abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119718026
quote:
Dus ook bij de sprookjes van Hitler ging het om de blije kinden? En niet om de achterliggende boodschap? :')
  woensdag 28 november 2012 @ 17:48:40 #102
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_119718030
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 17:45 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Iets met slachtofferrol herkennen ;)
Wees concreet en niet crypisch. Dat lokt namelijk interpretaties uit waarna je kan zeggen "ja maar dat zei ik helemaal niet".

Doel je nu op mensen in dit topic die in de slachtofferrol duiken maar het zelf niet doorhebben? Zo ja, wie en waar/wanneer?
Krekker is de bom!
pi_119718035
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 17:46 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Mensen die niet begrijpen wat ik bedoel 8)7 :') :') :') :') :') :')
Ik vergelijk de reactie van kinden op Sinterklaas met de reactie van kinden op sprookjes van Hitler.
over spelfouten gesproken............. voordat je iemand anders afzeikt: het is KINDEREN niet kinden!!!!!!!!!!
Vroeger was ik een twijfelaar, nu geloof ik niet meer
pi_119718054
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 17:48 schreef MoniqueB1965 het volgende:

[..]

over spelfouten gesproken............. voordat je iemand anders afzeikt: het is KINDEREN niet kinden!!!!!!!!!!
duh maakte ik net al een grapje over ;)
pi_119718087
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 17:48 schreef MoniqueB1965 het volgende:

[..]

In het topic over de neergeschoten jongen door de politie maakt hij elke 10 sec. een spelfout.

Soms is de enige manier om tot iemand door te dringen om ze een spiegel voor te houden ;)
pi_119718114
moeten ze er wel in kijken!!!!! :Y
Vroeger was ik een twijfelaar, nu geloof ik niet meer
pi_119718140
Soms zeg ik kinden andere keren kinderen.
Woordgrapje. Staat los van spelfouten ;)
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 17:30 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

waarom?
die mensen konden er ook niets aan doen. Hitler was vooral de man met die ideeen
duitse kinderen die racisme kregen voorgeschoteld door mooie sprookjes, die als volwassenen pas gingen beseffen wat voor ideeen hier achter schuilging.
en dan heb ik het niet eens over alle volwassenen
pi_119718158
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 17:50 schreef Smack10 het volgende:

[..]

In het topic over de neergeschoten jongen door de politie maakt hij elke 10 sec. een spelfout.

Soms is de enige manier om tot iemand door te dringen om ze een spiegel voor te houden ;)
laat zien dan?
  woensdag 28 november 2012 @ 17:52:38 #109
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_119718163
quote:
Non-argument wat eigenlijk vooral dient om de klagers als kinderfeestverpestende gemenerikken te doen overkomen.

Dit terwijl het aanpassen van de Zwarte Piet de kinderen waarschijnlijk geen zak uitmaakt, zolang het maar gezellig is en ze hun kadootjes maar krijgen. Het zijn vooral de volwassenen die er moeite mee hebben. En ik kan goed begrijpen dat volwassenen er moeite mee hebben. Maar kom gewoon uit voor je echte mening ipv dat je de kinderen als 'schild' gebruikt.

Het feit dat iets voor kinderen is betekent sowieso niet dat er dus niet kritisch naar gekeken mag worden. Wat een onzin.
Krekker is de bom!
pi_119718184
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 17:48 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Dus ook bij de sprookjes van Hitler ging het om de blije kinden? En niet om de achterliggende boodschap? :')
pi_119718186
<O) oO/ 8}

FOK! is ook al lekker racistisch bezig zeg!
pi_119718202
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:46 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Die agent deed hetzelfde, betekent niet dat wij ook zo moeten reageren. Maar behalve een doodsbedreigen van de agenten naar iemand toe die niet eens een wapen op zak had hebben ze iemand vermoord die niet eens levensbedreigend was op dat moment. Moet je nog steeds niemand bedreigen maar is wel hele erg fout.
pi_119718211
<O) 8} 8}

w/
pi_119718227
jezus man ga praten over het onderwerp niet over spel fouten!
dus we zijn het eens dat het om de kindertjes gaat en dat iedereen gewoon moet stopen met pijpzeiken?
pi_119718268
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 17:53 schreef WhateverWhatever het volgende:
<O) oO/ 8}

FOK! is ook al lekker racistisch bezig zeg!
}:|
pi_119718303
op dit gebekvecht heb ik maar 1 reactie
ohhhh
gayyyyyyyy
!!!!!!
  woensdag 28 november 2012 @ 17:56:46 #117
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_119718331
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 17:54 schreef hofferin het volgende:
dus we zijn het eens dat het om de kindertjes gaat en dat iedereen gewoon moet stopen met pijpzeiken?
Nee. Zie mijn vorige post.
Krekker is de bom!
pi_119718344
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 17:53 schreef Smack10 het volgende:

[..]

wat is er mis met een doodsbedreigen?
hele erge fout dan, beter dan schelt en zowiezo :')
pi_119718347
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 17:54 schreef hofferin het volgende:
Ben ik compleet met je eens.

Het gaat om de kinderen!

<O) + 8} + 8} = :D w/
pi_119718392
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 17:56 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Nee. Zie mijn vorige post.
oke mag ik van jou dan een samenvattende conclusie over dit topic
pi_119718399
Ik heb vanmiddag zwarte piet gespeeld op de stage van mijn zusje. Ze werkt bij vluchtelingenwerk en vandaag waren er 12 kinderen plus ouders uit Somalië, Iran en Eritrea dolblij met de komst van zwarte piet en met de cadeautjes. De moeders waren uiterst vriendelijk en behulpzaam terwijl de kinderen de oren van mijn kop af lulden over Sinterklaas. Niemand in de kamer vond het vreemd of beledigend dat ik met donkere schmink en een apenpakje door de kamer heen huppelde, nee, ze vonden het geweldig.

Al dat gezeik over dat Sinterklaas racistisch is, is ongelofelijk sneu en de roepers weten totaal niet waar ze het over hebben.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
pi_119718409
quote:
Dus ook bij de sprookjes van Hitler ging het om de blije kinden? En niet om de achterliggende boodschap?
:') :') :') :')
pi_119718454
quote:
14s.gif Op woensdag 28 november 2012 17:58 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb vanmiddag zwarte piet gespeeld op de stage van mijn zusje. Ze werkt bij vluchtelingenwerk en vandaag waren er 12 kinderen plus ouders uit Somalië, Iran en Eritrea dolblij met de komst van zwarte piet en met de cadeautjes. De moeders waren uiterst vriendelijk en behulpzaam terwijl de kinderen de oren van mijn kop af lulden over Sinterklaas. Niemand in de kamer vond het vreemd of beledigend dat ik met donkere schmink en een apenpakje door de kamer heen huppelden, nee, ze vonden het geweldig.

Al dat gezeik over dat Sinterklaas racistisch is, is ongelofelijk sneu en de roepers weten totaal niet waar ze het over hebben.
de ouders van die kinden die sprookjes vertellen in de nazitijd ook :')
pi_119718478
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 18:00 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

de ouders van die kinden die sprookjes vertellen in de nazitijd ook :')
is dit een zin?
graag even goed formuleren
pi_119718510
quote:
14s.gif Op woensdag 28 november 2012 17:58 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb vanmiddag zwarte piet gespeeld op de stage van mijn zusje. Ze werkt bij vluchtelingenwerk en vandaag waren er 12 kinderen plus ouders uit Somalië, Iran en Eritrea dolblij met de komst van zwarte piet en met de cadeautjes. De moeders waren uiterst vriendelijk en behulpzaam terwijl de kinderen de oren van mijn kop af lulden over Sinterklaas. Niemand in de kamer vond het vreemd of beledigend dat ik met donkere schmink en een apenpakje door de kamer heen huppelde, nee, ze vonden het geweldig.

Precies.

De roeptoeters, die zich graag politiek correct willen voordoen, maar die vooral vinden dat voor blanken de lat hoger gelegd moet worden en die daarom in weze zelf de racisten zijn. _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')