Laatste postquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, op die manier. Nouja, gewoon heel dom dat je hem opgestuurd hebt eigenlijk want als je diefstal meldt kun je je treinkaartjes declareren.
[..]
En dit.
Ik wist niets en deze ligt open voor mequote:Op dinsdag 27 november 2012 15:52 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik had op z'n minst nu wel een TT met een arrest waarin de NS partij was verwacht
Tip? Wat voor tip wil je? Je hebt geen poot om op te staan en geen schijn van kansquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:53 schreef Boterbartje het volgende:
Niemand die even met een tip ofzoiets komt? Alleen gezeik? Grutjes geen lieve mensen hier
NS Reizigers of NS/Vervoersbondenquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wist niets en deze ligt open voor me
Doen ze wel hoor. Niet op je kaart, maar wel op je bankrekening.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:56 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Overigens wel vreemd dat ze je saldo op je chip niet even kunnen overboeken. Kleine moeite toch?
Case solved dus.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Doen ze wel hoor. Niet op je kaart, maar wel op je bankrekening.
nope, ik heb nog steeds 60 euro moeten betalen die ik terug wil en gewoon het feit dat ze mijn kaart daar doormidden breken om er onderuit te komen gaat mij veel te verquote:
Je hebt helemaal niks. Ga zelf maar eens proberen hoe je precies de vereiste van een onrechtmatige daad of wanprestatie wil bewijzen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:53 schreef Boterbartje het volgende:
Niemand die even met een tip ofzoiets komt? Alleen gezeik? Grutjes geen lieve mensen hier
Fuck you ! Jij bent helemaal geen nominale student meerquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:58 schreef Tchock het volgende:
Chill, weer voorinschrijving voor nominale studenten voor volgend blokFijn rooster uitzoeken en bovendien geen last van maandag mobiel inschrijven
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:59 schreef Yreal het volgende:
[..]
Fuck you ! Jij bent helemaal geen nominale student meer
Waardeloze bevooroordeling dit.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het gaat over vorig jaar. Bovendien, als je je herkansing haalt blijf je nominaal toch?
Toch geen directe trein naar Amsterdam Centraal?quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:01 schreef Yreal het volgende:
[..]
Waardeloze bevooroordeling dit.Goh, je hebt het eerste jaar even goed je best gedaan zodat wij geld hebben gekregen van de overheid
nu vinden we je lief
En dus ook geen vier intercity's per uur?quote:Tussen Noord-Nederland en Rotterdam Centraal/Den Haag Centraal
De Intercity uit Groningen/Leeuwarden rijdt 2x per uur naar Zwolle en gaat dan - het ene half uur naar Den Haag Centraal (via Schiphol en Leiden Centraal) over de Hanzelijn - het andere half uur naar Rotterdam Centraal (via Amersfoort en Utrecht Centraal) over de Veluwelijn. U kunt in Zwolle gemakkelijk overstappen, want beide treinen staan tegelijkertijd een aantal minuten op hetzelfde perron.
• Tussen Noord-Nederland en Amsterdam
De Intercity’s tussen Groningen/Leeuwarden en Den Haag Centraal stoppen o.a. in Lelystad Centrum, Almere Centrum, Duivendrecht en Amsterdam Zuid. Reizigers van en naar Amsterdam Centraal hebben in Lelystad Centraal een snelle aansluiting op hetzelfde perron.
gefrustreerd?quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:01 schreef Yreal het volgende:
[..]
Waardeloze bevooroordeling dit.Goh, je hebt het eerste jaar even goed je best gedaan zodat wij geld hebben gekregen van de overheid
nu vinden we je lief
Pak de reisplanner erbij, ik zie 4x per uur met overstap en 2x per uur een directe sprinterquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Toch geen directe trein naar Amsterdam Centraal?
[..]
En dus ook geen vier intercity's per uur?
ns/vervoersbonden is toch het befaamde spoorwegstaking-arrest? Die is ook staatsrechtelijk gezien interessantquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:54 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
NS Reizigers of NS/Vervoersbonden
Maar ja, dat is bij meer dan weer snel paraat(arbeidsrechtelijk namelijk)
JA ! 60 punten halen zegt geen flikker. Ik ben 3x de jurist die de meeste van die figuren zijnquote:
Waar baseer je dat op dan?quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:08 schreef Yreal het volgende:
[..]
JA ! 60 punten halen zegt geen flikker. Ik ben 3x de jurist die de meeste van die figuren zijnno offense
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |