Ah zodoende.. voor mijn locaties in elk geval wel.quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:51 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Die recentelijkheid hangt maar net van de locatie af.. de ene keer moet ik bij google zijn, andere keer bij bing (moet nogal wat opzoeken voor m'n studie).
Dat zonder meerquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:52 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ah zodoende.. voor mijn locaties in elk geval wel.
Laten we stellen dat ze allebei gewoon van A niveau zijn en het medium meer uit maakt welke ik gebruik
Het is in elk geval niet vergelijkbaar met Apple maps
Ik heb m'n surface vrijdag avond, laat besteld. Wanneer zou ik hem binnen krijgen? Heb nog geen verzendbevestiging maar wel een orderbevestiging.. die had ik gelijk na bestellen natuurlijk alquote:
max week of 2?quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:01 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik heb m'n surface vrijdag avond, laat besteld. Wanneer zou ik hem binnen krijgen? Heb nog geen verzendbevestiging maar wel een orderbevestiging.. die had ik gelijk na bestellen natuurlijk al
max 10 dagen maar de norm ligt op 2/3 dagen dus hij zou dinsdag of woensdag moeten komen. Alleen de een krijgt wel een verzendbevestiging en de ander krijgt die pas na ontvangstquote:
Dinsdagquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:01 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik heb m'n surface vrijdag avond, laat besteld. Wanneer zou ik hem binnen krijgen? Heb nog geen verzendbevestiging maar wel een orderbevestiging.. die had ik gelijk na bestellen natuurlijk al
Ah tof!quote:
Microsoft, dik 90% van de pc markt, 54% browsermarkt, grootste tekstverwerker/office leverancier, mooiste mobiele OS, xbox 360 die goed verkoopt én innovatief itt tot andere bedrijven.quote:Op zondag 9 december 2012 12:02 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
microsoft. spartelend in haar ondergang. heerlijk
quote:Op zondag 9 december 2012 12:10 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Microsoft, dik 90% van de pc markt, 54% browsermarkt, grootste tekstverwerker/office leverancier, mooiste mobiele OS, xbox 360 die goed verkoopt én innovatief itt tot andere bedrijven.
Oja en ondergang terwijl je nog meer dan 16 miljard winst maakt? Ik snap jou niet.
Het enige wat ik je wil adviseren is om een verschrikkelijk eind op te kankeren uit dit topic. Het gaat hier over surface, een prachtige tablet, en er is geen plaats voor achterlijke randebielen die hun apple sekte komen prediken.
[..]
Microsoft, dik 90% van de pc markt, 54% browsermarkt, grootste tekstverwerker/office leverancier, mooiste mobiele OS, xbox 360 die goed verkoopt én innovatief itt tot andere bedrijven.
Oja en ondergang terwijl je nog meer dan 16 miljard winst maakt? Ik snap jou niet.
Het enige wat ik je wil adviseren is om een verschrikkelijk eind op te kankeren uit dit topic. Het gaat hier over surface, een prachtige tablet, en er is geen plaats voor achterlijke randebielen die hun apple sekte komen prediken.
whwhahaha mooiste mobiele os? whahaha. voor de rest: marktaandeel daalt enkel. nee, hun beste tijd is geweest.quote:Op zondag 9 december 2012 12:10 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Vind je dat iOS dat al 5 jaar hetzelfde is en op een teletubbie aflevering lijkt mooier dan? Maar goed hier valt nog over te twisten.quote:Op zondag 9 december 2012 16:37 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
whwhahaha mooiste mobiele os? whahaha. voor de rest: marktaandeel daalt enkel. nee, hun beste tijd is geweest.
windows phone os wordt geld bij gegooid atm, nokia is voor enkele miljarden geinjecteerd door microsoft om toch maar een aanbieder te hebben die 'vrijwillig' dat os erop zet. als dat geen alarmsignalen zijn weet ik het niet?quote:Op zondag 9 december 2012 16:41 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Vind je dat iOS dat al 5 jaar hetzelfde is en op een teletubbie aflevering lijkt mooier dan? Maar goed hier valt nog over te twisten.
Verder; marktaandeel is al jaren, en dan ook jaren en dan zelfs nog afgelopen jaren altijd stabiel rond de 90% geweest. Marktaandeel van Internet Explorer is zelfs gestegen van 52 naar 54% afgelopen jaar.
Wederom; lijkt me beter dat je een flink eind oprot uit dit topic met je apple sekte preekjes en je ongefundeerde uitspraken en je '12 jaar en kinderachtige' whahahaha
Het OS is net opgezet, geld erbij doen is normaal bij een investering. Als een gevestigd OS geld bij moest hebben, dan is het fout. Een opstartend OS kan niet gelijk winstgeven zijn; denk aan alle R&D en marketingkosten. Maar Windows Phone 8 heeft vele mooie features en werkt snel, strak en stabiel.quote:Op zondag 9 december 2012 16:43 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
windows phone os wordt geld bij gegooid atm, nokia is voor enkele miljarden geinjecteerd door microsoft om toch maar een aanbieder te hebben die 'vrijwillig' dat os erop zet. als dat geen alarmsignalen zijn weet ik het niet?
[..]
Kun je dat onderbouwen; beetje pro's en con's en welke apps mis je en welke apps gebruik je veel?quote:Op zondag 9 december 2012 18:13 schreef Northside het volgende:
Heb er nu een weekje mee zitten spelen. Als je een beetje gewend bent aan de touch besturing werkt het echt heel fijn. En de app store stroomt ook steeds voller. Jammer dat een paar grote apps nog wat op zich laten wachten, maar ik ben onder de streep echt heel blij met mijn Surface.
Hoe lang duurde het voordat jij hem binnen had? In Duitsland besteld ook?quote:Op zondag 9 december 2012 18:13 schreef Northside het volgende:
Heb er nu een weekje mee zitten spelen. Als je een beetje gewend bent aan de touch besturing werkt het echt heel fijn. En de app store stroomt ook steeds voller. Jammer dat een paar grote apps nog wat op zich laten wachten, maar ik ben onder de streep echt heel blij met mijn Surface.
Dit is een erg eenzijdige blik op de werkelijkheid. Microsoft heeft wel degelijk problemen. Lees dit eens:quote:Op zondag 9 december 2012 12:10 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Amerika. M'n zus moest er toevallig zijn voor haar werk en de microsoft store zat maar 2 kilometer van haar hotel vandaan.quote:Op zondag 9 december 2012 18:25 schreef Boterbartje het volgende:
Hoe lang duurde het voordat jij hem binnen had? In Duitsland besteld ook?
Ah beter, dus ook nog een stuk goedkoper ookquote:Op zondag 9 december 2012 18:34 schreef Northside het volgende:
[..]
Amerika. M'n zus moest er toevallig zijn voor haar werk en de microsoft store zat maar 2 kilometer van haar hotel vandaan.
Heel basic?quote:Op zondag 9 december 2012 18:15 schreef Boterbartje het volgende:
Kun je dat onderbouwen; beetje pro's en con's en welke apps mis je en welke apps gebruik je veel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |