quote:Uit(17): Vertonghen, Anita, Janssen, Aissati, Lodeiro, Bulykin, Özbiliz, Ooijer, Verhoeven, Cvitanich, El Hamdaoui, Castillion, Sneijder, Bizot, Jozefzoon en Silva en van der Wiel.
In(9): Sana, Moisander, Poulsen, Schøne, Boccara, Hoesen, Babel, Andersen en Meleg*
Doorgestroomd uit jeugdopleiding(6): Denswil, Veltman, Fischer, Dijks, Klaassen en van der Hart.
In: ¤26.655.000
Uit: ¤6.500.000
* = per 1 januari 2013.
SPOILER: Europese topniveauOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vind ik een hele moeilijke, maar ik denk dat het aandeel van Vertonghen en Anita daar aanzienlijk groter in was dan dat van Janssenquote:Op dinsdag 27 november 2012 13:29 schreef TIM-846 het volgende:
Laat ik het anders stellen.
Denk jij dat we zonder Janssen ook kampioen waren geworden dan?
Niet zo moeilijk hoor. Zonder Janssen was het nooit gelukt. Met 7 assists en 8 goals was hij te belangrijk.quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat vind ik een hele moeilijke, maar ik denk dat het aandeel van Vertonghen en Anita daar aanzienlijk groter in was dan dat van Janssen
Het aandeel van alle aanvallende spelers wordt in twijfel getrokken.quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat vind ik een hele moeilijke, maar ik denk dat het aandeel van Vertonghen en Anita daar aanzienlijk groter in was dan dat van Janssen
Het begon te lopen op het moment dat Anita CVM ging spelen en ook Vertonghen het voortouw ging nemen en zorgen voor een extra man op het middenveld, daardoor gingen ze verder naar voren ook beter voetballen, vandaar dat ik hun aandeel erin als grootste inschat.quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:36 schreef CaasS het volgende:
[..]
Het aandeel van alle aanvallende spelers wordt in twijfel getrokken.
Eens hoor.quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het begon te lopen op het moment dat Anita CVM ging spelen en ook Vertonghen het voortouw ging nemen en zorgen voor een extra man op het middenveld, daardoor gingen ze verder naar voren ook beter voetballen, vandaar dat ik hun aandeel erin als grootste inschat.
Nee, Ooijerquote:
Hij maakte inderdaad het verschil. Met Anita in het huidige team stonden we er ook beter voor.quote:
Met Janssen stonden we er ook beter voor.quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:39 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Hij maakte inderdaad het verschil. Met Anita in het huidige team stonden we er ook beter voor.
Ook het aandeel van Eriksen was groterquote:Op dinsdag 27 november 2012 13:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
De vraag was hier toch niet wiens aandeel groter was. We hadden zes punten voorsprong op de nr 2. Zonder Janssen was dat niet gelukt.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:25 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ook het aandeel van Eriksen was groter
Ik ben het totaal met je eens.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:38 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
De vraag was hier toch niet wiens aandeel groter was. We hadden zes punten voorsprong op de nr 2. Zonder Janssen was dat niet gelukt.
Iedereen ziet toch dat Janssen meer waarde heeft dan Enoh, Poulsen of Schone. Janssen had prima bij Ajax kunnen spelen dit jaar. Of op de plek van Siem of meer naar achteren zoals bij Vitesse.
Eriksen is inderdaad van meer waarde voor Ajax. Maar verder zou ik de meeste toch zo inruilen voor Theo.
Natuurlijk. En Vertonghen is stukken beter dan Moisander. Maar de positie waar we echt het meeste op achteruit zijn gegaan is die van verdedigende middenvelder. Anita was één van de sterkste schakels in het kampioensteam, Poulsen verreweg de zwakste nu.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:19 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Met Janssen stonden we er ook beter voor.
Dat is niet helemaal waar, Frank heeft Theo verteld dat hij niet iedere wedstrijd zou spelen. Dat Theo daar niet mee kon leven, kan Frank weinig aan doen. Of Frank Theo niet gewoon iedere wedstrijd had op moeten stellen, dat is een ander verhaal.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:41 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ik ben het totaal met je eens.
Als je ziet hoeveel wedstrijden Schone (die als backup is gehaald!) Had ik 100x liever Theo gehad.
Toch een inschattingsfout van Frak
Speelt bijna nooit en als hij speelt staat hij lbquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:21 schreef Ranja_Ranja het volgende:
anita
met z'n kleine beentjes en z'n dikke reet.
weet iemand op wat voor positie hij speelt en hoe vaak hij nog speelt in engeland?
10 van de 13 wedstrijden in de PL in actie gekomen en 5 keer in de Europa League. Speelt wel regelmatig rechtsback omdat ze genoeg middenvelders hebben.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:21 schreef Ranja_Ranja het volgende:
anita
met z'n kleine beentjes en z'n dikke reet.
weet iemand op wat voor positie hij speelt en hoe vaak hij nog speelt in engeland?
Wel vaak korte inval beurten. Had nooit weg moeten gaan bij Ajax want die gaat het daar nooit maken.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
10 van de 13 wedstrijden in de PL in actie gekomen en 5 keer in de Europa League. Speelt wel regelmatig rechtsback omdat ze genoeg middenvelders hebben.
Valt wel mee,quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wel vaak korte inval beurten. Had nooit weg moeten gaan bij Ajax want die gaat het daar nooit maken.
Ben ik het mee eens. Zie een Bony, Chadli...quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:13 schreef Da_Sandman het volgende:
En ik vind je nog steeds een lamlul als je na een goed half seizoen al weer per se naar het buitenland wil.
En dat vind ik dan nog anders, die jongens zijn immers al in het buitenland.quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens. Zie een Bony, Chadli...
Mwah, Chadli zit al sinds zijn 18e in Nederland (begon bij AGOVV)quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En dat vind ik dan nog anders, die jongens zijn immers al in het buitenland.
Ja, ok. Daar geldt het ook wel voor, ja. Voor Bony vind ik het wel anders.quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah, Chadli zit al sinds zijn 18e in Nederland (begon bij AGOVV)
Chadli was in zijn 1ste seizoen bij Twente een revelatie.quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah, Chadli zit al sinds zijn 18e in Nederland (begon bij AGOVV)
In de shop.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:21 schreef bjanaan het volgende:
Iemand die hier weet waar je goedkoop (vlak)bij de ArenA zo'n AFCA vest kan kopen?
Prachtig man. Grachtjes dicht, stoelen deruit enwe kunnen verder.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:17 schreef PeeJie_ het volgende:
Er is veel veranderd in zes jaar in de Arena met Ajax. Ajax P$V uit 06/07 op EL nu, geen sfeer (je hoort alleen uit supporters) veel lange ballen, hoge gemiddelde leeftijd en shirtjes zonder strepen. Op het laatste na zijn we er wel aardig op vooruit gegaan
Staat nu weer op het middenveld, utd. kampte met veel blessures. Gewoon goed bezig net als Jantjequote:Op dinsdag 27 november 2012 16:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Speelt bijna nooit en als hij speelt staat hij lb
Daar wil je niet in gevonden worden imo, wat een gedrochten met 20x dat AFCA cbs logo overalquote:
Met Verthongen stonden we er ook beter voor.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:19 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Met Janssen stonden we er ook beter voor.
Het gaat om het verschil Janssen - Enoh, Poulsen, Schone. Janssen was beter geweest dan 90% van de hele selectie.quote:Op woensdag 28 november 2012 01:01 schreef Thomas-sama het volgende:
[..]
Met Verthongen stonden we er ook beter voor.
Die gozer past niet bij Ajax en is niet professioneel genoeg. Daarnaast wilde hij Ajax zelf ook graag verlaten.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:33 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Het gaat om het verschil Janssen - Enoh, Poulsen, Schone. Janssen was beter geweest dan 90% van de hele selectie.
Het moet ook gewoon zonder glas kunnen. Ben nu twee keer in een uitvak in Engeland geweest (united en city uit) en het enige wat je daar hebt is een netje over wat stoeltjes en wat stewards. Er gebeurde daar niets, en we zaten bij city ook nog eens op de achterlijn. Er is gewoon veel te veel paniek bij de mensen die dit regelen in NL.quote:Op woensdag 28 november 2012 08:52 schreef JaafkeGB het volgende:
ik mis het normale glas in het uitvak. lekker elkaar opfokken als je won...
sinds dat 'rode' glas er is, is het een stuk minder persoonlijk!
Die burberry heb ik nog steeds in de kast liggen ja.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:51 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Daar wil je niet in gevonden worden imo, wat een gedrochten met 20x dat AFCA cbs logo overalVroeger had je nog mooie vesten ( die burberry
)
Ik heb meer last van de combi dan van een net en een wand rond het uitvak..quote:Op woensdag 28 november 2012 10:36 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Het moet ook gewoon zonder glas kunnen. Ben nu twee keer in een uitvak in Engeland geweest (united en city uit) en het enige wat je daar hebt is een netje over wat stoeltjes en wat stewards. Er gebeurde daar niets, en we zaten bij city ook nog eens op de achterlijn. Er is gewoon veel te veel paniek bij de mensen die dit regelen in NL.
Ja hier ookquote:Op woensdag 28 november 2012 10:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Die burberry heb ik nog steeds in de kast liggen ja.
Alleen hij is te klein.
ben overal in europa bijna uitgeweest, bijna nergens is het uitvak zoals hier. hier is een 1 grote kooi. waar je als boef vast zit..quote:Op woensdag 28 november 2012 10:36 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Het moet ook gewoon zonder glas kunnen. Ben nu twee keer in een uitvak in Engeland geweest (united en city uit) en het enige wat je daar hebt is een netje over wat stoeltjes en wat stewards. Er gebeurde daar niets, en we zaten bij city ook nog eens op de achterlijn. Er is gewoon veel te veel paniek bij de mensen die dit regelen in NL.
Dat is ook waar, ben zelf alleen nog nooit met een combi gereist.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:42 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik heb meer last van de combi dan van een net en een wand rond het uitvak..
quote:Ajax hoopt dure Sulejmani tijdens winterstop te slijten
28/11/2012 10:11
Ajax maakt grote kans Miralem Sulejmani tijdens de komende winterstop te verkopen. De 23-jarige Serviër staat in de belangstelling van Valencia, Bayer Leverkusen en West Ham United.
Vooral de interesse van de nummer elf van de Spaanse competitie lijkt serieus. Er bereikte Amsterdam Zuidoost echter nog geen concreet bod van een club. 'Als er echt een club komt, dan zal ik de deal zorgvuldig bestuderen. De volgende stap in mijn carrière moet een juiste zijn en zorgvuldig gekozen. Het is mijn wens om in een van de sterkste competities van Europa te spelen', aldus Sulejmani.
Ajax zal graag meewerken aan een tussentijds vertrek. Na dit seizoen kan hij transfervrij vertrekken en in dat geval ziet Ajax helemaal niets terug van de forse afkoopsom van 16,25 miljoen euro waarvoor Sulejmani in de zomer van 2008 op aandringen van Marco van Basten overkwam van SC Heerenveen. Nu kan de landskampioen nog een transferbedrag voor de aanvaller vragen.
Mede veroorzaakt door blessures, gebrek aan vorm en conditie maakte Sulejmani in Amsterdam de hooggespannen verwachtingen zelden waar. In totaal speelde hij 103 competitiewedstrijden voor Ajax, waarin hij 29 keer scoorde.
Gesprekken over mogelijke contractverlenging leidden tot niets. Vanwege zijn exorbitante salaris zou hij flink moeten inleveren. Daar voelt Sulejmani niets voor. Daarop besloot trainer Frank de Boer te kiezen voor spelers die wel een toekomst hebben bij Ajax en zette de flankspeler terug naar de beloften. (Anton Lippold)
wtf ze hebben nou ook fietsenquote:Op woensdag 28 november 2012 10:42 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik heb meer last van de combi dan van een net en een wand rond het uitvak..
[..]
Ja hier ook![]()
strikkie derom en wegwezenquote:Op woensdag 28 november 2012 11:17 schreef TIM-846 het volgende:
Zijn niet de minste clubs. Je zou denken dat hij blij mocht zijn als hij naar Olympiakos, BATE Borisov of Dinamo Moskou kon.
[..]
west ham united word ook al 4 jaar genoemdquote:Op woensdag 28 november 2012 11:17 schreef TIM-846 het volgende:
Zijn niet de minste clubs. Je zou denken dat hij blij mocht zijn als hij naar Olympiakos, BATE Borisov of Dinamo Moskou kon.
[..]
Nou nou...quote:Op woensdag 28 november 2012 12:17 schreef Marsenal het volgende:
Vind Micky nog steeds een leuke speler. Sneu voor hem ook, dat die belachelijke transfersom altijd boven zijn hoofd heeft gehangen. Zo'n jongen heeft nooit vrij kunnen bewegen in Amsterdam op deze manier, terwijl hij prima kan voetballen. Gewoon sneu. Ajax met v Basten heeft zijn carriere onnodig lastig gemaakt. Als hij wat meer in de luwte had kunnen groeien had hij veel meer kunnen bereiken.
Dat is duidelijk en begon al met zijn transfersom en salaris maar uiteindelijk hebben we het hier over prof voetbal, daar hoort ook een bepaalde instelling bij en die is bij hem ver te zoeken.quote:Op woensdag 28 november 2012 12:57 schreef Marsenal het volgende:
Ik heb juist altijd het idee gehad dat ie ongelukkig werd hier en daarom zich een beetje verloor in Amsterdam. Sommige spelers moeten begeleid worden in het leven als topsporter. Micky heeft altijd goede bedoelingen gehad. Die jongen had een steuntje in de rug nodig. De club heeft bij hem gewoon steken laten vallen, vanaf dag 1 al.
Hij kan juist totaal niet voetballenquote:Op woensdag 28 november 2012 12:17 schreef Marsenal het volgende:
Vind Micky nog steeds een leuke speler. Sneu voor hem ook, dat die belachelijke transfersom altijd boven zijn hoofd heeft gehangen. Zo'n jongen heeft nooit vrij kunnen bewegen in Amsterdam op deze manier, terwijl hij prima kan voetballen. Gewoon sneu. Ajax met v Basten heeft zijn carriere onnodig lastig gemaakt. Als hij wat meer in de luwte had kunnen groeien had hij veel meer kunnen bereiken.
Mwa, hij is heel erg aan z'n lot overgelaten terwijl je spelers waar je zoveel voor betaald, zo jong zijn en in een totaal andere cultuur. Ja dan moet je zo iemand begeleiden zeker als het iemand is waar het mis mee kan gaanquote:Op woensdag 28 november 2012 14:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Er zijn gewoon nog mensen die het papzakje verdedigen ook
Agossie, dat gebeurt echt geen enkele andere speler, en wat zal ie een laag salaris gehad hebben, arme jongen...quote:Op woensdag 28 november 2012 15:58 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Mwa, hij is heel erg aan z'n lot overgelaten terwijl je spelers waar je zoveel voor betaald, zo jong zijn en in een totaal andere cultuur. Ja dan moet je zo iemand begeleiden zeker als het iemand is waar het mis mee kan gaan
Aan zijn lot over gelaten?quote:Op woensdag 28 november 2012 15:58 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Mwa, hij is heel erg aan z'n lot overgelaten terwijl je spelers waar je zoveel voor betaald, zo jong zijn en in een totaal andere cultuur. Ja dan moet je zo iemand begeleiden zeker als het iemand is waar het mis mee kan gaan
Hij was toch 20? Dan kan je zo'n joch toch bijna niet kwalijk nemen dat ie het slecht aanpakt?quote:Op woensdag 28 november 2012 16:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Aan zijn lot over gelaten?
Heeft alle begeleiding gehad die je maar kan wensen en dan nog kan ik me het een keer voorstellen dat je te zwaar bent na een blessure maar hij doet het gewoon keer op keer. Hij heeft geen ruggengraat dat is het probleem.
Wat had ie aan begeleiding moeten hebben dan? Hij speelde al een jaar in Heerenveen, of iets langer. En dan gaat hij naar Amsterdam. Wat een stap zeg. Jaarlijks gaan er tienduizenden kinderen in Amsterdam, Utrecht of Den Haag wonen, en dat verloopt toch ook allemaal redelijk vlekkeloos. Zelfs degene die uit dorpen als Poepershoek of Simpelveld komen redden het.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:58 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Wat weet jij daarvan?quote:Op woensdag 28 november 2012 16:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Aan zijn lot over gelaten?
Heeft alle begeleiding gehad die je maar kan wensen en dan nog kan ik me het een keer voorstellen dat je te zwaar bent na een blessure maar hij doet het gewoon keer op keer. Hij heeft geen ruggengraat dat is het probleem.
De club kan toch niet iemand de hele dag begeleiden het gaat hier om profs en volwassen mannen.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:09 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Hij was toch 20? Dan kan je zo'n joch toch bijna niet kwalijk nemen dat ie het slecht aanpakt?
Zlatan ook, blijkt uit zijn boek. Zat moederziel alleen zich kapot te vervelen op zijn kamer, werd alleen maar ongelukkig.
In het verleden ook al vaker verhalen gelezen van jochies die op hun 20ste bij Ajax komen, bakken met geld verdienen, maar verder in Diemen gedumpt worden en aan hun lot overgelaten... Het is gewoon iets waar de club structureel problemen mee heeft (gehad?). Zeker met Oostblokkers en Afrikanen moet je hier mee oppassen.
Natuurlijk mag je ook wat van die jongens verwachten. Maar dat ze bijvoorbeeld zo makkelijk werden aangepakt bij het overgewicht, is best wel een kwalijke zaak. Ajax moet gewoon strenger optreden bij dat overgewicht. Eisen stellen. De club moet ook een opvoedkundige taak verrichten bij die jonge jongens. Ajax heeft zich zeker bij Sulejmani zichzelf in de vingers gesneden.
Je kan Micky wel kwalijk nemen dat hij zich zo onprofessioneel heeft opgesteld, maar hij is er ook veels te lang mee weggekomen. Zwak van de club.
Een speler heet zijn eigen familie. Vrienden. De club. En tot slot nog een zaakwaarnemer (of meerdere) die allemaal veel centen in hun eigen zak steken.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:15 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Wat weet jij daarvan?
Zlatan werd aan z'n lot overgelaten en ik weet bijna zeker dat Sulejmani dat ook is.
Je kan wel stoer gaan doen over 'je betaald ze miljoenen' en weet ik het wat maar het zijn net mensen voetballers en de een heeft nou eenmaal meer begeleiding nodig dan een ander. Als je binnen een voetbal club het beste uit je spelers wil halen zul je af en toe begeleiding moeten geven die andere niet krijgen. Je betaald miljoenen voor iemand en moet sommige daarna gewoon goed begeleiden en nauwkeurig in de gaten houden.
Je hebt geen idee wat voor een psychische inslag een prijskaartje van 16 miljoen met iemand kan doen.
Dat ze zoveel geld krijgen is de fout van het voetbal an sich, niet van zo'n jongen. Maar ondertussen blijft het nog steeds een jochie in een vreemd land. Wat moet zo'n jongetje uit Servië wel niet meemaken? Opeens bakken vol met geld, en in Amsterdam rondhangen.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:13 schreef TIM-846 het volgende:
Beetje professionaliteit en discipline mag je toch wel verwachten als je meer dan een miljoen per jaar krijgt bijgeschreven.
Kinderen van 14 die uit huis worden gegooid zijn aan hun lot over gelaten. Volwassen die een baan hebben en geld verdienen worden dit niet.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:15 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Wat weet jij daarvan?
Zlatan werd aan z'n lot overgelaten en ik weet bijna zeker dat Sulejmani dat ook is.
Je kan wel stoer gaan doen over 'je betaald ze miljoenen' en weet ik het wat maar het zijn net mensen voetballers en de een heeft nou eenmaal meer begeleiding nodig dan een ander. Als je binnen een voetbal club het beste uit je spelers wil halen zul je af en toe begeleiding moeten geven die andere niet krijgen. Je betaald miljoenen voor iemand en moet sommige daarna gewoon goed begeleiden en nauwkeurig in de gaten houden.
Je hebt geen idee wat voor een psychische inslag een prijskaartje van 16 miljoen met iemand kan doen.
QFTquote:Op woensdag 28 november 2012 16:09 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Hij was toch 20? Dan kan je zo'n joch toch bijna niet kwalijk nemen dat ie het slecht aanpakt?
Zlatan ook, blijkt uit zijn boek. Zat moederziel alleen zich kapot te vervelen op zijn kamer, werd alleen maar ongelukkig.
In het verleden ook al vaker verhalen gelezen van jochies die op hun 20ste bij Ajax komen, bakken met geld verdienen, maar verder in Diemen gedumpt worden en aan hun lot overgelaten... Het is gewoon iets waar de club structureel problemen mee heeft (gehad?). Zeker met Oostblokkers en Afrikanen moet je hier mee oppassen.
Natuurlijk mag je ook wat van die jongens verwachten. Maar dat ze bijvoorbeeld zo makkelijk werden aangepakt bij het overgewicht, is best wel een kwalijke zaak. Ajax moet gewoon strenger optreden bij dat overgewicht. Eisen stellen. De club moet ook een opvoedkundige taak verrichten bij die jonge jongens. Ajax heeft zich zeker bij Sulejmani zichzelf in de vingers gesneden.
Je kan Micky wel kwalijk nemen dat hij zich zo onprofessioneel heeft opgesteld, maar hij is er ook veels te lang mee weggekomen. Zwak van de club.
Kom op zeg jongetje uit Serviëquote:Op woensdag 28 november 2012 16:20 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Dat ze zoveel geld krijgen is de fout van het voetbal an sich, niet van zo'n jongen. Maar ondertussen blijft het nog steeds een jochie in een vreemd land. Wat moet zo'n jongetje uit Servië wel niet meemaken? Opeens bakken vol met geld, en in Amsterdam rondhangen.
Natuurlijk mag je veel van hem eisen, hij krijgt er veel voor terug. Maar hij is jarenlang weggekomen met een halfslachtige instelling. Dat mag je de club toch wel aanrekenen?
Dat is makkelijk gegeneraliseerd van je.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kinderen van 14 die uit huis worden gegooid zijn aan hun lot over gelaten. Volwassen die een baan hebben en geld verdienen worden dit niet.
Je moet een speler begeleiden maar een volwassen kerel hoor je niet bij de hand te houden 24/7.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |