SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet 19/20 of 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - ??? - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Ruikt dat lekkerder dan Afrikaantjes?quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
@jofunu... Noem maar een datum dan
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Ehhhh wanneer t water heet is?quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:32 schreef Vinniiee het volgende:
Hey Jaleesa, wanneer gaan wij koffie thee drinken dan?Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Goed plan, lauwe thee is niet lekker.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:33 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ehhhh wanneer t water heet is?![]()
![]()
Dat lijkt er meer opquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:33 schreef JaleesaJoia het volgende:
@jofunu... Noem maar een datum dan
Uhm.. Ja.. Das an sich best lastig vooruit plannen ivm m'n werk enzo.. Welke dagen komen jou 't beste uit? En welk dagdeel?Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ik heb net thee gezetquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:33 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ehhhh wanneer t water heet is?![]()
![]()
Nee, wel lekkerder dan mijn balzak in ieder geval.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ruikt dat lekkerder dan Afrikaantjes?C'est la vie
Is overigens de gast die ook Billy Jean loopt te bassen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:34 schreef kingtoppie het volgende:
Lol lekker die bassgitaar watertornado.
Maar dat terzijde.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Jij wast hem nooit?quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, wel lekkerder dan mijn balzak in ieder geval.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Kvind michael jackson zwaar overgewaardeerd, en tevens een sukkel om zijn plastische chirurgie en tevens een vieze kindermisbruiker om zijn kindermisbruik.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is overigens de gast die ook Billy Jean loopt te bassen.
Maar dat terzijde.
Keb het niet zo met MJ.Rustig aan.![]()
Stiekem? Ik moest gewoon heel hard lachenquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hmm mjah.. Dunno, stiekem moet ik lachen wel.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Lolquote:.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
LOLquote:14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Waarom zou ik hem moeten wassen?quote:C'est la vie
Nee joh, mallerd.quote:C'est la vie
Ik laat ze wassen.... Net als Eddie Murphy in Coming To AmericaDit account is niet meer in gebruik.![]()
quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:42 schreef Spezza19 het volgende:
Ik laat ze wassen.... Net als Eddie Murphy in Coming To America
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Hoe dat zo? Toch niet zo knap ?quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:40 schreef kingtoppie het volgende:
Ik werd wel een beetje droevig van die knappe dames in de sportschool![]()
![]()
Ik snap er geen kut van.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tzag er erg leuk uit, en dan van zo dichtbij en dan toch zo ver weg zegmaar.
Maar goed, ik ga naar bedje. De wekker gaat alweer bijna
Tot morgen schatjons.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Die kunnen gratis bij jou komen sporten?quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Knappe dames hoeven niet naar een sportschool
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Whutquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Knappe dames hoeven niet naar een sportschool?
Ja, noem mij dan maar gek, maar je gaat toch naar de sportschool om te sporten. Wat verwacht je dan, hordes dames rondom jou goddelijke lichaam die maar wat graag met je af willen spreken terwijl jij zwetend, moeilijk kijkend van de inspanning, en vooral stinkend jou maximale gewicht aan dumbels omhoog en omlaag duwt.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:44 schreef kingtoppie het volgende:
Tzag er erg leuk uit, en dan van zo dichtbij en dan toch zo ver weg zegmaar.![]()
Ik ben ook knapquote:Maar er mogen best wat kilootjes van af
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-11-2012 21:47:05 ]![]()
Hangt er vanaf hoeveel workout ze nodig hebbenquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die kunnen gratis bij jou komen sporten?Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Daar gaat het niet om.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:46 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ja, noem mij dan maar gek, maar je gaat toch naar de sportschool om te sporten. Wat verwacht je dan, hordes dames rondom jou goddelijke lichaam die maar wat graag met je af willen spreken terwijl jij zwetend, moeilijk kijkend van de inspanning, en vooral stinkend jou maximale gewicht aan dumbels omhoog en omlaag duwt.Rustig aan.![]()
Deze man.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:46 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ja, noem mij dan maar gek, maar je gaat toch naar de sportschool om te sporten. Wat verwacht je dan, hordes dames rondom jou goddelijke lichaam die maar wat graag met je af willen spreken terwijl jij zwetend, moeilijk kijkend van de inspanning, en vooral stinkend jou maximale gewicht aan dumbels omhoog en omlaag duwt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:45 schreef Spezza19 het volgende:
Knappe dames hoeven niet naar een sportschool![]()
![]()
Valt mee. Ik kan thee niet drinken als het heet is.. Mn tong verbrand snelquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goed plan, lauwe thee is niet lekker.
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Maar je kont en je boobs danquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben ook knapMaar er mogen best wat kilootjes van af
.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Ik kom eraan!quote:
Dames die niet graatmager zijnquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben ook knapMaar er mogen best wat kilootjes van af
![]()
![]()
Ik ga morgen langs de sportschool en ik ga een proefles doen. DUSDATBut there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Nee, ik ook niet als het heet is. Maar het moet nog wel warm genoeg zijnquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:49 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Valt mee. Ik kan thee niet drinken als het heet is.. Mn tong verbrand snel.
[flauw grapje] ik wil je tong wel afkoelen[/flauw grapje]
![]()
![]()
Wat ga je precies doen?quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:50 schreef Raene het volgende:
Ik ga morgen langs de sportschool en ik ga een proefles doen. DUSDAT
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik stel nergens verwachtingen, ik kaart alleen aan dat ik me een beetje wanhopig voel.quote:![]()
Maargoed, sporten ging ook niet helemaal lekker vandaag.Rustig aan.![]()
Ik blijf morgen lekker een dagje thuis om m'n knie nog maar eens wat rust te geven. DUSDAT.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dat is waarom je thee on the rocks moet drinken.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:49 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Valt mee. Ik kan thee niet drinken als het heet is.. Mn tong verbrand snelBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Je ging toch rondjes rennen met Lola?quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:50 schreef Raene het volgende:
Ik ga morgen langs de sportschool en ik ga een proefles doen. DUSDATDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Weet ik nog niet daar gaan we morgen over praten wat het best isquote:. Ik denk het fitgarant plan waarbij je persoonlijke begeleiding krijgt en een programma op jouw lichaam afgesteld + dieet.
Kusje op je kniequote:Op dinsdag 27 november 2012 21:51 schreef Samzz het volgende:
Ik blijf morgen lekker een dagje thuis om m'n knie nog maar eens wat rust te geven. DUSDAT..
Ik ga morgen lekker naar mijn werk, een handleiding schrijven en FOK!en.. DUSDAT.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:51 schreef Samzz het volgende:
Ik blijf morgen lekker een dagje thuis om m'n knie nog maar eens wat rust te geven. DUSDAT.![]()
Die zijn awesomequote:.
Dat klinkt wel goedquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:52 schreef Raene het volgende:
[..]
Weet ik nog niet daar gaan we morgen over praten wat het best is. Ik denk het fitgarant plan waarbij je persoonlijke begeleiding krijgt en een programma op jouw lichaam afgesteld + dieet.
![]()
![]()
Het is nu te koud en te snel donkerquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je ging toch rondjes rennen met Lola?.
Ik schrijf lekker nu een handleiding en dan doe ik op het werk niets.. DUSDATquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ga morgen lekker naar mijn werk, een handleiding schrijven en FOK!en.. DUSDAT.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Nice! Zit dat gewoon bij je abonnement in?quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:52 schreef Raene het volgende:
[..]
Weet ik nog niet daar gaan we morgen over praten wat het best is. Ik denk het fitgarant plan waarbij je persoonlijke begeleiding krijgt en een programma op jouw lichaam afgesteld + dieet.
Niks doen doe ik al genoeg op mijn werkquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik schrijf lekker nu een handleiding en dan doe ik op het werk niets.. DUSDAT.
![]()
Whahah dan koelt het wel erg snel af.. Of niet?quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is waarom je thee on the rocks moet drinken.Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Joh wanhopig voelen...quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:50 schreef kingtoppie het volgende:
Ik stel nergens verwachtingen, ik kaart alleen aan dat ik me een beetje wanhopig voel.![]()
Maargoed, sporten ging ook niet helemaal lekker vandaag.whats in a name. Loop gewoon lekker ff een paar blauwtjes en het is weer goed
Doe ik ook altijd
![]()
![]()
Oke nu even serieus. Welke dame heeft er aankomende vrijdagavond/nacht nog geen plannen?
Nee, niet voor een trioWorrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Its truequote:Op dinsdag 27 november 2012 21:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
AwesomeIk vind het leuk als jij dat zegt
!
Dat weet ik allemaal nog nietquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Nice! Zit dat gewoon bij je abonnement in?het is vast wel duurder dan een normaal abbo maar er staan geen tarieven op de site, zodat ze je kunnen begeleiden naar het juiste abbo voor jou enzo
.
Één ijsklontje is meestal perfect om de temperatuur van *godverdegloeiende merde sis* naar: aah, precies goed te trekken.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:54 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Whahah dan koelt het wel erg snel af.. Of niet?Beter onethisch dan oneetbaar![]()
IJstheequote:Op dinsdag 27 november 2012 21:54 schreef LovelyLady het volgende:
thee met ijsklontjesdat doet de smaak van de thee niet ten goede hoor
Dan ga je naar www.zalando.nlquote:![]()
![]()
quote:Ikquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:55 schreef JaleesaJoia het volgende:
Oke nu even serieus. Welke dame heeft er aankomende vrijdagavond/nacht nog geen plannen?
Nee, niet voor een triomaar dat is eigenlijk standaard
![]()
Ik.. oh wacht..quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:55 schreef JaleesaJoia het volgende:
Nee, niet voor een trio![]()
Doe ik ook wel eens...quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:55 schreef Braamyo het volgende:
Joh wanhopig voelen...whats in a name. Loop gewoon lekker ff een paar blauwtjes en het is weer goed
Doe ik ook altijd
Hoef ik niet eens blauwtjes te lopen...
Maar lekker tijdelijk allemaal..
Rustig aan.![]()
Volgende keer eens proberen!quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Één ijsklontje is meestal perfect om de temperatuur van *godverdegloeiende merde sis* naar: aah, precies goed te trekken.Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Ik ookquote:.
Ik wil van de zomer altijd zelf ijsthee maken maar ik weet nooit hoequote:Op dinsdag 27 november 2012 21:54 schreef LovelyLady het volgende:
thee met ijsklontjesdat doet de smaak van de thee niet ten goede hoor
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Ik koop niet bij Zalando. Nooit.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
IJsthee
[..]
Dan ga je naar www.zalando.nlIk wil huidskleur pumpsquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Ikmaar dat is eigenlijk standaard
. No can find
.
En ik een verslag zonder het uitzicht op overuren...quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:53 schreef Watertornado het volgende:
Ik schrijf lekker nu een handleiding en dan doe ik op het werk niets.. DUSDAT![]()
Heeft H&M niks dacht dat ik daar laatst iets zagquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik koop niet bij Zalando. Nooit.
[..]
Ik wil huidskleur pumps. No can find
.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:56 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik ook.
[..]
Ik wil van de zomer altijd zelf ijsthee maken maar ik weet nooit hoe.
Thee zetten, af laten koelen, in de koelkast/vriezer stoppen, klaar..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet waarom, maar dat doet me denken aan het kerstpakketquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:57 schreef Braamyo het volgende:
[..]
En ik een verslag zonder het uitzicht op overuren...
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Dan ga je naar de winkelquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik koop niet bij Zalando. Nooit.
[..]
Ik wil huidskleur pumps. No can find
.
.
Nooit geprobeerd eigenlijk, en zo te lezen moet ik dat ook niet doen. Thanks voor de tipquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je weet toch dat piemels en scharen een slechte combinatie is..
![]()
Ah oké. Wel oppassen dat ze je niet gruwelijk veel laten betalen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:55 schreef Raene het volgende:
[..]
Its true!
[..]
Dat weet ik allemaal nog niethet is vast wel duurder dan een normaal abbo maar er staan geen tarieven op de site, zodat ze je kunnen begeleiden naar het juiste abbo voor jou enzo
.
Jah wat wil je dan, een meisje dat zich spontaan in jou arme gooit. Het komt niet aanwaaien en je zult er veul moeite voor moeten doen. Anders zou de waarde er toch helemaal van af zijn...quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:56 schreef kingtoppie het volgende:
Doe ik ook wel eens...
Hoef ik niet eens blauwtjes te lopen...
Maar lekker tijdelijk allemaal..![]()
![]()
Aloha.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Komt goed het is een goede schoolquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Ah oké. Wel oppassen dat ze je niet gruwelijk veel laten betalen..
De waarde is lijkt mij dat het goed voelt bij elkaar....quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:58 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Jah wat wil je dan, een meisje dat zich spontaan in jou arme gooit. Het komt niet aanwaaien en je zult er veul moeite voor moeten doen. Anders zou de waarde er toch helemaal van af zijn...
Niet zozeer hoeveel moeite je voor iemand gedaan hebt.
Hell, een meisje dat mijn moeite niet waardeerd / niks terugdoet is saai als de neten.Rustig aan.![]()
Een vriend van me organiseert een groot feest en ik wil erheen.. Maar iedereen heeft al andere plannenquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Ikmaar dat is eigenlijk standaard
Nee bahquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Thee zetten, af laten koelen, in de koelkast/vriezer stoppen, klaar..![]()
![]()
Geen zin om alleen te gaan?quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:00 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Een vriend van me organiseert een groot feest en ik wil erheen.. Maar iedereen heeft al andere plannen![]()
En dat is een feest louter voor vrouwen?quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:00 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Een vriend van me organiseert een groot feest en ik wil erheen.. Maar iedereen heeft al andere plannen
Ja, leuke hakken. Maar ik heb geen zin om 200 euro voor schoenen neer te leggenquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heeft H&M niks dacht dat ik daar laatst iets zag.
Oh die grappigequote:Op dinsdag 27 november 2012 22:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, leuke hakken. Maar ik heb geen zin om 200 euro voor schoenen neer te leggen.
![]()
![]()
Hebben ze ook een zwembad, sauna enz ?quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:59 schreef Raene het volgende:
[..]
Komt goed het is een goede school.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
Alleen uitgaan?? No wayquote:
Dat deed ik vroeger wel, in de club waar ik toch iedereen kende.. Maar nu niet meer
Nee, maar ik ga liever met een vreemde vrouw dan een vreemde manquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En dat is een feest louter voor vrouwen?
Dat klinkt dan wel weer akelig begrijpelijk.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:03 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Nee, maar ik ga liever met een vreemde vrouw dan een vreemde manBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Dat deed ik vroeger altijdquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:04 schreef kingtoppie het volgende:
Schoenen?
Gewoon op blote voeten lopen joh....
Sauna + turks stoombadquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hebben ze ook een zwembad, sauna enz ?
Ik kan daar nog steeds niet tegen, ik heb hele gevoelige voetjes.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:04 schreef kingtoppie het volgende:
Schoenen?
Gewoon op blote voeten lopen joh...Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik ga niet meer uitquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:03 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Nee, maar ik ga liever met een vreemde vrouw dan een vreemde man
Ik ben oud![]()
Geil, de mijne ookquote:. En zwembad en squash en tennis en weet ik veel wat nog meer
. Morgen voor het eerst
. Eng
. Ga wel alleen maar fitnessen, de rest komt later wel
.
Doe eens gek.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga niet meer uit
Ik ben oudRustig aan.![]()
Jij bent 2012 jaar oudquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga niet meer uit
Ik ben oud(volgens je profiel) .
Je bent helemaal niet oud mutsquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga niet meer uit
Ik ben oud![]()
.
Ja toch?quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat klinkt dan wel weer akelig begrijpelijk.Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Kan je nagaanquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jij bent 2012 jaar oud(volgens je profiel) .
Whehehequote:![]()
![]()
![]()
Hehe, en je handen zo langs je hoofd met je duimen tegen je hoofd. Leuke MIquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady steekt tong uit
Gek genoeg?
Mooi![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gek genoeg?
Mooi
Rustig aan.![]()
Ja, die vind ik echt leuk. Maar niet voor 200 euroquote:.
Volgens mij ben jij jonger dan ikquote:. Of net ietsjes ouder, dus dan ben je nog niet oud
.
quote:Is dit wat:quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, die vind ik echt leuk. Maar niet voor 200 euro.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dwaasquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gek genoeg?
Mooi![]()
ouderquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:09 schreef DaMook het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij jonger dan ik. Of net ietsjes ouder, dus dan ben je nog niet oud
.
jij was net 30
Die ben ik alllaaaaaaang al gepasseerd
![]()
![]()
Muuh Sam er zijn idd niet echt schoenen in huidskleur te vinden in NL en die zijn niet zo tof.. Wel op amerikaanse sites maar dan ga je al naar 300 dollar per paar
..
Schoen
Nog een schoen
NL Sites.
Beetje duur wel ja. Maar ze zijn wel tofquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, die vind ik echt leuk. Maar niet voor 200 euro.
Tamashiiquote:![]()
![]()
Hai, wanneer gaan we eens dansen?quote:![]()
Nu naar bed
Trusten peeps
Dat allaaaaang valt toch wel mee, of vergis ik me nu heel ergquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ouderjij was net 30
?
Je overdrijftquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ouderjij was net 30
Goed, goed, chill enzulks, jij?quote:quote:
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Morgen maar eens shoppen voor een trainingspak.
Trustequote:
quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Is dit wat:Die schoenen zijn mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#35.![]()
Ik ga al richting de 33quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat allaaaaang valt toch wel mee, of vergis ik me nu heel erg?
![]()
![]()
Net zo, druk aan de sport, de school, de arbeidt en de fokquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Goed, goed, chill enzulks, jij?
Leuke dag/weekend gehad?![]()
strak in je trainingspak?quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:12 schreef DaMook het volgende:
Morgen maar eens shoppen voor een trainingspak.
Ik wou vragen hoe het is maar dat is al gevraagdquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Goed, goed, chill enzulks, jij?
[..]. Dan vraag ik bij deze hoe het was op je werk.
![]()
![]()
Volgende meet?quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hai, wanneer gaan we eens dansen?![]()
Nu naar bed
Trusten peeps
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Uhhuh, UHHUH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! YEAHHHHHHHquote:What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiii, maar alles is goedgekomenquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wou vragen hoe het is maar dat is al gevraagd. Dan vraag ik bij deze hoe het was op je werk.
![]()
Je kan merken dat het oud en nieuw wordt... Paul van vliet komt weer op tv met zijn Unicef gelul
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Pressed up against the glass I found myself wanting sympathy..
But to be consumed again, Oh I know would be the death of me lalalalaWhat I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Oke, mooi zoquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiii, maar alles is goedgekomen
Wanneer is dat?quote:![]()
![]()
Ga slapen jij.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Gewoon doen, punt.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Uhhuh, UHHUH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! YEAHHHHHHH
Haha, da's toch niet oudquote:(Paar maanden terug had ik nog gezegd dat je oud bent, maar toen was ik nog 20er
).
Ik moet iets hebben voor bij de fitnessquote:, spijkerbroek is ook niet alles dan
.
In de OP staan er meer dan genoeg.... die ooit komen denk ik?quote:I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Samz:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:16 schreef LovelyLady het volgende:
Samz:Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehehe, die scene was geniaal. Bette die boos is, wauw.quote:
Kan niet vooruitplannen, weet je toch gekkiequote:
Ik zie wel even, nu echt echt echt weg want anders worden er mensen boos enzo
Samz:Die zijn gaafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Is dit wat:Nein, sorry. Ik zoek een behoorlijk specifiek modelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Hoge hak (minimaal 12 cm), plateauzool, huidskleur.
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kan niet vooruitplannen, weet je toch gekkie
Ik zie wel even, nu echt echt echt weg want anders worden er mensen boos enzo
Toen ze die botsing had met dat mannetje, dat was leukquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hehehe, die scene was geniaal. Bette die boos is, wauw.
Slaap lekker braampjequote:Op dinsdag 27 november 2012 22:17 schreef Braamyo het volgende:
yow ik meld me ook weer af voor vanavond !
Truste iedereen!
Joh, het was gewoon een opmerking. Ik vind ze niet mooi, mss Samzz wel!quote:I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Samz:Te donkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Bedankt voor het meedenken, though.
Zo, fuck man.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Toen ze die botsing had met dat mannetje, dat was leukI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Isch moeilijkquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nein, sorry. Ik zoek een behoorlijk specifiek model. Hoge hak (minimaal 12 cm), plateauzool, huidskleur.
En ik ben er al helemaaaaaaaaal niet in thuis
Dit is wat ik vond... I give up![]()
![]()
“Bring it on you fucking dwarf.”quote:
Ja, als ik al niet kan vinden wat ik zoekquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Isch moeilijk
En ik ben er al helemaaaaaaaaal niet in thuis
Dit is wat ik vond... I give up.
Misschien moet je gewoon eens in de stad zoekenquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, als ik al niet kan vinden wat ik zoek.
![]()
![]()
Ik sla de schoenen ook even over en ga even een ep ncis:la kijken.
Ik heb eigenlijk wel weer eens nieuwe sportschoenen nodig voor hardlopen oid...
Voor de sportschool is het niet zo boeiend verder...
Hoewel je in de sportschool beter platte zolen kunt hebben onder je schoenen verder..Rustig aan.![]()
Ik heb nog een set splinternieuwe nikes staan. Wilde ooit beginnen met hardlopenquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:24 schreef kingtoppie het volgende:
Hoewel je in de sportschool beter platte zolen kunt hebben onder je schoenen verder... Die ga ik nu maar gebruiken voor de fitness
.
Ik heb hele mooie... alsof je op water loopt zo lichtquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:24 schreef kingtoppie het volgende:
Hoewel je in de sportschool beter platte zolen kunt hebben onder je schoenen verder..![]()
![]()
Hardlopen is zoiets wat ik soms doe...
Als ik energie heb en zin heb om de nacht in te gaan....
Als ik energie heb maar tegelijkertijd de rust wil opzoeken.Rustig aan.![]()
Ik kan niet op water lopenquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb hele mooie... alsof je op water loopt zo licht![]()
![]()
Kutzooi. Laptop overledenvet probleem nu
Hij deed al eerder raar..?quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:27 schreef JaleesaJoia het volgende:
Kutzooi. Laptop overledenvet probleem nu
Belangrijke gegevens kwijt?Rustig aan.![]()
Jah problemen met opstarten.. En al een tijdje dat het beeldscherm steeds groen werd en af en toe ook helemaal zwart.. En nu lijkt t beeldscherm helemaal deudquote:
Geen gegevens kwijt, maar ik heb m echt nodig voor school. Vooral nu ik over een paar maanden afstudeer
Sluit aan op een monitor?quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:28 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Jah problemen met opstarten.. En al een tijdje dat het beeldscherm steeds groen werd en af en toe ook helemaal zwart.. En nu lijkt t beeldscherm helemaal deud
TV eventueel als je daar aansluitingen voor hebt.Rustig aan.![]()
Kan ook een loszittend beeldschermkabeltje zijn.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:28 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Jah problemen met opstarten.. En al een tijdje dat het beeldscherm steeds groen werd en af en toe ook helemaal zwart.. En nu lijkt t beeldscherm helemaal deudBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Heb ik nietquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Sluit aan op een monitor?
TV eventueel als je daar aansluitingen voor hebt.Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Dat zei iemand anders ook al tegen me.. Maar ik geloof niet dat ik dat zelf kan verhelpen?quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kan ook een loszittend beeldschermkabeltje zijn.Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Waarom is er een nieuwe TC?quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Voor de mensen die de link willen voor de nieuwe TC, DM evenI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Dat ligt een beetje aan je temperament, maar normaal kan je daar wel bijkomen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:31 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Dat zei iemand anders ook al tegen me.. Maar ik geloof niet dat ik dat zelf kan verhelpen?Beter onethisch dan oneetbaar![]()
quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Ook geen geld voor vast?
Je mag de mijne wel lenen...
de oude deed het niet/ verbinding werd vaak verbrokenquote:
Geen idee of de nieuwe een oplossing gaat bieden![]()
Een betere vraag is waarom er überhaupt een tc isquote:.
Oh, hij deed het voorkomen alsof het lastig was om uit elkaar te halen en te weten welk snoertje je moet hebbenquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat ligt een beetje aan je temperament, maar normaal kan je daar wel bijkomen.Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Volgens mij is dat TC's eigen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
de oude deed het niet/ verbinding werd vaak verbroken
Geen idee of de nieuwe een oplossing gaat bieden
Omdat er dan geroddeld kan worden natuurlijkquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een betere vraag is waarom er überhaupt een tc is.
![]()
Omdat sommige mensen wél met elkaar willen chatten op TC.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Brutal. Fucking. Metal.![]()
Nou ja, het is geen blokkendoos nee.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:33 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Oh, hij deed het voorkomen alsof het lastig was om uit elkaar te halen en te weten welk snoertje je moet hebben
Wat is dat?quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
CRT bakken kun je gratis van MP afrukken.
Dat is een hele goede vraag, wordt er sowieso gek van dat het hier constant rondgestrooid wordt. Zo van; haaa ik zit op tc wie komt er ook? en vervolgens het gek vinden dat het hier dood is.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan nu ook.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Omdat er dan geroddeld kan worden natuurlijk“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
een handige jongen kan dat wel maken,quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:31 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Dat zei iemand anders ook al tegen me.. Maar ik geloof niet dat ik dat zelf kan verhelpen?![]()
Heel druk, bijna niet meer op FOK!, toevallig ff avondje vrij maar thats it deze week.quote:![]()
Met jou?I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Ik snap de behoefte ook niet zo. Ga dan lekker msn'en of zoquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat is een hele goede vraag, wordt er sowieso gek van dat het hier constant rondgestrooid wordt. Zo van; haaa ik zit op tc wie komt er ook? en vervolgens het gek vinden dat het hier dood is..
Dan doe je dat toch daar, hoeft hier toch niet elke keer gevraagd te worden wie er ook daar wilt komen?quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen wél met elkaar willen chatten op TC.
Heb je mij dat zien vragen dan?quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dan doe je dat toch daar, hoeft hier toch niet elke keer gevraagd te worden wie er ook daar wilt komen?
Brutal. Fucking. Metal.![]()
Druk met werken? Ja prima ik woon nu sinds een weekend op mijzelfquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Heel druk, bijna niet meer op FOK!, toevallig ff avondje vrij maar thats it deze week.![]()
Met jou?![]()
![]()
TinyChat. Lekker chatten en cammen op een site die steeds vastloopt of stoort. Leuk manquote:.
MSNquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap de behoefte ook niet zo. Ga dan lekker msn'en of zo.
Er wordt hier nergens gevraagd of er mensen in TC komen, en ik heb ook nog nooit mensen zien posten uit de TC dat het hier dood is.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dan doe je dat toch daar, hoeft hier toch niet elke keer gevraagd te worden wie er ook daar wilt komen?![]()
Houdt de cam dat gewicht wel?quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
fera en gitaar zitten naakt op de cam“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
een laptop heeft toch altijd wel een vga of dvi aansluiting, tenzij erg oud danquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
http://www.marktplaats.nl(...)sortOrder=increasing![]()
Mensen zullen altijd de behoefte houden om het op deze manier te doen blijkbaar.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap de behoefte ook niet zo. Ga dan lekker msn'en of zo.
cammen met de sex sc, gezelligquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
TinyChat. Lekker chatten en cammen op een site die steeds vastloopt of stoort. Leuk man.
![]()
Moeten ze zelf wetenquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mensen zullen altijd de behoefte houden om het op deze manier te doen blijkbaar.. Maar stuur dan een dm of iemand naar de TC wil komen. Toedeloe!
Je begrijpt het punt niet?quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb je mij dat zien vragen dan?I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Ja.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:37 schreef Adames het volgende:
[..]
een laptop heeft toch altijd wel een vga of dvi aansluiting, tenzij erg oud danBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Ohh beeldscherm dus?quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
http://www.marktplaats.nl(...)sortOrder=increasing
Nou, min of meer met werken maar ook met veel andere dingen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:36 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Druk met werken? Ja prima ik woon nu sinds een weekend op mijzelfSociaal ftw. Sinds korts. @:
Wat tof! En hoe bevalt dat?I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Als het tenminste je beeldscherm is die is overleden terwijl de rest nog werkt. De draagbare functionaliteit ben je dan sowieso kwijt, dat wel.quote:Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Whatever Vinniiee, het stoort sommige mensen iig enorm. Mij niet, dus no worries. Ga je gang.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er wordt hier nergens gevraagd of er mensen in TC komen, en ik heb ook nog nooit mensen zien posten uit de TC dat het hier dood is.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Oh, mij boeit het ook niet meerquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Whatever Vinniiee, het stoort sommige mensen iig enorm. Mij niet, dus no worries. Ga je gang.. Ik verhuis gewoon naar een andere SC al het hier saai is.
Ik ben er nog dus dat hoeft nietquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, mij boeit het ook niet meer. Ik verhuis gewoon naar een andere SC al het hier saai is.
![]()
Dat is bij mij juist een beetje het punt.. Ik heb geen plek voor een pcquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als het tenminste je beeldscherm is die is overleden terwijl de rest nog werkt. De draagbare functionaliteit ben je dan sowieso kwijt, dat wel.
Okequote:Op dinsdag 27 november 2012 22:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou, min of meer met werken maar ook met veel andere dingen.Sociaal ftw. Sinds korts. @:
Wat tof! En hoe bevalt dat?Ja bevalt goed
![]()
![]()
Indeed, en niet hier in het topic. Maar goed, ik ben er zo toch weer vandoor.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moeten ze zelf weten. Maar stuur dan een dm of iemand naar de TC wil komen. Toedeloe!
![]()
Omdat ze geen extra monitor heeft terwijl het scherm het niet doet.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:41 schreef Adames het volgende:
[..]
waarom dan moeilijk doen met een extra crt halenBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Mawwafukkaawhh, I fucking kill you.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Om de boel ff op te leuken
[ afbeelding ]I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Oke.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Whatever Vinniiee, het stoort sommige mensen iig enorm. Mij niet, dus no worries. Ga je gang.
Maar eh, wanneer gaan we weer wat drinken?![]()
![]()
Zo hoort het.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, mij boeit het ook niet meer. Ik verhuis gewoon naar een andere SC al het hier saai is.
beter fix je het beeldscherm, klinkt als kapot draadje, maar zelfs als de hele inverter naar de knoppen is, is dat ook niet zo duur.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als het tenminste je beeldscherm is die is overleden terwijl de rest nog werkt. De draagbare functionaliteit ben je dan sowieso kwijt, dat wel.![]()
Ja. Nu ga ik douchenquote:. Oh wacht, eerst serie afkijken en dan douchen
.
Die heb jij nog helemaal niet gezien mutsjequote:Op dinsdag 27 november 2012 22:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mawwafukkaawhh, I fucking kill you.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Dit was al langsgekomen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:43 schreef Adames het volgende:
[..]
beter fix je het beeldscherm, klinkt als kapot draadje, maar zelfs als de hele inverter naar de knoppen is, is dat ook niet zo duur.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik doe momenteel aan private meets. En nee, geen private sex meets.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oke.
Maar eh, wanneer gaan we weer wat drinken?
Serie ftw!quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Nu ga ik douchen. Oh wacht, eerst serie afkijken en dan douchen
.
Wait, whut?quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
fera en gitaar zitten naakt op de camA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Die heb jij nog helemaal niet gezien mutsjeWel waar doosje. Gisteren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik doe momenteel aan private meets. En nee, geen private sex meets.
Ik ookquote:.
Ik moet nog aan mijn serie beginnenquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Nu ga ik douchen. Oh wacht, eerst serie afkijken en dan douchen
.
.
Hehehe, dat was ook awesome ja.quote:
Okequote:Op dinsdag 27 november 2012 22:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik doe momenteel aan private meets. En nee, geen private sex meets..
![]()
Als je klaar bent ga ik m weer kijkenquote:
Dan zeik je over ze heen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:49 schreef Spezza19 het volgende:
Ik moet plassen maar er liggen twee katten op mijn schoot![]()
HOU HET IN!! Hou je katten schoon verdommequote:Op dinsdag 27 november 2012 22:49 schreef Spezza19 het volgende:
Ik moet plassen maar er liggen twee katten op mijn schoot
Oh, sorryquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
HOU HET IN!! Hou je katten schoon verdomme.
![]()
quote:quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
HOU HET IN!! Hou je katten schoon verdomme
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Ik heb dat probleem ook weleens, maar ik wil dan bier halenquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:49 schreef Spezza19 het volgende:
Ik moet plassen maar er liggen twee katten op mijn schoot. Ze zijn er ondertussen aan gewend om aan de kant gezet te worden en komen net zo snel weer terug als ik weer zit
.
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: