Mooi dat je er blij mee bentquote:Op woensdag 28 november 2012 18:24 schreef nikk het volgende:
Hier ook binnen. Ook de energy drinks en dvd's, ijskrabber en handschoentjes. En een multomap van Replay? Zit nog een prijssticker op van 9.95
Maar ook een iomega superhero iphone charger en backup ding inclusief 4gb sd kaart. En een goedkope voice recorder. Mag niet klagen
goed om te horen!quote:Op woensdag 28 november 2012 18:23 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Daar heb je geen miskoop aan! De 75-300mm en de 18-55 lenzen zijn samen een kleine ¤200 waard, dus dan heb je een 550D voor ¤239. Geen geld dus.
Ben tevreden over de inhoud. Maar ze hebben het voor mij met één dvd compleet verpest. Hoe kan je godsnaam een AJAX dvd naar Den Haag sturen? Stelletje achterlijke mongolen. Ach ja, iets voor in het vuur.quote:
quote:Op woensdag 28 november 2012 18:29 schreef nikk het volgende:
[..]
Ben tevreden over de inhoud. Maar ze hebben het voor mij met één dvd compleet verpest. Hoe kan je godsnaam een AJAX dvd naar Den Haag sturen? Stelletje achterlijke mongolen. Ach ja, iets voor in het vuur.
Dat vind ik dan wel weer een bazenactiequote:Op woensdag 28 november 2012 18:29 schreef nikk het volgende:
[..]
Ben tevreden over de inhoud. Maar ze hebben het voor mij met één dvd compleet verpest. Hoe kan je godsnaam een AJAX dvd naar Den Haag sturen? Stelletje achterlijke mongolen. Ach ja, iets voor in het vuur.
Hoezo kan dat niet?quote:Op woensdag 28 november 2012 18:29 schreef nikk het volgende:
[..]
Ja, dat pakketje van een van de andere dagaanbieder was ook enorm triest, met de luchtgitaar etc. Maar daar stond ook gewoon bij dat het niet extreem veel waarde zou hebben en waren de helft van de producten al genoemd.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:34 schreef Melleyn het volgende:
Ze hadden nooit die ¤175 erbij moeten zetten, dan was alles nu goed geweest.
Behalve dat ze er dan véél minder verkocht hadden waarschijnlijk...quote:Op woensdag 28 november 2012 18:34 schreef Melleyn het volgende:
Ze hadden nooit die ¤175 erbij moeten zetten, dan was alles nu goed geweest.
Ze hadden alles in een keer moeten versturen nu annuleren mensen massaal..quote:Op woensdag 28 november 2012 18:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Behalve dat ze er dan véél minder verkocht hadden waarschijnlijk...
Dat kan, je moet alleen zelf voor de retourzending betalen dan.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:37 schreef Badeendt het volgende:
Kan ik mijn box nog terug sturen? Heb hem ontvangen en gecheckt, alleen maar de standaard zooi. Wil er dus graag vanaf, gezien de waarde (voor mij) nog geen euro is.
Wet koop op afstand, dus jaquote:Op woensdag 28 november 2012 18:37 schreef Badeendt het volgende:
Kan ik mijn box nog terug sturen? Heb hem ontvangen en gecheckt, alleen maar de standaard zooi. Wil er dus graag vanaf, gezien de waarde (voor mij) nog geen euro is.
Dat heb ik er graag voor overquote:Op woensdag 28 november 2012 18:39 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Dat kan, je moet alleen zelf voor de retourzending betalen dan.
Maar die is maar ¤ 4.75 als je DHL4you gebruikt.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:39 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Dat kan, je moet alleen zelf voor de retourzending betalen dan.
Ik snap het niet leg het me uit!quote:
quote:Op woensdag 28 november 2012 18:52 schreef Akantha het volgende:
[..]
Ik snap het niet leg het me uit!
Humor toch? Jammer dat het niet Rotterdam wasquote:Op woensdag 28 november 2012 18:29 schreef nikk het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |