Bron?quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:29 schreef Samzz het volgende:
En je vindt mij ook nog eens soort van aardig. Gaat de verkeerde kant op, twi.
Hahaquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Arme twi. Straks is hij huisvader. Moet hij verplicht de hond 3 keer per dag uitlaten, het vuilnis buitenzetten en de kinderen in bed stoppen.
quote:
quote:Grote opschudding, gisterochtend in de rosse buurt van de Keniaanse kuststad Mtwapa. Een hoertje is daar hals over kop uit een hotel gevlucht, verbijsterd als ze was door het enorme lid van haar klant. 'Deze man was te groot om waar te zijn', omschreef ze onthutst de blanke man die een beroep had willen doen op haar diensten.
Buitenlandse klanten worden doorgaans met open armen ontvangen in het beruchte hoerendistrict van Mtwapa. Ze betalen goed, verblijven in luxueze hotels en trakteren bovendien rijkelijk op eten en drank. Dus was het voor de prostituee in kwestie een uitgemaakte zaak toen ze gisterochtend omstreeks zes uur werd opgepikt door een blanke man om naar zijn hotelkamer te rijden.
Lang mocht het feest niet duren. Na amper een kwartiertje kwam het hoertje in paniek het hotel weer uitgerend.
Te groot om waar te zijn
'Toen de klant zich uitkleedde, stond ik aan de grond genageld', vertelt ze aan The Kenyan Daily Post. 'Ik zit al meer dan tien jaar in de business, maar zo'n enorme penis had ik nog nooit gezien. Ik ben zo vlug als ik kon weggerend. Die man had mij gegarandeerd verwond met zijn ding. Het was gewoon te groot om waar te zijn'.
'Schadevergoeding'
De klant moet er overigens niet op rekenen dat hij zijn geld terugziet. 'Ik hou de centen als schadevergoeding voor de schok die ik heb doorstaan', aldus de dame van lichte zeden.
Nemen we der een kat bij?quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:33 schreef twi het volgende:
HahaIk neem geen hond. Alleen een kat...
Bang voor = vragen?quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:33 schreef Mystikvm het volgende:
Vragen om een naamtopic
"Cue ketst knoertharde knotsen" of een ander pareltje
Ik hoor het angstzweet tussen je liezen sijpelen...quote:
Oh, zoiets zei je toch laatst?quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:33 schreef twi het volgende:
[..]
Bron?
[..]
dat is als je een kort rokje draagtquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:34 schreef Mystikvm het volgende:
Zo werkt dat toch ook bij verkrachtingen?
horen zelfsquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik hoor het angstzweet tussen je liezen sijpelen...
Ik kijk al uit naar de vakantiekaartjes.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:33 schreef twi het volgende:
[..]
Dat klopt, maar zolang ik je nog zo makkelijk aan het twijfelen breng zit ik nog aan de goede kant van de streep.quote:
Met zo'n zonnetje erbij getekendquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kijk al uit naar de vakantiekaartjes.
Hoe is het in Nederland? Hier is het heerlijk weer!
gr gr Myra, Twi & de kids en een lik van Snuf!
Dat ja. Ik kijk er al naar uit.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Met zo'n zonnetje erbij getekend
Ik vond ruiken zo vulgair.quote:
Dat was geen twijfel over dat je iets aardigs over me zei, enkel twijfel over wat het ook weer was.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:36 schreef twi het volgende:
[..]
Dat klopt, maar zolang ik je nog zo makkelijk aan het twijfelen breng zit ik nog aan de goede kant van de streep.
Myra doet niet aan zonnetjes:quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Met zo'n zonnetje erbij getekend
Moet wel de juiste PI bij staan dan.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:38 schreef twi het volgende:
[..]
Myra doet niet aan zonnetjes:
[ afbeelding ]
Ohai, groetjes uit Frankrijk, hihihihih.
Het is een imitatie, m'n laptop is niet ingepikt.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet wel de juiste PI bij staan dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |