Wrom?quote:
Nee, met een vrouwquote:
Sorryquote:
Omdat ik nietquote:
zo ken ik je weer. duidelijk taal begrijpen we namelijk allemaalquote:Op woensdag 28 november 2012 11:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sorry![]()
In die club mocht je aan tieten en kont zitten.
Stripster liep over soort catwalk, jij zwaait met een tipbonnetje (moest je kopen voor ¤2,50) en dan kreeg je een lapdance. Je mocht alleen niet je handen bij dr kut doen, dat ontdekte een kennis van me op de grove manier, verder was het aanraken wat je wilde aanraken.
Zo duidelijker?
Je mag meedoenquote:
Logisch.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:18 schreef rival het volgende:
[..]
zo ken ik je weer. duidelijk taal begrijpen we namelijk allemaal
ik blijf bij mijn standpunt, niks voor mij!
Betaal jij mijn ticket?quote:
Die zie ik heus niet dagelijks hoorquote:
je deed net alsof je helemaal niks meer deed!quote:Op woensdag 28 november 2012 11:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Die zie ik heus niet dagelijks hoor
Heb hem sinds mn verjaardag niet meer gezien en toen is er wegens omstandigheden gewoon niks gebeurd. Het is dus al ff geleden weerquote:Op woensdag 28 november 2012 11:22 schreef rival het volgende:
[..]
je deed net alsof je helemaal niks meer deed!
kan niemand vinden met het juiste gereedschap. (mensen vinden zonder mobiel is sowieso erg lastig merk ik)quote:Op woensdag 28 november 2012 11:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben er vandoor. Fijne dag schatjes.![]()
Riv, doet je foon het weer?
tering... das al maanden terugquote:Op woensdag 28 november 2012 11:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb hem sinds mn verjaardag niet meer gezien en toen is er wegens omstandigheden gewoon niks gebeurd. Het is dus al ff geleden weer
Wat heb je nodig dan?quote:Op woensdag 28 november 2012 11:23 schreef rival het volgende:
[..]
kan niemand vinden met het juiste gereedschap. (mensen vinden zonder mobiel is sowieso erg lastig merk ik)
had op facebook iemand die langs kon komen, maar die reageerde daarna niet meer....
Ik weet het. Ik ben bang dat ik het aan het verleren benquote:
Wees blij dat het geen familiekwaal isquote:Op woensdag 28 november 2012 11:25 schreef Evie het volgende:
OMFG FML ... waarom is mijn zusje zo achterlijk met het moraal van een stuk baksteen?
schrijf je ergens in voor een opfriscursus.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik ben bang dat ik het aan het verleren ben
Wij zijn in alle fronten water en vuurquote:Op woensdag 28 november 2012 11:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wees blij dat het geen familiekwaal is
quote:Op woensdag 28 november 2012 11:25 schreef Evie het volgende:
OMFG FML ... waarom is mijn zusje zo achterlijk met het moraal van een stuk baksteen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |