Het viel me gewoon opquote:Op woensdag 28 november 2012 11:05 schreef Ticootje het volgende:
Oh J moest gister opmerken dat ik veel aan het kopen ben... Broeken, sluitlakens....Ik was lekker bezig zeg maar.
Je moet je gewoon niet zo aanstellen en zo zeikenquote:
Het was ook helemaal geen gezeikquote:Op woensdag 28 november 2012 11:57 schreef Logician het volgende:
[..]
Je moet je gewoon niet zo aanstellen en zo zeiken
Juist en een voedingsbh van marlies is gewoon bittere noodzaak..quote:Op woensdag 28 november 2012 11:58 schreef RockabeIIa het volgende:
Psies, tico is ervaringsdeskundig dus weet erg goed wat ze nodig heeft
Marlies is goede spulquote:Op woensdag 28 november 2012 12:09 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Juist en een voedingsbh van marlies is gewoon bittere noodzaak..
quote:
Ik vond er 1 op marktplaats..quote:Op woensdag 28 november 2012 12:36 schreef klumsy het volgende:
Een voedings bh van Marlies zou ik ook nog wel willen, maar geen idee of ze die straks in m'n maat hebben... zo ja, dan gaat hij hier zeker komen! Vind het niks dat ik m'n meeste Marlies bh's nu niet meer pas
quote:Op woensdag 28 november 2012 12:57 schreef Logician het volgende:
Over marktplaats gesproken, superlief!
En terecht.quote:
OMG ga weg met die amper te weerstane link!quote:Op woensdag 28 november 2012 12:57 schreef Logician het volgende:
Kun je prima zelf maken.. patroon is nog gratisch te krijgen ookquote:Op woensdag 28 november 2012 12:57 schreef Logician het volgende:
Welke roosvisee? Gaan jullie nu zelf zitten vogelen met fero?quote:Op woensdag 28 november 2012 13:10 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb even een vraagje over roosvicee. Er staat op de verpakking dat je dat met je dokter moet bespreken hoeveel je er van mag drinken. Maar 1 glas per dag mag toch wel?
Dank je maar...quote:Op woensdag 28 november 2012 13:11 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Kun je prima zelf maken.. patroon is nog gratisch te krijgen ook(check het CRE-Haaktopic)
Tuurlijk moet je dat eerst met de dokter bespreken voor je zelf aan het dokteren gaat,quote:Op woensdag 28 november 2012 13:10 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb even een vraagje over roosvicee. Er staat op de verpakking dat je dat met je dokter moet bespreken hoeveel je er van mag drinken. Maar 1 glas per dag mag toch wel?
Ik kan alleen vingerhakenquote:Op woensdag 28 november 2012 13:15 schreef ohnee het volgende:
haha ja hier ook. Ben links en snap niks van dat haken. Kan alleen een lange sliert maken (en geen idee hoe het eind te doen) Maar mn moeder wil zich weer op kleding maken gaan storten dus verwacht niet dat mn dame tekort gaat komen....
Het enige wat we gedacht hadden is om er wat op te letten qua eten. Dus niet heel erg fanatiek ofzo hoor. Maar er gewoon wat meer aan denken.quote:Op woensdag 28 november 2012 13:11 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Welke roosvisee? Gaan jullie nu zelf zitten vogelen met fero?
Als je ijzer te kort hebt, dan gaat fero niet helpen.
Zijn haar bloedwaarden al getest??quote:Op woensdag 28 november 2012 13:17 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Het enige wat we gedacht hadden is om er wat op te letten qua eten. Dus niet heel erg fanatiek ofzo hoor. Maar er gewoon wat meer aan denken.
Maar is het dan al getest? Als er qua ijzer waarde niets aan de hand is, dan lijkt het mij echt onverstandig opeens ferro dingen te gaan drinken (wat echt heel vies is)...quote:Op woensdag 28 november 2012 13:17 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Het enige wat we gedacht hadden is om er wat op te letten qua eten. Dus niet heel erg fanatiek ofzo hoor. Maar er gewoon wat meer aan denken.
suikerdipjes.... <3quote:Op woensdag 28 november 2012 13:36 schreef Logician het volgende:
Precies.
Bloeddruk, ijzer, b12 tekort, virus van evenwichtsorgaan, hypofyse die raar doet, stress.. etc kan allemaal.
Kijkquote:Op woensdag 28 november 2012 13:36 schreef Logician het volgende:
Precies.
Bloeddruk, ijzer, b12 tekort, virus van evenwichtsorgaan, hypofyse die raar doet, hyperventilatie, stress.. etc kan allemaal.
Ik wel!!! Ik ga voor de koelkast!quote:Op woensdag 28 november 2012 13:38 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Kijkik zat nog heel hard na te denken welke oorzaken er nog meer zijn, maar kon ze niet meer bedenken.
Suiker, ijzer is gewoon bij de vk te testen... Net als urine... Doen ze ff staafje in en klaar.quote:
Ah dat wist ik nietquote:Op woensdag 28 november 2012 13:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Suiker, ijzer is gewoon bij de vk te testen... Net als urine... Doen ze ff staafje in en klaar.
En nogmaals... Flauwvallen is vrij normaal en als het een keer gebeurd, niet iets om heel druk om te maken als is uitgesloten dat er echt iets is.
Mijn ervaring is dat ze niets deden... Geen medische zwangerschap... Niets aan het handje.quote:Op woensdag 28 november 2012 13:44 schreef Logician het volgende:
[..]
Ah dat wist ik niet
Mijn ervaring na flauwvallen was dat ze een echo deden om te kijken of alles goed was met de mini, bloeddruk meten, en bloed afnemen vandaar. Bleek gewoon lage bloeddruk te zijn.
quote:Op woensdag 28 november 2012 13:44 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat ze niets deden... Geen medische zwangerschap... Niets aan het handje.
Oh, maar ik was ook niet op mn buik gevallen... Dus nog minder reden tot zorgen.quote:
Dat zal ook schelen idd.quote:Op woensdag 28 november 2012 13:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh, maar ik was ook niet op mn buik gevallen... Dus nog minder reden tot zorgen.
Hoekbank / slaapbank.... Handig voor logees...quote:Op woensdag 28 november 2012 13:48 schreef Logician het volgende:
[..]
Dat zal ook schelen idd.
Poeh ben hier aan het twijfelen tussen en hoekbank voor op de slaapkamer of gewoon 2 lounge stoelen
quote:Op woensdag 28 november 2012 13:39 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik wel!!! Ik ga voor de koelkast!
We hebben op zich 2 extra logeer bedden, dus dat is niet nodig.quote:Op woensdag 28 november 2012 13:50 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hoekbank / slaapbank.... Handig voor logees...
Ja, die buik gaat ook wel weer weg...quote:Op woensdag 28 november 2012 13:51 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Bij mij werd er ook gewoon gezegd 'kan erbij horen ja.' En dat was het weer. Is ook vanzelf weer weggegaan
True thatquote:Op woensdag 28 november 2012 13:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja, die buik gaat ook wel weer weg...
en wat ga je daar doen? Wat niet in de kamer van de kleine kan of de woonkamer?quote:Op woensdag 28 november 2012 13:51 schreef Logician het volgende:
[..]
We hebben op zich 2 extra logeer bedden, dus dat is niet nodig.
Maar zou graag op de bovenste verdieping een soort baby/nursing hoekje creëren, deze kamer is 6mtr lang dus dat zou mooi kunnen.
Die bolling wel jaquote:Op woensdag 28 november 2012 13:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja, die buik gaat ook wel weer weg...
Babykamer komt op de eerste verdieping, en de bovenste verdieping is een soort van grote leefzolder over de lengte van het hele huis, waar wij slapen. Daar komt een co-sleeper en extra commode. Nu leek het ons leuk een soort extra hang hoekje te maken voor de leukquote:Op woensdag 28 november 2012 13:52 schreef Ticootje het volgende:
[..]
en wat ga je daar doen? Wat niet in de kamer van de kleine kan of de woonkamer?
Oh zo...quote:Op woensdag 28 november 2012 13:54 schreef Logician het volgende:
[..]
Babykamer komt op de eerste verdieping, en de bovenste is een soort van grote leefzolder waar wij slapen. Daar komt een co-sleeper en extra commode. Nu leek het ons leuk een soort extra hang hoekje te maken voor de leuk
Ja daar zat ik ook al aan te denken, vind het zo leuk staan met van die brocante stoelen e.d. maar waarschijnlijk is zo'n echte hangbank veel fijner uiteindelijk.quote:Op woensdag 28 november 2012 13:54 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh zo...
Eh... Bankje denk ik..
Ik heb wel een fijne stoel op de kamer van de meiden... Ja het kan allebei..quote:Op woensdag 28 november 2012 13:55 schreef Logician het volgende:
[..]
Ja daar zat ik ook al aan te denken, vind het zo leuk staan met van die brocante stoelen e.d. maar waarschijnlijk is zo'n echte hangbank veel fijner uiteindelijk.
Lang leve MP, ga nog even doorsnuffelenquote:Op woensdag 28 november 2012 13:57 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb wel een fijne stoel op de kamer van de meiden... Ja het kan allebei..
Beetje de vraag wat je er echt mee wilt... Ga je er overdag hele dagdelen vertoeven... Of is het meer voor de nacht als je toch voeding moet geven...quote:Op woensdag 28 november 2012 13:58 schreef Logician het volgende:
[..]
Lang leve MP, ga nog even doorsnuffelen
Een beetje van beide, ik vind het wel een fijn idee om straks een extra plekje te hebben mocht het huis beneden vol zitten om mijzelf even met de mini terug te trekken bijv.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Beetje de vraag wat je er echt mee wilt... Ga je er overdag hele dagdelen vertoeven... Of is het meer voor de nacht als je toch voeding moet geven...
Ik ben fel tegenstander van gescheiden leven in hetzelfde huis... Dus ik zou daar echt niet aan beginnen om uberhaupt met die insteek in te richten...quote:Op woensdag 28 november 2012 14:06 schreef Logician het volgende:
[..]
Een beetje van beide, ik vind het wel een fijn idee om straks een extra plekje te hebben mocht het huis beneden vol zitten om mijzelf even met de mini terug te trekken bijv.
Klopt.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:07 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik ben fel tegenstander van gescheiden leven in hetzelfde huis... Dus ik zou daar echt niet aan beginnen om uberhaupt met die insteek in te richten...
Als jij rust wilt in je eigen huis, dan bonjour je gasten toch de deur uit?
Zoals ik je ken lijkt het me geen gek idee. Volgens mij moet spen ook heel wat doen om geen aandacht meer van je te krijgen, die is te leuk om te laten staan!quote:Op woensdag 28 november 2012 14:10 schreef Logician het volgende:
[..]
Klopt.
Alleen heb ik gewoon dagen dat ik echt last van bepaalde prikkels heb waar anderen geen last van hebben, en op die manier kan ik dan even lekker naar boven met alles bij de hand en kan Spen gewoon met bijv. zijn familie beneden zitten zonder dat alles aan mij aangepast hoeft te worden of er iemand last van elkaar heeft.
Ik bij mn eerste ook niet, bij de tweede wel, gatverdamme wat een naar gevoelquote:Op woensdag 28 november 2012 15:45 schreef L-E het volgende:
Ik heb mijn baarmoeder anders nooit voelen rollen.
Nog nooit van gehoord maar klinkt niet echt fijnquote:Op woensdag 28 november 2012 16:11 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ik bij mn eerste ook niet, bij de tweede wel, gatverdamme wat een naar gevoelalsof dr een bal zo los in je buik ligt, en als je je dan omdraait dat die bal dan 2 seconden te laat ook nog even meebeweegt brrrr
Bij 2e en daarna zou je er meer en meer last van hebben hoorde ik net. De vk was ook wel te spreken over een sluitlaken. Maar niet te lang dragen en langzaam opbouwen met sporten.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:11 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ik bij mn eerste ook niet, bij de tweede wel, gatverdamme wat een naar gevoelalsof dr een bal zo los in je buik ligt, en als je je dan omdraait dat die bal dan 2 seconden te laat ook nog even meebeweegt brrrr
ja, dat dusquote:Op woensdag 28 november 2012 16:11 schreef mignonne het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 november 2012 16:11 schreef mignonne het volgende:
[..]
Oké, dan wil ik er ook eentje bij deze. Het klinkt echt naar!quote:Op woensdag 28 november 2012 16:42 schreef Kyara het volgende:
Ik voelde het ook bij mijn 1e......
bij de 2e erger?
moet sluitlaken.
Je groeit er vanzelf in ?quote:Op woensdag 28 november 2012 16:37 schreef Ticootje het volgende:
Oh verdorie. M'n bh past niet. 70g is natuurlijk 75 f qua cup. En ik was zo slim om 75g te bestellen. Faaaaaal.
Ja deze kan ik ruilen.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:40 schreef ohnee het volgende:
Balen.Kan je nog ruilen? Of heb je m via MP
Foto?quote:Op woensdag 28 november 2012 17:03 schreef dananana het volgende:
Heel schattig echobeeld waar de 4 voetjes bij elkaar in 1 plaatje kwamen.. Was echt erg leuk!
quote:Op woensdag 28 november 2012 17:06 schreef dananana het volgende:
Ze zijn idd 2-eiig. Was in het begin beter te zien. Nu is het nog maar een dun vliesje en zijn ze met handen en voeten elkaar flink aan het vinden volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |