abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119673941
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 14:24 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Wat een triest figuur ben je toch. Als er dus iemand tegengas geeft dan is die je tijd niet waardig. Ik heb je al verteld wat mijn definitie is van een meltdown. Maar voor het gemak van de discussie ga ik die van jullie aanhouden. En ik wist al toen ik het poste dat je juist daarover zou gaan vallen. Veel makkelijk dan inhoudelijk te reageren. Het is het typische gedrag van mensen die in vreemde zaken geloven. Nooit inhoudelijk willen reageren. Misschien moet je gewoon een eigen forum maken. Waar alleen maar mensen mogen posten die het met je eens zijn.

Tegengas ? Je komt binnen met wat 'n onzin en _O- _O- _O- smileys.
Heb in je reacties nog niet een fatsoenlijk met bron onderbouwd argument gezien waarom dit allemaal wel mee zou vallen. Ik hoop dat het allemaal mee zal vallen zodat de generaties na ons ook van deze aarde kunnen genieten , maar plz geef me daar dan redenen voor ?
Het argument dat "ze het ons echt wel zouden vertellen als het zo erg zou zijn" wijs ik op voorhand af.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_119674573
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 14:49 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Het argument dat "ze het ons echt wel zouden vertellen als het zo erg zou zijn" wijs ik op voorhand af.
Waarom al op voorhand afwijzen? Je gaat er dus al vanuit dat er iets meer aan de hand is. Terwijl er totaal geen redenen zijn om dat aan te nemen. Ik denk dat TEPCO ook liever die tsunami niet had gehad. Dan hadden ze deze ellende ook niet gehad. Maar ik zie ook geen redenen om dingen niet te vertellen. Ik denk dat TEPCO ook fouten heeft gemaakt. Zeker in de japanse cultuur is dit een onvergeefbaar iets.

Misschien ben ik wel te goedgelovig maar ik ga geen kreten de wereld in gooien met maar een doel. Mensen angst aanpraten. Dat zie ik bij ENENEWS wel de hele tijd gebeuren. En ik heb nu enkele links bekeken op die site en ik heb ook geen enkel wetenschappelijk verifieerbaar verhaal gezien. Alle verhalen worden geschreven met eeb bepaalde richting erin. Zo min mogelijk verifieerbare informatie geven maar wel zoveel mogelijk angstfactoren erin stoppen. Het geeft je ook te denken dat de enige plekkken waar ze naartoe linken hun eigen site is. Beetje vreemd vind ik dat altijd.

[ Bericht 1% gewijzigd door WeerWachtwoordVergeten op 27-11-2012 15:20:41 ]
pi_119675743
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 15:09 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Waarom al op voorhand afwijzen? Je gaat er dus al vanuit dat er iets meer aan de hand is. Terwijl er totaal geen redenen zijn om dat aan te nemen. Ik denk dat TEPCO ook liever die tsunami niet had gehad. Dan hadden ze deze ellende ook niet gehad. Maar ik zie ook geen redenen om dingen niet te vertellen. Ik denk dat TEPCO ook fouten heeft gemaakt. Zeker in de japanse cultuur is dit een onvergeefbaar iets.

Misschien ben ik wel te goedgelovig maar ik ga geen kreten de wereld in gooien met maar een doel. Mensen angst aanpraten. Dat zie ik bij ENENEWS wel de hele tijd gebeuren. En ik heb nu enkele links bekeken op die site en ik heb ook geen enkel wetenschappelijk verifieerbaar verhaal gezien. Alle verhalen worden geschreven met eeb bepaalde richting erin. Zo min mogelijk verifieerbare informatie geven maar wel zoveel mogelijk angstfactoren erin stoppen. Het geeft je ook te denken dat de enige plekkken waar ze naartoe linken hun eigen site is. Beetje vreemd vind ik dat altijd.
De reden voor mij om dat aan te nemen is dat men 3 mnden verzweeg dat kernen gesmolten waren,
hun medewerkers met lood ingepakte geiger tellers liet werken,
labs over de wereld gesommeerd werd hun metingen te staken,
uitkomsten van metingen pas vele maanden later openbaar worden gemaakt,
de hoevelheid vrijgekomen straling na verloop van tijd vele malen naar boven worden bijgesteld,
burgemeester verboden werd stralingsgegevens in te zien,
politici die mails schrijven dat er alles aan gedaan zal moeten worden om de gevolgen van de fukushima ramp voor de kernenenergie industrie zoveel mogelijk te beperken. etc..
Nogmaals lees de vorige bnw en nws topics over fukushima 's door daar lees je nog veel meer van dit soort praktijken.

Hoe kom je daar nu bij ? Het tegenovergestelde is het geval. Ze linken naar universiteiten, overheidstukken, MSM, you tubes etc..

v.b.en te over vanzelfsprekend. ( Kan ik gelijk wat linkjes dumpen)
quote:
Scientists: “The very lowest levels of radiation are harmful to life” — We have to rethink exposure levels from nuclear plants
http://enenews.com/scient(...)-from-nuclear-plants
http://www.sc.edu/news/newsarticle.php?nid=5214#.ULTQomdp6nD
quote:
NYTimes: Area near Fukushima plant like ‘post-apocalyptic wilderness’ — Generations, not just decades? “Look at the Soviet Union; They are still not back”
http://enenews.com/nytime(...)y-are-still-not-back
http://www.nytimes.com/20(...)-displaced.html?_r=0
quote:
Watch: “All who met with Fukushima’s radioactive fallout are probably to have some problem with the thyroid” — Many in Tokyo already with problems (VIDEO)
http://www.nytimes.com/20(...)-displaced.html?_r=0
http://cinemaforumfukushima.org/
quote:
FOX News – Report:Japan failing at health checks for Fukushima workers — “TV says things are fine at Fukushima; They’re not” (AUDIO)
http://enenews.com/fox-ne(...)kushima-theyre-audio
http://radio.foxnews.com/(...)ushima/#.ULSt2obAHos[/b]
quote:
NHK shows curium detection 100 km from Fukushima plant? — Professor: Wind blew this way and radiation levels were high as Fukushima City (VIDEO)
http://enenews.com/nhk-sh(...)fukushima-city-video
quote:
Officials Aghast: High levels of cesium detected far from Fukushima Radioactivity up sharply in mushrooms 100s of kilometers away Over 2,000% increase in Tochigi

http://enenews.com/offici(...)s-of-kilometers-away
http://ajw.asahi.com/arti(...)shima/AJ201211210054
Is het je wel duidelijk hoe je op eenews bij de bron komt ?

[ Bericht 0% gewijzigd door Resonancer op 27-11-2012 16:07:00 ]
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  dinsdag 27 november 2012 @ 15:56:19 #54
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_119676000
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 15:48 schreef Resonancer het volgende:

[..]

De reden voor mij om dat aan te nemen is dat men 3 mnden verzweeg dat kernen gesmolten waren, hun medewerkers met lood ingepakte geiger tellers liet werken,
quote:
quote:
Labour officials said on Sunday that an investigation began over the weekend following media reports of a cover-up at the Fukushima Dai-ichi plant, which suffered multiple meltdowns following last year's earthquake and tsunami disasters.

One of the subcontractors of Tokyo Electric Power Co, which operates the plant, acknowledged having nine workers cover their dosimeters – devices used to measure an absorbed dose of ionizing radiation – with lead plates late last year.
Helaas is The Guardian maar een obscure alu-hoedjes site. ;(
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_119676191
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 november 2012 15:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

[..]

[..]

Helaas is The Guardian maar een obscure alu-hoedjes site. ;(
Wat wil je nu zeggen? Dat een onderaannemer de werknemers dwong om lood om de stralingsmeters te doen? En dat is relevant in dit hele verhaal omdat?

Leg het eens uit want ik snap het niet. Het enige dat ik namelijk zie is dat een onderaannemer een strafbaar delict pleegde en met de gezondheid van zijn medewerkers speelde.
  dinsdag 27 november 2012 @ 16:03:19 #56
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_119676249
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 16:01 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Wat wil je nu zeggen? Dat een onderaannemer de werknemers dwong om lood om de stralingsmeters te doen? En dat is relevant in dit hele verhaal omdat?

Leg het eens uit want ik snap het niet. Het enige dat ik namelijk zie is dat een onderaannemer een strafbaar delict pleegde en met de gezondheid van zijn medewerkers speelde.
Je loopt te klagen over bronnen, dan krijg je bronnen.

Maar je wilt niet wat je vraagt, je loopt alleen maar te trollen,.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_119676354
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 15:48 schreef Resonancer het volgende:

[..]

De reden voor mij om dat aan te nemen is dat men 3 mnden verzweeg dat kernen gesmolten waren,
hun medewerkers met lood ingepakte geiger tellers liet werken,
labs over de wereld gesommeerd werd hun metingen te staken,
uitkomsten van metingen pas vele maanden later openbaar worden gemaakt,
de hoevelheid vrijgekomen straling na verloop van tijd vele malen naar boven worden bijgesteld,
burgemeester verboden werd stralingsgegevens in te zien,
politici die mails schrijven dat er alles aan gedaan zal moeten worden om de gevolgen van de fukushima ramp voor de kernenenergie industrie zoveel mogelijk te beperken. etc..
Nogmaals lees de vorige bnw en nws topics over fukushima 's door daar lees je nog veel meer van dit soort praktijken.
Dit soort praktijken is vrij normaal bij iedere ramp van omvang. Waarom denk je dat er in Nederland commissie's nodig zijn om maanden na een ramp alle feiten boven water te krijgen. Vaak is er tijdens een ramp paniek en het eerste dat wegvalt tijdens paniek is het strak georganiseerde plan van aanpak. Vaak is het ook zo dat informatie bewust wordt achteghouden (maar wel gedeeld wordt met mensen die er wel wat mee kunnen). Waar komt toch het waanidee vandaan dat iedereen alles zou moeten weten. Hoe vervelend ook voor je, vaak is hoe minder men weet beter voor een betere oplossing.
pi_119676376
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 november 2012 16:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Je loopt te klagen over bronnen, dan krijg je bronnen.

Maar je wilt niet wat je vraagt, je loopt alleen maar te trollen,.
Bronnen over wat? Ik zie de relevantie met dit topic totaal niet. Dit is gewoon een onderaannemer die een strafbaar feit pleegt. Heeft helemaal niks met TEPCO te maken. Sterker nog. Het wordt niet onder de tafel gehouden maar onderzocht door de Japanse authoriteiten.
pi_119676446
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 16:06 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]
. Hoe vervelend ook voor je, vaak is hoe minder men weet beter voor een betere oplossing.
Wat doe je hier dan, voor mij geldt zeker in dit geval nl precies het tegenovergestelde.
Ik probeer geen schaap te zijn met oogkleppen op.
Eisenhower1961.
pi_119676511
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 16:09 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Wat doe je hier dan, voor mij geldt zeker in dit geval nl precies het tegenovergestelde.
Ik probeer geen schaap te zijn met oogkleppen op.
Ah daar komt het schaap weer uit de kast. Hoe is dat om continue anderen te beschuldigen van dingen maar het maar niet kunnen accepteren als ik precies hetzelfde in mijn eerste respons in dit topic?
pi_119676551
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 16:11 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Ah daar komt het schaap weer uit de kast. Hoe is dat om continue anderen te beschuldigen van dingen maar het maar niet kunnen accepteren als ik precies hetzelfde in mijn eerste respons in dit topic?
Ik heb het helemaal niet over jou maar over mezelf, maar wie de vacht past trekke hem aan.
Ik vind het bovendien 'n kul argument, de burgemeester vroegen om stralingsgegevens maar kegen deze niet "omdat het beter was om het maar niet te weten "? Het is n grof schandaal, n misdaad !
Eisenhower1961.
pi_119676587
Ok, vachten aan of uit en nu weer over het onderwerp?
pi_119676624
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 16:12 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Ik heb het helemaal niet over jou maar over mezelf, maar wie de vacht past trekke hem aan.
Tuurlijk :') Leg mij eens uit hoe ik "Ik probeer geen schaap te zijn met oogkleppen op" dan zou moeten interpreteren?

@Lavenderr....ok :) Vanaf nu weer ontopic......Van mij mag Resonancer nog een keer op het schaap reageren
pi_119676749
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 16:13 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Tuurlijk :') Leg mij eens uit hoe ik "Ik probeer geen schaap te zijn met oogkleppen op" dan zou moeten interpreteren?

@Lavenderr....ok :) Vanaf nu weer ontopic......Van mij mag Resonancer nog een keer op het schaap reageren
Dat schaap komt op de discussies hier regelmatig voorbij. Soms een hele kudde.
Dus zullen we de schapen de wei injagen? Scheren kan altijd later nog ;)
pi_119676873
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 16:12 schreef Resonancer het volgende:

[..]
de burgemeester vroegen om stralingsgegevens maar kegen deze niet "omdat het beter was "? Het is n grof schandaal, n misdaad !
Waarom vind je dat? Wat kan zo'n burgemeester met die gegevens doen. Buiten dat weet ik niet hoe de hierarchie bij rampen is geregeld in Japan. Misschien moet een burgemeester zich er niet mee bemoeien. Vergeet niet dat mensen vreemd kunnen reageren in bepaalde situaties. Kijk maar naar het hamsteren van water en voedsel in tokyo tijdens de ramp, terwijl dat totaal niet nodig is. Net zoals er in Europa tonnen spinazie doorheen gejaagd zijn. Ook in gebieden die compleet niet in aanraking geweest waren met de wolk uit chernobyl.
pi_119676904
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 16:17 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat schaap komt op de discussies hier regelmatig voorbij. Soms een hele kudde.
Dus zullen we de schapen de wei injagen? Scheren kan altijd later nog ;)
Is goedmwhehehehheee (geluid van schaap ;))
pi_119677798
quote:
http://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op dinsdag 27 november 2012 16:13 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Ah, te gek hoor, dann u wel. Hopelijk vind Lavenderr het ook goed.

En hoe moet ik dit interpreteren ?

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 10:51 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

Respectloos zijn nu juist degene die al deze onzin de wereld inpompen zonder ook maar ergens een verklaring bij te hoeven geven behalve het verhaal dat ze uit de duim zuigen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 11:20 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
Mensen die totaal geen kennis van zaken hebben en die alleen maar angst proberen aan te praten door allerlei foutieve informatie te verschaffen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 13:44 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

En hot particles zijn niet meer of minder dan radioactieve deeltjes. Dat jij er iets heel spannends bij denkt is niet mijn probleem.
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 14:10 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
Maar blijkbaar wil je alleen maar horen wat in je straatje past. Iets dat je vaak tegenkomt bij mensen die geloven in een BNW.
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 14:24 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Wat een triest figuur ben je toch.
Het is het typische gedrag van mensen die in vreemde zaken geloven.

Nooit inhoudelijk willen reageren.
Ben ik gek als ik dat interpreteer dat jij mij ziet als 'n triest iemand die in vreemde zaken gelooft, onjuist of eigenlijk geheel niet is geinformeerd, hier post zonder argumenten (uit de duim gezogen) of bronnen om anderen angst aan te jagen ?

En dan in de vlekken schieten als ik zelf liever geen schaap ben.. grmpff.
Ik ga je negeren. Je bent niet alleen 'n schaap maar ook 'n Trol, althans zo ervaar ik het.
Kut fok. Ben er klaar mee.
Eisenhower1961.
pi_119678120
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 16:47 schreef Resonancer het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Ben ik gek als ik dat interpreteer dat jij mij ziet als 'n triest iemand die in vreemde zaken gelooft, onjuist of eigenlijk geheel niet is geinformeerd, hier post zonder argumenten (uit de duim gezogen) of bronnen om anderen angst aan te jagen ?

Ik ga je negeren. Je bent niet alleen 'n schaap maar ook 'n Trol, althans zo ervaar ik het.
Dat zou ik heel jammer vinden als je hierom zou stoppen.
Je hebt een heel interessante en best wel verontrustende serie en als ik voor mezelf spreek: ik zou graag op de hoogte blijven van alles wat er daar gebeurt.
pi_119680908
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 16:21 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Is goedmwhehehehheee (geluid van schaap ;))
zelden iemand zo de onzin uit zijn duim zien zuigen, alsof jij de benchmark bent.
pi_119681022
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 18:16 schreef THEFXR het volgende:

[..]

zelden iemand zo de onzin uit zijn duim zien zuigen, alsof jij de benchmark bent.
Nou geef eens voorbeelden dan. Waar heb ik dingen geschreven die onwaar zijn. Graag voorbeelden.
pi_119681335
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 16:47 schreef Resonancer het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Je begrijpt dat het meeste dat je quote dingen zijn waar ik antwoord gaf op je eigen nogal vreemde gedrag. Je doet het hier gewoon weer. Weer zeg je dat omdat jij deze dingen verteld dat je daarom dus geen schaap bebt. Iemand die iets anders gelooft is dus wel een schaap.

Het is leuk dat je continue quote uit enenews (waarom geen andere links posten?) maar ik hecht nul komma nul waarde aan enenews. Ik heb wel meer sites gezien die dingen vanuit een bepaald standpunt schrijven maar enenews spant echt de kroon. Hoe kun je objectief zijn als je al je informatie van alleen die site haalt. Dat is gewoon onmogelijk. Ik kan ook zo'n site maken (en ja ook linken naar wetenschappelijke stukken) en toch klinkklare onzin schrijven. De site is notabene opgericht na de fukashima ramp speciaal voor dit soort informatie. Het is zo makkelijk. Alles wat in je verhaal past link je. En alles wat het tegenspreekt laat je gewoon weg. Mensen zoals jij die alles klakkeloos doorlinken zijn meteen het bestaansrecht van dit soort sites.

Net zoals dat stukje dat gepost werd over dat zelfs kleine hoeveelheden straling slecht is. Ja inderdaad, dat kan. Je kan in theorie al van 1 radioactief deeltje kanker krijgen. Is het waarschijnlijk. Nee. Sterker nog. Het kan ook goed zijn. Het is maar hoe je het bekijkt. Mutaties veroorzaakt door straling is een van de drijvende krachten achter de evolutie op deze planeet. We krijgen hoe dan ook iedere dag enkele radioactieve stoffen binnen. Iedere vliegreis die je maakt is een aanslag op je lichaam vanwege de straling. Maar straling kan ook goed zijn. Bepaalde isotopen zijn noodzakelijk in de kankerbestrijding. Zonder die isotopen zouden bepaalde vormen van kanker simpelweg niet meer behandelbaar zijn.

Ik ga niet zeggen of jij wel of niet gelijk hebt. Maar als ik zie dat al je links van een site lijken te komen dan krijg je van mij inderdaad een :') voor je kiezen. Simpelweg omdat het aangeeft dat je met oogkleppen op naar het probleem aan het kijken bent zonder ook maar een ander alternatief te overwegen. Zeker als die site zelf een nogal selectief is met wat ze wel en niet posten.

[ Bericht 15% gewijzigd door WeerWachtwoordVergeten op 27-11-2012 18:49:29 ]
pi_119682004
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 18:20 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Nou geef eens voorbeelden dan. Waar heb ik dingen geschreven die onwaar zijn. Graag voorbeelden.
alles wat jij uitkraamt, waar haal je dat vandaan? omdat je leraar het zegt?
pi_119682068
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 18:50 schreef THEFXR het volgende:

[..]

alles wat jij uitkraamt, waar haal je dat vandaan? omdat je leraar het zegt?
Wow....ik ben sprakeloos. Wat kun jij goed discussieren. Wat een geweldige argumenten schrijf je op.
pi_119695810
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 18:31 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Je begrijpt dat het meeste dat je quote dingen zijn waar ik antwoord gaf op je eigen nogal vreemde gedrag. Je doet het hier gewoon weer.
Zuigopmerking. 3-voud style. Nice.
quote:
Weer zeg je dat omdat jij deze dingen verteld dat je daarom dus geen schaap bebt. Iemand die iets anders gelooft is dus wel een schaap.
Leer begrijpend lezen. Hij heeft het over mensen die zich bewust niet informeren. Je kunt ook iets anders geloven en geen schaap zijn.

quote:
Het is leuk dat je continue quote uit enenews (waarom geen andere links posten?) maar ik hecht nul komma nul waarde aan enenews. Ik heb wel meer sites gezien die dingen vanuit een bepaald standpunt schrijven maar enenews spant echt de kroon.
Daarom zijn er ook al meerdere keren andere bronnen gegeven. Dit negeer jij echter nadat je er zelf om vraagt en vervolgens begin je hetzelfde riedeltje weer opnieuw.
quote:
Hoe kun je objectief zijn als je al je informatie van alleen die site haalt. Dat is gewoon onmogelijk.
Lees zijn posts dan nog maar een keer.
quote:
Ik kan ook zo'n site maken (en ja ook linken naar wetenschappelijke stukken) en toch klinkklare onzin schrijven. De site is notabene opgericht na de fukashima ramp speciaal voor dit soort informatie. Het is zo makkelijk. Alles wat in je verhaal past link je. En alles wat het tegenspreekt laat je gewoon weg. Mensen zoals jij die alles klakkeloos doorlinken zijn meteen het bestaansrecht van dit soort sites.
Precies. Nou kom over de brug dan. Kom jij even met de links die het tegendeel bewijzen dan. Want je gezever kennen we nu wel. Laat nu maar eens wat zien.
quote:
Net zoals dat stukje dat gepost werd over dat zelfs kleine hoeveelheden straling slecht is. Ja inderdaad, dat kan. Je kan in theorie al van 1 radioactief deeltje kanker krijgen. Is het waarschijnlijk. Nee. Sterker nog. Het kan ook goed zijn.
Nu komt er vast iets goeds!
quote:
Het is maar hoe je het bekijkt. Mutaties veroorzaakt door straling is een van de drijvende krachten achter de evolutie op deze planeet.
:').
Wauw. Nou dan stel ik voor dat jij een bak kernafval opdrinkt. Misschien hebben jouw kinderen dan echt iets te bieden.
quote:
We krijgen hoe dan ook iedere dag enkele radioactieve stoffen binnen. Iedere vliegreis die je maakt is een aanslag op je lichaam vanwege de straling.
Wat een goed argument weer van je. Heel erg doordacht. Ik krijg ook elke dag uitlaatgassen binnen. Slecht natuurlijk. Dus vanzelfsprekend rook ik ook.
quote:
Maar straling kan ook goed zijn. Bepaalde isotopen zijn noodzakelijk in de kankerbestrijding. Zonder die isotopen zouden bepaalde vormen van kanker simpelweg niet meer behandelbaar zijn.
Nog zo'n parel. We vergiftigen gewoon de hele bevolking om die paar kanker patiënten die er baat bij hebben te redden. Goed plan weer. Hulde.
quote:
Ik ga niet zeggen of jij wel of niet gelijk hebt.
Je zegt heel erg weinig.
quote:
Maar als ik zie dat al je links van een site lijken te komen dan krijg je van mij inderdaad een :') voor je kiezen. Simpelweg omdat het aangeeft dat je met oogkleppen op naar het probleem aan het kijken bent zonder ook maar een ander alternatief te overwegen.
Welk alternatief dan? Biedt hem eens wat aan. Doe eens wat. Je getroll kennen we nu wel, kom maar over de brug. Put your money where your mouth is. Je kent zijn bronnen, je kent zijn stellingen. Weerleg ze.
quote:
Zeker als die site zelf een nogal selectief is met wat ze wel en niet posten.
Dan is het nu aan jou de taak om de hele waarheid te brengen. Immers weet jij al dat ze ook dingen niet posten. Dus waar kan ik die vinden?
pi_119696544
Hey jongens, laat de jij-dit-jij-datjes lekker achterwege en richt je meer op Fukushima-dit-Japan-datjes. Dat is veel interessanter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')