abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119722368
Net een afwijzing gekregen op basis van mijn CV(niet voldoende aanknopingspunten..) door een bedrijf wat juist vanwege die CV zelf contact met mij had opgezocht. |:(

Anyway, inwerkdag bij de taxicentrale zit er op, direct lekker 10 uur gewerkt. :D
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 28 november 2012 @ 20:35:30 #52
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_119725560
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 19:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat is nog weinig als ik andere getallen hoor. 150+ is schering en inslag :') .
Ja ik weet het, ik zit nog in een 'rustige' markt :)
  woensdag 28 november 2012 @ 21:16:51 #53
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_119727637
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:02 schreef Copthorne het volgende:
Wat kun je op een sollicitatiegesprek het beste antwoorden bij de vraag wat je goede en slechte eigenschappen zijn?

Als goede eigenschap kan ik noemen dat ik nauwkeurig werk (dat is echt zo). Iemand vertelde me dat je een slechte eigenschap moet noemen, die eigenlijk een goede eigenschap is. Bijvoorbeeld dat je perfectionistisch bent. Maar in een Vlaams YouTube-filmpje over solliciteren wordt gezegd dat je dooddoeners als "ik ben perfectionistisch" of "ik ben koppig" moet vermijden.
Ik vind perfectionisme helemaal niet zo'n goede eigenschap, tenxij je controller bent ofxo.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_119727881
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2012 21:16 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik vind perfectionisme helemaal niet zo'n goede eigenschap, tenxij je controller bent ofxo.
ik vind een perfectionistische plastisch chirurg zinvoller dan een perfectionistische h&m tshirtstapelaar :Y
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_119731488
Yes! Net een leuk mailtje in mijn mailbox!
Aanstaande vrijdag een sollicitatiegesprek om 10:00 uur voor een erg leuke functie! (met een goed startsalaris :) En dichtbij.... O+ )

Dus ben nu al zenuwachtig. Morgen eerst wat afspraken verzetten, en dan het sollicitatiegesprek bevestigen. *O*

edit: afspraken vandaag al kunnen verzetten. Dus het sollicitatiegesprek bevestigd!

EINDELIJK! NA EEN JAAR! Een sollicitatiegesprek :o *O*

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2012 23:07:54 ]
  Manager PR/Moderator woensdag 28 november 2012 @ 23:16:07 #56
269689 crew  Viv
pi_119733556
Gefeliciteerd en succes charmed_angel! ^O^
  donderdag 29 november 2012 @ 08:58:46 #58
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_119737946
Story of my life: Bedrijf waar ik werk verhuisd naar Zwijndrecht (ik werk in Hoogeveen).
Verhuizen is geen optie, mijn man heeft hier vast werk en ik werk er 'maar' parttime'.
Vanaf februari moet ik dus iets anders heeft.

Waarom gaat elk bedrijf waar ik het naar mijn zin heb nou verhuizen (andere werkgever van Hoogeveen naar Helmond een paar jaar geleden). En als ze niet verhuizen gaan ze failliet.

Het is triest gesteld met de vacatures op dit moment dus ik stuur vanaf nu maar open sollicitaties naar bedrijven/instellingen/orgnisaties die me leuk lijken.

Iemand nog een kantoormedewerker (binnendienst, boekhouding, inkoop, administratief of licht secretarieel) nodig in de regio ov/dr voor 8 tot 24 uur per week?
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_119738059
Zojuist ook te horen gekregen dat ik tweede ben geworden bij een functie die ik echt heel graag wilde. Tja, daar heb ik helaas zo weinig aan. Ze willen in ieder geval wel mn sollicitatie bewaren omdat er niks mis was met mijn competenties. We kunnen alleen maar hopen...
I never think of the future - it comes soon enough. - Albert Einstein
  donderdag 29 november 2012 @ 09:07:36 #60
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_119738076
quote:
17s.gif Op woensdag 28 november 2012 22:33 schreef charmed_angel het volgende:
Aanstaande vrijdag een sollicitatiegesprek om 10:00 uur voor een erg leuke functie! (met een goed startsalaris :) En dichtbij.... O+ )

Dus ben nu al zenuwachtig. Morgen eerst wat afspraken verzetten, en dan het sollicitatiegesprek bevestigen. *O*

edit: afspraken vandaag al kunnen verzetten. Dus het sollicitatiegesprek bevestigd!

Nice
.
pi_119738213
quote:
17s.gif Op woensdag 28 november 2012 22:33 schreef charmed_angel het volgende:

Verheug je nou ook niet te veel, als het niks gaat worden ben je weer teleurgesteld ;(
Ik heb vrijdag ook weer een gesprek :P
pi_119738421
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 09:17 schreef Leonos het volgende:

[..]

Verheug je nou ook niet te veel, als het niks gaat worden ben je weer teleurgesteld ;(
Ik heb vrijdag ook weer een gesprek :P
ik ben eigenlijk meer blij dat ik na meer dan 750 sollicitaties eindelijk een sollicitatiegesprek heb :@

Dit is mijn tweede in 1 jaar solliciteren :{

Die vacature past ook bij mij, sluit aan op mijn ervaring en mijn wensen. Eigenlijk is dit voor mij de perfecte baan :+
pi_119738487
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2012 09:31 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

ik ben eigenlijk meer blij dat ik na meer dan 750 sollicitaties eindelijk een sollicitatiegesprek heb :@

Die vacature past ook bij mij, sluit aan op mijn ervaring en mijn wensen. Eigenlijk is dit voor mij de perfecte baan :+
750? :o
Jezus, ik krijg 1 op de 5 wel een uitnodiging ofzo.
Zoek je een moeilijke functie? :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-11-2012 09:35:35 ]
pi_119738561
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 09:35 schreef Leonos het volgende:

[..]

750? :o
Jezus, ik krijg 1 op de 5 wel een uitnodiging ofzo.
Zoek je een moeilijke functie? :P
omgeving Rotterdam, financieel administratief medewerkster, boekhoudster, administratief medewerkster.

Gemiddeld 100-300 sollicitanten per vacature.

Maar solliciteer ook op schoonmaak, verkoopster, receptioniste, eigenlijk op alles :')
pi_119738587
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2012 09:38 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

omgeving Rotterdam, financieel administratief medewerkster, boekhoudster, administratief medewerkster.

Gemiddeld 100-300 sollicitanten per vacature.

Maar solliciteer ook op schoonmaak, verkoopster, receptioniste, eigenlijk op alles :')
Zie PM
pi_119740007
quote:

[..]

750? Iedere dag 2 brieven? Ik heb sowieso wel een dag nodig voor één brief... Wow!

Mij begint bij 18 brieven de moed al in de schoenen te zinken. Voor mijn vorige baan heb ik dik honderd brieven verstuurd, had gehoopt dat het nu met relevante werkervaring wat soepeler zou gaan.
pi_119740538
Net gebeld door uitzendbureau. Hadden nog paar vragen van werkgever. Die gaan ze nu weer doornemen en dan bellen ze weer terug of ik op gesprek mag komen.

Omslachtigheid allemaal... Maar goed... Hopelijk horen we wat....
Dit account is niet meer in gebruik.
  donderdag 29 november 2012 @ 11:11:54 #68
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_119741003
Ik heb er net een sollicitatie uitgedaan. Nu maar hopen dat er geen honderden reacties op komen, De vacature staat nog maar net online.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_119743244
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2012 10:36 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

750? Iedere dag 2 brieven? Ik heb sowieso wel een dag nodig voor één brief... Wow!

Mij begint bij 18 brieven de moed al in de schoenen te zinken. Voor mijn vorige baan heb ik dik honderd brieven verstuurd, had gehoopt dat het nu met relevante werkervaring wat soepeler zou gaan.
Zijn natuurlijk niet altijd brieven die je moet schrijven, soms alleen je CV versturen of een korte motivatie.

Ik heb wel eens 30 sollicitaties in 1 week gedaan :@ En dus ook wel eens 7 sollicitaties per week. Het verschilt een beetje :D Maar ja iets langer dan 1 jaar thuis, dus dan schiet het op ;)

Daarom klaagt het UWV nooit ook over en tegen mij denk ik _O- Omdat ik zoveel sollicitaties doe O-)
pi_119743570
quote:
17s.gif Op donderdag 29 november 2012 12:29 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Zijn natuurlijk niet altijd brieven die je moet schrijven, soms alleen je CV versturen of een korte motivatie.

Ik heb wel eens 30 sollicitaties in 1 week gedaan :@ En dus ook wel eens 7 sollicitaties per week. Het verschilt een beetje :D Maar ja iets langer dan 1 jaar thuis, dus dan schiet het op ;)

Daarom klaagt het UWV nooit ook over en tegen mij denk ik _O- Omdat ik zoveel sollicitaties doe O-)
Zitten er misschien typefouten in je brieven? Is wel erg veel afwijzingen ook ;)
pi_119743749
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 12:40 schreef Leonos het volgende:

[..]

Zitten er misschien typefouten in je brieven? Is wel erg veel afwijzingen ook ;)
Nee niet dat ik weet, ik controleer mijn brief altijd 2 of 3 keer en laat hem daarna lezen aan mijn man :)

Moet wel zeggen, dat ik de laatste maand met mijn meisjesnaam heb gesolliciteerd en dat ik veel meer reacties terug heb gehad. En nu dus ook een sollicitatiegesprek :P

Ik had het met het uitzendburo over mijn naam en zij zei ook, het is heel erg maar het gebeurd nog steeds in Nederland. Bedrijven hebben liever een Pietje Puk, dan een Maria Gonzales Blanco of een Fatima (insert turkse achternaam).
pi_119743844
quote:

[..]

750 in een jaar tijd :o
Wauw, hier gaan er vaak dagen voorbij zonder dat er ook maar een vacature is.
pi_119743867
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 12:49 schreef Balisto het volgende:

[..]

Ze stuurt ook open sollicitaties :)
pi_119743877
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 12:49 schreef Balisto het volgende:

[..]

Ja maar ik woon ook in de omgeving van Rotterdam en ik zoek met een afstand van 30-40 km

quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 12:50 schreef Leonos het volgende:

[..]

Ze stuurt ook open sollicitaties :)
En dit inderdaad :)

[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 29-11-2012 12:51:48 ]
pi_119743945
quote:
17s.gif Op donderdag 29 november 2012 12:45 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Nee niet dat ik weet, ik controleer mijn brief altijd 2 of 3 keer en laat hem daarna lezen aan mijn man :)
Was die niet Spaans?
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')