quote:Op donderdag 29 november 2012 12:25 schreef Hathor het volgende:
[..]
Misschien in jouw beperkte visie, maar die is gelukkig niet zaligmakend en denken de meeste mensen daar heel wat luchtiger over.
Anonymoussie staat niet open voor andere argumenten, die verwerpt hij.quote:Op donderdag 29 november 2012 12:25 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Zo werd het in mijn tijd niet uitgelegd nee. Zwarte piet zou zwart zijn door het roet uit de schoorsteen. Dat het een neger zou zijn kwam vroeger niet eens bij me op.
Zwarte piet verbieden is het toppunt van azijnzeikerij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
daar gaat dit topic toch niet overquote:Op donderdag 29 november 2012 12:32 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Het idee dat een paar honderd jaar oude bisschop kado's komt uitdelen zonder tegenprestatie kun je ook indoctrine noemen. Een man van de noordpool die het zelfde doet ook.
Een kabinet wat zijn beloftes nakomt ook. Moet ik nog doorgaan?
quote:Op donderdag 29 november 2012 12:32 schreef Smack10 het volgende:
[..]
[..]
Anonymoussie staat niet open voor andere argumenten, die verwerpt hij.
Dus kan je er beter niet op ingaan..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb geen speciaal talent. Ik ben slechts nieuwsgierig.
Precies, daar gaat het niet over. Net zo min dat het niet gaat over de indoctrine over zwarte piet. Het gaat er om of het beledigend is of niet.quote:Op donderdag 29 november 2012 12:32 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
daar gaat dit topic toch niet over
quote:Op donderdag 29 november 2012 12:33 schreef Mgolovic het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat jij het verband niet kan zien is jouw probleemquote:Op donderdag 29 november 2012 12:34 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Precies, daar gaat het niet over. Net zo min dat het niet gaat over de indoctrine over zwarte piet. Het gaat er om of het beledigend is of niet.
Jij hebt eerder een probleem, gezien het feit dat je overal een verband (lees: complot) ziet.quote:Op donderdag 29 november 2012 12:36 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
dat jij het verband niet kan zien is jouw probleem
waarom zou je iemand en vooral kinden uberhaupt willen indoctrineren met zulke ideeen.
het bewijst maar weer dat mensen er niet voor uit willen komen dat het een negerslaaf moet voorstellen maar het liever verborgen houden
waarom willen mensen dat verborgen houden dan?
helemaal als het voor de kinden toch niets uitmaakt.
complotquote:Op donderdag 29 november 2012 12:39 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Jij hebt eerder een probleem, gezien het feit dat je overal een verband (lees: complot) ziet.![]()
Verder heb ik het vermoeden dat jij van niet Nederlandse afkomst bent?
Wordt Zwarte Piet dan ook gemept met een zweep?quote:Op donderdag 29 november 2012 12:23 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
mijn god. zwarte piet moet geen negerslaaf voorstellen?
Inderdaad. Dus het kan helemaal geen slaaf zijn!quote:Op donderdag 29 november 2012 12:40 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Wordt Zwarte Piet dan ook gemept met een zweep?![]()
Dacht het niet. Die mept zelf wel
We zijn er uitquote:Op donderdag 29 november 2012 12:40 schreef Ferdo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 november 2012 12:40 schreef Ferdo het volgende:
[..]
zwarte piet kan natuurlijk helemaal geen negerslaaf zijnquote:Op donderdag 29 november 2012 12:41 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Inderdaad. Dus het kan helemaal geen slaaf zijn!
Hehe, eindelijk opgelost
Oh mijn godquote:Op donderdag 29 november 2012 12:43 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
[..]
zwarte piet kan natuurlijk helemaal geen negerslaaf zijn
hoe bedoel je indoctrine
quote:Op donderdag 29 november 2012 12:44 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Oh mijn god![]()
Hoevaak heb zelf thuis Sinterklaas gevierd trouwens?
Pas maar op jij. Sinterklaas houdt niet zo van drammertjes. Voor je het weet zit je in de zakquote:Op donderdag 29 november 2012 12:43 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
[..]
hoe bedoel je indoctrine
Nee, meteen met de associatie van negerslaaf aankomen zal dat wel niet zijn.quote:Op donderdag 29 november 2012 12:43 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
[..]
hoe bedoel je indoctrine
En dat allemaal omdat hij vindt dat de Sint de zak moet krijgen.quote:Op donderdag 29 november 2012 12:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Pas maar op jij. Sinterklaas houdt niet zo van drammertjes. Voor je het weet zit je in de zak
want zwarte Piet is natuurlijk zwart van de roet uhumquote:Op donderdag 29 november 2012 12:46 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nee, meteen met de associatie van negerslaaf aankomen zal dat wel niet zijn.
quote:Op donderdag 29 november 2012 12:36 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
dat jij het verband niet kan zien is jouw probleem
waarom zou je iemand en vooral kinden uberhaupt willen indoctrineren met zulke ideeen.
het bewijst maar weer dat mensen er niet voor uit willen komen dat het een negerslaaf moet voorstellen maar het liever verborgen houden
waarom willen mensen dat verborgen houden dan?
helemaal als het voor de kinden toch niets uitmaakt.
Niet iedereen kan nu eenmaal zo paranoïde zijn om meteen overal racisme achter te zoeken, sorry.quote:Op donderdag 29 november 2012 12:48 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
want zwarte Piet is natuurlijk zwart van de roet uhum
overal?quote:Op donderdag 29 november 2012 12:55 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Niet iedereen kan nu eenmaal zo paranoïde zijn om meteen overal racisme achter te zoeken, sorry.
Klinkt voor ieder kind aannemelijk kan ik je vertellen. Als ze mij vroeger verteld hadden dat het een negerslaaf was zou ik het eerder vreemd vinden. Sinterklaas gaat tenslotte vriendschappelijk om met zwarte pieten. Niets slaafs aan te ontdekken.quote:Op donderdag 29 november 2012 12:48 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
want zwarte Piet is natuurlijk zwart van de roet uhum
nee kinden kunnen het niet beoordelen.quote:Op donderdag 29 november 2012 13:05 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Klinkt voor ieder kind aannemelijk kan ik je vertellen. Als ze mij vroeger verteld hadden dat het een negerslaaf was zou ik het eerder vreemd vinden. Sinterklaas gaat tenslotte vriendschappelijk om met zwarte pieten. Niets slaafs aan te ontdekken.
Omdat jij dat zegt is het zo?quote:Op donderdag 29 november 2012 13:07 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
nee kinden kunnen het niet beoordelen.
voor de miljoenste keer,
lees even terug anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |