Daarom kun je dat ook beter via Zuidland doen.... geen files, maar een klein stukje langer.quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:37 schreef charmed_angel het volgende:
Soms is het al een drama om mijn stadJE uit te komenEn dan ben ik nog geen eens op de snelweg!
Traject Spijkenisse - Rockanje. Daar deed ik soms wel een uur over![]()
Ja dat is waar, als ik zag dat het bij mij op de rotonde (baljuwlaan/hoek) vast stond ging ik richting zuidland. Maar ja de eerste paar keer heb je dat natuurlijk niet doorquote:Op dinsdag 4 december 2012 14:44 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Daarom kun je dat ook beter via Zuidland doen.... geen files, maar een klein stukje langer.
En schiebroek is met OV ook nauwelijks te bereiken.quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:50 schreef Five_Horizons het volgende:
Mja, Spijkenisse uit is ook altijd een drama. Ik werk 26 kilometer van huis (Rotterdam-Schiebroek) en doe er op de fiets soms net zo lang over.
Mja, met de metro kan dat wel, op zich (Melanchtonweg). Niet dat ik dat doe: ik probeer één of twee keer te fietsen en de andere dagen ontkom ik niet aan de auto, omdat ik dan elders overleg/sollicitatiegesprekken heb (in Nulde, waarbij ik langs Zeist kom...ik ben daar weggegaan vanwege de reisafstandquote:Op dinsdag 4 december 2012 14:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En schiebroek is met OV ook nauwelijks te bereiken.
Vanaf de Melanchtonweg is het nog een aardig stukje wandelen naar schiebroekquote:Op dinsdag 4 december 2012 14:56 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Mja, met de metro kan dat wel, op zich (Melanchtonweg). Niet dat ik dat doe: ik probeer één of twee keer te fietsen en de andere dagen ontkom ik niet aan de auto, omdat ik dan elders overleg/sollicitatiegesprekken heb (in Nulde, waarbij ik langs Zeist kom...ik ben daar weggegaan vanwege de reisafstand)...
Ik heb nog nooit een gesprek gehad. Dus kan er niet over oordelen, en ben nu een jaar werkeloosquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:05 schreef J0ycie88 het volgende:
In januari moet ik op gesprek komen bij het UWV. Is dat normaal? En wat kan ik verwachten van zon gesprek?
Ik nog geen 3 maanden.. Maar goed. Meer doen als ik nu doe kan ik niet. Dus moet me denk ik niet druk maken om het gesprek.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een gesprek gehad. Dus kan er niet over oordelen, en ben nu een jaar werkeloos
Niet geschoten is altijd mis moet je maar denkenquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:14 schreef Spezza19 het volgende:
Ik ga maar op random vacatures reageren, aangezien er geen functies zijn binnen mijn werkgebied waar ik op kan reageren. Vraag mij af of het UWV daar wat van gaat zeggen.
Klopt, maar buiten mijn werkgebied is het een standaard instant reply van: sorry, u heeft geen ervaring.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Niet geschoten is altijd mis moet je maar denken
Ik moet morgen, ook na 3 maanden.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:12 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik nog geen 3 maanden.. Maar goed. Meer doen als ik nu doe kan ik niet. Dus moet me denk ik niet druk maken om het gesprek.
Ben benieuwd wat ze zeggen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik moet morgen, ook na 3 maanden.
Precies, dan toon je ook de welwillendheid dat je weer aan de slag wilt. Altijd positief.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:29 schreef Spezza19 het volgende:
Ik heb gister ook gewoon gebeld met de vraag of ze al iets wisten.... aangegeven dat ik heel graag weer aan het werk ben.... boeit mij dat.... ze willen je of ze willen je niet.... dat zal niet afhangen van een extra telefoontje ja of nee
Ik zoek zo'n vacature maar zit ik het noordoosten van het land (tussen Emmen en Zwolle). Wel jammer zeg.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:50 schreef charmed_angel het volgende:
Iemand zocht toch een baan in de administratie en dan bij een theater ofzo?
Omgeving Rotterdam, ik heb een vacature, DM me even als je nog interesse hebt. Ik weet niet meer wie het was
Voicemail ingesprokenquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:29 schreef Spezza19 het volgende:
Ik heb gister ook gewoon gebeld met de vraag of ze al iets wisten.... aangegeven dat ik heel graag weer aan het werk ben.... boeit mij dat.... ze willen je of ze willen je niet.... dat zal niet afhangen van een extra telefoontje ja of nee
Heel vermoeiend 3 gesprekken op 1 dag maar wel voldaan en goed gevoel..quote:Op maandag 3 december 2012 16:00 schreef From het volgende:
Morgen 2 2e gesprekken, ik hoop eind van de week klaar te zijn met dit topic
Laatste week 0.0 nieuwe vacatures voor me.
Die snap ik nietquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:59 schreef El_Thijs het volgende:
En... gesprek vandaag is op niets uitgelopen. Zoals de man zelf zei: "zoveel komen ze niet buiten". Jammer maar helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |