Zelfs ik kan haken.quote:
Ik kan breien, ik kan scoobidoo-knopen met 2, 3, 4, 6 en 8 draadjes (met gemiddeld 2 methodes per aantal draadjes). Ik kan fucking helicopters en hartjes knopen. Ik moet dit gewoon kunnenquote:
Dabedoellik, zelfs ik kan haken.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik kan breien, ik kan scoobidoo-knopen met 2, 3, 4, 6 en 8 draadjes (met gemiddeld 2 methodes per aantal draadjes). Ik kan fucking helicopters en hartjes knopen. Ik moet dit gewoon kunnen
Maar in dat document van Spees (dat overigs wel zeeeer duidelijk en hulpvol enz is), zegt die mevrouw "hier heb je een complete uitleg inclusief foto's van hoe het moet. Die heb je nu helemaal braaf gedaan, o bij de weg, dit schijnt niet te kloppen". AND NOW I'M ALL CONFUSED
Ja dat gaat km die lusjes. Of je je naald door 1 of 2 steekt. Maar dat staat meestal bij je patroon wat je moet doen dus gewoon doen wat jij het mooiste vindt autistquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik kan breien, ik kan scoobidoo-knopen met 2, 3, 4, 6 en 8 draadjes (met gemiddeld 2 methodes per aantal draadjes). Ik kan fucking helicopters en hartjes knopen. Ik moet dit gewoon kunnen
Maar in dat document van Spees (dat overigs wel zeeeer duidelijk en hulpvol enz is), zegt die mevrouw "hier heb je een complete uitleg inclusief foto's van hoe het moet. Die heb je nu helemaal braaf gedaan, o bij de weg, dit schijnt niet te kloppen". AND NOW I'M ALL CONFUSED
WAT? KEUZES?quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dat gaat km die lusjes. Of je je naald door 1 of 2 steekt. Maar dat staat meestal bij je patroon wat je moet doen dus gewoon doen wat jij het mooiste vindt autist
En hoe los of vast moet je het doen?quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
OK doe t door 2 lusjes en dan alleen als het anders in het patroon staat anders doen
Strakker/minder aantrekken en maat van de haaknaald.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En hoe los of vast moet je het doen?
Of anders gezegd: hoe beïnvloed je dat?
Want eerst was alles te strak en nu is alles te los en ik moet nu voor de 5e keer zo'n ketting kutlossen maken (wat me dan wel weer goed afgaat)
Ik ga wel even roken tussendoor, dat kan ik tenminste al
Ik heb de maat die op de wol stondquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Strakker/minder aantrekken en maat van de haaknaald.
NEINquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
LORREN ZIJN JE SJAAL EN MUTS AL AF
Pehehe
Eindelijk muilen batsen dit dat alles!quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:16 schreef Diconnected het volgende:
Beter maakt date morgen tijd want ik wil hem zien
Die glittahwol met die fussilikrul erin? Ik zou 5 pakken want hij ia rete dun. Lukt t niet dan pak je een andere? Je moet ff die goedkope aluminiumset van eBay bestellen. Niet die met plastic handvat want die zijn binnen 1 daf kapotquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb de maat die op de wol stond.
Want m'n moeder had even wat wol voor me gefixt, maar niet de juiste maat naald in huis. Dus autist die ik ben heb ik vanmiddag een andere naald bij de zeeman gehaald.
Ik had trouwens bij de zeeman ook van die glittahwol gekocht (en misschien ga ik die er maar even bij pakken, want deze flikkert steeds uit elkaar). Maar daar stond maat 8 op, terwijl de wol hartstikke dun is.. Zou dat ook gewoon met een 5 lukken?
Of is dat vragen om problemen?
Heb ik al besteld (maar dan stiekem wel met plastic handvatquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die glittahwol met die fussilikrul erin? Ik zou 5 pakken want hij ia rete dun. Lukt t niet dan pak je een andere? Je moet ff die goedkope aluminiumset van eBay bestellen. Niet die met plastic handvat want die zijn binnen 1 daf kapot![]()
Maar je HOEFT niet te doen wat er op t label staat, je moet zelf een beetje gevoel erin krijgen wat het fijnste en mooiste is.
Bestel die andere er maar bij want meer maten en ze gaan soberso kapotquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb ik al besteld (maar dan stiekem wel met plastic handvat), maar dat duurt nog lang
Ik begin wel met wat ik hebquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Bestel die andere er maar bij want meer maten en ze gaan soberso kapotserieus. En t lag niet aan mij want zus molde ze ook
quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
JE BENT TOCH EEN HOARDER DUS GEEFT NIET.
Mwehehequote:Op dinsdag 27 november 2012 23:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wilde echt steeds lorren d'r shit uit d'r handen trekken toen ik d'r ging leren haken. Viel t op lorren?
ROZEquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Welke kleur wil ik?
[ afbeelding ]
Ik heb al 3 naalden, vind ik een goed beginquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Deze zijn fijn: http://www.ebay.com/itm/3(...)id=p3984.m1439.l2649
Daar kan ik ook paperclips of veiligheidspelden voor gebruiken toch?quote:
Die heb ik alquote:
nee, vet onhandig met zo'n bolletje manquote:
IK liet m ook alleen zien omdat aidslelijkquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:36 schreef Diconnected het volgende:
[..]
nee, vet onhandig met zo'n bolletje man
ik wil ook een aaifoon want dan kan ik toffe hoesjes kopen
en misschien gaat de batterij wat langer mee dan 5u
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |