Serieus?quote:Op woensdag 28 november 2012 01:00 schreef Anonymousz het volgende:
op 21 december kerstontbijt met mijn collega's
Ja, dan zijn de donderdagen wel anders!quote:Op woensdag 28 november 2012 10:12 schreef Szura het volgende:
Woensdagen
Om 8 uur het VBG uitlopen en om 9 uur thuis zijn van je bestelling
Op een normale donderdag ben ik met 2 uurtjes klaar. Dan is de dinsdag echt veel vervelender.. Dat kost me minimaal 3 tot 3,30 uur. Ik snap dat geklaag over de donderdag nooit zo?quote:Op woensdag 28 november 2012 10:25 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Ja, dan zijn de donderdagen wel anders!
Nu werk ik niet meer op dinsdags, maar dinsdag had ik altijd 3 tassen post en 2 hah, en donderdags had ik vaak 6 tassen of net als vorige week 7 tassen enkel postquote:Op woensdag 28 november 2012 10:43 schreef Selestha het volgende:
[..]
Op een normale donderdag ben ik met 2 uurtjes klaar. Dan is de dinsdag echt veel vervelender.. Dat kost me minimaal 3 tot 3,30 uur. Ik snap dat geklaag over de donderdag nooit zo?
Oh ja dat kan ik me nog wel voorstellen, met dikke tijdschriften enzoquote:Op woensdag 28 november 2012 10:44 schreef Peterselieman het volgende:
donderdagen zijn voor de sorteerders zware dagen
Ik heb altijd op dinsdag 5 tot 6 tassen plus minimaal 3 HaH. Op donderdag meestal maar een stuk of 4, zonder HaH. Ik weet niet hoe het komt dat het zo vreemd verdeelt is hier, maar voor mij is dinsdag altijd het zwaarst. Ook toen ik nog op een andere wijk zat hier.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:45 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Nu werk ik niet meer op dinsdags, maar dinsdag had ik altijd 3 tassen post en 2 hah, en donderdags had ik vaak 6 tassen of net als vorige week 7 tassen enkel post
Volgens mij zit jij dan bij zo ongeveer de enige vestiging waar de dinsdag veel drukker is dan de donderdagquote:Op woensdag 28 november 2012 10:43 schreef Selestha het volgende:
[..]
Op een normale donderdag ben ik met 2 uurtjes klaar. Dan is de dinsdag echt veel vervelender.. Dat kost me minimaal 3 tot 3,30 uur. Ik snap dat geklaag over de donderdag nooit zo?
Ja, ik ben alleen voorbereider, op donderdagen is er soms haast geen doorkomen aan + hele dikke zware bundels die je in tweeën moet delen.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:43 schreef Selestha het volgende:
[..]
in december helemaalquote:Op woensdag 28 november 2012 10:44 schreef Peterselieman het volgende:
donderdagen zijn voor de sorteerders zware dagen
jupquote:Op woensdag 28 november 2012 08:17 schreef gridjuh het volgende:
Stomme vraag,
Ik werk altijd op maandag.
Moet ik dan Verplicht op 24 december werken?
Want ik dacht dat dit niet verplicht zou zijn dan,
jupquote:Op woensdag 28 november 2012 09:47 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Serieus?
Oh, ik ben blij dat wij dat niet hebben, daar zou ik nu niet zoveel zin in hebben!
Maar goed, zoals ik al zeg....degene die op di vrij en zat in dat dorp bezorgd die wilde heel graag die maandag werken....quote:
Bij mij had er ook eentje een leuke eigen indeling gemaakt :|quote:Op woensdag 28 november 2012 15:09 schreef Herfstblad het volgende:
Hier was mijn wijk vandaag echt dramatisch gezet, behalve de laatste straat.
Grapjassen dachten ook dat ik van nummer 3 (nummers lopen van 73 naar 3) naar nummer 73 terugging. Niet dus he
Ik wil mijn vaste voorbereider terug!
Het lijkt wel bingo!quote:Op woensdag 28 november 2012 15:15 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Bij mij had er ook eentje een leuke eigen indeling gemaakt :|
39 - 47 - 49 - 45 - 11 - 23 - 25
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |