Wel goed dat je het je realiseert, maar ik snap niet zo goed waarom je online kritischer ben. Of eigenlijk snap ik het welquote:Op dinsdag 27 november 2012 09:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Iets met veel kritischer zijn online dan irl, dus vind ik dat het aanbod wat bagger is. Daarnaast degene die me wel leuk lijken, die vinden mij niets.
En daarnaast het ouwehoeren tot een date en dan met verwachtingen daten (doe je toch).. neh
Komt dus gewoon niets uit bij mij
nope. ingeschreven staan op 2 datingsites incl af en toe reageren heeft me nog niet één date op weten te leveren...quote:
Jij moet eens wat proactiever worden jijquote:Op dinsdag 27 november 2012 09:24 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nope. ingeschreven staan op 2 datingsites incl af en toe reageren heeft me nog niet één date op weten te leveren...
Ik ben er echt te slecht in![]()
owja, niet vergeten ook weer uit te schrijven voor abo verlengt wordt.
Kritischer, omdat ik dan de non-verbale communicatie mis en dat vind ik toch wel heel belangrijk. dus ga ik op het uiterlijk af en ja dan word ik te kritisch. Maar als ik voor minder ga, dan ben ik weer niet zo happig om er tijd aan te besteden. Of dan is 1 avondje even online kijken leuk, maar avond 2 al minder en bij de derde heb ik geeneens meer zin om die laptop op te startenquote:Op dinsdag 27 november 2012 09:21 schreef Spirit82 het volgende:
Wel goed dat je het je realiseert, maar ik snap niet zo goed waarom je online kritischer ben. Of eigenlijk snap ik het welAan de andere kant moet je het misschien toch nog een kans geven en dan minder kritisch zijn? Bij mijn huidige vriend dacht ik op de foto's ook mwah, maar de gesprekken waren zo leuk en irl was hij echt kwijl
En of je nou met mensen hier op Fok chat of wat berichtjes uitwisselt via een datingwebsite, das toch ook niet zo erg? Maar je moet er wel aan toe zijn natuurlijk en het niet met tegenzin doen, dus misschien moet je het idd maar laten voor wat het is
Luie draakquote:Op dinsdag 27 november 2012 09:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kritischer, omdat ik dan de non-verbale communicatie mis en dat vind ik toch wel heel belangrijk. dus ga ik op het uiterlijk af en ja dan word ik te kritisch. Maar als ik voor minder ga, dan ben ik weer niet zo happig om er tijd aan te besteden. Of dan is 1 avondje even online kijken leuk, maar avond 2 al minder en bij de derde heb ik geeneens meer zin om die laptop op te starten
Fok is anders omdat je gewoon dom ouwehoert zonder intenties. En dan komen de intenties er vanzelf wel.. of niet. Niets geforceerd of 'verplicht' te reageren.
Het heeft geen zin om gesprekken aan te gaan als je er geen zin in hebt hequote:Op dinsdag 27 november 2012 09:26 schreef Spirit82 het volgende:
Luie draakNouja, ieder zn ding natuurlijk. En je bent nog jong
(dat blijf ik altijd roepen want je bent altijd jonger dan ik
)
Hier herken ik mezelf ook wel in. Als ik mensen in de kroeg, of ergens anders, ontmoet, gaat het bij mij eigenlijk helemaal niet zo om het uiterlijk (Al moet het niet te erg zijn natuurlijk). Online ga ik ineens kritisch zijn, waardoor ik alleen maar reageer op de echt knappe vrouwen.. Net als de rest van mannelijk Nederland geh,,quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kritischer, omdat ik dan de non-verbale communicatie mis en dat vind ik toch wel heel belangrijk. dus ga ik op het uiterlijk af en ja dan word ik te kritisch. Maar als ik voor minder ga, dan ben ik weer niet zo happig om er tijd aan te besteden. Of dan is 1 avondje even online kijken leuk, maar avond 2 al minder en bij de derde heb ik geeneens meer zin om die laptop op te starten
Fok is anders omdat je gewoon dom ouwehoert zonder intenties. En dan komen de intenties er vanzelf wel.. of niet. Niets geforceerd of 'verplicht' te reageren.
nog proactiever? wordt er nu al zo moe vanquote:Op dinsdag 27 november 2012 09:25 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jij moet eens wat proactiever worden jijHet ligt niet aan jou, vrouwen reageren nu eenmaal "slecht" op de meeste mannen. Gewoon volhouden! En vooral geen standaardberichtjes gaan sturen
Ik voel een matchquote:Op dinsdag 27 november 2012 09:31 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
Hier herken ik mezelf ook wel in. Als ik mensen in de kroeg, of ergens anders, ontmoet, gaat het bij mij eigenlijk helemaal niet zo om het uiterlijk (Al moet het niet te erg zijn natuurlijk). Online ga ik ineens kritisch zijn, waardoor ik alleen maar reageer op de echt knappe vrouwen.. Net als de rest van mannelijk Nederland geh,,
Heb mij maar weer uitgeschreven op de dating-sites daarom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme. Herken het.
Jij bent nog luier dan Cuequote:Op dinsdag 27 november 2012 09:34 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nog proactiever? wordt er nu al zo moe van![]()
![]()
vrouwen![]()
standaardberichten heb iig nooit gedaan.
Die nesteldrang van haar is schijnbaar iets wat als het evangelie verspreid moet wordenquote:Op dinsdag 27 november 2012 09:36 schreef Silenus het volgende:
Spirit heeft zich helemaal toegelegd op het koppelen zeg.
Als ze iedereen gaat koppelen op 1 overeenkomst, denk ik dat ze weinig succes zal hebbenquote:Op dinsdag 27 november 2012 09:36 schreef Silenus het volgende:
Spirit heeft zich helemaal toegelegd op het koppelen zeg.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik voel een match
Erm.. Aan PM doe ik hier niet echt.. Kom hier ook maar zeldenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je bent best liefquote:Op dinsdag 27 november 2012 09:44 schreef Spirit82 het volgende:
Ik gun jullie ook gewoon een leuke partner![]()
Jullie waarderen ook niks zeg, verwende krengen *insert talktothehand smiley* (mn smileys zijn stuk)
valt allemaal best wel mee dus.quote:
Verwend altijd!quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:44 schreef Spirit82 het volgende:
Ik gun jullie ook gewoon een leuke partner![]()
Jullie waarderen ook niks zeg, verwende krengen *insert talktothehand smiley* (mn smileys zijn stuk)
Voor ik zwanger was riep ik dit soort dingen ook al hoor. Maargoed, als jullie het daar aan willen wijten: be my guestquote:Op dinsdag 27 november 2012 09:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je bent best lief![]()
Maar je hormonen spelen wat op
Je kan toch een poging wagen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als ze iedereen gaat koppelen op 1 overeenkomst, denk ik dat ze weinig succes zal hebben
Ook een typisch kenmerk van zwangere vrouwen: dat ze dan gaan ontkennen dat het met hun zwangerschap te maken heeft.quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:51 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Voor ik zwanger was riep ik dit soort dingen ook al hoor. Maargoed, als jullie het daar aan willen wijten: be my guest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |