Dank je wel!!! Ben nu gewoon ineens 4 weken en 3 dagen zwanger....quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:19 schreef Limone het volgende:
Let it rain, let it rain, let it rain!
Super cool! Gefeliciteerd Zomerzon!
Ja dat gaat ineens snel...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:15 schreef DJMomo het volgende:
* DJMomo meldt zich schoorvoetendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Post 'm anders eens?
Zucht, zo'n hekel aan kloons: in- en uitloggen de hele tijd![]()
* DJMomo meldt zich schorvoetendHoly shit! Wat een plensbui! Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doen waar je je goed bij voeltquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:19 schreef Silmarwen het volgende:
Ik verhuis er weer even uit trouwens. Half jaar contract gekregenMaar niet handig om dan zwanger te worden. Dus we wachten nog even.
Mag ook wel! Werd verdorie een Sahara hier..quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:20 schreef Limone het volgende:
[..]
Holy shit! Wat een plensbui! Gefeliciteerd!
* DJMomo meldt zich schorvoetendWat voor test was het? Ik wil de lol niet verpesten, maar kan het geen indrooglijntje zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoop dat het je lukt de foto te posten, dan kunnen we meekijken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en het komt echt niet over op foto.. irl is de streep iets gekleurder.Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:24 schreef DJMomo het volgende:
succes. kv 2v5Ik zie ook een schaduw van een streep!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enne..een streep is een streep! Ik zeg: Gefeliciteeeeerd!!
![]()
van harte!quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:19 schreef Silmarwen het volgende:
Ik verhuis er weer even uit trouwens. Half jaar contract gekregenMaar niet handig om dan zwanger te worden. Dus we wachten nog even.
succes. kv 2v5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en het komt echt niet over op foto.. irl is de streep iets gekleurder.![]()
"Een streep is een streep!"
![]()
![]()
rustig aan joh! ik houd zelf nog even slag om de arm. Iets met ochtendurine enzo.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:25 schreef Blokje. het volgende:
[..]
Ik zie ook een schaduw van een streep!Enne..een streep is een streep! Ik zeg: Gefeliciteeeeerd!!
succes. kv 2v5Oh, maar dat is gewoon een streep hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en het komt echt niet over op foto.. irl is de streep iets gekleurder.
Gefeliciteerd![]()
ik wil ook![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |