Depay niks?quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mwha, ik vroeg mij het gewoon af.
Als ik jou bijvoorbeeld weer eens zie roepen dat Strootman, Wijnaldum en Depay niks zijn en jou dan zie geilen op Boilesen en Andersen, tovert dat een glimlach op mijn gezicht.

Dit wint Srootman niptquote:Op woensdag 15 juli 2015 18:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Denk het . Maar is Mesut de alien nu knapper dan Strootman ?

Ook het zinnetje ''zij zijn groot en ik ben klein''quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zal Davy het woordje mad hebben geleerd toen Strootman bij psv speelde?

Wat vond jij van Veltman in de bekerfinale?quote:Op zondag 24 januari 2016 09:30 schreef Sunri5e het volgende:
j0rdiiii waarom post je hier niet meer zo actief als eerst? Ik vind het jammer. Ik las jouw posts in dit topic altijd met zeer veel interesse.

Die discussie kan hier gevoerd worden:quote:Op zondag 24 januari 2016 10:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat vond jij van Veltman in de bekerfinale?

Laatste bekerwedstrijd in De Kuip was hij goed.quote:Op zondag 24 januari 2016 10:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat vond jij van Veltman in de bekerfinale?

Inderdaad. Net als van Beek tegen Psv. Veruit de twee beste Nederlandse centrale verdedigers.Toch zonde dat 1 van de 2 geen linkspoot is dan hadden we een centraal duo voor het Nederlands elftal om je vingers bij af te likken tot 2030.quote:Op zondag 24 januari 2016 10:54 schreef Vasion het volgende:
[..]
Laatste bekerwedstrijd in De Kuip was hij goed.

Nou jongens, zal hij zijn tomeloze arrogantie eindelijk aan de kant zetten?quote:RC Genk hoopt op de komst van Nicolai Boilesen. De Belgen zouden zich volgens Het Nieuwsblad graag versterken met 24-jarige linksback, die transfervrij is sinds hij deze zomer uit zijn contract bij Ajax liep.
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |