uh neequote:Op vrijdag 30 november 2012 16:40 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Je hebt een sollicitatiegesprek gehad bij een site?
Ik heb je 2 sites doorgestuurd, die eerste is van mijn gesprek vanmorgen. EN op die tweede komt regelmatig nieuwe financiele vacaturesquote:
Oké, verkeerd begrepen. Zou je mij die sites ook door kunnen sturen?quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
uh nee
De vacatures staan op die site...
Wat is je werkgebied?quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:53 schreef Spezza19 het volgende:
Ben jaloers dat jullie uberhaupt vacatures vinden. In mijn werkgebied is er gewoon nul komma nul.... Vandaag zelfs geen vacatures die minder bieden dan mijn WW
Sorry geen idee wat je bedoelt. Ik staar me echt blind geloof ik, vind het maar een saaie, omslechtige sitequote:
profile > edit profile > klik op 'edit' naast je naam > pas de headline aan.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sorry geen idee wat je bedoelt. Ik staar me echt blind geloof ik, vind het maar een saaie, omslechtige site
Bedoel je bij:quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
profile > edit profile > klik op 'edit' naast je naam > pas de headline aan.
Ik heb hem op Nederlands gezetquote:
Serieus? Werk zat juist in deze regio. Zeker op het gebied van sales. Marketing kun je vergeten.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:22 schreef VacaLoca het volgende:
Als vers afgestudeerde ook op zoek naar een vaste baan. Er zijn zeer weinig vacatures voor starters op de vacaturesites merk ik al.
Tot nu toe had ik voor werk en stages de luxe dat elke sollicitatie resulteerde in een baan, ondanks concurrentie, maar ben bang dat ik nu ook met afwijzingen te maken zal krijgen.
Kijk voornamelijk voor werk op het gebied van Marketing & Sales in de regio Arnhem. Met Nijmegen, Apeldoorn en Utrecht als alternatieven.
Blijft jammer dat er in het oosten des lands zo weinig bedrijven vestigen.
Minimumloon ben ik bang.quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:37 schreef MNR het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat een "passend" salaris is voor een telefoniste/receptioniste? Ik wil me even mentaal voorbereiden..
Minimum-loon/CAO-loon.quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:37 schreef MNR het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat een "passend" salaris is voor een telefoniste/receptioniste? Ik wil me even mentaal voorbereiden..
Je kunt vragen of je nog lichte administratieve taken moet verrichten (kleine briefjes maken, dat soort dingen). Dan ligt het salaris iets hoger. Beetje afhankelijk van of het bedrijf groot of misschien wat kleiner is. Bij de laatste is de kans wat groter dat het wel zo is.quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:37 schreef MNR het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |