Zelfs ik kan haken.quote:
Ik kan breien, ik kan scoobidoo-knopen met 2, 3, 4, 6 en 8 draadjes (met gemiddeld 2 methodes per aantal draadjes). Ik kan fucking helicopters en hartjes knopen. Ik moet dit gewoon kunnenquote:
Dabedoellik, zelfs ik kan haken.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik kan breien, ik kan scoobidoo-knopen met 2, 3, 4, 6 en 8 draadjes (met gemiddeld 2 methodes per aantal draadjes). Ik kan fucking helicopters en hartjes knopen. Ik moet dit gewoon kunnen
Maar in dat document van Spees (dat overigs wel zeeeer duidelijk en hulpvol enz is), zegt die mevrouw "hier heb je een complete uitleg inclusief foto's van hoe het moet. Die heb je nu helemaal braaf gedaan, o bij de weg, dit schijnt niet te kloppen". AND NOW I'M ALL CONFUSED
Ja dat gaat km die lusjes. Of je je naald door 1 of 2 steekt. Maar dat staat meestal bij je patroon wat je moet doen dus gewoon doen wat jij het mooiste vindt autistquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik kan breien, ik kan scoobidoo-knopen met 2, 3, 4, 6 en 8 draadjes (met gemiddeld 2 methodes per aantal draadjes). Ik kan fucking helicopters en hartjes knopen. Ik moet dit gewoon kunnen
Maar in dat document van Spees (dat overigs wel zeeeer duidelijk en hulpvol enz is), zegt die mevrouw "hier heb je een complete uitleg inclusief foto's van hoe het moet. Die heb je nu helemaal braaf gedaan, o bij de weg, dit schijnt niet te kloppen". AND NOW I'M ALL CONFUSED
WAT? KEUZES?quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dat gaat km die lusjes. Of je je naald door 1 of 2 steekt. Maar dat staat meestal bij je patroon wat je moet doen dus gewoon doen wat jij het mooiste vindt autist
En hoe los of vast moet je het doen?quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
OK doe t door 2 lusjes en dan alleen als het anders in het patroon staat anders doen
Strakker/minder aantrekken en maat van de haaknaald.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En hoe los of vast moet je het doen?
Of anders gezegd: hoe beïnvloed je dat?
Want eerst was alles te strak en nu is alles te los en ik moet nu voor de 5e keer zo'n ketting kutlossen maken (wat me dan wel weer goed afgaat)
Ik ga wel even roken tussendoor, dat kan ik tenminste al
Ik heb de maat die op de wol stondquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Strakker/minder aantrekken en maat van de haaknaald.
NEINquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
LORREN ZIJN JE SJAAL EN MUTS AL AF
Pehehe
Eindelijk muilen batsen dit dat alles!quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:16 schreef Diconnected het volgende:
Beter maakt date morgen tijd want ik wil hem zien
Die glittahwol met die fussilikrul erin? Ik zou 5 pakken want hij ia rete dun. Lukt t niet dan pak je een andere? Je moet ff die goedkope aluminiumset van eBay bestellen. Niet die met plastic handvat want die zijn binnen 1 daf kapotquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb de maat die op de wol stond.
Want m'n moeder had even wat wol voor me gefixt, maar niet de juiste maat naald in huis. Dus autist die ik ben heb ik vanmiddag een andere naald bij de zeeman gehaald.
Ik had trouwens bij de zeeman ook van die glittahwol gekocht (en misschien ga ik die er maar even bij pakken, want deze flikkert steeds uit elkaar). Maar daar stond maat 8 op, terwijl de wol hartstikke dun is.. Zou dat ook gewoon met een 5 lukken?
Of is dat vragen om problemen?
Heb ik al besteld (maar dan stiekem wel met plastic handvatquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die glittahwol met die fussilikrul erin? Ik zou 5 pakken want hij ia rete dun. Lukt t niet dan pak je een andere? Je moet ff die goedkope aluminiumset van eBay bestellen. Niet die met plastic handvat want die zijn binnen 1 daf kapot![]()
Maar je HOEFT niet te doen wat er op t label staat, je moet zelf een beetje gevoel erin krijgen wat het fijnste en mooiste is.
Bestel die andere er maar bij want meer maten en ze gaan soberso kapotquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb ik al besteld (maar dan stiekem wel met plastic handvat), maar dat duurt nog lang
Ik begin wel met wat ik hebquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Bestel die andere er maar bij want meer maten en ze gaan soberso kapotserieus. En t lag niet aan mij want zus molde ze ook
quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
JE BENT TOCH EEN HOARDER DUS GEEFT NIET.
Mwehehequote:Op dinsdag 27 november 2012 23:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wilde echt steeds lorren d'r shit uit d'r handen trekken toen ik d'r ging leren haken. Viel t op lorren?
ROZEquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Welke kleur wil ik?
[ afbeelding ]
Ik heb al 3 naalden, vind ik een goed beginquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Deze zijn fijn: http://www.ebay.com/itm/3(...)id=p3984.m1439.l2649
Daar kan ik ook paperclips of veiligheidspelden voor gebruiken toch?quote:
Die heb ik alquote:
nee, vet onhandig met zo'n bolletje manquote:
IK liet m ook alleen zien omdat aidslelijkquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:36 schreef Diconnected het volgende:
[..]
nee, vet onhandig met zo'n bolletje man
ik wil ook een aaifoon want dan kan ik toffe hoesjes kopen
en misschien gaat de batterij wat langer mee dan 5u
kleinere naald nemenquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
SPEEES WAAROM BLIJVEN AL DIE TYFUSLUSJES ZO LOS?
Wat een kuthobby is dit
Maar het kost maar EINZ euro!quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
KIEK MIJ LOGISCH REDENEREN OM NIET TE KOPEN![]()
Koop jij ze danquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:40 schreef Mss het volgende:
[..]
Maar het kost maar EINZ euro!
En met zo'n redeneringen worden die arme chineesjes straks werkeloos en te vondeling gelegd en geadopteerd en krijgen ze issues en is er meer werk voor jou en dan kun je meer geld uitgeven aan chinese troep maar dan zijn er geen chineesjes meer IN BUSINESS!![]()
Slaap lekkor!quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:44 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga serie kijken en slapen, wekker om half 7![]()
trusten
IK HOOP DAT ZE IN DE GOEDEN VOLGORDE KOMEN!quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
OMG ZIJN MIJN PAKKETJES UIT HONG KONG ER AL?
Ongetwijfeldquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Schaar heb jij appels of frambozen?
quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Volgens mij bedoelt Spees je tetten.
Geen tetten.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Ik weet precies wat ze bedoeld
Ach, als dit het ergste is...quote:
bazenpoedel waar?quote:Op woensdag 28 november 2012 00:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb mijn moeder zover dat ze de bazenpoedel voor me gaat haken![]()
Zeker handig omdat het mij 100 miljoen jaar gaat kosten om dat voor elkaar te krijgen
Ga hem straks wel opstarten, hoeveel heb je nodig?quote:
ga je het niet zelf leron?quote:Op woensdag 28 november 2012 00:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb mijn moeder zover dat ze de bazenpoedel voor me gaat haken![]()
Zeker handig omdat het mij 100 miljoen jaar gaat kosten om dat voor elkaar te krijgen
http://adhdcrochet.blogsp(...)ella-wonder-dog.htmlquote:
Ik ben nu al 3 uur bezig met 1,5 toerquote:
wil je een irl lesje? Zo heb k het ook geleerd. Daarna viel het kwartje ineensquote:Op woensdag 28 november 2012 00:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ben nu al 3 uur bezig met 1,5 toer.
Ik ga het wel leren, maar voor ik zover ben dat ik dat kan ben ik aan ouderdom gestorven
Ik ben over het algemeen juist niet goed in IRL leren. Mijn moeder kan het me ook leren namelijk, maar het gaat voor mij over het algemeen beter als ik het zelf uitvogel.quote:Op woensdag 28 november 2012 00:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wil je een irl lesje? Zo heb k het ook geleerd. Daarna viel het kwartje ineens
Kun je nu doen? Ik ga zo slapen en anders dan kapen andere mensen het wegquote:Op woensdag 28 november 2012 00:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ga hem straks wel opstarten, hoeveel heb je nodig?
En hoeveel geef je ervoor?![]()
Moet even kijken hoe m'n voorraden zijn, die dingen groeien zo tyfus langzaam![]()
En geef jij dan m'n bomen even water?
Dan doe je iets verkeerdquote:Op woensdag 28 november 2012 00:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kun je nu doen? Ik ga zo slapen en anders dan kapen andere mensen het weg
Ik kan trouwens maar elk half uur iets verkipen zonder diamantjes te betalen of doe ik dan iets verkeerd? Za je bomen wel water geven
Staan er al bij, er staan twee bomen bij m'n marktkraamquote:Op woensdag 28 november 2012 00:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Moet je wel bordjes bij je bomen zetten andws kan ik ze geen wqter geven.
Jezus dat beest heeft plopogenquote:Op woensdag 28 november 2012 00:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
http://adhdcrochet.blogsp(...)ella-wonder-dog.html
[ afbeelding ]
![]()
![]()
En dan iets meer volgens het patroon dat mijn poetel heeft, dus zonder de pompoms in de benen enzo
Hij doet me zo aan mijn echte poetel denkenquote:Op woensdag 28 november 2012 00:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Jezus dat beest heeft plopogenMooi van lelijkheid
![]()
Hoe moet het dan?quote:Op woensdag 28 november 2012 00:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan doe je iets verkeerd.
Maar je kan wel maar eens in de zoveel tijd een advertentie plaatsen voor je spul. Alsnog kan het verkocht worden.
Maar hoeveel en wat geef je ervoor?
O en voor wie niet weet waar we het over hebben: Hayday, spel op de ipad/iphone. Is zeeeeer tof![]()
![]()
quote:
welk spel gaat dit over?quote:Op woensdag 28 november 2012 00:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Jongens, speelt allen, het is zo'n heerlijk matige verspilling van tijd![]()
Nog leuker dan de Sims Mir, want de beesten gaan tenminste niet janken als je een dag niet geweest bent
Spees, gewoon "creeer nieuwe aanbieding" en dan "adverteer 3 uur" uitschakelen.
quote:
quote:Op woensdag 28 november 2012 00:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan doe je iets verkeerd.
Maar je kan wel maar eens in de zoveel tijd een advertentie plaatsen voor je spul. Alsnog kan het verkocht worden.
Maar hoeveel en wat geef je ervoor?
O en voor wie niet weet waar we het over hebben: Hayday, spel op de ipad/iphone. Is zeeeeer tof![]()
![]()
Niet fijnquote:Op woensdag 28 november 2012 07:40 schreef Stormqueen het volgende:
Goedemorgen! Ik ga vandaag maar poepthee meenemen naar mijn werkik zwel op
dus of je nou wil of niet, plastieken vliegtuigjes zul je gevenquote:Plastic modelbouw Webwinkel Sjaak's Hobbyshop
Alleen schaal 1:72 !!!!!!!!!
Merk: Airfix
- Boulton Paul Defiant Euro 4,99 ex vzndkstn
- Aichi D3A1 VAL Euro 6,49 ex vzndkstn
- Bell P-39 Airacobra Euro 4,99 ex vznd
- Brewster Buffalo Euro 6,49 ex
- Consolidated B-24 Liberator Euro 23,49 ex
- Curtiss Hawk 81-A-2 Euro 4,99 ex
- Dornier Do 17 E/F Euro 11,99 ex
- Douglas Boston III Euro 11,99 ex
- Douglas Dauntless SBD 3/5 Euro 6,50 ex
- Handley Page Hampden Euro 11,99 ex
- Hawker Typhoon 1b Euro 4,99 ex
- Ilyushin Sturmovik Euro 6,49 ex
- Mosquito FBVI/NFII/Mk XVII Euro 8,49 ex
- North American B-25 Mitchell Euro 11,99 ex
- PBY 5A Catalina Euro 17,99 ex
- Petlyakov Pe 2 Euro 8,49 ex
- Short Stirling BI/II Euro 26,99 ex
- Short Sunderland Euro 23,49 ex
- Supermarine Walrus Mk II Euro 6,49 ex
- Westland Wirlwind Starterset Euro 10,49 ex
- Yak 9D Euro 4,99 ex
quote:Op woensdag 28 november 2012 09:45 schreef Stormqueen het volgende:
het kerstverlanglijstje van mijn vader
[..]
dus of je nou wil of niet, plastieken vliegtuigjes zul je geven
quote:Op woensdag 28 november 2012 09:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh fijnquote:Op woensdag 28 november 2012 09:50 schreef PriemGirl het volgende:
En goeiemorgenNek zit al sinds gisteren vast; dus nu zit ik schuin naar mijn monitors te kijken
Hendig!
Theheheh... vzndkstnquote:Op woensdag 28 november 2012 09:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gelukkig geeft ie het na vliegtuigje drie opquote:Op woensdag 28 november 2012 09:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Theheheh... vzndkstnGoeien matigen afkorting
Shoppenquote:Op woensdag 28 november 2012 09:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik mag zaterdag ook weer gaan shoppen
Niet voor sinterkerst, maar voor een verjaardag. Groot budget want er doen velen mensen mee, dus veel shoppen![]()
Ja, ook als het niet voor mezelf is, vind ik het leuk om te shoppen, in te pakken, dit dat alles
Maar wel overal stug 'ex' achter blijven zettenquote:Op woensdag 28 november 2012 10:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gelukkig geeft ie het na vliegtuigje drie op
Shoppen op zaterdagochtend rond 11 uur is prima te doenquote:Op woensdag 28 november 2012 10:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Shoppen
Shoppen op zaterdag / zondag
quote:Op woensdag 28 november 2012 10:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gelukkig geeft ie het na vliegtuigje drie op
Cadeaus van 5 euro die ook nog leuk zijn, zijn vrij lastig jaquote:Op woensdag 28 november 2012 10:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Schattig
![]()
Naja ik moet ook nog kerst en oud en nieuw cadeaus verzinnen. 3 van 5 euro en 4 van 10 euro; geen idee waar ik die weer vandaan moet halen. Want ieder jaar ga ik dan naar woensel ofzo en elk jaar erger ik mij weer omdat ik niks kan vinden en pleur ik maar vanalles in mijn tas omdat ik er klaar mee zou zijn
+1quote:Op woensdag 28 november 2012 10:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb zo'n gruwelijke tyfushekel aan douchepakketten als cadeau he.
Ach, ik krijg elk jaar met Sinterklaas van schoonmama een pakketje, naast ook nog 2 paar sokken. Hoef ik het zelf niet te kopenquote:Op woensdag 28 november 2012 10:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zou dat dus echt niet leuk vinden, maar goedquote:Op woensdag 28 november 2012 10:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ach, ik krijg elk jaar met Sinterklaas van schoonmama een pakketje, naast ook nog 2 paar sokken. Hoef ik het zelf niet te kopen
Jaquote:
Ja maar ze weet wat iedereen lekker vindt, dus iedereen krijgt een op maat gemaakt pakketjequote:Op woensdag 28 november 2012 10:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dan vind ik een kadobon nog minder erg dan zo'n pakket. Kan diegene tenminste nog zelf kiezen
Eurso Euro vind ik wel mooi, maar is volgens mij niet echt een uniek kleurtje of zo..quote:Op woensdag 28 november 2012 10:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
http://www.manicurator.co(...)ale-spring-2013.html
T is niet echt boeiend.
Volgens mij is revlon royal wel een dupequote:Op woensdag 28 november 2012 10:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Eurso Euro vind ik wel mooi, maar is volgens mij niet echt een uniek kleurtje of zo..
oh ik vind ze prachtigquote:Op woensdag 28 november 2012 10:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
http://www.manicurator.co(...)ale-spring-2013.html
T is niet echt boeiend.
Elk jaar zitten er 4 of 5 tussenquote:Op woensdag 28 november 2012 10:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
pakken rijst? srsly?quote:Op woensdag 28 november 2012 10:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Elk jaar zitten er 4 of 5 tussen
Nee geen voorkeur. Ik wil eik alleen maar onzincadeaus kopen![]()
'Nuttig' cadeaus voor 5 euro
uhu.... Mijn familie gaat dan een aantal dozen rijst kopen...... dus..... ja serieus....
Want ze vinden het zo stom om iets te kopen wat niet nuttig is.
Dus wat dezen wij vorig jaar? Zo'n meter bier houten ding kopen en die wou uiteindelijk iedereen hebben want garpig
uniek is een illusie.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ze zijn wel mooi, maar niet uniek
Naja, ik vond bijvoorbeeld de germany's of james bond's wel unieker. Maar goed het zijn cremes, dan is t al snel 'been there done that'.quote:
Gaan jullie een spel spelen met de cadeautjes? Want dan zijn onzin cadeaus wel tof jaquote:Op woensdag 28 november 2012 10:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Elk jaar zitten er 4 of 5 tussen
Nee geen voorkeur. Ik wil eik alleen maar onzincadeaus kopen![]()
'Nuttig' cadeaus voor 5 euro
uhu.... Mijn familie gaat dan een aantal dozen rijst kopen...... dus..... ja serieus....
Want ze vinden het zo stom om iets te kopen wat niet nuttig is.
Dus wat dezen wij vorig jaar? Zo'n meter bier houten ding kopen en die wou uiteindelijk iedereen hebben want garpig
Jaquote:
Haal tegeltjes met facebook pareltjesquote:Op woensdag 28 november 2012 10:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja![]()
Dat hadden we ook niet geheel verwacht toen we zeiden dat we gingen dobbelen... Maar ja.. anders is het toch zo zonde van het geld
![]()
Dus daarom wil ik eik; uit principe; dit jaar alleen maar onzin cadeaus kopen![]()
Datquote:Op woensdag 28 november 2012 10:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Gewoon naar de xenos gaan priem
Etos? Die adverteren nu ook met sintcadeautjes onder de 5 euro, alleen geen idee wat dat dan moet zijn.quote:
Ja, maar het moest onzin zijn tochquote:
Ik heb een hekel aan dat plakkerige gevoel.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:02 schreef Stormqueen het volgende:
ik krijg altijd jeuk van bodylotion. Ik gebruik het dus niet, alleen als ik op vakantie heb liggen zonnebakken
Dan pak ik juist aftersunquote:Op woensdag 28 november 2012 11:02 schreef Stormqueen het volgende:
ik krijg altijd jeuk van bodylotion. Ik gebruik het dus niet, alleen als ik op vakantie heb liggen zonnebakken
Daar heb ik eigenlijk nooit last van gelukkig. Ik gebruik ook maar een dun laagje. En ik gebruik het alleen als ik tijd heb, dus niet in de haast 's ochtends of zo, dus dan maakt het ook niet uit als je even wat langer moet wachten voordat je je aankleedtquote:Op woensdag 28 november 2012 11:04 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan dat plakkerige gevoel.Nu smeer ik onder de douche en spoel je het eraf.
Om te krijgen?quote:Op woensdag 28 november 2012 11:07 schreef Dwyn het volgende:
Ik moet nog iets voor 30 euro bedenken voor kerst.
Shitquote:Op woensdag 28 november 2012 11:11 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, alles op mijn lootje was blijkbaar uitverkocht.
Ja dat dan weer wel.. Ik gebruik het spul wel, dus ik vind het niet erg om te krijgen. Dat gaat gewoon bij de voorraad en ik heb al in geen eeuwen zelf bodylotion hoeven kopenquote:Op woensdag 28 november 2012 11:12 schreef Stormqueen het volgende:
maar ik zit dus met velen flessen en potten lotions, butters en weet ik veel wat nog meer die ik gewoon nooit gebruik, zo zonde
Armbanden, een ring en een tas.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:12 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Shit
Wat had je er allemaal op staan dan?
Oeh, die is mooiquote:Op woensdag 28 november 2012 11:14 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Armbanden, een ring en een tas.Ik had eigenlijk 75 euro maar ik heb al The Return Of Sexy gekocht in overleg.
Jawel he!quote:Op woensdag 28 november 2012 11:17 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oeh, die is mooi
Die heb ik in de VS gescoord, blij mee
Wat maakt dat uit dan, als jij dat graag wil hebben?quote:Op woensdag 28 november 2012 11:18 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Jawel he!Maar ik denk dat mijn pa er niet zo blij mee is als ik alleen maar make-up koop. Of nog meer boeken, want die stonden op mijn andere lijstje.
zijn ze het er niet mee eens dan bedenken ze zelf toch ietsquote:Op woensdag 28 november 2012 11:18 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Jawel he!Maar ik denk dat mijn pa er niet zo blij mee is als ik alleen maar make-up koop. Of nog meer boeken, want die stonden op mijn andere lijstje.
Ik krijg serieus iedere kerst opmerkingen erover.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:19 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit dan, als jij dat graag wil hebben?
Echt? Dat is wel erg hoor.. Dan moeten ze je geen lijst laten maken, of je een lijst geven waaruit jij kan kiezen, als dat dan blijkbaar de 'verantwoorde' cadeaus zijnquote:Op woensdag 28 november 2012 11:23 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik krijg serieus iedere kerst opmerkingen erover.
Familie, gotta love 'em.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Echt? Dat is wel erg hoor.. Dan moeten ze je geen lijst laten maken, of een lijst geven waaruit jij kan kiezen, als dat dan blijkbaar de 'verantwoorde' cadeaus zijn
Ja hehequote:
Ja, precies.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:28 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja hehe
Mijn man zegt ook wel eens 'heb je nou alweer make up gekocht, heb je onderhand niet alles al?' maar dan gaat ie zelf vervolgens weer kijken voor knipperlichten voor de motor of auto die ook heul nie nodig zijn![]()
Het maakt em ook eigenlijk geen zak uit wat ik koop, zolang ik er maar blij mee ben![]()
En pa vroeg nog afgelopen weekend 'wil je dat ik eeuh...cadeaus koop, of toch maar gewoon geld geef? Geld is misschien wel fijner, want ik weet toch helemaal niet wat ik voor jullie moet kopen *hoopvolle blik*'
Portemonnee trekt voor wat?quote:Op woensdag 28 november 2012 11:31 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben ook erg benieuwd wie vrijdag de portemonnee trekt, wat het budget gaat zijn en of het consequenties heeft voor kerst
wit gewaadquote:Op woensdag 28 november 2012 11:32 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Portemonnee trekt voor wat?
quote:Op woensdag 28 november 2012 11:32 schreef Stormqueen het volgende:
en ze moeten een max stellen want ik ken mezelf, laat mij kiezen uit tien items zonder prijskaartje en ik kies GEGARANDEERD de duurste
Ooooh leuk!quote:
Is er nog iets buiten make up dat je wil? Anders zou ik gewoon dat nagellakje vragenquote:Op woensdag 28 november 2012 11:38 schreef Dwyn het volgende:
Er is nog wel een nagellakje dat ik wil. Maar ja. Dan krijg je dat weer te horen
ja? Zaterdag was er nog niks te zienquote:Op woensdag 28 november 2012 11:40 schreef Debsterr het volgende:
1 december Inglot open. Zag maandag in de stad dat ze druk bezig zijn in wat de Primark moet worden, allee panden zijn nu binnen helemaal doorgetrokken en 1 grote open ruimte. Woohoo!
Staat op hun FBquote:Op woensdag 28 november 2012 11:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja? Zaterdag was er nog niks te zien
van de primark bedoel ikquote:Op woensdag 28 november 2012 11:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Staat op hun FB. Met openingsactie dus zaterdag ff shoppennn
.
quote:Op woensdag 28 november 2012 11:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Staat op hun FB. Met openingsactie dus zaterdag ff shoppennn
.
Dus niet zaterdag korting toch?quote:BRABANT WE ARE READY FOR YOU! Store opening vrijdag 30 november vanaf 18.30 in Eindhoven met de mooie openingsactie 3 FOR 2 (elk 3e product gratis)!
Oooooh haha. Ja ze waren nu met een pui open binnen aan het rondcrossen met allerlei zwaar materiaalquote:
DAN GA IK VRIJDAG DIT DAT ALLES INGLOT PALLETTENquote:Op woensdag 28 november 2012 11:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
[..]
Dus niet zaterdag korting toch?
Lijkt mij dat het zoiets is van, met uitzondering op het freedom systeemquote:Op woensdag 28 november 2012 11:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
DAN GA IK VRIJDAG DIT DAT ALLES INGLOT PALLETTEN
Ze hebben wel gereageerd maar of dat de waarheid is.quote:Op woensdag 28 november 2012 12:09 schreef megamandy het volgende:
Meeh ik ga niets bij Inglot kopen, of is er al iets bekend over dat geld?
lekker boeiend, mooie spulletjes.quote:Op woensdag 28 november 2012 12:09 schreef megamandy het volgende:
Meeh ik ga niets bij Inglot kopen, of is er al iets bekend over dat geld?
Nou dit zou mij wel boeienquote:Op woensdag 28 november 2012 12:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
lekker boeiend, mooie spulletjes.
Er ging ineens een gerucht dat er geld voor een of andere stichting voor kinderen of kanker of whatever was gebruikt om Inglot op te zetten.quote:
In Nederland. Maar het is een pools bedrijf.quote:Op woensdag 28 november 2012 12:15 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Er ging ineens een gerucht dat er geld voor een of andere stichting voor kinderen of kanker of whatever was gebruikt om Inglot op te zetten.
bron?quote:Op woensdag 28 november 2012 12:15 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Er ging ineens een gerucht dat er geld voor een of andere stichting voor kinderen of kanker of whatever was gebruikt om Inglot op te zetten.
Geen gerucht: http://www.rtl.nl/compone(...)quality_for_life.xmlquote:Op woensdag 28 november 2012 12:15 schreef Dwyn het volgende:
[..]
die reactiesquote:Op woensdag 28 november 2012 12:17 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Geen gerucht: http://www.rtl.nl/compone(...)quality_for_life.xml
Ja dus ik geef in NL echt niets van mijn geld.quote:Op woensdag 28 november 2012 12:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
In Nederland. Maar het is een pools bedrijf.
Ik kan er niks over terugvinden maar ik weet dat ik het toen ergens gelezen hebquote:Op woensdag 28 november 2012 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
maar als dat inderdaad Inglot betreft doet dat geen charme voor hun naam nee.
mja, dit vind ik zelf ook wel erg ver gaan.quote:Op woensdag 28 november 2012 12:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Het is altijd wel gezeik met bedrijven, ik koop gewoon wat ik leuk vind klaar
Oh dat had ik niet gezienquote:Op woensdag 28 november 2012 12:28 schreef Stormqueen het volgende:
maar die actie loopt tot 9 december Space.
quote:Op woensdag 28 november 2012 12:17 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Geen gerucht: http://www.rtl.nl/compone(...)quality_for_life.xml
Eigenlijk had ik zelfs verwacht dat de winkel in Eindhoven niet eens open zou gaanquote:Op woensdag 28 november 2012 12:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mja, dit vind ik zelf ook wel erg ver gaan.
Allemaal zeer nuttig ende noodzakelijkquote:
Uiteraardquote:Op woensdag 28 november 2012 12:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Allemaal zeer nuttig ende noodzakelijk
Picsquote:Op woensdag 28 november 2012 12:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Allemaal zeer nuttig ende noodzakelijk
Niet boeiend genoeg voor picsquote:Op woensdag 28 november 2012 12:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
PicsJe mag me helpen met frambozen trouwens
Die voor een tas? Hadden ze bij jou wel mooie kleuren?quote:Op woensdag 28 november 2012 12:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Niet boeiend genoeg voor pics.
Maar oa zo'n zpagetti-set, misschien kan ik dat wel. Heb je tenminste niet dat die hoerendraadjes uit elkaar vallen
Nee, gewoon een bol en een set haaknaaldenquote:Op woensdag 28 november 2012 12:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die voor een tas? Hadden ze bij jou wel mooie kleuren?
Oooh hier hadden ze ook sets met tashengels. Maar die haaknaalden heb ik ook maar ze voelen niet fijn aan. Ik zou ze insmeren met olie een nachtje laten liggen, ik had te dikke olie gebruikt thoughquote:Op woensdag 28 november 2012 12:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee, gewoon een bol en een set haaknaalden
Ja, dit is een grijs/paars/achtige kleur, ik vond hem erg mooi
O daar hadden ze er ook 1 van, maar ik vond die hengsels lillekquote:Op woensdag 28 november 2012 12:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oooh hier hadden ze ook sets met tashengels. Maar die haaknaalden heb ik ook maar ze voelen niet fijn aan. Ik zou ze insmeren met olie een nachtje laten liggen, ik had te dikke olie gebruikt thoughHet is hout, geen bamboe
Tuurlijk, ik krijg tha money ervoorquote:Op woensdag 28 november 2012 13:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
dankjewelkrijg jij daar ook iets voor of niet?
ja die heb ik ook, die zijn wel fijn,.quote:Op woensdag 28 november 2012 13:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
O daar hadden ze er ook 1 van, maar ik vond die hengsels lillek
Bij de zeeman hebben ze die dingen ook, maar dan van metaal. Werkt dat dan misschien beter?
Doenquote:
quote:Op woensdag 28 november 2012 13:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Doen
En dan via feestboek, dan ben je gelijk vrinden met mij en Spees
Het is niet makkelijker of moeilijker, zpagetti is zwaarder en je moet je haaknaald zo hard vasthouden dat je hand verkramptquote:Op woensdag 28 november 2012 13:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ach, ik zie wel... Ergens denk ik ook dat het makkelijker is om met die kleine draadjes aan de gang te gaan.. Even kijken waar het schip strandt
dat is toch iets wat alleen 55 plussers leuk vinden?quote:Op woensdag 28 november 2012 13:12 schreef megamandy het volgende:
Owww gaawd!
Is bekend gemaakt waar het bedrijfsuitje heen gaat van M.Inspiration Point in Valkenswaard
Mhehe, schijnbaar heeft een of andere tut van marketing van 23 jaar het verzonnen
Zelf vind ik het al grappig om al die IT'ers daar te zien zitten balen![]()
Oja, en gratis eten en drinken
Een dinnershowquote:
Ja lijkt mij toch ook, snap echt niet waar die tut met haar gedachten zatquote:Op woensdag 28 november 2012 13:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat is toch iets wat alleen 55 plussers leuk vinden?
Dus ik ging kijken op de sitequote:Op woensdag 28 november 2012 13:12 schreef megamandy het volgende:
Owww gaawd!
Is bekend gemaakt waar het bedrijfsuitje heen gaat van M.Inspiration Point in Valkenswaard
Mhehe, schijnbaar heeft een of andere tut van marketing van 23 jaar het verzonnen
Zelf vind ik het al grappig om al die IT'ers daar te zien zitten balen![]()
Oja, en gratis eten en drinken
quote:Wij hopen u in 2012/2013 te mogen verrassen en verwelkomen.
Els, Henk, Henk jr. en Jolie
En het Inspiration Point Team
Henk jrquote:Op woensdag 28 november 2012 13:19 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Dus ik ging kijken op de site
[..]
quote:Op woensdag 28 november 2012 13:19 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Dus ik ging kijken op de site
[..]
Omdat het een spelletje is en dan moet je dingen doenquote:Op woensdag 28 november 2012 13:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
waarom heb je die stomme tickets nodig voor die honden en katten
quote:Op woensdag 28 november 2012 13:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Omdat het een spelletje is en dan moet je dingen doen.
Ik heb per ongeluk die tweede golden retriever, die wilde ik helemaal niet.
zovf kieken. Hoe kom ik aan meer gewassen? Heb land vrij maar kan niks meer planten?quote:Op woensdag 28 november 2012 13:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Doen
En dan via feestboek, dan ben je gelijk vrinden met mij en Spees
Je begint met een aantal plekken om te zaaien, als die vol zijn moet je wachten tot ze klaar zijnquote:Op woensdag 28 november 2012 13:21 schreef Mirjam het volgende:
[..]
zovf kieken. Hoe kom ik aan meer gewassen? Heb land vrij maar kan niks meer planten?
naked fatsuitsquote:Op woensdag 28 november 2012 13:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dafuq is deze?![]()
[ afbeelding ]
Daar moet jij heenquote:
Nee het is 12 januariquote:Op woensdag 28 november 2012 13:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
ik ga zo hard lachen als mandy vanavond de naked fatsuit show te zien krijgt
ooh dan pas, ik dacht dat je vandaag gingquote:Op woensdag 28 november 2012 13:29 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee het is 12 januariMaar dan is er dus iets in de ruimte, met mensen met enge hoofden enzo
Dit vinden al die IT mannen vast heul leukquote:Op woensdag 28 november 2012 13:29 schreef megamandy het volgende:
En ik maar hopen op paintballen of weet ik wat, want mannenbedrijf
Oh joyquote:Op woensdag 28 november 2012 13:30 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Dit vinden al die IT mannen vast heul leuk
Ja ik hoop toch dat ze het duurste pakket hebben, kan ik tenminste drinkenquote:
wat heb je besteld en wanneer is het verstuurd?quote:Op woensdag 28 november 2012 13:36 schreef Dwyn het volgende:
Huu, nu komt royal mail ineens weer met Presikhaaf post.
2 boeken en de 21e.quote:Op woensdag 28 november 2012 13:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat heb je besteld en wanneer is het verstuurd?
Wat heb je besteld?quote:Op woensdag 28 november 2012 13:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hm, dan moet ik nog een paar dagen wachten denk k.i
hoeveel geld ben je kwijt voor hotel en de reis als ik vragen mag?quote:Op woensdag 28 november 2012 14:01 schreef megamandy het volgende:
Whieeeeeee, hostel is eindelijk geboekt, nu kan ik vanavond mijn treinkaart boeken en dan ben ik officieel in Berlijn met Sylvester
dan zou het geen hostel hetenquote:Op woensdag 28 november 2012 14:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
hoeveel geld ben je kwijt voor hotel en de reis als ik vragen mag?
oh hostel, wel eigen kamer en badkamer?
je hebt hostels met eigen kamers hoorquote:Op woensdag 28 november 2012 14:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan zou het geen hostel heten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |