SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet 19/20 of 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - ??? - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Tally op 27-11-2012 14:06:26 ]![]()
Ik bedoel maar, ik ben zo braaf als t maar kanquote:Op dinsdag 27 november 2012 13:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik loog.
Ik kan niks walgelijks of verpests aan je ontdekken he?Welkequote:Op dinsdag 27 november 2012 13:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe oke, weet niet of die op internet staat. Vast wel.
[..]
Kom dan.Valt nog mee, deze.. Maar alsnogquote:
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Je hebt nooit iets stouts gedaan?quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik bedoel maar, ik ben zo braaf als t maar kan
Zoals een snoepje gepikt bij de drogist?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Er werd geen lapo gehunt? Ik had de lapo al 100x kunnen maken voordat hun hem maakte.quote:Ja, dat filmpje die ik op mijn WA hebquote:Op dinsdag 27 november 2012 13:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik bedoel maar, ik ben zo braaf als t maar kan
[..]
Welke
[..]
Valt nog mee, deze.. Maar alsnog.
![]()
Daar hadden we de Milo voor :$.. Maar tuurlijk niet, dat zou ik nooit doenquote:Op dinsdag 27 november 2012 13:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt nooit iets stouts gedaan?
Zoals een snoepje gepikt bij de drogist?
Titel?quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er werd geen lapo gehunt? Ik had de lapo al 100x kunnen maken voordat hun hem maakte.
[..]
Ja, dat filmpje die ik op mijn WA heb.
Stil, je verraadt mequote:Op dinsdag 27 november 2012 13:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet er wel om lachen, admit it!
![]()
! Damn. Ik krijg zin om er een hamburger in te duwen
. Ik denk alleen dat ze dan dood neervalt, want vet.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Douwen zou ik niet doen in ieder geval, krijg je van die Michael Jackson toestanden dat er allemaal shit af valtquote:Op dinsdag 27 november 2012 13:34 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]! Damn. Ik krijg zin om er een hamburger in te duwen
![]()
Lapo sluit, noobs die komen hunten en kapen kunnen beter naar onz verhuizen..quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit wie hem opent johDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Daar wil ik 'm wel inprikken.quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:34 schreef Samzz het volgende:
![]()
Ik had lapo en het boeit me niet dus klaarquote:Op dinsdag 27 november 2012 13:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Lapo sluit, noobs die komen hunten en kapen kunnen beter naar onz verhuizen..![]()
![]()
Door dit heb ik nu ook zin om haar een hamburger te dwangvoeren, ben ik nu slecht?quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:34 schreef Samzz het volgende:
Geilquote:Op dinsdag 27 november 2012 13:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als iemand daar een piemel in steekt, zie je dat in haar buikIk heb gister met een leuk meisje gedanst.quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Daar hadden we de Milo voor :$.. Maar tuurlijk niet, dat zou ik nooit doen
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Forum Opties Forumhop: Hop naar: