Kip glibbert meteen als het niet meer goed is en het meurt enorm. Daar heb ik dan weer geen kat voor nodigquote:Op woensdag 28 november 2012 19:23 schreef loveli het volgende:
Kip -> weggooien, rund kan vaak wel. Vooral een kwestie van gezond verstand, koude koelkast en een goede neus. Of kat.
Griesmeelpap, lekker!quote:Op woensdag 28 november 2012 20:12 schreef MevrouwPuff het volgende:
Nasi met filetlapjes en net griesmeelpap
lekker inderdaad, ik heb het vandaag ook op.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:12 schreef MevrouwPuff het volgende:
Nasi met filetlapjes en net griesmeelpap
Ongeveer een weekje, maar ik zorg dat ik altijd een extra pak in huis heb, binnen 2/3 dagen is een pak hier namelijk wel opquote:Op woensdag 28 november 2012 20:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Yoghurt gaat toch maar heel kort mee?
Hoe kun je rode bieten zelf maken?quote:Op woensdag 28 november 2012 20:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Pot:: asperges, augurken, zilverui, mosterd, sambal, rode kool, pastasaus, atjar, kappetjes, rolmopsen, mayo
Vriezer brood, zelfgemaakte verse groente , zelfgemaakte rode bieten, appelmoes, rabarber, spnazie, kip, gehakt, zalm, tilapia, rauw schoongemaakte kippenlever, tartaar, varkenshaas, bapoa, kiploempia, mueslibollen, zelgemaakte macaroni e.d., boerenkool
Mijn excuses dat er mensen met je proberen mee te denken en de verkeerde dingen zeggen.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Maar ik zal er niets meer over zeggen.
Ik heb je toch gewoon uitgelegd hoe het werkt?quote:Op woensdag 28 november 2012 21:09 schreef Perruche het volgende:
[..]
Mijn excuses dat er mensen met je proberen mee te denken en de verkeerde dingen zeggen.
Dan heb je ze alsnog niet zelf gemaakt, natuurlijk.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:07 schreef Tinkepink het volgende:
Wij hebben zoveel op voorraad dat het teveel is om op te schrijven.
En rode bieten kun je zelf maken ja. Koken en wecken.
Ok, dan heb ik je toon zeker verkeerd geïnterpreteerd. Nogmaals mijn excuses.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb je toch gewoon uitgelegd hoe het werkt?.
Sjongequote:Op woensdag 28 november 2012 21:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dan heb je ze alsnog niet zelf gemaakt, natuurlijk.
Den Haag, Laakkwartier en Transvaal, Esso/Total/Tinq: 1,695 al een paar weken!quote:Op woensdag 28 november 2012 10:04 schreef V1z0R het volgende:
Nee, eypo's Li
[..]
Zuid-oost Drenthe, Tankstation Fieten om precies te wezen.
http://www.fieten.info/brandstofprijzen.php?id=3
Vrije dagen opnemen in het onderwijsquote:Op woensdag 28 november 2012 17:22 schreef Perruche het volgende:
Neem je toch een andere vrije dag, DaD? Hoe is het eigenlijk met Baardmans, komt die nog steeds zo laat thuis van z'n werk?
Nouja, hoe je je ook wendt of keert, da's eigenlijk ook best raar toch. Als er iemand ziek is wordt er ook een invaller voor een groep gezet, dan zou dat ook moeten kunnen als je gewoon een dagje vrij wilt, om uit te rusten.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:31 schreef kwakz0r het volgende:
Vrije dagen opnemen in het onderwijs
Sorry lieve leraresjes, ik zal er niets meer over zeggen!quote:Op woensdag 28 november 2012 21:31 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Den Haag, Laakkwartier en Transvaal, Esso/Total/Tinq: 1,695 al een paar weken!
[..]
Vrije dagen opnemen in het onderwijs
hm, je hebt geen recht op extra vrije uren. alle vakantierecht zit in de schoolvakanties verankerd. op zich is dat net als met een gewone baan, alleen heb je in t onderwijs niet te kiezen wanneer je ze opneemt. het zijn er zelfs zo "veel" dat je ervoor moet compenseren met overwerk in de werkweken.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nouja, hoe je je ook wendt of keert, da's eigenlijk ook best raar toch. Als er iemand ziek is wordt er ook een invaller voor een groep gezet, dan zou dat ook moeten kunnen als je gewoon een dagje vrij wilt, om uit te rusten.
Maar ik begrijp/weet idd dat het niet gebruikelijk is.
anders lees je even verder naar de uitleg waarom het moeilijk valt. en wat een kuttoon. "leraresjes". ik weet niet wat voor werk jij doet, maar ik noem mensen in de zorg ook geen "zustertje" of advocates "mevrouw de advocaat"...quote:Op woensdag 28 november 2012 21:42 schreef Perruche het volgende:
[..]
Sorry lieve leraresjes, ik zal er niets meer over zeggen!
Jeetje zeg, wat een reacties
quote:Op woensdag 28 november 2012 21:44 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
anders lees je even verder naar de uitleg waarom het moeilijk valt. en wat een kuttoon. "leraresjes"
Hm ja okee als je het zo zegtquote:Op woensdag 28 november 2012 21:43 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
hm, je hebt geen recht op extra vrije uren. alle vakantierecht zit in de schoolvakanties verankerd. op zich is dat net als met een gewone baan, alleen heb je in t onderwijs niet te kiezen wanneer je ze opneemt. het zijn er zelfs zo "veel" dat je ervoor moet compenseren met overwerk in de werkweken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |