ik ook het tofst van die dingen.
Je bedoelt die soort van gastheer? Vond ze bij hem ook erg vet!quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:49 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Denk dat ik het zelf ook niet kan hebben, maar die kerel gister rockte ze zeer goed.
Ik mag nog even flink doorwerken, geen weekend voor mij. Moet morgen een opdracht inleveren waar nog wel wat tijd in gaat zitten, morgenavond aan het bier dan maar.
Inderdaad die man die als je binnenkwam meteen voor je neus op een bankje zat.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:52 schreef JetLife het volgende:
[..]
Je bedoelt die soort van gastheer? Vond ze bij hem ook erg vet!
Haha sorry, niet echt aan gedacht.quote:Op vrijdag 30 november 2012 09:57 schreef Atta-boy het volgende:
Kon je die shit niet op black friday posten?
Bij actual pain heb ik ook besteld, die beanie en shirt heb ik nog over getwijfeld. Heb nu een tanktop, tee en crewneck.
een schoen van vorig jaar kan je vrijwel nergens meer vinden in de winkels. Je zou eBay kunnen proberen maar terugsturen via eBay is niet aan te raden.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:13 schreef iFok. het volgende:
Goedenavond,
Ik ben op zoek naar een winkel die deze schoenen verkoopt. Online zou ook kunnen, maar het moet een bekende winkel zijn waarbij ik het zou kunnen terugsturen.
[ afbeelding ]
Het gaat om een Nike Toki Canvas Wolf Grey.
http://www.ebay.com/itm/N(...)-White-/170836686004quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:13 schreef iFok. het volgende:
Goedenavond,
Ik ben op zoek naar een winkel die deze schoenen verkoopt. Online zou ook kunnen, maar het moet een bekende winkel zijn waarbij ik het zou kunnen terugsturen.
[ afbeelding ]
Het gaat om een Nike Toki Canvas Wolf Grey.
Nieuwste Nike Toki? Er worden regelmatig nieuwe CW's uitgebracht en die zijn niet bepaald gelimiteerd.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:49 schreef iFok. het volgende:
Deze is dus van vorig jaar. Hoe ziet de nieuwste eruit?
Ik zal even zoeken, bedankt!quote:Op zaterdag 1 december 2012 01:00 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Nieuwste Nike Toki? Er worden regelmatig nieuwe CW's uitgebracht en die zijn niet bepaald gelimiteerd.
Loop eens een Prosport/Frontrunner binnen, of kijk gewoon op Nike.com.
Van dat model is er meer dan genoeg te vinden., google is je vriend.
Tech Super, hands down.quote:Op zaterdag 1 december 2012 08:54 schreef don-diablo het volgende:
Adidas torsion allegra of de tech super. Ik wil ze allebei, maar weet niet welke ik eerst zou willen.
Was ik ook. Was pas om 23.30 aangekomen. Bier opengetrokken en even het weekend inluiden. Vroeg wakker ben ik altijd. Moet er doordeweeks altijd vroeg uit voor m'n werk, dan ga je eraan wennen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 09:13 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Tech Super, hands down.
Dacht overigens dat jij gister aan het bier ging? Je bent er vroeg uit.
Netjes hoor, ik zou het niet kunnen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 09:25 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Was ik ook. Was pas om 23.30 aangekomen. Bier opengetrokken en even het weekend inluiden. Vroeg wakker ben ik altijd. Moet er doordeweeks altijd vroeg uit voor m'n werk, dan ga je eraan wennen.
Ik twijfel tussen de twee omdat ik de allegra in silver, black, coral echt erg nice vind.
Ach zo was ik eerder ook hoor tijdens m'n studieperiode. Veranderd wel als je een tijdje aan het werk bent.quote:Op zaterdag 1 december 2012 09:29 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Netjes hoor, ik zou het niet kunnen.
Het is dat ik écht een opdracht af moet hebben vandaag anders zou ik nog heerlijk aan het slapen zijn.
En bedoel je die van Solebox? CW is inderdaad erg nice maar de shape van de Tech Super is in mijn ogen een stuk beter. Ik skip de allegra in ieder geval maar de tech super is al gereserveerd bij epic. Maar ieder zijn voorkeur natuurlijk.
Volgens mij iets van 110 euro. Verder niet uitgezocht waar ze nog meer komen, Ted poste op lacebag dat hij ze kreeg, dus maar meteen daar besteld.quote:Op zaterdag 1 december 2012 10:19 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ach zo was ik eerder ook hoor tijdens m'n studieperiode. Veranderd wel als je een tijdje aan het werk bent.
De gewone colourway in zilver, zwart koraal, maar die solebox uitvoering wil ik eig ook. Ik moet eig kijken waar die tech super in NL allemaal komt en evt voorbestellen. Wat was je kwijt bij epic?
Ik ga misschien een pre order ergens plaatsen voor die allegra's en tech supers. Wil die van solebox eig ook, maar als ze lastig te krijgen zijn, dan niet.quote:Op zaterdag 1 december 2012 10:35 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Volgens mij iets van 110 euro. Verder niet uitgezocht waar ze nog meer komen, Ted poste op lacebag dat hij ze kreeg, dus maar meteen daar besteld.
Die gewone CW is ook wel gaaf, misschien nog wel beter te dragen dan die van solebox, iets minder flitsend/overduidelijk aanwezig.
Vind die met bruin en oranje ook nice trouwens.
Ach, je kunt overal op hardlopen natuurlijk. Maar deze zijn er zeker niet speciaal voor bedoeld, je kunt specifiek voor hardlopen beter Nike's krijgen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:56 schreef Nashje het volgende:
Vraagje aan de experts hiero.
Zijn deze Nikes geschikt voor hardlopen?
http://www.pro-shoes.nl/product/112004/nike/grijs-geel/lace-up/
http://www.pro-shoes.nl/product/112002/nike/zwart-blauw/lace-up/
Die jas is erg nice idd.quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:29 schreef Bajskorv het volgende:
Hm, die Nike SB x Stussy Braata's waren niks, helaas. SB blijft de smal voor mij, fit was gewoon knudde. Verder weinig gezien.
Vind trouwens die nieuwe Powerlines wel dope.
[ afbeelding ]
Ga ook afzien van die Free Run+ 2 met het suede, vond ze irl net niet mijn ding helaas. Hoop mooie pre-orders bij End trouwens, die Adidas Tech Super en Allegra's zijn dope... En als laatste denk ik deze varsity bestellen.
[ afbeelding ]
Jas maar besteld, kon ergens korting krijgen in mijn maat.quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:32 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Die jas is erg nice idd.
Ik heb btw confirmation van ape dat het gevecht met millz echt was
Zonde van die braata. Ik wil die beide adidas iig steeds meer.quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:38 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Jas maar besteld, kon ergens korting krijgen in mijn maat.
Was nu iets van £300. Nog niet echt goedkoop natuurlijk, maar was even nodig.quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:00 schreef Atta-boy het volgende:
Ik heb nooit zo veel met adidas op een of andere manier, maar een paar modellen die ik echt graag zou willen hebben.
Jammer dat die meestal erg duur zijn
Die jas is cool bajs. Hoe duur was ie?
Ik ook, maar ik heb besloten even rustig aan te doen met sneakers. Genoeg spul om even blij mee te zijn.quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:24 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Zonde van die braata. Ik wil die beide adidas iig steeds meer.
Dat heb ik dus ook en daarom even niks gedaan nog. Wil die beide adidas iig wel en als het even kan de solebox.quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:13 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik heb besloten even rustig aan te doen met sneakers. Genoeg spul om even blij mee te zijn.
Leuke deal, alleen hebben ze nog maar 2 norse handschoenen en die maten zijn kut. Ik moet 8,5 hebben oftewel gewoon medium. Small/medium is te klein en large/x-large te groot. Zag ergens anders dat norse handschoenen heeft die alleen in hele maten gaat. Heb er zo weinig aan.quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:47 schreef Bajskorv het volgende:
SNS heeft trouwens weer hun "advent" kalender, met elke dag een online deal. Vandaag bij een sjaal en paar handschoenen voor 50%. Zitten aardige dingen tussen.
PS: Koop bijvoorbeeld een goedkopere Carhartt sjaal met daarbij de dure Norse handschoenen...
Spijtig. Ga morgen misschien nog even bij ze langs, het is alleen altijd zo ver weg voor mij.quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:56 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Leuke deal, alleen hebben ze nog maar 2 norse handschoenen en die maten zijn kut. Ik moet 8,5 hebben oftewel gewoon medium. Small/medium is te klein en large/x-large te groot. Zag ergens anders dat norse handschoenen heeft die alleen in hele maten gaat. Heb er zo weinig aan.
Nice! Die denim ookquote:
Schoenen zijn opgewassen tegen bad weather, denim not so muchquote:
Klopt idd, ik vond deze wat meer hebben.quote:Op zondag 2 december 2012 14:39 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Nice! Die denim ookHad jij ook 2 verschillende soort veters? Ik heb de lichte erin zitten, vond ik wat subtieler
Idd zeg.. Gaat dan wel erg hard, gelukkig is m'n jas van Gore-tex en kun je het meeste even eraf kloppen. Nu gelukkig in de trein.quote:Op zondag 2 december 2012 14:40 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Schoenen zijn opgewassen tegen bad weather, denim not so much
quote:Op zondag 2 december 2012 14:51 schreef An_awesome_wave het volgende:
Ik ben blij met dit kutweer, kan ik eindelijk mijn White mountaineering aan.
Shirtje is tofquote:Op zondag 2 december 2012 14:40 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
niet sneaker related maar odd future pickup bij gorilli waar ik blij mee ben ^_^
[ afbeelding ]
Had jij ook niet een paar (fragment/qs/tier 0) merriweathers voor het gure weer?quote:Op zondag 2 december 2012 14:51 schreef An_awesome_wave het volgende:
Ik ben blij met dit kutweer, kan ik eindelijk mijn White mountaineering aan.
Yup, maar die ga ik dragen indien er sneeuw ligt.quote:Op zondag 2 december 2012 15:10 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Had jij ook niet een paar (fragment/qs/tier 0) merriweathers voor het gure weer?
Dit is het fok sneaker shirt, ik en cpt hebben die ookquote:Op zondag 2 december 2012 14:40 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
niet sneaker related maar odd future pickup bij gorilli waar ik blij mee ben ^_^
[ afbeelding ]
Welke asics?quote:Op zondag 2 december 2012 17:16 schreef vault_tec het volgende:
Even kijken hoe duur waka flocka zo gaat worden en als het mee valt asics of bearbrick kopen...![]()
![]()
![]()
Wat heb je voor een broek aan?quote:Op zondag 2 december 2012 14:53 schreef acbs2 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wivah_02-12 by acbs2, on Flickr
swaggerpantsquote:Op zondag 2 december 2012 14:53 schreef acbs2 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wat een bazen ding. Zo gaar, dat die gruwelijk is. Ik zou em zeker dragen als ik er één zou hebben.quote:Op zondag 2 december 2012 21:28 schreef acbs2 het volgende:
Is geen broek, is een eckte Copenhagen SWAG-legging jonguûh!!
http://caliroots.com/c-store/product.asp?id=35498
Heb er vaak naar zitten kijken, maar deze kan ik net niet rocken, denk ik. Mijn chick zag hem ook niet, en die heeft meestal gelijkquote:Op zondag 2 december 2012 21:45 schreef acbs2 het volgende:
Haha das waar. Alsk deze broek aan heb krijg ik echt van die teh-fuck??11!!-blikken naar me geworpen maar dat zijn mostly dudes. Chicks dig this shit
Rick Owens, maar ja is ook meteen vrij prijzig.quote:Op zondag 2 december 2012 22:13 schreef acbs2 het volgende:
Haha, tsja heb eenmaal wat met patronen, "gekke" broeken en chino's. Heb zelf geen enkele denim in de kast hangen bijv. Wil dus ook dit soort broeken maar dan in donkergrijs/zwart zoals op deze pic van ome ronnie.
[ afbeelding ]
Als iemand weet waar ik zoiets kan kopen, lmk.
Heb zelf maar 1 of 2 jeans hangen, maar ben inderdaad van grove wollen broeken (Our Legacy bijvoorbeeld, of Soulland), kleurige chino's (Norse). De shape van deze broeken, of die van ome Ronnie, is voor alleen een no-go. Het staat me gewoon echt niet.quote:Op zondag 2 december 2012 22:13 schreef acbs2 het volgende:
Haha, tsja heb eenmaal wat met patronen, "gekke" broeken en chino's. Heb zelf geen enkele denim in de kast hangen bijv. Wil dus ook dit soort broeken maar dan in donkergrijs/zwart zoals op deze pic van ome ronnie.
[ afbeelding ]
Als iemand weet waar ik zoiets kan kopen, lmk.
Heel nice. Broek heb ik ook overwogen want is zeker tof maar denk dat ik hem niet kan rocken, behalve als ik thuis op de bank lig oid, en daar toch iets te prijzig voor.quote:Op zondag 2 december 2012 14:53 schreef acbs2 het volgende:
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.abominable creation beats science today.
Nice man, jaloers op je trip. Ga zelf voor werk vrijdag richting Zuid-Oost Azie, maar heb weinig vrije tijdquote:Op maandag 3 december 2012 13:16 schreef Atta-boy het volgende:
Ben benieuwd naar witte veters.
Heeft iemand nog goede sneaker adressen in Bali/flores/ambon? Ga donderdag weg.
Wil eigenlijk de thunder 4's en bred 11's niet missen. Daarna ben ik klaar met jordans
Hehe, ik kom hoogstens een dagje met de boot richting Battam, maar dat ligt uit de route denk ik...quote:
Gewoon ogen dicht en denken aan cocktails op het strand, zo gebeurd.quote:Op maandag 3 december 2012 13:39 schreef Atta-boy het volgende:
Gaat 'm niet worden nee
Nu inentingen halen, blijf dat klote vinden.
Als iemand nog wat weet qua sneakerstores/releases in Indonesië dan hoor ik het graag.
Die rode die jij hebt is ook dope net als de groene (waar ik een korte broek van heb). Ik ben nog steeds erg content met m'n burgundy levi's. Super comfy.quote:Op maandag 3 december 2012 16:23 schreef Bajskorv het volgende:
Zoals altijd weer een dope CW bij Norse...
[ afbeelding ]
Zijn er bijna niet. Leer hoe je all stars moet legit checken yo. All stars voor 15-20 euro per paar.quote:Op maandag 3 december 2012 13:16 schreef Atta-boy het volgende:
Ben benieuwd naar witte veters.
Heeft iemand nog goede sneaker adressen in Bali/flores/ambon? Ga donderdag weg.
Wil eigenlijk de thunder 4's en bred 11's niet missen. Daarna ben ik klaar met jordans
Heb 2 paar allstars en dat is wel ff genoeg vind ikquote:Op maandag 3 december 2012 19:14 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Zijn er bijna niet. Leer hoe je all stars moet legit checken yo. All stars voor 15-20 euro per paar.
Ik ook, al draag ik het ene paar altijd tijdens festivals e.d. en m'n andere paar is de TdN x momotaro collab.quote:Op maandag 3 december 2012 19:59 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Heb 2 paar allstars en dat is wel ff genoeg vind ikdraag die dingen toch zo goed als niet.
Die vind ik echt helemaal niks. Ach joh.. Komen nog genoeg mooie releases komend jaar. Asics bricks en mortar pack, adidas tech super en allegra.quote:Op maandag 3 december 2012 20:06 schreef Atta-boy het volgende:
Gvd die kerst release van nike sb komt uit de dag dat ik vertrekfml
Nooit geweest, zoals zoveel plaatsen waar jij bent geweest.quote:Op maandag 3 december 2012 20:15 schreef Bajskorv het volgende:
Snelle vraag. Moet morgen brandje blussen in Zurich, weet iemand daar nog 1 of 2 leuke shops? Zo'n saaie stad altijd, maar altijd lekker om tussendoor even wandeling te maken.
Trust me, Zurich is vrij saai. Maar brandjes blussen vind ik dan wel weer leukquote:Op maandag 3 december 2012 20:17 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Nooit geweest, zoals zoveel plaatsen waar jij bent geweest.
Jij bent er geweest, ik niet. Al is het saai, dan had ik Zwitserland kunnen afstrepen.quote:Op maandag 3 december 2012 20:35 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Trust me, Zurich is vrij saai. Maar brandjes blussen vind ik dan wel weer leuk
Dat klopt ook wel weer idd.quote:Op maandag 3 december 2012 20:12 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Die vind ik echt helemaal niks. Ach joh.. Komen nog genoeg mooie releases komend jaar. Asics bricks en mortar pack, adidas tech super en allegra.
Lijkt me niet echt een release waar veel mensen hype van worden. Misschien kun je em later voor een oké prijs vinden.quote:Op maandag 3 december 2012 21:27 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Dat klopt ook wel weer idd.
Ik zie wel. Miss dat ik die daar toevallig tegenkom of anders ooit een keer via mp/ebay of iets anders.
quote:Op maandag 3 december 2012 12:58 schreef acbs2 het volgende:
Pink. Butter. Suede.![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
Nike SB_Dunk_High_WPF_1 by acbs2, on Flickr
[ link | afbeelding ]
Nike SB_Dunk_High_WPF_2 by acbs2, on Flickr
[ link | afbeelding ]
Nike SB_Dunk_High_WPF_3 by acbs2, on Flickrik baal zo dat ik niks van deze release af wist... !, daar zijn jullie uiteindelijk ook wel weer een beetje verantwoordelijk voor dus, bedankt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik vind ze fugly, al ze die shit die ze nu gecombineerd hebben apart hadden gedaan zouden we nice zijn. Nu is het een geblenderde rotzooi.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:26 schreef jeunessegaspillee het volgende:
Dus... wie gaat er naar Japan om te campen voor die nieuwe Atmos x AM1?
Ondanks de hype (wow camo, wow leopard) vind ik die wmns nog best goed matchen qua kleuren. Het is wel op het randje dat geef ik toe, maar vind het net kunnen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:09 schreef TN-FR het volgende:
[..]
ik vind ze fugly, al ze die shit die ze nu gecombineerd hebben apart hadden gedaan zouden we nice zijn. Nu is het een geblenderde rotzooi.
Pics?quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:19 schreef Atta-boy het volgende:
Haters gonna hate, die camo's vind ik keihard.
Die leopard met camo is over the top.
Oh my.. Beide een dikkequote:Op dinsdag 4 december 2012 12:32 schreef Atta-boy het volgende:
Deze is nice imo:
[ afbeelding ]
Deze niet:
[ afbeelding ]
Ik weet niet hoe die andere dingen eruit zien, maar als ik dit zo zie heb ik lage verwachtingen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:42 schreef Modus het volgende:
Die atmos dingen zijn echt HIDEOUS. Maar ja, hypebeasts he. Ze zouden zo voor fakes door kunnen gaan.
Ik ben geloof ik ook 1 van de weinigen die hun eerdere AM1s echt bizar lelijk vinden.
Ik vind die broek nu steeds nicer worden. Die kleur begin ik steeds mooier te vinden en had 20% korting maar mag even niks kopen ivm komende feestdagen en uitgaven dan.quote:Op maandag 3 december 2012 16:23 schreef Bajskorv het volgende:
Zoals altijd weer een dope CW bij Norse...
[ afbeelding ]
Ja heb een foon, je volgt pim ook. Als je lauwe fotos wil moet je even je nummer pm'nquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:49 schreef Atta-boy het volgende:
Welke asics wilde je nou kopen dan?
Ben je trouwens aan de mobiele telefoon vault? Ik volg je nu op instagram![]()
Acbs en z'n chick volg ik ook
Die vind ik nog oké, maar qua kleuren ben ik meer fan van og kleuren bij de am1. Niet mijn model though, am past niet bij mij.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:48 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Die Atmos AM1 elephants vind ik juist heel nice. Geen fan van AM1 maar die zijn goed.
Deze release is ontzettend lelijk daarentegen.
Voor don:
[ afbeelding ]
M'n vriendin zou gek worden als ik zulke volle planken zou hebben in de woonkamer.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:12 schreef acbs2 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ronnie_Fieg_x_Puma_Disc_Blaze_OG_Cove by acbs2, on Flickr
Ik vind lang niet alles mooi van hem. Maar Amerikanen campen al voor alles. Zoals voor de levi's dunks die ik heb gingen ze ook al campen, terwijl je die hier relaxt kon halen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:27 schreef Modus het volgende:
Als Ronnie Fieg een scheet in een potje verkoopt, wordt er nog voor gecampt..
Depends. Sommigen vind ik gaaf, maar zou het zelf niet zo snel dragen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:30 schreef JetLife het volgende:
Ik heb trouwens afgelopen weekend in de sale nog voor 100 euro een paar Margiela sneakers binnengehengeld, maar die zullen wel niet in dit topic passen.
Pics? Ik vind het hele label persoonlijk niks, maar heb sowieso weinig met designer brands.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:30 schreef JetLife het volgende:
Ik heb trouwens afgelopen weekend in de sale nog voor 100 euro een paar Margiela sneakers binnengehengeld, maar die zullen wel niet in dit topic passen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kon nog wel een redelijk net paar gebruiken voor op stage en deze prijs stond me ook wel aan. Het is geen model waar ik lang naar opzoek was, gewoon een schoen die ik toevallig wilde toen ik 'm zag en maar gekocht heb.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was het maar zo simpelquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:11 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Jammer, maar je kan er toch gewoon nieuwe laces in doen?
quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:35 schreef JetLife het volgende:
Ik heb ook maison martin margiela gekocht deze week, trui en shirt. Omg zo feshjun!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kon nog wel een redelijk net paar gebruiken voor op stage en deze prijs stond me ook wel aan. Het is geen model waar ik lang naar opzoek was, gewoon een schoen die ik toevallig wilde toen ik 'm zag en maar gekocht heb.![]()
Ik heb wel die h&m collectie gehaald, vond dat shirt en de gebreide trui dope. Leren overhemd/jas lijkt me ook erg hard maar zag die nergens instore en is me toch te duur om op de gok te bestellen.
Vault ik ga je nu pm'en voor sexy foto's. Zag jou ineens langskomen op ig ja
Faka G
alsof je in NL geen AM90 infrareds kan vinden.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:37 schreef ConnorKenway het volgende:
[ afbeelding ]
160 dollar![]()
hadden we dit maar in nederland joh, ik ken niemand in mijn directe omgeving die maat 47/48 draagt
Enige stores die ik toen kon vinden verkoopten alleen de *populaire maten* 8 9 9.5 10.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:46 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
alsof je in NL geen AM90 infrareds kan vinden.
Ah ja. Daar zaten toffe dingen tussen. Givenchy had ook een tof shirt met leer erop (nohomo)quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:21 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Ik heb ook maison martin margiela gekocht deze week, trui en shirt. Omg zo feshjun!![]()
Ik heb wel die h&m collectie gehaald, vond dat shirt en de gebreide trui dope. Leren overhemd/jas lijkt me ook erg hard maar zag die nergens instore en is me toch te duur om op de gok te bestellen.
Vault ik ga je nu pm'en voor sexy foto's. Zag jou ineens langskomen op ig ja
Netjes, heb je al een hookup voor die Jordan IV Thunder?quote:Op woensdag 5 december 2012 00:32 schreef Atta-boy het volgende:
What the kobe's verkochtextra geld voor vakantie heuy!
Wat is het hier rustig btw.
kan me geen fuck schelen welke trui je aan hebt. Mensen met katten op hun hoofd zijn relevant in ELK topic.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:39 schreef Atta-boy het volgende:
Sneaker related omdat ik een boxlogo draag en supreme coole schoenen released.
Cats on my head but don't call me a cathead
[ afbeelding ]
Hier juist niet, in December komt meer dan de helft van mijn totale salaris voor het hele jaar in 1 keer binnen. Maar gewoon teveel pickups in November, moet chillen.quote:Op woensdag 5 december 2012 00:41 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Netjes, heb je al een hookup voor die Jordan IV Thunder?
Redelijk rustig inderdaad, denk dat het bij iedereen nu even wat minder is wat betreft pickups.
December is altijd een dure maand met feestdagen enzo, dus blijft er weinig sneakermoney over.
quote:Op woensdag 5 december 2012 01:09 schreef Cpt. het volgende:
[..]
kan me geen fuck schelen welke trui je aan hebt. Mensen met katten op hun hoofd zijn relevant in ELK topic.
quote:Op woensdag 5 december 2012 01:09 schreef Cpt. het volgende:
[..]
kan me geen fuck schelen welke trui je aan hebt. Mensen met katten op hun hoofd zijn relevant in ELK topic.
Ik vind Free's enzo altijd goed gaan met relaxte chino's. Die combi werkt gewoon.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:30 schreef Atta-boy het volgende:
Voor dit soort schoenen moet je idd een kleine leg opening of korte broek hebben imo. Zijn wel erg nice.
Mwah, niks voor mij helaas. Bedankt voor de heads-up though!quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:29 schreef Atta-boy het volgende:
Bajs houd voor altijd van me na deze link denk ik
http://www.kwaliteitmetkorting.nl/ resterende stock van precinct5 met veel korting, de prijzen blijven dalen maar je moet er wel op tijd bij zijn anders is het uitverkocht.
Jammer dat ze geen white mountaineering shit hebben (op pet na)
Ik vind em helemaal niet groot. Vind het goed vallen zo.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:09 schreef Grachtenpinguin het volgende:
InUtrechtscheendezon-wivah
[ afbeelding ]
Edit: komende broek wordt wat slimmer, toch mooier, zeker met dit soort schoenen.
Designer toys. Ik ben sucker voor roze en zwart dus wilde deze hebben. Laatste tijd geen dope schoen releases imo dus ga dit er maar bij doen. Ga deze nog een keer kopen want als je ze dan tegenover elkaar zet kussen ze elkaar.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:46 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik vind em helemaal niet groot. Vind het goed vallen zo.
Vault wat is de deal met die dingen? Ik snap de hype niet zo.
Ik zie vaak van die Japanse labels etc die er ontwerpen voor maken. Verzamel wat je tof vind, maar ik zie/begrijp de bearbricks niet.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:52 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Designer toys. Ik ben sucker voor roze en zwart dus wilde deze hebben. Laatste tijd geen dope schoen releases imo dus ga dit er maar bij doen. Ga deze nog een keer kopen want als je ze dan tegenover elkaar zet kussen ze elkaar.
Ik vind bij deze echt het ontwerp heel tof. Ik hou sowieso van een drukke kamer (muren hangen al vol aan kunst) en dit past er wel een beetje bij.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:07 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik zie vaak van die Japanse labels etc die er ontwerpen voor maken. Verzamel wat je tof vind, maar ik zie/begrijp de bearbricks niet.
Draag eigenlijk alleen maar denim.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:23 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ik vind Free's enzo altijd goed gaan met relaxte chino's. Die combi werkt gewoon.
Kon je niet beter een paar voor mij fixen?quote:Op donderdag 6 december 2012 18:55 schreef acbs2 het volgende:
Dubbelen.
[ link | afbeelding ]
Concepts_SB_WPF by acbs2, on Flickr
Sorry mate, Vind ze gewoon te nice dus 1 paartje rocken, 1 om te stocken.quote:Op donderdag 6 december 2012 19:47 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Kon je niet beter een paar voor mij fixen?
Ook wel raar dat Ben G dit zomaar goed vindt...quote:Op donderdag 6 december 2012 20:56 schreef Atta-boy het volgende:
Slaat nergens op imo, als je het bij een gr doet of een release die toch iedereen haalt om te resellen ok, maar hier naai je alleen maar de liefhebbers mee.
Terwijl het geld wat je in resell gaat krijgen best wel mee valt denk ik.
Ik eig. ook, maar blijkbaar interesseert dat ze niet (genoeg). Deze release loop ik mis, maar ik ga deze maand iig de solebox/consortium allegra proberen.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:03 schreef JetLife het volgende:
[..]
Ook wel raar dat Ben G dit zomaar goed vindt...
Daarom nu laten varen en wie weet tzt een keer. Maar voor nu, easy on the money.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:18 schreef Atta-boy het volgende:
Idd, zou denken dat ze niet in een keer hun hele stock op laten kopen door de eerste gast in de rij![]()
Meestal worden de niet ultra gehypte sb's niet heel duur na een tijdje, die vorige concepts kun je ook voor niet al te veel op ebay vinden af en toe.
Enjoy je vakantie. Galang van lacebag liep een keer sevenply binnen... "Ik wil alle gucci dunks kopen." En daar zeiden ze nee op. Volgens mij is die gast met vrienden gegaan want van elk paar is er wel 1 gestrikt (en dus gepast zoals boswottels zei)quote:Op donderdag 6 december 2012 21:33 schreef Atta-boy het volgende:
Had die krumpy's wel gewild maar die komen is NL niet in m'n maat. Kan wel via m'n US hook up maar dan word het weer duurder ivm shipping.
M'n oom en neefje weten in Bali nog wat legit sneakershops die ook consignment sneakers doen, helaas verschillen die waarschijnlijk niet veel met westerse prijzen maar toch leuk.
Hoop ook die bred 11's daar te kunnen kopen, ze hebben daar ook gewoon footlockers en ivm minder waarde van het geld zijn die dus cheaper als hier
Nee, maar winkels die er "legit" uit zien van buiten en als je dan goed kijkt zijn de air maxes etc fake. Gewoon goed opletten op wat je koopt, komt alles goed. Vriend van mijn nicht had geen kleding mee genomen naar indonesie op wat ondergoed na. Hij had voor 30 euro daar (fake) kleding gekocht voor 3 weken en ook daar achter gelatenquote:Op donderdag 6 december 2012 21:59 schreef Atta-boy het volgende:
Thanks man. Zit nog wel ff op schiphol though maar ga zo sushi eten of cocktails drinken en dan naar het casino denk ik.
Galang is een eindbaas
Beter word die gast bij BenG gebanned haha
Is ape btw gebanned bij concrete ofzo? Kho zei een keer dat ie niet meer nar binnen mocht ofzo op lacebag.
Zou wel willen weten wat ie gedaan heeft
FL verkoopt geen fakes toch?
Ik kan wel redelijk legit checken qua j's dus moet goed komen denk ik![]()
Wat vind jij er zelf van?quote:Op donderdag 6 december 2012 22:28 schreef 8Mile het volgende:
[ afbeelding ]
Deze besteld. What yall think?
Haha merkt het ja, je hebt al een paar keer gezegd dat je ze wiltquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:54 schreef don-diablo het volgende:
Ik wil een paar allegra. Solebox of de andere consortium. Wordt er steeds hebberiger van.
quote:2013 looks to be bringing plenty more heat for the New Balance category, with retros in order from as high up as the New Balance 1500 to as low down as the New Balance 373. It’s hard not to be most excited over the former category, with the made in the UK staple making itself known immediately with a quartet of clean looks. Click through with us to check out the rest of the range and drop us a line in the comments on which January New Balance release you’re looking forward to most.
quote:BRON: Sneaker News
Nice! Wie heeft er verstand van dames maten? Mijn chick, geen sneaker kenner, heeft een maatje 37. Is dat een US 6.5 voor een Gyakusou free? Kerstcadeau's!quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:36 schreef don-diablo het volgende:
Voor de liefhebbers, daily deal van vandaag bij SNS is tweede paar free 70% korting. Ik denk erover na om een paar te bestellen.
Mijn vriendin heeft altijd 39 (us 8) en heeft een paar blazers in dezelfde maat.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:56 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Nice! Wie heeft er verstand van dames maten? Mijn chick, geen sneaker kenner, heeft een maatje 37. Is dat een US 6.5 voor een Gyakusou free? Kerstcadeau's!
[ afbeelding ]
Ik ga de rode en shields bestellen zo. Shields voor hardlopen met dit weer naast m'n 3.0 en de rode casual.quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:05 schreef Bajskorv het volgende:
Heb ze even gebeld, stellen inderdaad 6.5 voor, sneaker zitten vrij strak. Volgende bestelling geplaatst voor 343 euro inclusief verzending... Free's omdat ze gewoon dope zijn en al lang op mijn lijstje stonden, Gyakusou dus om mijn chick eens aan de Free's te helpen en omdat ze nieuwe sneakers nodig heeft voor de gym, etc. En de Shields omdat dat de lekkerste beaters zijn als ik veel reis...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wms 6.5, hopelijk past het. Korea, dope! Staat hoog op mijn lijstje!quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:30 schreef Atta-boy het volgende:
Bovenste heb ik ookzijn awesome vind ik.
Betwijfel of ze een us6,5 zal passen. Ik heb maat 40 en een us7 past me goed bij free's of is het een wms 6,5?
Ben nu in Korea, zag daar net een winkel op het vliegveld met tnf maar jammer genoeg geen purple label. Nu maar weer wachten op m'n volgende vlucht.
Erg goede deal die 70% off. Geluk dat ik dat niet meegekregen heb haha.
Najs! Ik vlieg vanavond richting S'Pore, lekker een paar dagen regenseizoen meepikken...quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:54 schreef Atta-boy het volgende:
Ok gelukkig.
Lijkt me ook leuk om voor de echt te bezoeken, die paar honderd meter op het vliegveld tellen niet echt. Kwam daar al meteen een levensgrote hello kitty bar tegen.
Ze hadden ook grote flessen mountain dew, heb ik net op dus ik zal nog wel de hele dag wakker blijven
Ik moet zeggen dat uniqlo best goede basics heeft voor goede prijzen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:00 schreef Atta-boy het volgende:
M'n peetoom, tante en neefje ook.
Moest jij eigenlijk vanochtend vroeg vliegen? Zo ja, doe ze de groeten van me![]()
Hun vliegen via Singapore.
Thanks.
Had er eigenlijk nog niet eerder aan gedacht maar sommige dingen zijn alleen in Azie te krijgen. Uniqlo, tnf purple label enzo. Zou best leuk zijn als ik daar ook nog wat van kan zien.
Uniqlo heb je ook in Londen! TFT Purple is zelfs in Japan moeilijk te vinden, wel dope. Ik vlieg vanaf Londen, gelukkig geen sneeuw en vertragingen hier. Lekker nachtvluchtje, even Ted kijken, hapje eten en 8 uur slapen...quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:00 schreef Atta-boy het volgende:
Moest jij eigenlijk vanochtend vroeg vliegen? Zo ja, doe ze de groeten van me![]()
Thanks.
Had er eigenlijk nog niet eerder aan gedacht maar sommige dingen zijn alleen in Azie te krijgen. Uniqlo, tnf purple label enzo. Zou best leuk zijn als ik daar ook nog wat van kan zien.
uniqlo x undercover lag overal in de sale, zelf de down jackets.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:00 schreef Atta-boy het volgende:
Thanks.
Ted heb ik ook gekeken, en zo'n japanse film over een samurai, die was echt heel cool.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:07 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Uniqlo heb je ook in Londen! TFT Purple is zelfs in Japan moeilijk te vinden, wel dope. Ik vlieg vanaf Londen, gelukkig geen sneeuw en vertragingen hier. Lekker nachtvluchtje, even Ted kijken, hapje eten en 8 uur slapen...
Weet je nog hoe die Japanse film heette? Heb je The Raid al gezien? Briljant Indonesische film, takke dope. Ik kijk wel wat ik doe, slaap vooral graag op dit soort lange vluchten.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:12 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Ted heb ik ook gekeken, en zo'n japanse film over een samurai, die was echt heel cool.
Als je er maar 1 kan kijken zal ik die doen.
Ja kwam te laat achter dat uniqlo x undercover en kon toen niet meer vinden wat ik wilde
nou de kans dat ik ze nu nog kan kopen is dus 0,0 bedankt voor de heads up trouwens manus is bij mij om de hoekquote:Op donderdag 6 december 2012 20:37 schreef acbs2 het volgende:
[..]
Sorry mate, Vind ze gewoon te nice dus 1 paartje rocken, 1 om te stocken.
Moest zelf werken dus heb mn broertje op pad kunnen sturen. Ene bigjimspecialsop lacebag heeft volgens mij alle paartjes bij ben g opgekocht
![]()
[ afbeelding ]
Ik vind die rode erg Nice en de shields zijn voor training tijdens de gure dagen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:34 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Mooie deal bij SnS.
Zou die wool free's nog wel willen maar verder niets wat ik echt graag wil.
Zou dan een tweede paartje puur voor de korting pakken en dat is zonde.
Dat en de roshe's en die adidas binnenkort zou mijn bankrekening niet waarderen, zeker niet omdat wintersport net betaald is.
Mooie bestellingen wel Basj & don
Bij concepts release krijg je naast de speciale doos ook lacelocks, andere insoles en een extra paartje blauwe veters.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:15 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
nou de kans dat ik ze nu nog kan kopen is dus 0,0 bedankt voor de heads up trouwens manus is bij mij om de hoekhaha
zijn ze buiten de doos om precies hetzelfde als de concepts release? of mis je het varkentje etc.?
quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:49 schreef wesley_k het volgende:
Hmm, die daily deal is wel heel verleidelijk!
hmm van die blauwe veters baal ik dan weer wel ! heb een paartje op het oog namelijk en die wou ik gaan rocken met blauwe veters.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:13 schreef acbs2 het volgende:
[..]
Bij concepts release krijg je naast de speciale doos ook lacelocks, andere insoles en een extra paartje blauwe veters.
Als ik de concepts release vergelijk met de "normale" quickstrike dan is de kwaliteit van de concepts release op het gebied van afwerking zeker op een hoger niveau. Beste kwaliteit op een sb die ik in jaren heb gezien. Suede is op gelijke hoogtes op de linker en rechterschoen wat op het qs paartje maar mijn idee iets teveel verschilt.
Op mijn qs paartje zijn er ook bijv op de toebox enkele gaatjes niet doorgeprikt en hier en daar niet mooi op de naden gestikt. Het zijn minor niet echt storende details die je up close alleen doen opvallen en zit m echt in de afwerking.
Hèhèquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:31 schreef wesley_k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toch maar een bestelling gedaan. Bijna dezelfde bestelling als don.De eerste voor casual gebruik, en het tweede paartje voor het hardlopen naast m'n Lunarglide+ 3.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |