Dat snap ik.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hij bedoelde juist dat jij de krent bent
En dan niet het soort dat je dan in de pap vindt....
Tuurllijk.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:58 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Hoe doe je dat in een verdere relatie dan?
"Bel jij vandaag mij even...want afgelopen maandag belde ik jou al!"
Dit. Je wilt toch ook wel elkaars aandacht een beetje houden, zo in het prille begin. En het is ook gewoon best leuk, wat berichtjes over en weer.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Juist. Dus wanneer je iemand echt leuk vindt, kun je wel even iets snels typen, zeg je?
Als je iemand echt heel leuk vind ben je toch ook meer met die persoon bezig/denk je er vaker aan/maak je er meer tijd voor...het ging toch meer over die eerste date-fase?!quote:Op woensdag 28 november 2012 22:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Juist. Dus wanneer je iemand echt leuk vindt, kun je wel even iets snels typen, zeg je?
Heb ik ook een keer gehad zo een soort bericht (alleen dan dat het week zou duren vanwege werk dingen)...en vervolgens maanden niks meer van diegene gehoordquote:Op woensdag 28 november 2012 22:10 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Ik heb nu zelfs een meisje die stuurde me vanochtend al, dat ze vandaag haar telefoon niet bij de hand zou hebben omdat ze op stage was.
Dat vond ik nou echt super lief
Dat is ook zoiets... ik ga regelmatig weg zonder mijn mobiel.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:10 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Ik heb nu zelfs een meisje die stuurde me vanochtend al, dat ze vandaag haar telefoon niet bij de hand zou hebben omdat ze op stage was.
Dat vond ik nou echt super lief
Ik heb geeneens een smartphone. Ik vergeet mijn telefoon ook regelmatig mee te nemen naar mijn werk als ik niet verwacht gebeld te worden. Heeft me met daten iig nooit belemmerd. Zijn zoveel manieren om contact te houden tegenwoordigquote:Op woensdag 28 november 2012 22:14 schreef peleetje het volgende:
[..]
Dat is ook zoiets... ik ga regelmatig weg zonder mijn mobiel.
Misschien heeft het ook iets met leeftijd te maken. Ik denk de meeste jongere mensen toch via whatsapp communiceren. Zelfs om iets af te spreken. (en dan een uur zitten wachten op antwoord).
Ik ben van de "bel" generatie.
OK... ik heb ook nog niet heel lang een smartphone dus.
Nou dat hoeft van mij ook echt niet hoor. Maar vond het wel heel lief van dr.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:14 schreef peleetje het volgende:
[..]
Dat is ook zoiets... ik ga regelmatig weg zonder mijn mobiel.
Misschien heeft het ook iets met leeftijd te maken. Ik denk de meeste jongere mensen toch via whatsapp communiceren. Zelfs om iets af te spreken. (en dan een uur zitten wachten op antwoord).
Ik ben van de "bel" generatie.
OK... ik heb ook nog niet heel lang een smartphone dus.
Nee helaas, ze wonen allemaal zover!quote:Op woensdag 28 november 2012 22:07 schreef peleetje het volgende:
Maar goed... heeft er nou nog iemand gedate of...?
hee mijn mannelijke tegenhanger. Misschien straal je te weinig seks uit ofzo. mr Nice guy. maar je bent een prima grappige kerel dus daaraan ligt het nietquote:Op woensdag 28 november 2012 18:10 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Leuke dingen doen is één. En dat doe ik ook regelmatig. Echter je kansen weten te pakken die langs komen is nog een stap verder. Met mijn vrienden heb ik het hier wel over gehad. Maar die zijn zelf ook niet echt handig met relaties en weten mij verder ook niet te helpen. Verder dan "maar je bent zo'n leuke jongen, ik snap niet waarom het lastig is voor je" komen ze niet.
Het afgelopen jaar heb ik drie keer aan een meisje laten weten dat ik haar zag zitten. Maar dat heeft dus tot erg pijnlijke blauwtjes geleid. Ik snap trouwens nog steeds niet goed, waarom dat niet goed ging, want we hadden veel overeenkomsten en het erg leuk met elkaar. Maar nadat ik kenbaar had gemaakt dat ik haar wel zag zitten, was het meteen over en is het contact snel vervallen.
Meer succes met internetdating zou erg fijn zijn.
Zoals aangegeven heb ik op dit moment een betaald RP abbo lopen. Helaas krijg ik dus nauwelijks response op mijn berichten. Maar hier zie ik nog wel kansen voor verbetering, vandaar ook dat ik actief ben in dit topic.
Ze willen een nice guy die geen nice guy lijkt maar het stiekem toch isquote:Op woensdag 28 november 2012 22:42 schreef Mark-J het volgende:
Maar sommige vrouwen vinden dat juist wel weer leuk?
Het is ook een leuke vent...misschien moeten jullie eens daten?!quote:Op woensdag 28 november 2012 22:33 schreef Andromache het volgende:
[..]
hee mijn mannelijke tegenhanger. Misschien straal je te weinig seks uit ofzo. mr Nice guy. maar je bent een prima grappige kerel dus daaraan ligt het niet
Om het maar makkelijk te houdenquote:Op woensdag 28 november 2012 22:45 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Ze willen een nice guy die geen nice guy lijkt maar het stiekem toch is
Dan wacht ie maar lekker minimaal tot na zondagquote:Op woensdag 28 november 2012 22:45 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Het is ook een leuke vent...misschien moeten jullie eens daten?!
Even wat koppelen hier
Aaahh...je hebt dus een fokdate gescoord?!quote:Op woensdag 28 november 2012 22:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dan wacht ie maar lekker minimaal tot na zondag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |