abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120116513
quote:
7s.gif Op zondag 9 december 2012 18:35 schreef Boterbartje het volgende:
Ah beter, dus ook nog een stuk goedkoper ook ;)
Surface, de touch cover en een mooi hoesje van 40$ heb ik in totaal 520¤ voor moeten betalen.
Ja, ik generaliseer.
  zondag 9 december 2012 @ 18:53:55 #202
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_120116978
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2012 18:32 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dit is een erg eenzijdige blik op de werkelijkheid. Microsoft heeft wel degelijk problemen. Lees dit eens:

http://finance.yahoo.com/(...)-true-181558610.html
1. The iPad eats the consumer PC market.

14 miljoen tegenover meer dan 350 miljoen pc's. Don't see that happen. Plus dat je op je werk niet effectief kan werken met een iPad. En laat bedrijven nou een grote MS markt zijn. Ben het wel eens met dat ze markt gaan verliezen aan de mensen die nu casual met een laptop op de bank zitten naar iPads. Maar hopelijk ook aan win8 tablets

2. Employees gradually switch away from using Windows PCs for work.

Dit is niet waar; professioneel werken op een iPad is niet mogelijk. Op een Mac wel maar ik zie dit niet gebeuren. De kosten voor het omschakelen van windows naar mac, de servers, de aanschaf is té hoog en de omscholing net zo. iPad is ook meer voor naast de normale computer. Denk dat windows 8 tablets een goed alternatief zouden zijn door goed samen te werken met huidige windows park. maar dan moeten bedrijven dat wel in zien.

3. Windows 8 fails to stop the iPad.

Te vroeg om dit te zeggen, windows 8 is nét een maand uit (en al wel 40miljoen x verkocht)

-- NPD says Windows tablet sales were "nonexistent" between 10/21 and 11/17.

Want er zijn nog bijna geen tablets op de markt op een paar dure hybride en de surface na, die dan weer beperkt verkrijgbaar zijn.
Ipad heeft dan weer 4 miljoen iPad minder verkocht dan verwacht door analisten..

Meanwhile, we can't think of any analyst who has cut his or her iPad estimate for the quarter based on Surface sales. In Microsoft's defense, it says it sold 40 million licenses, which it says is out pacing Windows 7. There's a chance analysts are wrong.

4. Loyal developers start to leave the Microsoft platform.

46 van de 50 meest gebruikte apps zijn beschikbaar. Windows Phone heeft nu al 120.000 apps en Windows 8 over de 25.000. Het zou hoger moeten zijn.. maar het komt nog. Denk niet dat developers microsoft verlaten. Windows heeft altijd nog 4 miljoen apps al liggen; meer dan elk ander OS.

Windows Phone has over 100,000 apps, but iOS has 700,000 apps, with 275,000 made specifically for the iPad.

5. Windows Phone gets no traction despite the Nokia deal and RIM's collapse.

True; windows phone, ook al is het een TOP Os komt niet van de grond. Nu met windows 8 moet het gaan gebeuren, ze zijn nog maar net uit.. ook een maand maar verkoop begint al op gang te komen. Het is nog afwachten.

6. Office loses relevance.

Ik zie office absoluut niet doodgaan, wat een onzin is dit zeg. Er komt geen alternatief in de buurt en ze staan eenzaam aan de top. Daarbij komen word/powerpoint/excel enzo binnenkort uit op iOS en android.

7. Microsoft's other business applications start to erode.

Zie hierboven + het groeit nog als kool.

8. The platform business collapses.

-

9. The Xbox was never going to make up the slack, and Microsoft can no longer afford to keep investing in it.

Raar argument, Xbox is niet de key market van MS en is gewoon een nevenproduct waar vooral leuke dingen uit R&D in zitten.

10. Microsoft suffers a huge quarterly loss. Ballmer retires to play golf.

Haha, ze maken nog 16 miljard winst, en ballmer gaat inderdaad binnenkort weg. Beetje rare gast ook met z'n developer developers developers.

Microsoft stopt 4x zoveel geld in R&D als Apple en komt hopelijk nog met hele mooie innovatieve dingen waar Surface de eerste van was. En met XP binnenkort uit de ondersteuning zal de windows verkoop wel stijgen. En het nieuwe businessplan waarbij er sneller updates komen (zoals apple) en het nieuwe windows phone 8, nieuwe office, skydrive integratie, nieuwe xbox die binnen paar jaar op de markt is en hardware zoals surface zie ik MS eerder groeien dan kapot gaan ;)
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
  zondag 9 december 2012 @ 18:55:28 #203
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_120117020
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 18:39 schreef Northside het volgende:
ver ben ik nog niet helemaal over uit. Ik merk dat ik, nu ik aan de touchfunctionaliteiten gewend ben, dat ding bijna niet meer gebruik. Mailtjes e.d. tik ik ook gewoon op het scherm. Dus daar had ik eventueel nog 120$ kunnen besparen.
Hmm batterij niet lang mee? Hij heeft toch 8 uur?
Apps moeten inderdaad nog op gang komen. Heb hem vrijdag in de hand gehad en ook gelijk besteld. Het is inderdaad een stukje kwaliteit zeg.

Vind je hem beter dan de iPad of niet?
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
  zondag 9 december 2012 @ 19:46:51 #204
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_120119010
quote:
7s.gif Op zondag 9 december 2012 18:53 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

1. The iPad eats the consumer PC market.

14 miljoen tegenover meer dan 350 miljoen pc's. Don't see that happen. Plus dat je op je werk niet effectief kan werken met een iPad. En laat bedrijven nou een grote MS markt zijn. Ben het wel eens met dat ze markt gaan verliezen aan de mensen die nu casual met een laptop op de bank zitten naar iPads. Maar hopelijk ook aan win8 tablets

2. Employees gradually switch away from using Windows PCs for work.

Dit is niet waar; professioneel werken op een iPad is niet mogelijk. Op een Mac wel maar ik zie dit niet gebeuren. De kosten voor het omschakelen van windows naar mac, de servers, de aanschaf is té hoog en de omscholing net zo. iPad is ook meer voor naast de normale computer. Denk dat windows 8 tablets een goed alternatief zouden zijn door goed samen te werken met huidige windows park. maar dan moeten bedrijven dat wel in zien.

3. Windows 8 fails to stop the iPad.

Te vroeg om dit te zeggen, windows 8 is nét een maand uit (en al wel 40miljoen x verkocht)

-- NPD says Windows tablet sales were "nonexistent" between 10/21 and 11/17.

Want er zijn nog bijna geen tablets op de markt op een paar dure hybride en de surface na, die dan weer beperkt verkrijgbaar zijn.
Ipad heeft dan weer 4 miljoen iPad minder verkocht dan verwacht door analisten..

Meanwhile, we can't think of any analyst who has cut his or her iPad estimate for the quarter based on Surface sales. In Microsoft's defense, it says it sold 40 million licenses, which it says is out pacing Windows 7. There's a chance analysts are wrong.

4. Loyal developers start to leave the Microsoft platform.

46 van de 50 meest gebruikte apps zijn beschikbaar. Windows Phone heeft nu al 120.000 apps en Windows 8 over de 25.000. Het zou hoger moeten zijn.. maar het komt nog. Denk niet dat developers microsoft verlaten. Windows heeft altijd nog 4 miljoen apps al liggen; meer dan elk ander OS.

Windows Phone has over 100,000 apps, but iOS has 700,000 apps, with 275,000 made specifically for the iPad.

5. Windows Phone gets no traction despite the Nokia deal and RIM's collapse.

True; windows phone, ook al is het een TOP Os komt niet van de grond. Nu met windows 8 moet het gaan gebeuren, ze zijn nog maar net uit.. ook een maand maar verkoop begint al op gang te komen. Het is nog afwachten.

6. Office loses relevance.

Ik zie office absoluut niet doodgaan, wat een onzin is dit zeg. Er komt geen alternatief in de buurt en ze staan eenzaam aan de top. Daarbij komen word/powerpoint/excel enzo binnenkort uit op iOS en android.

7. Microsoft's other business applications start to erode.

Zie hierboven + het groeit nog als kool.

8. The platform business collapses.

-

9. The Xbox was never going to make up the slack, and Microsoft can no longer afford to keep investing in it.

Raar argument, Xbox is niet de key market van MS en is gewoon een nevenproduct waar vooral leuke dingen uit R&D in zitten.

10. Microsoft suffers a huge quarterly loss. Ballmer retires to play golf.

Haha, ze maken nog 16 miljard winst, en ballmer gaat inderdaad binnenkort weg. Beetje rare gast ook met z'n developer developers developers.

Microsoft stopt 4x zoveel geld in R&D als Apple en komt hopelijk nog met hele mooie innovatieve dingen waar Surface de eerste van was. En met XP binnenkort uit de ondersteuning zal de windows verkoop wel stijgen. En het nieuwe businessplan waarbij er sneller updates komen (zoals apple) en het nieuwe windows phone 8, nieuwe office, skydrive integratie, nieuwe xbox die binnen paar jaar op de markt is en hardware zoals surface zie ik MS eerder groeien dan kapot gaan ;)
Ik ben het met met je eens dat tablets niet geschikt zijn om echt productief te zijn, maar PC-sales hebben wel degelijk te leiden onder de opkomst van de tablet. Het feit dat MS met Windows 8 dik in zet op tablets zegt toch genoeg?

Desktops en laptops zullen altijd blijven verkopen, alleen met name de consumentenmarkt voor PC's krimpt, terwijl de iPad sales blijven toenemen en MacBooks sales ook blijven groeien terwijl de markt krimpt. Áls het zo doorgaat verliest MS zeer hard marktaandeel aan Apple en Android, want veel consumenten hebben geen SharePoint, Exchange, etc. nodig.

Het feit dat Windows tablets nog niet goed verkopen wijt jij terecht aan een gebrek aan aanbod, maar dat is dus wéér een kwartaal dat de Nexus 7 en iPads als warme broodjes over de toonbank gaan terwijl MS haar dominantie weer een beetje minder ziet worden.

Als W8 geen succes wordt, heeft MS serieuze problemen. En het is allerminst zeker dat W8 succesvol wordt.
Ten percent faster with a sturdier frame
  zondag 9 december 2012 @ 21:18:28 #206
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_120124260
Kan het weer verder zonder gescheld en op de man spelen? Als iemand iets post waar je het niet mee eens bent, dan reageer je normaal of je reageert maar gewoon helemaal niet :{.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  zondag 9 december 2012 @ 21:19:11 #207
65252 Bart
pi_120124320
En ja, ik heb dus tegen boterbartje en ftwhzhx17518bsjakw.
pi_120124357
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2012 21:19 schreef Bart het volgende:
En ja, ik heb dus tegen boterbartje en ftwhzhx17518bsjakw.
ik begon niet met schelden maar ik begrijp je punt :@
  zondag 9 december 2012 @ 23:09:50 #209
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_120131773
quote:
4s.gif Op zondag 9 december 2012 21:18 schreef Bart het volgende:
Kan het weer verder zonder gescheld en op de man spelen? Als iemand iets post waar je het niet mee eens bent, dan reageer je normaal of je reageert maar gewoon helemaal niet :{.
Werd tijd dat er een crewlid verscheen. :')
  maandag 10 december 2012 @ 00:03:16 #210
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_120134637
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 18:41 schreef Northside het volgende:

[..]

Surface, de touch cover en een mooi hoesje van 40$ heb ik in totaal 520¤ voor moeten betalen.
Nette prijs! ^O^
Ben zelf zo'n slordige 600 euro kwijt zonder hoes..
  maandag 10 december 2012 @ 13:29:26 #211
65252 Bart
pi_120146906
quote:
99s.gif Op zondag 9 december 2012 23:09 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Werd tijd dat er een crewlid verscheen. :')
Wij hebben ook zo nu en dan een leven he :7.
pi_120147955
quote:
99s.gif Op maandag 10 december 2012 13:29 schreef Bart het volgende:

[..]

Wij hebben ook zo nu en dan een leven he :7.
oh :o
pi_120270992
Toetsenbord erbij!

pi_120272108
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 15:57 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Toetsenbord erbij!

[ afbeelding ]
Wow :9~
Zie ik het nu goed dat er ook een touchpad in zit. Hoe bevalt het typen?
pi_120272235
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 16:27 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Wow :9~
Zie ik het nu goed dat er ook een touchpad in zit. Hoe bevalt het typen?
Ja er zit een touchpad bij :) en de linkermuisknop en de rechtermuisknop zitten eronder.

het typen is wel wennen, vooral omdat je niet voelt dat je typt. dus kwestie van wennen :Y
pi_120283014
Wel een erg felle kleur, maar wel mooi :)

Hoe bevalt ie tot nu toe?
pi_120283113
Tering wat fel _O-
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
pi_120286914
quote:
2s.gif Op donderdag 13 december 2012 21:07 schreef ArnosL het volgende:
Wel een erg felle kleur, maar wel mooi :)

Hoe bevalt ie tot nu toe?
Jep bevalt goed. :)
pi_120286936
quote:
14s.gif Op donderdag 13 december 2012 21:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Tering wat fel _O-
Vind het wel meevallen :)
pi_120287265
quote:
14s.gif Op donderdag 13 december 2012 21:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Tering wat fel _O-
lijkt me dat dat aan de kwaliteit van de foto ligt ipv daadwerkelijk zo fel
pi_120288588
Zijn er nog wat apps dan? En werkt alles soepel?
pi_120290524
Werkt heerlijk. Heb hetzelfde toetsenbord, zal morgen wat foto's plaatsen. Lukt me niet om via surface op imgur up te loaden, weet niet waarom. Voor de rest werkt alles gewoon heerlijk! :D
pi_120290756
quote:
11s.gif Op donderdag 13 december 2012 23:10 schreef maurisioo het volgende:
Zijn er nog wat apps dan? En werkt alles soepel?
App aanbod is nog wel minimaal, maar tja dat heeft tijd nodig :Y
  vrijdag 14 december 2012 @ 00:05:18 #224
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_120290921
Ik mis eigenlijk alleen de spotify app, facebook en twitter. Maar via IE kun je die laatste 2 heel oed benaderen omdat je niet de mobiele website krijgt maar de echte :D

En verder ook in people hub natuurlijk.

Je hebt best gave games en nog wat andere leuke dingetjes. De WD app is super gaaf als je in bezit bent van een WD externe schijf, echt super strak!
  vrijdag 14 december 2012 @ 10:09:43 #225
39838 spenky
ja, zit je dan
pi_120296205
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 december 2012 00:05 schreef Boterbartje het volgende:
Ik mis eigenlijk alleen de spotify app, facebook en twitter. Maar via IE kun je die laatste 2 heel oed benaderen omdat je niet de mobiele website krijgt maar de echte :D

En verder ook in people hub natuurlijk.

Je hebt best gave games en nog wat andere leuke dingetjes. De WD app is super gaaf als je in bezit bent van een WD externe schijf, echt super strak!
en dan komt er zeer binnenkort spotify ook als browser versie!
Wie niet waagt doet niet...
Fotoboekje
:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')