Maar dat is ook wat ik bedoel. Zelfs naar vrienden toe kan het bij mij regelmatig voorkomen dat ik niet binnen een dag reageer. Vooral als ik een berichtje snel even tussendoor lees, bijv op de fiets. Dan niet direct de tijd of mogelijkheid heb om wat terug te sturen, lange dag...je vergeet het gewoon een beetje en de volgende dag, of twee dagen later denk je er weer aan en stuur je pas wat terug.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:32 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Alles binnen een dag is totaal niet wat ik bedoel. Ik bedoel gewoon echt dat je 's middags iets stuurt en je gewoon de volgende dag nog niks terug hebt.
quote:Op woensdag 28 november 2012 21:35 schreef peleetje het volgende:
[..]
Misschien is ze verpleegster en ging ze net de nachtdienst in en moest ze de volgende dag uitslapen voor de volgende nachtdienst. Dan heb je niet altijd zin om berichtjes te sturen.
Of ze is vliegtuigpiloot en vloog die avond naar Singapore.
Maar ik zeg ook niet dat mensen perse moeten reageren hoor. Iedereen moet doen wattie zelf fijn vindt maar waarschijnlijk pas je dan op dat gebied niet zo bij mij (algemeen). Ik zeg absoluut niet dat het fout of slecht is en iedereen is daar anders in. Maar ik zoek iemand die bij mij past.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:36 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Maar dat is ook wat ik bedoel. Zelfs naar vrienden toe kan het bij mij regelmatig voorkomen dat ik niet binnen een dag reageer. Vooral als ik een berichtje snel even tussendoor lees, bijv op de fiets. Dan niet direct de tijd of mogelijkheid heb om wat terug te sturen, lange dag...je vergeet het gewoon een beetje en de volgende dag, of twee dagen later denk je er weer aan en stuur je pas wat terug.
Vooral voor het smartphone tijdperk was ik iemand die niet dagelijks aan mijn telefoon/pc gebonden was. Inmiddels wel, maar als de melding weg is dat je een ongelezen bericht hebt, dan kan ik het nog wel eens vergeten.
Heb ik ook... als ik met vrienden aan het whatappen ben dan haak ik soms ook midden in het gesprek af omdat ik er geen zin meer in heb. Meestal komen de appjes ook ongelegen. Als je een boek aan het lezen bent, film kijkt, in de sportschool staat. En inderdaad... later vergeet je appjes helemaal.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:36 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Maar dat is ook wat ik bedoel. Zelfs naar vrienden toe kan het bij mij regelmatig voorkomen dat ik niet binnen een dag reageer. Vooral als ik een berichtje snel even tussendoor lees, bijv op de fiets. Dan niet direct de tijd of mogelijkheid heb om wat terug te sturen, lange dag...je vergeet het gewoon een beetje en de volgende dag, of twee dagen later denk je er weer aan en stuur je pas wat terug.
Vooral voor het smartphone tijdperk was ik iemand die niet dagelijks aan mijn telefoon/pc gebonden was. Inmiddels wel, maar als de melding weg is dat je een ongelezen bericht hebt, dan kan ik het nog wel eens vergeten.
Helemaal mee eens!!quote:Op woensdag 28 november 2012 21:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
"Bweeeeeeeeeurk, nachtdienstSpreek je snel als ik weer meer tijd heb! X"
Ok, sorry. maar als dat al niet kan, vind je me OF minder leuk dan ik graag zie bij iemand met wie ik door wil blijven daten of je communiceert dusdanig anders dan ik dat dat op termijn toch alleen maar frustraties zou geven. Zou voor mij genoeg reden zijn af te knappen iig
Precies, als ik in de auto zit stuur ik soms alleen "auto" naar mensen. En daarna vergeet ik het ook wel eens maar ik heb geen zin in iemand die altijd super traag reageert.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ok, sorry. maar als dat al niet kan, vind je me OF minder leuk dan ik graag zie bij iemand met wie ik door wil blijven daten of je communiceert dusdanig anders dan ik dat dat op termijn toch alleen maar frustraties zou geven. Zou voor mij genoeg reden zijn af te knappen iig
quote:Op woensdag 28 november 2012 21:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Weet je hoelang dat duurt om te typen?quote:Op woensdag 28 november 2012 21:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dit idd.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
Kan het me wel voorstellen dat als je iets stuurt je graag snel iets terug wilt, zeker als je date, gewoon omdat het toch spannend is. Aan de andere kant heeft die andere persoon ook een leven en is hij/zij helemaal niks verplicht richting jou zolang er nog geen sprake is van 'meer' dan alleen eerste contact/daten.
Ben zelf trouwens wel van het redelijk snel antwoorden.
Maar als jij dat vindt en je vindt iemand leuk, maar je hebt het best druk, dan bel jij toch even een minuutje. Als je maar niet niets laat horen.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:47 schreef peleetje het volgende:
[..]
[..]
Weet je hoelang dat duurt om te typen?
Ik heb sowieso al een hekel aan berichten te sturen op de mobiele tefefoon.
Bel gewoon effe. Dat is toch veel gezelliger.
Ik heb ook wel het idee dat jij wat meer casual date dan ik. Misschien dat dat ook meespeelt? Ik zou nooit gaan daten met wie ik niet al in een bepaalde heen en weer roep flow zit... Als dat dan ineens ophoudt/stokt, zou ik dat wel beledigend vinden.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:48 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Dit idd.
Ben zelf opzich ook wel van het snel terug reageren als het lukt en eventueel dus met een kort bericht dat ik weinig tijd heb. Maar het lukt gewoon niet altijd en ga ervan uit dat het de ander ook niet altijd lukt. Trek het mij dan ook niet te persoonlijk aan als ik niet direct wat terug krijg (en dan heb ik het dus idd over die eerste paar dates waar je nog wat aan het aftasten bent wat je van de ander vindt).
Precies kleine moeite.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Maar als jij dat vindt en je vindt iemand leuk, maar je hebt het best druk, dan bel jij toch even een minuutje. Als je maar niet niets laat horen.
Nee van die mensen die meteen heel paniekerig gaan doen als ze even niks terug krijgen heb ik ook een hekel aanquote:Op woensdag 28 november 2012 21:48 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Dit idd.
Ben zelf opzich ook wel van het snel terug reageren als het lukt en eventueel dus met een kort bericht dat ik weinig tijd heb. Maar het lukt gewoon niet altijd en ga ervan uit dat het de ander ook niet altijd lukt. Trek het mij dan ook niet te persoonlijk aan als ik niet direct wat terug krijg (en dan heb ik het dus idd over die eerste paar dates waar je nog wat aan het aftasten bent wat je van de ander vindt).
Ja nog effe... gaat ze mij appen en moet ik vervolgens terugbellen!quote:Op woensdag 28 november 2012 21:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Maar als jij dat vindt en je vindt iemand leuk, maar je hebt het best druk, dan bel jij toch even een minuutje. Als je maar niet niets laat horen.
Ohh ja, want stel je voor dat het je een belminuut kost om even te praten met iemand die je leuk vindtquote:Op woensdag 28 november 2012 21:52 schreef peleetje het volgende:
[..]
Ja nog effe... gaat ze mij appen en moet ik vervolgens terugbellen!![]()
Dat is net zoiets als dat mijn oma vroeger belde, na 3x overgaan ophing, wat voor ons een teken was dat we wisten dat het oma was en dat we haar moesten terugbellen. (Zodat het haar geen geld koste)
In het begin niet, maar merkte toen dus ook vaak dat je daarin wat meer teleurgesteld wordt. Daarna heb ik verwachtingen wel meer los gelaten ja. Moet zeggen dat het daten juist daardoor wel veel plezieriger werd.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik heb ook wel het idee dat jij wat meer casual date dan ik. Misschien dat dat ook meespeelt? Ik zou nooit gaan daten met wie ik niet al in een bepaalde heen en weer roep flow zit... Als dat dan ineens ophoudt/stokt, zou ik dat wel beledigend vinden.
Bundels zijn duur, je weet tochquote:Op woensdag 28 november 2012 21:53 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Ohh ja, want stel je voor dat je het een belminuut kost om even te praten met iemand die je leuk vindt
God, echt he!quote:Op woensdag 28 november 2012 21:53 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Ohh ja, want stel je voor dat het je een belminuut kost om even te praten met iemand die je leuk vindt
Nou zo'n gevoel krijg ik er wel bij.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:53 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Ohh ja, want stel je voor dat het je een belminuut kost om even te praten met iemand die je leuk vindt
Hij bedoelde juist dat jij de krent bentquote:Op woensdag 28 november 2012 21:55 schreef peleetje het volgende:
[..]
Nou zo'n gevoel krijg ik er wel bij.
Mijn god... Ben je 12? Of zit je in de bijstand?quote:Op woensdag 28 november 2012 21:55 schreef peleetje het volgende:
[..]
Hoe doe je dat in een verdere relatie dan?quote:Op woensdag 28 november 2012 21:55 schreef peleetje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |