zal wel makelijk voor hem wezen, gewoon een trammetje dan richting Arena, kan ie lekker achterover leunen in de skybox van zijn vriendquote:Op woensdag 28 november 2012 18:02 schreef Copycat het volgende:
Opa wil zeker niet naar een halalwoning verhuizen?
Inderdaad toch weer Hollandsche kost. Geertjequote:Op woensdag 28 november 2012 18:11 schreef pullup het volgende:
Ik wist wel dat hij die Hawaiaaners niet zou vertrouwen iets lekker te kunnen brouwen.
Saté? Hollands?quote:Op woensdag 28 november 2012 18:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Inderdaad toch weer Hollandsche kost. Geertje
quote:Op woensdag 28 november 2012 18:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Ope heeft eigenlijk te weinig tijd voor de chat, hij overweegt een secretaresse in dienst te nemen.
De stream van Oop wordt inderdaad regelmatig doorgeschakeld naar het grote scherm in de bar ja.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:15 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Rotterdammers naar een Ajaxied?
Zeg ik toch, een beetje seniel, maar verder best een goeie vent.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:19 schreef Scrutinizer het volgende:
"Ten eerste heb ik een kleindochter en ten tweede moet je kinderen erbuiten laten."
De logica
quote:Op woensdag 28 november 2012 18:05 schreef Pearlbitch het volgende:
We hebben de hele dag in spanning gezeten, maar nu weten we het: het is Chicken Tonight SATÉ!!!
[ afbeelding ]
ach wat een krummel, maar Schrutz ik vind alles best maar hou op met kleinzoon, jij en ik en de halve wereld weten dat hij een prachtige kleindochter heeft, laat die er buiten en doe gewoon normaal daarover.quote:
Dacht je nou echt dat ik wist dat hij een kleindochter had?quote:Op woensdag 28 november 2012 18:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach wat een krummel, maar Schrutz ik vind alles best maar hou op met kleinzoon, jij en ik en de halve wereld weten dat hij een prachtige kleindochter heeft, laat die er buiten en doe gewoon normaal daarover.
Haal die foto weg! Je moet z'n kleindochter erbuiten latenquote:Op woensdag 28 november 2012 18:24 schreef Jian het volgende:
Maare, genoeg gedold, hè,Scrut, de echte kleindochter van Oop heeft gewoon een leuk guitig koppie![]()
[ afbeelding ]
Ja, maar dit is de echte, dan mag 't ......., toch?quote:Op woensdag 28 november 2012 18:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Haal die foto weg! Je moet z'n kleindochter erbuiten laten![]()
doe nou niet zo dom he dat wist je, en zo niet dan weet je het nu, hij heeft een heerlijke kleindochter met prachtige kijkers en een mooie naam, vind het zo vernederend steeds te lezen, en niet alleen van jou, maar over dat kleinzoon, dus nogmaals hij heeft een heerlijk kleinkind en het is een meisje.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dacht je nou echt dat ik wist dat hij een kleindochter had?
Hou op, ik rol van de bankquote:Op woensdag 28 november 2012 18:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
doe nou niet zo dom he dat wist je, en zo niet dan weet je het nu, hij heeft een heerlijke kleindochter met prachtige kijkers en een mooie naam, vind het zo vernederend steeds te lezen, en niet alleen van jou maar over dat kleinzoon, dus nogmaals hij heeft een heerlijk kleinkind en het is een meisje.
hoop dat je zacht rollt dan, wil niet dat je jezelf zeer doetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |