het begon allemaal toen ik een pit rookte na school met een jongen en toen begon het verhaal.
Ik fietste richting huis en toen zag ik groene rn rodeblichte flitsen en toen kwam ik op het idee om tegen een meisje te zeggen dat ze mooi was. Toen bedacht ik me dat ze heel lief eruit moet zien. Ik zag opeens een lichte getekende snooky die veranderde ineens in een getekende spook ( ook licht ). opeens schrok ik terug het was als een visioen. Ik realiseerde dat ik de heletijd niet aan iets anders dan de visioen kon denken, ik wist namrlijk niet waar ik mee bezig was ik zag allren de visioen maar zag nog wel beeld.
Ineens komt een meisje met een hond in mijn visie. Het was een eredivisie. Ik deed mn rechter oortje uit en fluiten naar het meisje: "fejut fieuw" klonk er uit mijn mond. Helaas, geen reactie. Ik deed mn oortje weer in en fietste door, helaas niet veel. Toen fietste ik door en zag een meisje hardlopen. Ik stopte en zei: "jij bent echt een mooi meisje" ze keek verbaasd en moest een seconde erna lachen. Ze zei dat ik schattig was. Ik blooste en vroeg wat haar naam was. Ze zei Christine. Mooie naam blerde ik. Haha dankje en jij? roggelde uit haar keel. Peter zei ik. Haha wat een kut naam

. Ik was verdrietig

.
Opeens zei ze haha grapje, waar komt die naam vandaan? zei ze. Ik zei peru. Ze schrok en zei dat ze daar een keer is geweest. Haha we moesten lachen.
Na een gesprek vroeg ze me naar haar huis, ik zei oke en we liepen naar husbmet de fiets aan de hand. Ik zette mn fiets op slot en ging naar binnen.
Wat mooi zei ik, ze fluisterde ach, en zei dat ik nuvmee moest komen, ze kwam met me mee naar haar bed en ze begon mn kleren uit te trekken en ik de hare, toen ze bij mn onderbroek was en ik bij haar lingerie. Dacht ik eraan dat ik mn piemel vanmorgen niet heb gewassen en vertelde haar dat ik ff naar de wc moet.
"Dat kan ook straks" en ze trok mn broek uit. En wat ze toen zag, de schimmel was verspreid over 1/10 van mn eikel, 5/10 was smegma en de rest was vol met stofjes. De geur was ook niet te harden, ver van dat!
Ze moest kokhalzen en duwde me weg, ze zei dat ik moest oprotten. Ik ben aangekleed en wou mn fiets pakken.
GODVERDIKKEKUTTYFUSDOMME zei ik, en zei er achteraan dat is pech fiets weg.
Dus ik moest lopen, ik liep weg en ging mn pad te gemoet.
Nu sta ik in het bos deze klacht te typen.
Klacht: moet je lezen
anti-klacht: TETTEN!