abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119728689
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 21:32 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Alles binnen een dag is totaal niet wat ik bedoel. Ik bedoel gewoon echt dat je 's middags iets stuurt en je gewoon de volgende dag nog niks terug hebt.
Maar dat is ook wat ik bedoel. Zelfs naar vrienden toe kan het bij mij regelmatig voorkomen dat ik niet binnen een dag reageer. Vooral als ik een berichtje snel even tussendoor lees, bijv op de fiets. Dan niet direct de tijd of mogelijkheid heb om wat terug te sturen, lange dag...je vergeet het gewoon een beetje en de volgende dag, of twee dagen later denk je er weer aan en stuur je pas wat terug.

Vooral voor het smartphone tijdperk was ik iemand die niet dagelijks aan mijn telefoon/pc gebonden was. Inmiddels wel, maar als de melding weg is dat je een ongelezen bericht hebt, dan kan ik het nog wel eens vergeten.
pi_119728732
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 21:35 schreef peleetje het volgende:

[..]

Misschien is ze verpleegster en ging ze net de nachtdienst in en moest ze de volgende dag uitslapen voor de volgende nachtdienst. Dan heb je niet altijd zin om berichtjes te sturen.

Of ze is vliegtuigpiloot en vloog die avond naar Singapore.
^O^
Precies, onregelmatige diensten dragen daar zeker aan bij!
pi_119728935
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 21:36 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Maar dat is ook wat ik bedoel. Zelfs naar vrienden toe kan het bij mij regelmatig voorkomen dat ik niet binnen een dag reageer. Vooral als ik een berichtje snel even tussendoor lees, bijv op de fiets. Dan niet direct de tijd of mogelijkheid heb om wat terug te sturen, lange dag...je vergeet het gewoon een beetje en de volgende dag, of twee dagen later denk je er weer aan en stuur je pas wat terug.

Vooral voor het smartphone tijdperk was ik iemand die niet dagelijks aan mijn telefoon/pc gebonden was. Inmiddels wel, maar als de melding weg is dat je een ongelezen bericht hebt, dan kan ik het nog wel eens vergeten.
Maar ik zeg ook niet dat mensen perse moeten reageren hoor. Iedereen moet doen wattie zelf fijn vindt maar waarschijnlijk pas je dan op dat gebied niet zo bij mij (algemeen). Ik zeg absoluut niet dat het fout of slecht is en iedereen is daar anders in. Maar ik zoek iemand die bij mij past.
  woensdag 28 november 2012 @ 21:41:50 #229
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_119728962
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 21:36 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Heb ik ook... als ik met vrienden aan het whatappen ben dan haak ik soms ook midden in het gesprek af omdat ik er geen zin meer in heb. Meestal komen de appjes ook ongelegen. Als je een boek aan het lezen bent, film kijkt, in de sportschool staat. En inderdaad... later vergeet je appjes helemaal.
pi_119728963
"Bweeeeeeeeeurk, nachtdienst :r Spreek je snel als ik weer meer tijd heb! X"

Ok, sorry. maar als dat al niet kan, vind je me OF minder leuk dan ik graag zie bij iemand met wie ik door wil blijven daten of je communiceert dusdanig anders dan ik dat dat op termijn toch alleen maar frustraties zou geven. Zou voor mij genoeg reden zijn af te knappen iig :Y
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_119729007
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 21:41 schreef DancingPhoebe het volgende:

Ok, sorry. maar als dat al niet kan, vind je me OF minder leuk dan ik graag zie bij iemand met wie ik door wil blijven daten of je communiceert dusdanig anders dan ik dat dat op termijn toch alleen maar frustraties zou geven. Zou voor mij genoeg reden zijn af te knappen iig :Y
Helemaal mee eens!! :Y

Duidelijkheid.... het is zo simpel...
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_119729016
quote:

Precies, als ik in de auto zit stuur ik soms alleen "auto" naar mensen. En daarna vergeet ik het ook wel eens maar ik heb geen zin in iemand die altijd super traag reageert.
  woensdag 28 november 2012 @ 21:43:23 #233
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_119729030
Kan het me wel voorstellen dat als je iets stuurt je graag snel iets terug wilt, zeker als je date, gewoon omdat het toch spannend is. Aan de andere kant heeft die andere persoon ook een leven en is hij/zij helemaal niks verplicht richting jou zolang er nog geen sprake is van 'meer' dan alleen eerste contact/daten.

Ben zelf trouwens wel van het redelijk snel antwoorden.
  woensdag 28 november 2012 @ 21:47:33 #234
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_119729225
quote:

quote:

Weet je hoelang dat duurt om te typen?

Ik heb sowieso al een hekel aan berichten te sturen op de mobiele tefefoon.

Bel gewoon effe. Dat is toch veel gezelliger.
pi_119729285
Ik bel overigens ook veel liever en ben ook helemaal niet zo van het berichtjes sturen, en al zeker niet op de telefoon met die mini lettertjes.
pi_119729291
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 21:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
Kan het me wel voorstellen dat als je iets stuurt je graag snel iets terug wilt, zeker als je date, gewoon omdat het toch spannend is. Aan de andere kant heeft die andere persoon ook een leven en is hij/zij helemaal niks verplicht richting jou zolang er nog geen sprake is van 'meer' dan alleen eerste contact/daten.

Ben zelf trouwens wel van het redelijk snel antwoorden.
Dit idd.

Ben zelf opzich ook wel van het snel terug reageren als het lukt en eventueel dus met een kort bericht dat ik weinig tijd heb. Maar het lukt gewoon niet altijd en ga ervan uit dat het de ander ook niet altijd lukt. Trek het mij dan ook niet te persoonlijk aan als ik niet direct wat terug krijg (en dan heb ik het dus idd over die eerste paar dates waar je nog wat aan het aftasten bent wat je van de ander vindt).
pi_119729294
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 21:47 schreef peleetje het volgende:

[..]

[..]

Weet je hoelang dat duurt om te typen?

Ik heb sowieso al een hekel aan berichten te sturen op de mobiele tefefoon.

Bel gewoon effe. Dat is toch veel gezelliger.
Maar als jij dat vindt en je vindt iemand leuk, maar je hebt het best druk, dan bel jij toch even een minuutje. Als je maar niet niets laat horen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_119729342
Dancing phoebe snapt me! :)
pi_119729396
quote:
14s.gif Op woensdag 28 november 2012 21:48 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Dit idd.

Ben zelf opzich ook wel van het snel terug reageren als het lukt en eventueel dus met een kort bericht dat ik weinig tijd heb. Maar het lukt gewoon niet altijd en ga ervan uit dat het de ander ook niet altijd lukt. Trek het mij dan ook niet te persoonlijk aan als ik niet direct wat terug krijg (en dan heb ik het dus idd over die eerste paar dates waar je nog wat aan het aftasten bent wat je van de ander vindt).
Ik heb ook wel het idee dat jij wat meer casual date dan ik. Misschien dat dat ook meespeelt? Ik zou nooit gaan daten met wie ik niet al in een bepaalde heen en weer roep flow zit... Als dat dan ineens ophoudt/stokt, zou ik dat wel beledigend vinden.
pi_119729411
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 21:49 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Maar als jij dat vindt en je vindt iemand leuk, maar je hebt het best druk, dan bel jij toch even een minuutje. Als je maar niet niets laat horen.
Precies kleine moeite.

En sowieso, als het iemand is die je leuk vindt, dan vergeet je toch sowieso niet te reageren?

Of is liefde dood?
pi_119729435
quote:
14s.gif Op woensdag 28 november 2012 21:48 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Dit idd.

Nee van die mensen die meteen heel paniekerig gaan doen als ze even niks terug krijgen heb ik ook een hekel aan :')

Maar ik vind het gewoon fijn als m'n date/vriendin gewoon (meestal) even iets terug stuurt. Ook al is het maar een kort berichtje. En dat hoeft echt niet binnen een uur oid.
  woensdag 28 november 2012 @ 21:52:46 #242
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_119729482
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 21:49 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ja nog effe... gaat ze mij appen en moet ik vervolgens terugbellen! :')

Dat is net zoiets als dat mijn oma vroeger belde, na 3x overgaan ophing, wat voor ons een teken was dat we wisten dat het oma was en dat we haar moesten terugbellen. (Zodat het haar geen geld koste)
pi_119729562
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 21:52 schreef peleetje het volgende:

[..]

Ja nog effe... gaat ze mij appen en moet ik vervolgens terugbellen! :')

Dat is net zoiets als dat mijn oma vroeger belde, na 3x overgaan ophing, wat voor ons een teken was dat we wisten dat het oma was en dat we haar moesten terugbellen. (Zodat het haar geen geld koste)
Ohh ja, want stel je voor dat het je een belminuut kost om even te praten met iemand die je leuk vindt :')
pi_119729579
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 21:51 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik heb ook wel het idee dat jij wat meer casual date dan ik. Misschien dat dat ook meespeelt? Ik zou nooit gaan daten met wie ik niet al in een bepaalde heen en weer roep flow zit... Als dat dan ineens ophoudt/stokt, zou ik dat wel beledigend vinden.
In het begin niet, maar merkte toen dus ook vaak dat je daarin wat meer teleurgesteld wordt. Daarna heb ik verwachtingen wel meer los gelaten ja. Moet zeggen dat het daten juist daardoor wel veel plezieriger werd.

En nu dus een vaste date (bijna relatie??), maar ook daar kan ik af en toe pas wat later reageren als ik met andere dingen bezig ben en hij net zo. Maar dat weten we dan ook al van elkaar en er wordt dus ook niet moeilijk over gedaan.
pi_119729589
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 21:53 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Ohh ja, want stel je voor dat je het een belminuut kost om even te praten met iemand die je leuk vindt :')
Bundels zijn duur, je weet toch :')
pi_119729626
quote:

[..]

Ohh ja, want stel je voor dat het je een belminuut kost om even te praten met iemand die je leuk vindt :')
God, echt he! :D Bitch puhleaaaaaaaaaaase!!

Doet me denken aan die reclame van de McDonaldss... "Ik krijg nog geld van je..."
  woensdag 28 november 2012 @ 21:55:25 #247
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_119729636
quote:

[..]

Nou zo'n gevoel krijg ik er wel bij.
pi_119729753
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 21:55 schreef peleetje het volgende:

[..]

Hij bedoelde juist dat jij de krent bent :P

En dan niet het soort dat je dan in de pap vindt.... :D
pi_119729776
quote:

[..]

Mijn god... Ben je 12? Of zit je in de bijstand?
pi_119729779
quote:

[..]

Hoe doe je dat in een verdere relatie dan?

"Bel jij vandaag mij even...want afgelopen maandag belde ik jou al!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')