Thanks.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:33 schreef Andromache het volgende:
[..]
hee mijn mannelijke tegenhanger. Misschien straal je te weinig seks uit ofzo. mr Nice guy. maar je bent een prima grappige kerel dus daaraan ligt het niet
want op zondag?quote:Op woensdag 28 november 2012 22:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dan wacht ie maar lekker minimaal tot na zondag
Ga je nog wat rondom de film doen?quote:Op woensdag 28 november 2012 23:07 schreef Taexon het volgende:
Hier nog steeds weinig nieuws, filmdate afgesproken over 2 weken, misschien eerder als het uit komt
Ja, er zit weinig serieus grut tussen op paiq.... had ik ook al gemerkt...quote:Op woensdag 28 november 2012 23:40 schreef Sc0tTy het volgende:
Telkens als er iemand online komt @ Paiq zijn ze binnen een paar sec weer offline
We gaan gewoon bij iemand thuis zitten waarschijnlijkquote:Op woensdag 28 november 2012 23:36 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ga je nog wat rondom de film doen?
2 uur in het donker zitten is namelijk niet echt handig als je elkaar wil leren kennen.
quote:Op woensdag 28 november 2012 23:52 schreef dyna18 het volgende:
Damn....
http://www.dumpert.nl/med(...)ieren_doe_je_zo.html
Het zal wel 99 keer mis zijn gegaanquote:Op woensdag 28 november 2012 23:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]die ene die hij vol op d'r bek pakt, die deed rustig mee
Ik had gisteravond eindelijk weer eens een chat met een Paiq-match. Denk alleen niet dat het echt wat is.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:40 schreef Sc0tTy het volgende:
Telkens als er iemand online komt @ Paiq zijn ze binnen een paar sec weer offline
Mjah volgens mij gaan mensen online, speeddate doen en dan gaan ze weer weg :/ Dus z.s.m. WA scorenquote:Op woensdag 28 november 2012 23:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, er zit weinig serieus grut tussen op paiq.... had ik ook al gemerkt...
Mijn Paiq Select matchen zijn wel gelijk een match, in het begin had ik nog wel eens dat de andere kant ze 'weigerde', maar ze zijn wel verdomd weinig online of spraakzaam. Zit meer te kletsen met een 'oude' speed-date dan met mijn matches, maar die voldoet weer niet aan mijn 'eis' van dichtbij (ach ja wat is 100km). Eens mijn match-lijst opschonen dan maar...quote:Op donderdag 29 november 2012 10:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
Mijn Paiq Select loopt over 2 dagen af en twijfel of ik moet verlengen. Dat je elke dag een match krijgt is leuk, maar er zit maar weinig leuks tussen. Grootste voordeel is meteen foto's kunnen zien, maar al mijn chatmatches tot nu toe hadden die optie ook niet, dus dan maakt het nog weinig uit.
Als het je om de foto's gaat, gewoon credits kopen. Kan je foto cheats doen.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
Mijn Paiq Select loopt over 2 dagen af en twijfel of ik moet verlengen. Dat je elke dag een match krijgt is leuk, maar er zit maar weinig leuks tussen. Grootste voordeel is meteen foto's kunnen zien, maar al mijn chatmatches tot nu toe hadden die optie ook niet, dus dan maakt het nog weinig uit.
Yep, hier zit ik dus aan te denkenquote:Op donderdag 29 november 2012 10:41 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Als het je om de foto's gaat, gewoon credits kopen. Kan je foto cheats doen.
Dan zien ze dat er dus niemand on-line is waar ze mee willen praten en denken ze gelijk: ok, nokken hier weer. Trek je zelf even de conclusie aub.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:40 schreef Sc0tTy het volgende:
Mjah, dat zou goed kunnen. Maar in 't geval van een oneliner, waarom accepteren als je niet wil lullen? Accepteer dan niet ( we hebben nog niets gezegd ) of knikker me uit je lijstquote:Op donderdag 29 november 2012 11:41 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Dan zien ze dat er dus niemand on-line is waar ze mee willen praten en denken ze gelijk: ok, nokken hier weer. Trek je zelf even de conclusie aub.
Vraag het haar.quote:Op donderdag 29 november 2012 11:52 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Mjah, dat zou goed kunnen. Maar in 't geval van een oneliner, waarom accepteren als je niet wil lullen? Accepteer dan niet ( we hebben nog niets gezegd ) of knikker me uit je lijst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |