abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119665340

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden? Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite? Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken? Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!

Datingsites
Alternatief Daten
Badoo
E-Matching
FOK! Fotoboek
Friendscout24
Knuz
Lexa
next·lover
OKcupid
Pepper
Paiq
Parship
Relatieplanet
Yellowdate
Singlesplace
Tagged
• En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate

------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er is inmiddels een besloten Facebook-pagina geopend: koken met hosselkoningen, waarvoor je je bij Eef of Perzephone kan aanmelden ;) Heb je geen Facebook of wil je je gewoon aanmelden dan is dat ook helemaal prima.

------------------------------------------------------------------------------------------------------

In het laatste weekend van november komt de langverwachte kookmeet. Dan gaan we met een clubje lekker met zijn allen eten bij iemand thuis.

De Daters

prding.jpg rush.jpg fokkerstman.jpg avatar.jpg 3tDdv.gif light-beam.jpg stanger_img.jpgfok2.jpg Jemaineintense.jpg spnsmall.jpg DOTT2_small.gif X39.jpg naamloos1.JPG burn-out1.jpg IanUI.jpg Untitled-1.jpgbill.JPGmorera.jpg

Poll: Wat vind jij de beste/leukste datingsite
FOK! (FoBo)
Paiq
Relatieplanet
Alternatief daten
Badoo
E-matching
Lexa
Pepper
OKcupid
Parship
Yellowdate
Alternatief daten
Next lover
Friendscout24
Overige
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
pi_119665432
ja maar... ;(
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_119665436
Leuk Mystic O+

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 09:13 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Iets met veel kritischer zijn online dan irl, dus vind ik dat het aanbod wat bagger is. Daarnaast degene die me wel leuk lijken, die vinden mij niets.
En daarnaast het ouwehoeren tot een date en dan met verwachtingen daten (doe je toch).. neh

Komt dus gewoon niets uit bij mij
Wel goed dat je het je realiseert, maar ik snap niet zo goed waarom je online kritischer ben. Of eigenlijk snap ik het wel :') Aan de andere kant moet je het misschien toch nog een kans geven en dan minder kritisch zijn? Bij mijn huidige vriend dacht ik op de foto's ook mwah, maar de gesprekken waren zo leuk en irl was hij echt kwijl :9 En of je nou met mensen hier op Fok chat of wat berichtjes uitwisselt via een datingwebsite, das toch ook niet zo erg? Maar je moet er wel aan toe zijn natuurlijk en het niet met tegenzin doen, dus misschien moet je het idd maar laten voor wat het is :)
Sarcasme. Herken het.
pi_119665444
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 09:20 schreef JoeBravo het volgende:
ja maar... ;(
Heb je al een vriendin?!?! O+
Sarcasme. Herken het.
pi_119665500
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 09:21 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Heb je al een vriendin?!?! O+
nope. ingeschreven staan op 2 datingsites incl af en toe reageren heeft me nog niet één date op weten te leveren...
Ik ben er echt te slecht in :')

owja, niet vergeten ook weer uit te schrijven voor abo verlengt wordt.
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_119665522
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 09:24 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

nope. ingeschreven staan op 2 datingsites incl af en toe reageren heeft me nog niet één date op weten te leveren...
Ik ben er echt te slecht in :')

owja, niet vergeten ook weer uit te schrijven voor abo verlengt wordt.
Jij moet eens wat proactiever worden jij ;) Het ligt niet aan jou, vrouwen reageren nu eenmaal "slecht" op de meeste mannen. Gewoon volhouden! En vooral geen standaardberichtjes gaan sturen -O-
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 27 november 2012 @ 09:26:10 #7
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_119665532
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 09:21 schreef Spirit82 het volgende:
Wel goed dat je het je realiseert, maar ik snap niet zo goed waarom je online kritischer ben. Of eigenlijk snap ik het wel :') Aan de andere kant moet je het misschien toch nog een kans geven en dan minder kritisch zijn? Bij mijn huidige vriend dacht ik op de foto's ook mwah, maar de gesprekken waren zo leuk en irl was hij echt kwijl :9 En of je nou met mensen hier op Fok chat of wat berichtjes uitwisselt via een datingwebsite, das toch ook niet zo erg? Maar je moet er wel aan toe zijn natuurlijk en het niet met tegenzin doen, dus misschien moet je het idd maar laten voor wat het is :)
Kritischer, omdat ik dan de non-verbale communicatie mis en dat vind ik toch wel heel belangrijk. dus ga ik op het uiterlijk af en ja dan word ik te kritisch. Maar als ik voor minder ga, dan ben ik weer niet zo happig om er tijd aan te besteden. Of dan is 1 avondje even online kijken leuk, maar avond 2 al minder en bij de derde heb ik geeneens meer zin om die laptop op te starten :')

Fok is anders omdat je gewoon dom ouwehoert zonder intenties. En dan komen de intenties er vanzelf wel.. of niet. Niets geforceerd of 'verplicht' te reageren.
pi_119665542
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 09:26 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Kritischer, omdat ik dan de non-verbale communicatie mis en dat vind ik toch wel heel belangrijk. dus ga ik op het uiterlijk af en ja dan word ik te kritisch. Maar als ik voor minder ga, dan ben ik weer niet zo happig om er tijd aan te besteden. Of dan is 1 avondje even online kijken leuk, maar avond 2 al minder en bij de derde heb ik geeneens meer zin om die laptop op te starten :')

Fok is anders omdat je gewoon dom ouwehoert zonder intenties. En dan komen de intenties er vanzelf wel.. of niet. Niets geforceerd of 'verplicht' te reageren.
Luie draak :P Nouja, ieder zn ding natuurlijk. En je bent nog jong O+ (dat blijf ik altijd roepen want je bent altijd jonger dan ik ;( )
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 27 november 2012 @ 09:27:36 #9
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_119665556
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 09:26 schreef Spirit82 het volgende:
Luie draak :P Nouja, ieder zn ding natuurlijk. En je bent nog jong O+ (dat blijf ik altijd roepen want je bent altijd jonger dan ik ;( )
Het heeft geen zin om gesprekken aan te gaan als je er geen zin in hebt he ;)

klopt O+ gewoon hopen dat ik er ergens anders eentje tegen het lijf loop :)
pi_119665624
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 09:26 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Hier herken ik mezelf ook wel in. Als ik mensen in de kroeg, of ergens anders, ontmoet, gaat het bij mij eigenlijk helemaal niet zo om het uiterlijk (Al moet het niet te erg zijn natuurlijk). Online ga ik ineens kritisch zijn, waardoor ik alleen maar reageer op de echt knappe vrouwen.. Net als de rest van mannelijk Nederland geh,,

Heb mij maar weer uitgeschreven op de dating-sites daarom :)
pi_119665662
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 09:25 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Jij moet eens wat proactiever worden jij ;) Het ligt niet aan jou, vrouwen reageren nu eenmaal "slecht" op de meeste mannen. Gewoon volhouden! En vooral geen standaardberichtjes gaan sturen -O-
nog proactiever? wordt er nu al zo moe van ;( :P :')
vrouwen }:|
standaardberichten heb iig nooit gedaan. :)
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_119665708
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 09:31 schreef DavetheNL het volgende:

[..]

Hier herken ik mezelf ook wel in. Als ik mensen in de kroeg, of ergens anders, ontmoet, gaat het bij mij eigenlijk helemaal niet zo om het uiterlijk (Al moet het niet te erg zijn natuurlijk). Online ga ik ineens kritisch zijn, waardoor ik alleen maar reageer op de echt knappe vrouwen.. Net als de rest van mannelijk Nederland geh,,

Heb mij maar weer uitgeschreven op de dating-sites daarom :)
Ik voel een match O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sarcasme. Herken het.
pi_119665713
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 09:34 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

nog proactiever? wordt er nu al zo moe van ;( :P :')
vrouwen }:|
standaardberichten heb iig nooit gedaan. :)
Jij bent nog luier dan Cue :(
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 27 november 2012 @ 09:36:36 #14
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_119665719
Spirit heeft zich helemaal toegelegd op het koppelen zeg. :')
Gourmetten of steengrillen?
pi_119665721
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 november 2012 09:36 schreef Silenus het volgende:
Die nesteldrang van haar is schijnbaar iets wat als het evangelie verspreid moet worden :')
  dinsdag 27 november 2012 @ 09:37:36 #16
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_119665731
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 november 2012 09:36 schreef Silenus het volgende:
Als ze iedereen gaat koppelen op 1 overeenkomst, denk ik dat ze weinig succes zal hebben :')
pi_119665833
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 09:36 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik voel een match O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Erm.. Aan PM doe ik hier niet echt.. Kom hier ook maar zelden ;)
pi_119665868
Ik gun jullie ook gewoon een leuke partner ;(

Jullie waarderen ook niks zeg, verwende krengen *insert talktothehand smiley* (mn smileys zijn stuk :( )
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 27 november 2012 @ 09:46:47 #19
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_119665902
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 09:44 schreef Spirit82 het volgende:

Jullie waarderen ook niks zeg, verwende krengen *insert talktothehand smiley* (mn smileys zijn stuk :( )
Je bent best lief :*
Maar je hormonen spelen wat op ;)
  dinsdag 27 november 2012 @ 09:49:33 #20
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119665946
:D herkenbaar :D

Zo min mogelijk tijd in steken. En weinig leuke vrouwen te vinden.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_119665973
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 09:36 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Jij bent nog luier dan Cue :(
valt allemaal best wel mee dus. :Y)
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_119665974
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 09:44 schreef Spirit82 het volgende:

Verwend altijd! :6
pi_119665982
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 09:46 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Je bent best lief :*
Maar je hormonen spelen wat op ;)
Voor ik zwanger was riep ik dit soort dingen ook al hoor. Maargoed, als jullie het daar aan willen wijten: be my guest :*
Sarcasme. Herken het.
pi_119665992
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 09:37 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Als ze iedereen gaat koppelen op 1 overeenkomst, denk ik dat ze weinig succes zal hebben :')
Je kan toch een poging wagen.
  dinsdag 27 november 2012 @ 09:54:35 #25
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_119666052
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 09:51 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Voor ik zwanger was riep ik dit soort dingen ook al hoor. Maargoed, als jullie het daar aan willen wijten: be my guest :*
Ook een typisch kenmerk van zwangere vrouwen: dat ze dan gaan ontkennen dat het met hun zwangerschap te maken heeft.

Ach, die hormoontjes. O+
Gourmetten of steengrillen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')